|
Каталог статей
Audi 100
Audi Audi 100 і 200 є середніми автомобілями від Audi (входить до
складу Volkswagen Group), зроблені між 1968 і 1994 роках. C3 модель
Audi 100 були продані в Сполучених Штатах, як Audi 5000 до 1988 року.
Витоки
перший Audi 100 стали легендарними в Німеччині. Коли Volkswagen придбав
Auto Union від Mercedes Benz у 1965 році, вони, схоже, були викликані
відчайдушною брак виробничих потужностей для їх "модель жука", який на
той час був швидше, ніж продаж автомобілів може бути зроблене. Потім
майже нових авто Союзу заводу в Інгольштадті, Mercedes побудована за
власності та контролю, була швидко адаптована для монтажу Beetle:
Volkswagen Boss Генріх Nordhoff, пам'ятаючи про невдалих результатів
продажів DKW F102, а в той час, коли новий Audi F103 був ще належить
проявити себе на ринку, дав вказівку, що ніяких інших нових Auto Union
(у тому числі Audi) моделі мають бути розроблені.
Тим не менш,
це була не просто об'єктом Інгольштадт, що виробництво Volkswagen
придбав від Mercedes, коли вони придбали ділові Auto Union. Серед
співробітників, успадковані від епохи Мерседес був інженер Людвіг
Краус. Краус не поділяють переконаність Nordhoff очевидно, що попит на
Beetle буде залишатися вічно ненаситний, і це було Краус, який розробив
Audi 100, що є прямим порушенням інструкцій від Volkswagen управління,
і в таємниці. Перший Nordhoff знали про проект, коли він був
представлений з виробництвом готових прототипів. До честі Nordhoff про
те, що він передумав і дав машину зелене світло. Audi 100 буде
комерційний успіх, але це також буде перший з серії передньої двигуном
з водяним охолодженням Audi засновані конструкції з Volkswagen Group,
яка, починаючи з першого Passat в 1973 році, дозволять групі, щоб
вижити і процвітати раз Європейські та американські ринки почали
втрачати свої апетити на задній двигуном з повітряним охолодженням
моделі.
Audi 100 був продемонстрований пресі 26 листопада 1968.
Її назва, спочатку позначають потужність 100 к.с. (74 кВт, 99 л), Audi
100 був найбільшим автомобілів компанії з моменту revivial марки Audi
"Фольксваген в 1965 році. C1 платформи породила кілька варіантів: Audi
100 дво-і чотирьох-салони двері, і Audi 100 Coupe S, стильне купе
Fastback, яка народила чудового схожість з Aston Martin DBS випустили
на рік раніше, особливо на задній , включаючи деталі, такі як Лувр за
задні бокові вікна і форма заднього світла кластери.
Audi
послідувати введення чотирьох-дверний седан, в листопаді 1968 року з
двох-дверний седан, в жовтні 1969 року і 100 Coupe S восени 1970.
Автомобілів чотирьох-циліндрових двигунів, спочатку прийшов в базі
(100, 80 к.с. (59 кВт, 79 л.с.)), 100 S (1,8 літра, 90 к.с. (66 кВт, 89
л.с.)) та 100 Ls (1,8 літра, 100 л.с. (74 кВт, 99 л.с.)) вигляді, а
купе було обумовлено нудно з країн, що розвиваються 1,9 літра 115 к.с.
(85 кВт, 113 к.с.). З квітня 1970 100 LS можна замовити з
3-ступінчастою автоматичною трансмісією джерел Фольксваген.
Починаючи
з моделі 1972 80 і 90 л.с. версії були замінені новими регулярними
бензинового варіанту 1,8-літровим двигуном, що розвиваються 85 к.с. (84
кВт hp/63), в той же час, 100 ОЛ була введена який вирізняв
1,9-літровий двигун раніше використовувалися в купе S тільки.
