Вівторок, 26.11.2024, 07:33
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » BMW

BMW 3 Series
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ZRejQ7VBNmFEdM:http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/BMW_3_v.jpg

BMW 3 серії являє собою компактну машину виконавчого провадження німецького автовиробника BMW з травня 1975 року. Спадкоємець BMW Новий клас, він був випущений на п'яти різних поколінь і в не менш ніж п'ятьма різними типами кузовів. Краще БМВ продаж автомобілів, що склало майже 40% автомобільного компанії продажів в 2005 році.

BMW випустив свій E21 в результаті нафтової кризи 1973 року, прагнучи залучити клієнтів і престижу та економіки, майже в два рази BMW в усьому світі цифри продажів автомобілів протягом трьох років, і перемогти численних нагород автомобільному світі і почестей.

Три десятиліття по тому, 3-й серії, як і раніше є бестселером у своєму класі, а звичайним явищем в Азії, Америці та Австралії, а в Європі, і вона навіть обігнала Деякі дешевші моделі, як Ford Mondeo у Великобританії.

E21 лінія була підготовлена з 2 травня 1975 (1977 в США) до 1983 року. Спочатку для заміни BMW 2002, перших 3-Series було дві моделі седана тільки. Завод авторської версії Cabrio був також побудований за Baur. Ця серія була замінена платформі BMW E30.

Дизайн кабіни E21 відмічений введенням нової концепції дизайну, з центральної консолі, кутові до водія. Ця особливість стала частиною інтер'єру філософією дизайну BMW протягом багатьох років. На знак пасивної безпеки, всі краї і елементів управління в межах внутрішніх справ, були округлені і доповнюється.

Після випуску E21, три моделях були доступні: з 316 (1,6 літра), 318 (1,8 літра) і 320 (2,0 літра) версії BMW M10 чотири циліндри двигуна. Щоб намалювати чітку візуальну відмінності в рамках нової серійної моделі, 320 Модель прийшла з подвійними фарами, а 316 і 318 був одним круглі фари.

У 1977 Франкфуртському автосалоні BMW представила новий варіант E21, де можна побачити новий шестициліндровий двигун M20. Чотири циліндра, 320 модель була замінена 320 / 6, Featuring 2,0 літрова версія двигуна M20. Була введена модель 323i, Featuring 2,3 літра і 143 к.с. (105 кВт, 141 к.с.). Гальмівна система була оновлена з 323i Featuring дискові гальма на всіх колесах.

Для моделі 1979/80 році, чотири циліндри були оновлені моделі: була переглянута 1,8 літровим двигуном і поступив в продаж як 90 к.с. (66 кВт, 89 л.с.) карбюратор двигуна в 316, а додавання Bosch K Jetronic впорскування палива з 1,8-літровим двигуном 318i підняли до 105 к.с. (77 кВт, 104 к.с.).

E30 був проданий з 1982 по 1991 рік у седан формі, через 1993 у конвертованій формі. Вступне цін E30's дол США 18210 був майже удвічі вище, ніж E21 тільки 7 років тому, але наявність шести циліндровий і 4-дверним кузовом стилю (у 1984 році) заробив продажів. Крутного моменту "ETA" шість 325e виробляється 121 к.с. (90 кВт) і 172 фунтів · футів (233 Н • м) моменту, що крутить, але зустріла суворим нормам викидів часу. E30 був самий потужний компактний BMW пропонується в Сполучених Штатах з 2002 Тии.

Список приєдналася у 1985 році високопродуктивний 325i і 325is. Хоча обсяг двигуна був скорочений до 2,5 л, виробництва зріс до 168 к.с. (125 кВт), а обертовий момент знизився до 164 фунтів · футів (222 Н • м), як компанія, орієнтована на продуктивності, а не економіка. Rev межа для нового мотора збільшено з 5000 об / хв до 6500 об / хв.

325is було оновлення стандартних 325i, як деякі нові функції були додані в автомобілі в якості стандарту. Вони включають повний пакет електрики, BMW спортивні сидіння, чорна дах-Liner, БМВ "це" задній спойлер, передній 2 "Valance спойлер, BMW 14 дюймів BBS коліс" Basketweaves "і КПП Закрити Ratio. Інші характеристики також можна знайти на Були посилань 325is, проте з часом, деякі з них були прийняті за стандартні функції. Ці варіанти включають Limited Slip Differential (ЛСД), шкіряний салон, люк і BMW 15-дюймові колесами BBS (із зсувом ET24, були доступні тільки в Європі, Японії та на Близькому Сході). Опції відрізняються від автомобілів, вироблених в Сполучених Штатах.

У 1986 Леворульние тільки всі версії колеса, 325ix, вступив до списку виступаючих з Touring варіант був введений в кінці 1987 року. Чотирма циліндрами, 318 було припинено в 1985 році, але був повернутий із новим, 1,8-літровим DOHC двигуном (M42B18) за 1991 рік.

Наприкінці 1987 року BMW представив Touring версія E30. Він був дуже популярним під час його виробництва до 1994 року. Вона була доступна з 1.6, 1.8, 2.0 або 2.5-літровий двигун, а також 2,4 л турбодизель.

E36 BMW 3 Серії початкового рівня розкішних автомобілів / Compact виконавчого автомобіля. Він є наступником BMW E30 і в остаточному підсумку замінений BMW E46 починаючи з 1999 року для седанів і 2000 для купе та кабріолетів. E36 був введений в кінці 1990 року.

E36 були продані в період з 1991 по 1999 роки. Він використав "Z-осі" Multilink підвіскою в задній, яка була доведена в Z1. VANOS із змінними фазами газорозподілу був внесений на двигунах DOHC в 1993 році.

Чотири двері E36 був проданий з осені 1991 року в Сполучених Штатах, але були збережені E30 купе користуватися тільки в 1992 році. Кабріолет E36 була відкладена до 1994 року. Хетчбек 318ti договір був введений в 1995 році, була дуже популярна в Європі, але це було не дуже успішним в Північній Америці. BMW договору була ідентична звичайній седан E36 від переднього бампера до передніх стійок. Все інше було унікальним, а саме її задня напів-важелі підвіски, засновані на старому E30, замість Z-Ось багатоканальний зайнятого у всіх інших E36's. Z3 M Coupe і мають аналогічні установки задньої підвіски, як добре. Станція "Touring" Універсал було продано в Європі з 1995 року, однак не було запропоновано у Сполучених Штатах.

2.5 L M50B25, що використовуються в моделях 325, була замінена в 1996 році з 2,8 л M52B28, створюючи 328i лінії. Інша 2,5-літровим двигуном, M52B25, була знов введена в 1998 році, але автомобілі були продані як 323 замість 325.

E46 є четвертим поколінням 3 вступу серії БМВ-машина рівня Luxury / виконавчого компактним автомобілем. Седан був введений в 1998 році і замінив седан E36 того ж року. Чим менше двигуном версії, не дивлячись на те, 2.5L двигун, був призначений "323", а не "325", щоб збільшити очевидним розрив між ним і правильний номер (для пуристів) 328. Touring і купе Модель з'явилася в 1999 році знову розроблених Steptronic БМВ напів-автоматичною коробкою передач (мається на всіх моделях серії 3), а також кабріолета M3, а пізніше в 2000 році. E46 Compact, 3-дверний хетчбек, було виявлено в 2001 році для продажу на європейських і австралійських ринках. XDrive була введена як опція в 2001 році.

У 2000 році в список виступаючих E46 Двигун отримав імпульс, коли нові двигуни M54 з'явився Модельний рік 2001 автомобілів, з новим 3.0 л 330 замінивши 328, BMW перейменована в 2,5 л автомобілів 325. Поза двигуна і вихлопної модернізації, було кілька косметичних змін, найбільш помітним є отримання 330 акценти срібло на передню панель.

Також у 2000 році, до складу групи E46 розширена за рахунок включення нових (модельний рік) 2001 M3 Coupe. M3 тільки прийшов в купе і кабріолет (модель 2002 року) платформи, або з 6-ступінчастою механічною або SMG. На відміну від свого попередника, E46 M3 дуже мало спільних частин зі стандартним 3 серії. Екстер'єру з двох автомобілів тільки загальні двері, дах і багажник. Зовнішній вигляд M3 мають більш широкі крила і "М стилі" бампери, бічні пороги, дзеркала, який виступає капот, спойлер, і нова традиція М зазначені решітки на передніх крилах і чотири вихлопні труби. Інтер'єр M3 була акцентована з М рульового колеса, сидінь, дзеркало заднього виду, і панелі приладів.

Першого капітального ремонту сталося, коли седан E46 Facelift пройшли в 2002 році, які включали знову розроблені фари, нові бампери і жорсткий корпус. Крім того, 316i і 318i Модель отримала нові, більш потужні двигуни. Потім, в 2004 купе і кабріолет був Facelift який включені нові фари, нові передні крила та бампер, новий вибір в колір кузова, а також змінено sidemarker світлодіодні фари і задні ліхтарі. M3s отримали набагато м'якшим Facelift тому ж році, з включенням в оновлений завантаження і світлодіодні задні ліхтарі з Купе.

Незважаючи на те, представив нарешті, компактно E46 Першим бути замінені при 1 серії був запущений у вересні 2004 року. У середині 2005-E46 седанів поетапно були скасовані з введенням нових салонів E90. E46 Touring також замінити в тому ж році з E91. E46 залишається у виробництві, як купе, кабріолет і М3 до E92 і E93 купе кабріолет виявлена в кінці 2006 року. Концепція нової M3 купе був відкритий пізніше березня 2007 під час Женевського автосалону.

E90 є наявна в даний час покоління, який дебютував як седан (E90) і універсал (E91) за 2006 рік моделі, Coupe (E92) і кабріолет (E93) для моделей 2007 року. Вона повністю реорганізовані з E46, включаючи зміни в двигуни, трансмісії, салону, підвіски технологій, а також додаванням цілого ряду високотехнологічних функцій і опцій. Купе / кабріолет тіло зараз власної розробки і більше не походить від седана (на відміну від своїх попередників), і трохи довше і вже, ніж його колега E90. Основні характеристики містять Comfort Access, бі-ксенонові адаптивні фари, активний круїз-контроль, а також активне рульове керування. Седан і універсал отримав в середині поколіннями Facelift на 2009 рік моделі, яка склала змін в грати радіатора, фари, tailights і тулуба. Купе і кабріолет, як очікується, буде відновити в 2011 модельного року.

В даний час пропонується чотири варіанти двигунів, два з яких частиною нової серії 'N' БМВ Inline Featuring двигунів цілого ряду нових технологій. Технологічні нововведення, такі як легкий магнію і алюмінієвих конструкцій, електричний водяний насос, Valvetronic (плавно змінним ходом клапанів), і двічі VANOS плавно змінними фазами газорозподілу внесок у виробництво більш легким і потужним двигуном, ніж її попередник, але і дають 15%-ве збільшення економії палива. E90 також знаменує повернення до BMW турбонаддува з введенням BMW 335. N54 двигун розвиває 306 к.с. (225 кВт, 302 к.с.) і 400 Н • м (295 фунтів • м) крутного моменту.

Наступний повний перегляд 3 серії очікується в 2012 році з модельного року, і на ньому поліпшеної аеродинамікою, легкі матеріали, і можливість менші двигуни переміщення. Гібридна версія все ще знаходяться на розгляді.

3 серія була на авто і щорічні Десять Driver Magazine's Best список 18 рази, з 1992 по 2009, що робить її самої тривалої записи в списку. Був названий "E90" Кращий новий спорт седан "в 2006 канадський Автомобіль Року нагороди. Крім того, він був нагороджений Світовим автомобілем року на Нью-Йоркському автосалоні в 2006 році. За іронією долі, в 2005 р. отримав премію Top Gear за те, що найпотворніший автомобіль у світі - з Джеремі Кларксон і Річард Хаммонд сказав, що він був "нудним" і що це лише деякі '15 футів автомобіля. BMW стала брендом Лауреат Міжнародного Двигун Року нагороди за 2007 рік з його нагорода в 2,5 до 3,0 літра сегмента виграв 3,0 літра двигун Twin Turbo, який знаходиться в BMW 335i.

3 серії отримав майже одностайну критики з автомобільних журналістів за свою роботу і уточнення. Це один з найвищих оцінив транспортних засобів на сім автомобіль гараж, отримавши оцінку 98%.

World Touring Car Championship (WTCC) є одним з трьох світових чемпіонатах FIA's (поряд з Формули Один і той World Rally Championship). Енді Пріоло і BMW Team UK виграла ETCC в 2004 році і продовжував переможець форму в WTCC в 2005 році в E46 3-Series, а E90 3-Series повторити цей подвиг в 2006 і 2007 роках. 3-задній Серія 'макет колеса і дизайн як було віднести до своєї перемоги, хоча в Touring Car Racing, так як майже всі інші автоспорту, водій кваліфікації, а їхня тактика команди також дуже важливі.

3-Series автомобілів в Британському кузовному чемпіонаті (BTCC) та інші чемпіонати Touring автомобіля були покарання відповідно до правила Racing за те, що задні колеса і, отже, мають краще зчеплення з поверхнею, ніж її конкуренти переднього колеса. Наприклад, 320si був покараний в WTCC в попередніх сезонах, з тим щоб зберегти конкурентоспроможність спорт з рештою сіткою (Ford Focus, Chevrolet Lacetti, Seat Leon, Alfa Romeo 156). Незважаючи на це баласт покарань вагу, 320si's британських, німецьких та італійських / іспанських команд постійне вигравати гонки і окулярів. Однак у середині 2002 European Touring Car Championship (ETCC) сезону, FIA змінила правила гандикапу для додавання додаткових 15 кг (33 фунтів) баласт для переднього колеса автомобіля (наприклад, Alfa Romeo 156) і баластні В автомобілях задні колеса (у тому числі BMW) була зменшена на 15 кілограмів (33 фунтів). Сьогодні, серії WTCC є прокат почати ліквідувати в інтересах краще зчеплення з поверхнею, що задні повноприводні машини мають від постійного початку.

BMW 3-Series в даний час використовується в обох SCCA Pro Racing Speed World Challenge Touring Car Series та Великої Американської асоціації Road Racing Series. В остаточному заліку 2006 Grand Am, BMW зайняв друге місце в турнірній таблиці виробника як в Grand Sport і Street Тюнер класів, а БМВ E46 підготовлені Turner Motorsport виграла з боку водія та командній першостях.

Категория: BMW | Добавил: Volodymyr (07.02.2010)
Просмотров: 9828 | Комментарии: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 LonDopayallot  
0
Эротическое женское белье http://sex-paradise.ru

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz