|
Каталог статей
Audi A4
Audi A4 є компактний автомобіль виконавчого провадження німецького
автовиробника Audi AG в кінці 1994 року. Початковий покоління А4 змінив
чотири попередні покоління Audi 80. І так само, як і його попередник
Audi 80, автомобіль Audi A4 макет складається з поздовжньо орієнтовані
на двигун спереду, з Transaxle типу передач монтується безпосередньо до
задньої частини двигуна, знову ж таки, орієнтованої в поздовжньому
напрямку. Привідна потужність передається або на передні колеса, або на
деяких моделях, що використовують Audi's 'торговельної марки' Quattro
постійний привід на чотири колеса через система диференціальної центр
Torsen.
З моменту свого заснування, Audi A4 був доступний в
чотирьох поколінь, заснованих на B серії "Фольксваген Груп
'автомобільної платформи - як правило, відомі під наступними кодами -
початкова B5, B6 і подальше B7, а поточний B8.
З основних стилів
тіла, він є (і завжди була) доступна як седан, седан варіант, а
"Авант", яка є ім'я Audi з нерухомості / вагон. Другий (B6) і третього
поколінь (B7) з A4 також версії кабріолет, але кабріолет не був
збережений на поточному четвертому поколінні (B8), у зв'язку з
введенням у версії кабріолет відповідних Audi A5 і S5 купе.
Перше
покоління Audi A4 (відомий як усередині Typ 8D) була дебютував від Audi
в 1994 році, виробництво, починаючи з листопада 1994 року. Вона була
побудована на Volkswagen Group B5 (PL45) платформу, яку вона поділяє з
четвертого покоління Volkswagen Passat (B5, тип 3B). Він мав на
передніх поздовжніх і стандартного двигуна на передні колеса, і багато
варіацій А4 були також доступні Quattro з товарним знаком "Audi в"
Чотирьох-системою повного приводу. A4 спочатку була представлена як
чотирьох-дверний седан, седан Avant (нерухомість / вагона) прибутку
роком пізніше.
Широкий діапазон двигунів внутрішнього згоряння
були доступні для європейських споживачів, між 1,6 і 2,8 літра для
бензинових двигунів, а також 1,9 літровий дизельний двигун доступний з
В. Є. технологію Volkswagen групи, здатні до досягнення 90 к.с. (66
кВт, 89 л.с.) або 110 PS (81 кВт, 108 к.с.), хоча Audi в 2,8-літровий
двигун V6, перенесені з старого 80/90 був єдиний варіант двигуна в
Північній Америці до 1997 року.
Audi A4 був першою моделлю в
Volkswagen Group "представлять новий 1,8 л 20v двигун з п'ятьма
клапанами на циліндр, заснованих на апараті Audi Sport розробила для
своїх Супертурізм гоночний автомобіль. З турбонаддувом версія видавала
150 к.с. (110 кВт, 148 к.с.) і 210 Нм (155 фунт • м) крутного моменту.
Ця технологія була включена в сім'ї V6 двигунів в 1996 році, починаючи
з 2,8 літровим двигуном V6 30V, який в даний час проводиться 193 к.с.
(142 кВт, 190 к.с.).
Audi також дебютувала нова автоматична
коробка передач Tiptronic на платформі B5, заснованих на апараті
Porsche розроблена для своїх 964-покоління 911. Передача звичайної
автоматичною коробкою передач з гідротрансформатора, але пропонує
водієві повністю автоматичному режимі, або ручний вибір передавальних
чисел.
Оновилася діапазоні A4 B5 з'явився в 1997 році на
Франкфуртському автосалоні, з початком продажу в Європі на початку 1998
року. Крім того, введення 2,8 літра 30-клапанним двигуном V6 (замість
2,8 літра 12 клапана), найбільш важливі доповнення в діапазоні були
2,5-літровий V6 наддувом і безпосереднім вприскуванням (TDI) з
дизельним двигуном 150 к.с. (110 кВт; 148 л.с.) і стандартний Quattro і
шестиступінчастою механічною коробкою передач, а також новий
високопродуктивний Audi S4, тепер входять до списку A4 (попередня була
S4 Audi 100). Нові задні ліхтарі, фари, дверні ручки та інші дрібні
зовнішні / Зміни в інтер'єрі округлилися косметичних оновлень.