Було
зроблено в березні 1971 року 500000 тис. Audi. До теперішнього часу
Audi 100 стала найбільш комерційно успішних моделей в історії фірми,
тому не дивно, що автомобіль у питанні була Audi 100, виготовлений на
заводі в Інгольштадті.
C2 Audi 100 був розпочатий в 1976 році, з
чіткими і стилізації незвичайний п'ятициліндровий двигун (перші 5
бензину в світі - Mercedes-Benz показав шлях у 1974 році з трьох
літровим дизельним 5-циліндрових в Mercedes-Benz C111). Спочатку вона
була 100 к.с. (74 кВт), що пропонує "6-циліндровий двигун і
4-циліндровим економіки", а потім збільшена до 136 к.с. (100 кВт).
Було
припинено купе, а п'ятидверний хетчбек, 100 Avant, було розпочато в
серпні 1977 року як частина цього покоління. Основою діапазон
залишається чотири моделі седана. Було запропоновано дві версії седана,
в першу чергу на внутрішньому ринку, з 1977 року, але тепер мало
попиту, навіть у Німеччині, для великих седанів двоє дверей: було
продано декілька з цих двох дверей Audi 100 c2s.
Наприкінці
вересня 1977 року, Audi 100 стала першою моделлю виробника, щоб досягти
рівня виробництва 1000000 одиниць. Мільйонний Audi 100 був хетчбек Audi
100 Avant зібраний не на головному заводі компанії в Інгольштадті, але
на Заході, на заводі Неккарзульм, який після смерті основного моделях
об'ємом від діапазону НГУ, було зосередитися на наданні додаткових
виробничих потужностей для швидкого діапазону продажу Audi.
Було
імпортовано 200 RHD Audi 5E і 5T були введені у Великобританії в 1979
році тільки 500. 5T (170 к.с.) була вище специфікацію версії Turbo в 5E
(впорскування 136 л.с.) і прийшли з багатьма додатковими як стандартне
обладнання. Як спроба заманити британські покупці британської версії 5T
було відкриття кварталі фари, крило електричні дзеркала, нд дах,
круїз-контроль і підігрів сидінь. Усі Тип 43 200 прийшла з автоматичною
коробкою передач, 5 ступінчаста механічна було спеціальне розпорядження
тільки.
Обшивка з Ford Sierra як "Автомобіль року в Європі, в
1983 році Audi 100 були чудові аеродинамічні погляд, досягнення
коефіцієнт лобового опору 0,30 для гладкого базової моделі. Збільшення
аеродинамічній ефективності призвело до кращою економією палива і
споживачів в усьому світі було прокидатися на цей факт. Це стало
великою маркетинговий інструмент для Audi в 1980-х і ознаменували собою
величезний крок вперед у порівнянні з квадратною формою C2, а також
технологій, які вона представила, у тому числі ProCon-TEN системи
безпеки.
Audi змогли стежити за сучасними гладкий вид вперше
побачив в цьому сегменті на 1967 NSU Ro 80 і популяризував 1974 Citroen
CX. Це округлий вигляд став нормою в 1990-х. Він також встановив
Styling тенденція охоплює Флеш колеса, лиття товсті чорні бокові двері
та вікна затемнені кадри згодом прийнятий ряд автомобілів від 1984
Honda Accord на автомобілі Chrysler K. Audi інноваційні Флеш вікна на
C3, одним з найважливіших напрямків аеродинамічного опору, яка була
прийнята сьогодні практично всі виробники.
Дво-дверних моделей
вже не доступні, і Audi 100 Avant була відновлена в якості першої
спроби Audi за адресою Універсал заснований на 100. 200 продовжував як
елітний варіант з кількома версіями 2,2 л Turbo 5-циліндровий доступна
на різних ринках над своїм життям в діапазоні потужністю від 165 к.с.
(121 кВт) MC двигун, через 200 к.с. (147 кВт) версії Остаточний 220
к.с. (162 кВт) 20-клапанним двигуном 3B доступна з 1990 року. 200 20V
відрізнялася спалахнув передні і задні округлі колісні арки замість
плоскої тип використовується для іншого діапазону 100-200. MC турбо
двигун був доступний в 100, а на деяких ринках.
100 була також
показана пряма 2,5 L-5 прямий впорскування турбо-дизель (TDI) моделі з
120 к.с. (88 кВт), введений в 1990 році (код двигуна 1T). Таким
двигуном Audi 100 була найперша модель у даний час носять повсюдний і
дуже успішними TDI наклейка, яка змінила сприйняття дизельних двигунів
по всьому світу.
60 Хвилин доповіді під час інтерв'ю з ознаками
шести чоловік, який пред'явив позов Audi після закінчення звітного
ненавмисного прискорення, показуючи Audi 5000 нібито страждає
проблемою, коли педаль гальма була відсунута.
Національна
адміністрація безпеки дорожнього руху (НАБДД) прийшли до висновку, що
більшість випадків ненавмисного прискорення, в тому числі всі ті, що
спонукало 60 хвилини доповіді, були викликані драйвером помилки,
наприклад плутанина педалей. CBS згодом не визнаємо результати
випробувань беруть участь урядові установи, але визнають, аналогічні
результати іншого дослідження.
У серії відкличні кампанії, Audi
зробили кілька змін, перший поправив відстань між гальмо і педалі
акселератора на автоматичні моделі передачі. Пізніше ремонту, з 250000
автомобілів починаючи з 1978 року, додав пристрій вимагають водієві
натиснути на педаль гальма до зрушення парку. Спадщина Audi 5000 та
інші повідомили, обсадженій раптового ненавмисного прискорення є
складними структурами важіль перемикання передач і гальмівні механізми
блокування для запобігання випадкової зміни під вперед або назад.
Audi
продажах у США, який досяг 74061 в 1985 році, скоротилася до 12283 в
1991 році і залишався рівня протягом трьох років. Audi згодом
перейменований постраждалим моделей / с 5000 стає 100 і 200 у 1989 році
- і тільки досяг такого ж рівня продажів знову модель 2000 року.
2010
Business Week статті - з викладенням можливих паралелей між досвідом
Audi і Toyota 2009-10 техніка нагадує, - зазначив позов подано в 1987
році близько 7500 Audi Audi 5000-моделі власникам залишається
нестабільною і в даний час оскаржується в повітовий суд в Чикаго Після
апеляції до штату Іллінойс США та федеральному рівнях.
Станом на
кінець 1988 Audi V8 була доступна. Хоча стилізація була схожа на 200,
V8 мають різні шасі і тіла. V8 була доступна 3,6 л або 4,2-літровим
двигуном. Це була перша модель Quattro мати автоматичну коробку
передач, Featuring ZF 4-ступінчаста блок з електронним управлінням
багатодискове зчеплення диференціального центру, в поєднанні з заднім
диференціалом Torsen. Керівництво Quattro КПП по всій діапазоні
продовжував зі звичайним заднім диференціалом (зачиняються на низьких
швидкостях), і диференційний Torsen центру (ручний quattros V8 передача
була Torsen диференціали як у центрі і ззаду). 5000 S / Turbo був на
десять автомобілів та водіїв Best список за 1984 і 1985 роках. CS
Quattro Turbo була до цього списку за 1986 по 1988 рр..
Значною
мірою переглянуті C3, C4, була введена в 1991 році. C3-платформі Audi
V8 продовжувала бути продано як окремим рядком. Головним зміною в С4
було введення 2,8 л, 90-ступінь, SOHC 12V, двигун V6. Пізніше
приєднався 2,6 & nbspL варіанту, хоча насправді це 60 градусів
двигун. Вони практично ж двигуни запропонували в 1992 році, B4 Audi 80.
Варіант Quattro постійним повним приводом є одним з варіантів по всьому
спектру, і Audi 100 Quattro був доступний з ZF 4-ступінчастою
автоматичною коробкою передач.
Для моделі 1995 року, у зв'язку з
деякими Styling зміни, Audi впав Audi 100 тегів, перейменувавши його в
A6 замість. Крім того, існуюча 100 отриманих Audi S4 став S6. S4 ім'я
згодом повторно використовуватися для високопродуктивних похідною від
Audi A4. Audi V8 був замінений A8 в 1994 році.
C3-платформі Audi
100 був також проводиться в м. Чанчунь, Китай, за FAW (First Automobile
Works, китайського автомобільного заводу-виробника), протягом багатьох
років, протягом 1990-х. Оскільки більшість продукції для державних
використання, всі китайського виробництва 100s є передні колеса седанів
з 2,0 л двигун 4 циліндри або 2,3 л 5 циліндрів одного.
У 1990
році Політбюро ЦК КПК прийняв резолюцію, щоб обмежити імпорт
автомобілів і двигунів переміщення автомобілів, обладнаних для
посадових осіб. Крім того, резолюція також передбачає, що всі
автомобілі з центральних відомств обох партії і уряду має бути домашня
Ones. Як самий розкішний і передової автомобілів, зроблених у Китаї на
початку 1990-х років, FAW-Audi 100 і 200 володіли значним відсотком у
китайському високого класу ринку виконавчої автомобілів майже одне
десятиліття, поки C3-платформи автомобілів був замінений Audi A6 в 1999
році.
У ході переговорів між Фао і "Фольксваген" в кінці 1980-х
років, "Фольксваген" приєдналася до пропозиції FAW's об'єднання C3
платформі з раніше введеним двигунів Chrysler у новому поколінні Hongqi
(Red Flag). Hongqi CA7200 серії з технологією С3 було розпочато в
середині 1990-х років, тоді як більшість C3 Audi 100 частини могли б
бути зроблені в Китаї. CA7200 спочатку були оснащені Chrysler 2,0 л або
2,2 л 4-циліндровий 488 двигунів, чий продукт лінія була введена в
Китаї в 1987 році. У 2000-х, новий Nissan VQ20 двигуни замінити
оригінальний 4-циліндровий бензиновий двигун.
На Женевському
автосалоні березня 1990 Audi представила свою першу ітерацію Audi Duo
(або Audi 100 Avant Duo) експериментальний автомобіль, що підключається
модуль паралельної гібридної основі Audi 100 Avant Quattro. Ця машина
була 12,6 к.с. Siemens електричним двигуном, який поїхав на задні
колеса. Магістралі встановлений нікель-кадмієві батареї поставляється
енергії в двигун, який поїхав на задні колеса. Передні колеса
автомобіля були оснащені 2,3-літровий п'ятициліндровий двигун
потужністю 136 к.с. (100 кВт, 134 к.с.). Метою цього проекту є
виробництво транспортних засобів, які могли б працювати на двигуні в
країні і електричного режиму в місті. Режим роботи можуть бути
відібрані для водія. Усього десять автомобілів, як вважають, були
зроблені, один недолік у тому, що з-за додаткового ваги електроприводу,
транспортні засоби є менш ефективними при роботі на їхні двигуни
одному, ніж стандартний Audi 100 з того ж двигуна.
В кінці 1991
року Audi представила друге покоління Duo - також грунтується на Audi
100 Avant Quattro. Знову в цьому ознаки електродвигуна, 28,6 к.с. (21
кВт, 28 л.с.) трифазних машин, водіння на задні колеса. На цей раз,
однак, задніх коліс були додатково харчування через диференційний
Torsen від основної відсік двигуна, в якому знаходився 2,0-літровий
двигун з чотирма циліндрами.
|
Категория: Audi | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
|
Просмотров: 1976
| Рейтинг: 5.0/1 |
|
Опитування
|