П`ятниця, 29.03.2024, 12:19
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Honda

Honda Civic
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:C1pMERJAW78PtM:http://all-avto.info/wp-content/uploads/2009/11/1238152385_honda-civic.jpg

Honda Civic це лінійка компактних автомобілів розробляються і виробляються компанією "Хонда". У Північній Америці, Громадянська є другим за тривалістю безперервно працює табличку з японським виробником, тільки Toyota Corolla, введена в 1968 році, знаходиться у виробництві довше. Civic, разом з угодою та прелюдія, яка складається автомобілів Honda продала в Північній Америці до 1990-х років, коли був розширений модельного ряду. Пройшовши через кілька поколінь зміни, Громадянська стали більшими і престижними, і в даний час між слотами Fit і згоди.

Вона була введена в липні 1972 року, коли двоє дверей купе, після трьох-дверний хетчбек, вересень. З поперечними кріплення двигуна свого двигуном 1169 куб.см і передні колеса, як британський Mini, машина забезпечує хороші внутрішній простір, незважаючи на загальне малими розмірами. Ранні моделі, як правило, Цивільний оснащений основними радіо AM, обігрівач, піну м'яких пластикової обробкою, дві швидкості склоочисників і пофарбовані сталеві колісні диски з хромованими натискна гайка колеса. Як з роками, вона стала набагато більш висококласна з такими параметрами, як кондиціонер, центральний замок і електричні склопідйомники, шкіряна оббивка, пов'язаних із супутниками навігації, а також шестиступінчастою механічною коробкою передач. Спочатку здобуває репутацію за те, що паливно-ефективні, надійні та екологічні, ітерацій пізніше стали відомими для підвищення продуктивності і спорт, особливо Civic Type-R і Civic Si.

Громадянська був rebadged на міжнародному ринку з такими моделями, як Honda Ballade і Honda Domani / Acura ЕЛ. Громадянська платформа також послужили основою для CR-X Sport Compact, CR-X-дель-Соль Targa конвертованою, і CR-V компактних SUV.

У 2008 році громадянська був найбільш продаваним автомобілем у Канаді за одинадцять років поспіль. При високих цінах на газ і слабкої економіки в червні 2008 року, Цивільний витіснила Ford F-серії, щоб стати найбільш популярних автомобілів у Сполучених Штатах за цей місяць.

Перше покоління Honda Civic був представлений в 1972 році, але продаються як модель 1973. Оснащений 1169 куб.см (71,3 у.о. в) чотирьох-циліндровий двигун, перше покоління Громадянська була розроблена, щоб конкурувати з американськими компактних автомобілів і пропонуються такі функції, як влада передні дискові гальма і що лежить вінілових сидіннями і AM радіо. Громадянська був доступний як для купе, так і три з п'яти дверний хетчбек, а також п'ять дверей універсал. Через нафтової кризи 1973 року, попит на економічні транспортні засоби був високим. Громадянська побудуємо якість відповідає своїй економією палива, що дозволило їй досягти успіху на ринку ..

Друге покоління Honda Civic був представлений в 1980 році. Вона була більше, мали більш незграбні форми, і прийшов із збільшеною потужністю двигуна. Усіх цивільних машин тепер використовували дизайн CVCC, які додали 3 клапани на циліндр; це представив збідненій суміші вихрові технології. База 1335 см ³ ( "1300") зробив двигун 55 к.с. (41 кВт), з опціональним 1488 CC ( "1500") Двигун даючи 67 к.с. (50 кВт). Були запропоновані три коробки передач: чотирьох-ступінчаста механічна (на базі моделі), п'ятиступінчаста механічна КП, і на два напів-автоматичної швидкості, що є унікальним для industry.automatic.

Третє покоління було випущено в 1984 році. Окремі п'ятидверний хетчбек і універсал моделях були об'єднані в чотири двері "човникової Універсал". Було введено ще два стилі сидіння купе CRX-мічених-, що відрізняється компактними розмірами і легкою вагою. Третє покоління Громадянська побачив введення тривалих чотирьох-циліндровий двигун серії D, включаючи новий 1,5 л (91,5 у.о. в) CVCC двигуна. 1984 і побачив світло високої ефективності моделі Si для японського ринку, Featuring оновлена підвіска і 1,6 л (97,6 у.о. в) двигун DOHC ZC яка була оцінена в 130 к.с.. Si моделях були запропоновані в США як 3-дверний Civic Si hatchaback і варіант CRX Si з 91 к.с. (68 кВт) вприскуванням палива SOHC 12-клапанним двигуном. 4WD модель була представлена вперше в 1984 році, а пізніше підвищений в 1987 році.