У
середині 1998 року, двигун 1,8 20VT доступна за межами Європи, має свою
потужність підняли до 170 к.с. (125 кВт, 168 к.с.). Попередній KKK K03
турбокомпресор, хоча принципово незмінними, не отримують деякі зміни на
турбіну боку запобігти розтріскування під впливом тепла. 12-клапанний
V6 був замінений на 30-клапанний вузол, який був доступний в Європі
протягом двох років.
У безпеки Euro NCAP і краш-тести, B5 Audi
A4 отримав 3 зірки для переднього і бічного удару захист, але остання
зірка позначається для вказівки, що водій може бути підданий високий
ризик травми грудної клітини в бічний удар .
Абсолютно нова A4,
всередині призначених Typ 8E, дебютував в кінці 2000 року, в даний час
їзди на все нові групи Volkswagen B6 (PL46) платформи. Новий стайлінг
автомобіля був натхненний на C5 (другого покоління) Audi A6. 1,6 літра
моделі база залишилася незмінною, однак у більшості інших бензин
двигуни отримали або переміщень збільшується, чи влада модернізації.
1,8 літра 20-клапанний Turbo тепер доступні ще у двох версіях, з 150
к.с. (110 кВт, 148 к.с.) або 180 к.с. (132 кВт, 178 к.с.), цього разу
зі стандартною шестиступінчастою механічною коробкою передач, а
природний наддуву 1,8 літра Inline чотири двигуни і 2,8 літровий V6,
були замінені 2,0 літра, а також повністю алюмінієвий сплав 3,0 літрові
агрегати, ще з п'ятьма клапанами на циліндр, найпотужнішою з яких була
здатна 220 к.с. (162 кВт, 217 к.с.) і 300 Нм (221 фунт • м) крутного
моменту. 1,9 наддувом і безпосереднім вприскуванням (TDI) двигунів була
підвищена до 130 к.с. (96 кВт, 128 к.с.), з Pumpe Дузе (Unit Injector)
(PD) технологія, і в даний час доступна Quattro з постійним повним
приводом, а 2,5 V6 TDI High-End моделі була введена в 180 к.с. (132
кВт, 178 к.с.) і стандартний Quattro. Це покоління Quattro складається
з замовчуванням 50:50 між передньою і задньою динамічним розподілом
обертального моменту. Bosch ESP 5.7 Електронна система стабілізації
(ESP), система, антиблокувальна гальмівна система (ABS), Brake Assist і
електронним розподілом гальмівних зусиль (EBD) є стандартними по всьому
спектру.
У 2002 році Audi оновлення влади в 1,8 Turbo з двигуном
163 к.с. (120 кВт, 161 к.с.) та 190 к.с. (140 кВт, 187 л.с.) - 190 л.с.
варіантом призначеним Т червоний хрест на кришці багажника, причому
обидва доступна з Quattro, і в 2,5 TDI проміжні версії до 163 к.с. (120
кВт, 161 к.с.). 2,0 двигун з паливом стратифікована Injection (FSI)
також була доступна. Рік по тому, знову Audi S4, зараз на харчування
від 344 к.с. (253 кВт, 339 л.с.) 4,2 л V8 двигуном, а також кабріолет
A4 Cabriolet Variant (Typ 8H), нарешті, замінити 80-засновані Audi
Cabriolet які було припинено в 1998 році. Вона включала
електро-гідравлічні керовані дахом, який опускається у віці до 30
секунд, і стилізації включені деякі зміни, які в кінцевому підсумку
знайшли свій шлях у салоні варіант (наприклад, колір кузова бампери і
нижні панелі порогів).
Audi представила також безступінчата
передача розробленої LUK, їм Multitronic, який замінив звичайної
автоматичної трансмісії на передній моделі колеса. Передача виграв
значну похвалу від автомобільної пресі, і в цілому розглядається як
кращий у своєму роді в світі, завдяки своїй малій вазі й оперативності
у відповідь, але його використання було обмежено до моделей з
максимальним 310 м Н * (229 фунтів • м) крутного моменту. Multitronic
також потребує більше догляду, ніж або ручною або автоматичною коробкою
передач - потребують заміни масла кожні 60000 км (40,000 миль).
"Ultra
спорт пакеті" з ім'ям "Ultra Спорт" було введено в
північноамериканському ринку незадовго до B6 був замінений B7. Вона
включала алюмінієвої внутрішньої обробки та дверних порогів, "третю
лінію" рульове колесо, передні і задні спойлери, бічні спідниці, і
Quattro GmbH розроблена 18 "roadwheels RS4 сплаву.
Audi
представила переглянутий А4 в кінці 2005 року, з внутрішнім
призначенням B7. Проте, ця нова A4 ряд як і раніше, використовуватися
існуючі Volkswagen B6 (PL46) платформи, шасі, отриманих від вихідного
B6, але користуються значною мірою переглянуті керма настройками,
геометрія підвіски, нові діапазони двигун внутрішнього згоряння,
системи навігації та шасі електроніки (у тому числі нових розширений
Bosch ESP 8,0 Електронна система стабілізації (ESP), система). Передня
решітка Асамблеї змінилася бути високий трапецієподібної форми в тому ж
порядку, що й C6 (третього покоління) Audi A6.
Внутрішня
номенклатура платформі Audi використовує PL46 (легковий автомобіль
поздовжня платформа, розмір 4, 6 покоління) для обох B6 і B7 шасі. Typ
8E і Typ 8H внутрішні позначення також перенесені з діапазону A4 B6,
але зараз є додаткові визначення суфікса - 8EC для салону, 8ED для
Avant, і 8HE для Cabriolet.
Двигун список отримав багато
доповнень. 2005 Введення палива стратифікована Injection (FSI) на 2.0
TFSI і 3.2 V6 FSI бензин двигунів, а також інших удосконалень,
збільшилася потужність до 200 к.с. (147 кВт, 197 к.с.) і 255 к.с. (188
кВт; 252 л), відповідно. Ці двигуни та здійснювати з чотирма клапанами
на циліндр дизайн. До 5-клапанний дизайну була несумісна FSI з системою
безпосереднього вприскування (у зв'язку з розміщенням паливних
інжекторів, в даний час вивантаження безпосередньо в камеру згоряння).
Дизельний двигун 2,0 наддувом і безпосереднім вприскуванням (TDI) в
даний час об'єднує Pumpe Дузе (Unit Injector) (PD) технології з 16
клапанами на перший час, більше 2,5 TDI V6 дизельним було замінено 3,0
V6 TDI, пропонуючи 204 к.с. ( 150 кВт, 201 к.с.) модель протягом року
2005 року, яка була збільшена до 233 к.с. (171 кВт, 230 к.с.) моделі в
2006 році. 2.7 V6 TDI був доданий пізніше.
Torsen T-2 заснований
Quattro постійний привід на чотири колеса залишаються доступні на
більшості моделей А4. Audi у відставку свого 5-ступінчастою механічною
коробкою передач на користь нового Getrag 6-ступінчаста. Як і раніше,
Multitronic безступінчатим трансмісією (CVT), то з вибором "сім
швидкостей ', є на передні колеса моделі, в той час як звичайні 6HP ZF
6-ступінчаста автоматична коробка передач Tiptronic можна ознайомитися
на Quattro чотири моделі колеса .
На додаток до більш високої
продуктивності Audi S4, який перенесено з трансмісії B6 S4 - Audi знову
ввела ультра-високої продуктивності Quattro GmbH розвинені Audi RS4 (ДЗ
для Rennsport) до списку виступаючих, вперше на салоні / седан і
кабріолет тіло, і з наддувом, а високі обороти 4,2-літровий V8 FSI
двигуном. Іншим важливим включення в цей RS4 останнього покоління
Torsen T-3 Quattro 4WD систему, яка використовує асиметричну 40:60 'за
замовчуванням' передній задній динамічним розподілом крутного моменту
упередженість. Ця нова асиметрична диференціального Центр був спочатку
доступна тільки для RS4, але був доданий через рік на S4. Інша частина
В7 A4 ряд як і раніше, використовуватися Т-2 50:50 замовчуванням
перегляд динамічного центру розколу.
Обмеженому варіанті
видання, розробленого Quattro GmbH, був вперше представлений в травні
2005 року під назвою "Audi A4 DTM Edition". Він був натхненний від
гоночних автомобілів Audi в 2004 році в ДТМ, і була відновлена в 2006
році в якості звичайного варіанту. 2.0T FSI двигуном отримав
переглянутого програмного забезпечення для відображення ЕКЮ, який
збільшив виробництво до 220 к.с. (162 кВт, 217 к.с.) і 300 Н • м (221
фунтів • м) крутного моменту. Вона була доступна з передніми провідними
колесами, або Quattro привід на чотири колеса.
Модель B7
Cabriolet прибутку пізніше, ніж два інших варіанти тіла, з початком
продажів у лютому 2006 року. Нове на Cabriolet була початкового рівня
2,0 TDI версії, однак на сьогоднішній день, це не пропонуються з
коробкою передач Multitronic CVT.
За підсумками 2007 шведських
огляду транспортних засобів даними, Audi A4 Avant з дизельним двигуном
є найбільш надійних транспортних засобів, що є на ринку, при технічному
огляді транспортних засобів відмов від 0,0% в 3 роки старі категорії.
(Зверніть увагу, що, хоча нерухомість Mitsubishi Galant, Volkswagen
Touareg і Toyota HiAce Traveller частки відмов від 0,0%, A4 результати
досягаються при середньому пробігу більше 111,000 км (69,000 миль), у
той час як середній пробіг автомобіля за інші досягнення 0,0% відмов
становить від 71000 км (44000 МІ) і 77000 км (48000 миль).)
Коли
була введена його наступник, новий діапазон A4 B8, A4 B7 серія не
призначена для гасіння - це був рестайлінг і rebadged як SEAT Exeo в
2008 році, Styling зміни в передній і задній, а також включення салон
від А4 Cabriolet. Весь B7 Audi A4 виробничу лінію від заводу Audis
Інгольштадт були демонтовані і відправлені на відповідні заводі
Volkswagen Group SEAT в Марторелле, Іспанія.
Audi A4 пропонує
багато стандартних функцій безпеки, в тому числі 8,0 Bosch ESP
електронна програма підвищення стійкості (ESP) з антиблокувальною
гальмівною системою (ABS), бокові подушки безпеки в сидіннях,
'Sideguard' подушки безпеки, і її Факультативного Quattro чотири
системи повного приводу . Він також отримав Страховий інститут
дорожньої безпеки (IIHS) "Top Safety Pick на 2007 рік". Краш-тест
EuroNCAP Результати B6 застосовуватися до В7 моделі.
Audi
випустила перші офіційні фотографії із серій A4 B8 в серпні 2007 року,
і представила машину для громадськості на вересневому Франкфуртському
автосалоні 2007 року. Пропонуються Салон / седан і Avant (нерухомість /
універсал) моделей. Avant була представлена публіці в березні 2008
Женевському автосалоні.
У 2009 році Hohenester спорту оголосило
про свій змінених 650 HS B7 Audi A4 Quattro був встановлений новий
рекорд швидкості Світ із самих біогаз харчування автомобіля 364,6 км /
год (226,6 миль / год) на випробувальному треку в картонний замок,
Niedersächsiches, рухомий Jürgen Hohenester. Транспортних засобів
включає в себе 3,0 літра Twin-Turbo двигуном V6 з обмежена електронікою
700 к.с. (515 кВт, 690 к.с.) рейтинг.
Audi Sport знову увійшов
до ДТМ (DTM) серію в 2004 році (після того, як приватним командам
виконати Abt Sportsline Audi TT-R) з двигуном V8 силуету гоночний
автомобіль схожого А4 салоні, відомий як Audi A4 DTM.
У
минулому, Audi був використаний двигун V8 в серії з оригінальним Audi
V8 Quattro, але зробили вибір на користь високої налаштована Audi V8,
який не має ресурсів для. Так було зв'язатися Honda, в той час вони
працювали з V8s в Indy Racing League (IRL). Audi хоче аналогічний пакет
у продуктивності і надійності, так і Mugen Honda (M-TEC) зібралися
разом і вирішили дати Audi використовувати Mugen / Honda MF308 двигуном
V8. Тільки поліпшення, внесені до гоночний двигун від Audi голився
вагою від колінчастого вала, оскільки двигун вже був розроблений з
нуля. Audi Sport націлений випробування / реалізований /, схвалив і
помчав двигуна в 2004, яка підготувала 460 к.с. (338 кВт, 454 к.с.) і
більше 500 Н * м (369 фут-фунтів) крутного моменту в 4,0 літра
обробкою, і була опора DTM у програмі Audi.
|
Категория: Audi | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
|
Просмотров: 1473
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Опитування
|