За 1988 Цивільного знову був перероблений, зі збільшеним розмірам і більш низьку лінію капота. Широкий вибір моделей і обробки рівнів були запропоновані різні ринки по всьому світу. Всі американські моделі ознаками вприскуванням палива, але карбюраторних моделях як і раніше доступні в інших країнах. Четверте покоління побачило введення повністю незалежною задньою підвіскою по всьому модельному ряду.

Введений в 1992 році змінено Громадянська ознаки звичайної збільшені розміри, а також більш аеродинамічним стилем. Універсал варіант зараз доступний тільки на японському ринку, де попередні покоління вагон був перенесений до 1995 року. Старі моделі КВ був доставлений назад і перейменований VX, що було найбільш палива Хонда ефективну модель продається в даний момент. У Північній Америці Si ознаками клапана SOHC VTEC поїзд, де, як VX ознаками VTEC-E і японська Si ознаками Non-VTEC DOHC клапанного механізму. Продовжуючи спортивну традицію оригінальних Громадянська Сер, Honda продала кілька Аналогічно обладнаний варіанту автомобіля п'ятого покоління, як і раніше, називають Цивільний сер, в Японії, Азії та Європи. Діапазон моделей інкапсульовані табличку SiR виріс включити хетчбек, седан і CR-X Del Sol, всі з яких використав трохи Evolved формі 1,6 літра Хонда B16A двигун DOHC VTEC, поступаючись тепер 160 л.с. (120 кВт).

Шосте покоління ознак оновленої Styling хоча і менш радикальним, ніж попередні redesigns. Підвіска і двигун варіанти були схожі на попередні покоління, але були введені кілька нових варіантів, у тому числі дві різні моделі вагона: "Orthia", заснований на стандартному Громадянська яка була продана на японському ринку і Домані засновані вагон, який був запропонований в європейській ринку. Вона також побачила введення Acura 1.6EL, висококласні версія Цивільного вніс на канадському ринку. Жодна з цих моделей була запропонована в США. Спираючись на успіх на японському ринку тільки Цивільний Сирії Type-R модель була запропонована вперше, наявні в Азії і Європі. Honda Civic Type R ознак значного зниження ваги, а також поліпшити потужність двигуна і ряд інших змін і доповнень, спрямованих на поліпшення продуктивності. Північноамериканському ринку стали свідками появи оновленої Civic Si (SIR в Канаді) з більш потужними Dual Overhead Cam двигуном 1.6L VTEC. У 1998 році в Сполучених Штатах, Honda представила свій перший природному газі Civic, GX. У 1996-2000 роках вони зробили EX, DX, LX, HX, CX, Si всі базові моделі були зроблені з двигунами 1.6L. EX-CX все SOHC (D16) і є популярним Si DOHC (B16A2 )..... HONDA UK побачив запуск М. А. MB MC 5-дверний Civic / Громадський Aerodeck.These ознаками поліпшити обробку з подвійними поперечними важелями підвіски на передня і незалежна задня підвіска, АБС, PAS etc.These миттєво стала хітом як сімейний автомобіль з великим завантаженням і просторий інтер'єр, а також як автомагістралі Cruiser з ультра сильний двигун B18C4 про свою флагманської моделі MB6 і MC2.

Сьомого покоління була випущена в 2001 році. Хоча з реорганізації зберіг зовнішні розміри попереднього покоління, внутрішній простір було покращено в частині за допомогою плоскої задньої підлозі найгострішим до Цивільного сегменті компактних розмірів автомобіля. Передня підвіска була змінена від подвійних поперечних важелі, щоб МакФерсон, з метою зниження витрат, а також дозволить більш кімната моторний відсік для нових Honda представила K-серії двигунів. Держава, також було збільшено на деякі комплектації.

У Північній Америці, купе і седан bodystyles були доступні, за винятком Si (SIR в Канаді), який був запропонований лише в три-дверний хетчбек. Інший світ отримав трьох і п'яти-дверний хетчбеки. Type-R (доступні в Європі та Азії тільки) був змінений, а на цей раз, використовуючи більш потужні I-VTEC двигуном і за допомогою трьох-дверний хетчбек кузова. Це покоління побачив Honda представить свій перший Civic Hybrid, живиться від 1,5-літровий двигун.

За 2006 покоління Honda модель розділити на дві різні платформи, одна в основному для внутрішнього ринку і Північну Америку і інші призначені для європейського ринку, використовуючи простий задньою підвіскою з Honda Fit і більш агресивний стиль. Хоча Північноамериканський і моделі внутрішнього ринку відрізняються зовні, вони ідентичні механічним. Європейська модель доступна у вигляді трьох і п'ятидверний хетчбек, а японський / північноамериканські моделі є у вигляді седана і купе. Обидва кремнію і Type-R обрізки рівнях як і раніше, хоча японські та європейські Type-R, розділяючи же об'ємом двигуна механічним інше. У США поліпшена версія Si налаштовані Honda тюнера Mugen пропонується Featuring косметичні зміни і зміни в підвіску і вихлопну систему. Версія Acura Громадянське не тільки отримав Зміна дизайну, але і побачив нову табличку, змінюючись від Acura EL на Acura CSX.

У Європі це громадянське має 3 або 5 дверей люка Featuring 1.4 VTEC, 1,8 VTEC (5,5-9 км / Lite в місті, 11.2-13.7 км / Lite на шосе), або 2.0L (Type-R) двигунів (5,5 -- 8,1 км / Lite в місті, 8-10 км / Lite по шосе), а також потужний і економічний 2,2 N22A CTDI дизельного палива (140BHP), який робить 0-60 км / год за 8,6 секунди і економна витрата палива складає 8,3 MPG 10 -- 12 км / Lite в місті і 11-14 км / Lite на шосе. Існує також версія для салону Hybrid, який має двигун 1,4 ИМА даючи 61MPG з 0-60 до 12,41 секунди. Гібридна є єдиною Громадянської у Великобританії, яка є салон.

У 2009 році громадянська отримав легке підтяжки особи, у тому числі невеликий редизайн спереду і ззаду. Зовнішні зміни включають нові мобільні розроблений гриль в передній, а також переглянуті колісні диски, з багатьма більше спиць, ніж початкові п'ять спиць колісних дисків, а також бар хромованої обробкою над областю, номерний знак. Дизайн для області гриль, де розташовані протитуманні фари також був злегка змінений включати різні конструкції для моделей з Громадянської протитуманних фар, а тих, хто не. Зміни в інтер'єрі включений Bluetooth сумісності та Факультативний шкірою рульове колесо загорнуті в моделі LX. Автомобіль зберігає багато його дизайну київ і технічних специфікацій, з попередньо моделі 2009, включаючи 1,8 літра Inline-4 двигуна і дворівневої панелі приладів з цифровою спідометр.

Хоча Цивільний продається в основному однакові в усьому світі форми, відмінності в назвах моделей, що існують між ринками. У Японії, хетчбек Громадянська називається просто "цивільного", а седан модель була названа (Японська: Civic Ferio) під час п'ятого та шостого покоління. Шосте покоління седана була також продана як Integra SJ. У Європі та Сполучених Штатах, "Громадянська" генетично відноситься до будь-якої моделі, хоча в Європі купе фірмових "Громадський Coupe". Чотирьох-дверний універсал моделі називають Доставка Civic (Цивільний Pro також в Японії) була доступна з 1984 до 1991 (ця марка буде пізніше відродив до середини 1990-х Honda Shuttle люди перевізника, відомий на деяких ринках як Honda Stream ). У Південній Африці, седан (єдина модель продається там до 1996 запуск шостого покоління седана і люк) був відомий як балада.

Крім того, в різний час, Цивільний та Цивільно-отриманих моделей були продані Marques крім Honda - наприклад, Rover продали 200, 400 і 45, кожне з яких було цивільне основі в певний момент (перша 200S були другими Балада покоління, з 1990 на 200 і 400 були засновані на концерт; 400 було Domani 1995), так само як і їх попередник, торжество Acclaim, засновані на Honda перша балада. Honda Domani, висококласні моделі, заснованої на Civic, був проданий як Isuzu Близнюків в Японії (1992-2000), а також змішування 5-дверний Домані був проданий як Honda Civic (разом з "реальним" хетчбек і седан суспільствознавства ) в Європі з 1995 по 2000 рік. У Таїланді, в шостому поколінні Громадянська була доступна четверо дверей Isuzu Vertex. Шостому поколінні універсалу був проданий як Honda Orthia, з партнером, як магазин з низькими цінами комерційний варіант. Сьоме покоління моделі мікроавтобусів називається Honda Stream. У Канаді, шостого та сьомого покоління суспільствознавства були злегка змінений, щоб створити Acura EL до появи восьми поколінню Civic, яка була використана для створення Acura CSX, яка була розроблена в Канаді. Honda Японія прийняла Styling CSX для Громадянської в своїй рідній країні.

Трехдверний хетчбек кузов був кілька непопулярних у Сполучених Штатах, але отримав широке визнання у Канаді, а також популярність в Японії та європейських ринків, допомагаючи репутації цемент Хонда як виробника спортивних компактних моделей. Починаючи з 2002 року, Цивільний трьохдверний хетчбек був побудований виключно на заводі Honda у Суїндоне, Англія - раніше п'яти дверей "Громадський" / Домані та Цивільного Aerodeck (на японському Orthia) були побудовані на цьому заводі для продажу в Європі разом з японським суспільствознавства. Відповідно, всі примірники нинішньої моделі (лівого або правого боку диска, ніде у світі) британського виробництва автомобілів розроблений з японської техніки, за винятком США і побудовані два купе і седан версію вбудованого в Бразилії для латиниця Американський ринок.

У Північній Америці, хетчбек Громадянська було припинено в 2006 році. 2006 моделі стандартного суспільствознавства в Північній Америці виробляються в Аллістоне, Онтаріо, Канада (седанів, купе і купе Si) і East Liberty, Ohio (седан), а гібридна версія виготовлений в Японії.

В Азії, найстаріший Honda Асамблеї / Виробництво об'єкт знаходиться поблизу Лахор, Пакистан і Цивільний проводився у великих кількостях з 1994 року. 2006 Цивільного був розпочатий на місцевому ринку з твердим переконанням експорті цієї моделі в інших країнах до 2007 року. В Індії, седан Громадянська було розпочато в липні 2006 року в перший раз.

У Бразилії, хоча розглядаються для місцевого виробництва з початку 1980-х (це було незаконно імпортувати автомобілі в Бразилії з 1973 до 1990 року), Цивільний не доступні до 1992 року, за офіційними імпортом. У 1997 році виробництво шостого покоління седана Громадянська почалася в Sumaré (місто неподалік від Кампінас в штаті Сан-Паулу) заводі. Єдина відмінність між японською моделі і бразильської моделі були трохи вище, дорожній просвіт, з-за дорожніх умов країни і пристосувань, щоб зробити двигун підходить для бразильських товарного бензину, який містить близько 25% етанолу (E25). Виробництво сьомого покоління почалася в 2001 році, витісняючи Chevrolet Vectra зверху рекорд продажів для середнього сегмента седанів, однак він втратив цю позицію з Toyota Corolla на наступний рік. У 2006 році восьмого покоління був звільнений і відновив продаж керівництвом. Ідентичні в північноамериканської версії, у нього не такі варіанти, люка, і стандартного устаткування безпеки, як VSA і бічні подушки безпеки і був вилучений у зв'язку з відсутністю законів безпеки автомобіля в МЕРКОСУР. Крім того, бразильський допоміжні почали виробляти на альтернативному паливі версії для цивільного та Fit моделі, здатні працювати на будь-якій суміші бензину (E20 до E25 суміш у Бразилії) і етанолу до E100.

Нинішній восьмого покоління краш-тесту седана Громадянська продуктивність була високо оцінили як НАБДД уряду США і Страховим інститутом дорожньої безпеки. ІСБД нагороджений седан Громадянське з оцінкою "добре" по обидва фронтальні і бічні випробуваннях впливу аварії і списки Громадянської якості другого Best 2007 маленький автомобіль у загальній удароміцність. Оцінюється купе Civic "прийнятними" під час випробування на бічний удар.

Незважаючи на те, економічного автомобіля, Громадянська користується популярністю в якості платформи для модифікації і параметри за ентузіастів співтовариства. Крім того, починаючи з четвертого покоління, і до тих пір, модель 2000 року, цивільне право було передня і задня підвіски подвійних поперечних важелях, щось спільне в середніх і великих автомобілів, але рідко зустрічається в договорах. Ця передова чотирьох коліс незалежна підвіска була натхненна Honda Racing досліджень і дозволило класі обробку. Крім того, оскільки взаємозамінність частин, багато суспільствознавства, які спочатку були обладнані з низьким енергоспоживанням, двигуни надалі можуть бути оснащені новими двигуном Honda (процес, званий двигун підкачки), і багато інших оновлення.

Останні сьомого та восьмого покоління, в даний час оцінюється як договори, а не малолітражні автомобілі, все ще конкурентоспроможної як тюнер проектів. Однак, вони піддалися на додаткову вагу, і вище центру ваги, яка значно скоротила свою привабливість серед пристрасних водіїв. Особливо спірним серед тюнер співтовариства була заміна передніх подвійних поперечних важелі підвіски зі стійками Макферсона, а на подвійних поперечних важелях простіше. Стайлинг сьомого покоління було більше, але основні вісім покоління повертається до більш агресивний вигляд.

З 1972 по 1974 рік, Громадянська удостоєний премії "Автомобіль року в Японії". У 1973 році громадянська займає третє місце в "Європі автомобіль року" нагород, самий високий рейтинг для японських автомобілів в той час. Він також узяв головний приз серед імпортованих транспортних засобів "у США Road Test журналу Автомобілем 1974 року". Громадянська була Імпорт автомобіль Тренд цього року за 1980 рік, а також його автомобіль 2006 року ". У 1996 році автомобільний журнал вшанували своєю Громадянська Автомобіль року. Громадянська була на авто і щорічні Десять Driver Magazine's Best список шість разів, у 1985, 1988-91 і 1996. Civic GX, природний газ версію транспортного засобу був названий Greenest Автомобілем 2005 Американська рада з Енергоефективні економіка ". Honda стверджує, 5 з 10 слотів Greenest автомобілів, 3 з яких були моделі Civic. Civic Si був названий "Кращим був названий Новий спортивний автомобіль" і седан "Краща нова економіка Автомобіль" в 2006 році канадський Автомобіль Року нагороди. Громадянська також завоювала північноамериканський автомобіль року і на Північноамериканському міжнародному автосалоні (NAIAS) Автомобіль Року премій за 2006 рік. У листопаді 2006 року, Цивільний отримав престижну "Автомобіль року" від журналу Auto бразильський Esporte. Чотирьох-дверний седан Громадянська VXI перемогла південноафриканська Автомобіль року "за 2007 рік. НАСА проводить дослідження за придатністю вбудованої Honda Motors, які будуть використовуватися в нових "Ровер" космічні апарати, що перекладається на Марс.

Хоча суспільствознавства не призначений для виконання машин, ні займати будь-які законні перемоги Racing, вони були використані для гонок з моменту їх введення. У 1973 році було введено Civic, поряд автомобілі набагато більших розмірів двигуна, в австралійському Bathurst 1000 витривалість гонки.

В останні роки Громадянської був використаний в широкому спектрі від гоночних серіях, зокрема в Японії. Він також використовується в Touring Car гонок в Європі та Сполучених Штатах. У Великобританії, Громадянська використовується в Британському кузовному чемпіонаті (BTCC) з синхронним Motorsport, а в Endurance Series таких як Barwell автоспорту і Cartek Motorsport. У 2002 році Honda увійшла до British Touring Car Championship (BTCC) з роботи зусиль, щоб виграти титул у новому Civic Type R.

У 2007 Honda R & D's інженерна група завершила 645 кіл в 8-го покоління Civic Si Coupe (ПП2) на першому місці в класі E1 '25 відомих годин марафону Thunderhill. Драйвера на команді Хонда було включено Wolfkill Кім, Лі Niffenegger, Марі Sage, Джон Sherk, Rich Хейз, Метт Стаал і автомобіль і водій журналіста Тоні Лебідь.

За наявності величезних змін частин, щоб громадянська швидше і його популярність у вуличних гонках, Цивільний стало популярним вибором для компактних гоночних спортивних опору, що в Сполучених Штатах, він допоміг розпочати кар'єру багатьох гонщиків перетягнути таку як JoJo Callos, Кенні Тран, Яків Abercrombie і Ліза Кубо.

За автокросу, низький, широкий, підпункт 2, 000 фунтів 1988-1991 Civic Si хетчбек (у зокрема, модель 1989 року) була домінуючою в Соло II SCCA's St (Street Touring, раніше Street Touring Sedan) класів протягом ряду років. Наприклад, 1988-1991 роки громадянської захопили всі з 20 провідних позицій на національному фіналі 2009.
Категория: Honda | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
Просмотров: 2458 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz