BMW 3 серії являє собою компактну машину виконавчого провадження
німецького автовиробника BMW з травня 1975 року. Спадкоємець BMW Новий
клас, він був випущений на п'яти різних поколінь і в не менш ніж
п'ятьма різними типами кузовів. Краще БМВ продаж автомобілів, що склало
майже 40% автомобільного компанії продажів в 2005 році.
BMW
випустив свій E21 в результаті нафтової кризи 1973 року, прагнучи
залучити клієнтів і престижу та економіки, майже в два рази BMW в
усьому світі цифри продажів автомобілів протягом трьох років, і
перемогти численних нагород автомобільному світі і почестей.
Три
десятиліття по тому, 3-й серії, як і раніше є бестселером у своєму
класі, а звичайним явищем в Азії, Америці та Австралії, а в Європі, і
вона навіть обігнала Деякі дешевші моделі, як Ford Mondeo у
Великобританії.
E21 лінія була підготовлена з 2 травня 1975
(1977 в США) до 1983 року. Спочатку для заміни BMW 2002, перших
3-Series було дві моделі седана тільки. Завод авторської версії Cabrio
був також побудований за Baur. Ця серія була замінена платформі BMW E30.
Дизайн
кабіни E21 відмічений введенням нової концепції дизайну, з центральної
консолі, кутові до водія. Ця особливість стала частиною інтер'єру
філософією дизайну BMW протягом багатьох років. На знак пасивної
безпеки, всі краї і елементів управління в межах внутрішніх справ, були
округлені і доповнюється.
Після випуску E21, три моделях були
доступні: з 316 (1,6 літра), 318 (1,8 літра) і 320 (2,0 літра) версії
BMW M10 чотири циліндри двигуна. Щоб намалювати чітку візуальну
відмінності в рамках нової серійної моделі, 320 Модель прийшла з
подвійними фарами, а 316 і 318 був одним круглі фари.
У 1977
Франкфуртському автосалоні BMW представила новий варіант E21, де можна
побачити новий шестициліндровий двигун M20. Чотири циліндра, 320 модель
була замінена 320 / 6, Featuring 2,0 літрова версія двигуна M20. Була
введена модель 323i, Featuring 2,3 літра і 143 к.с. (105 кВт, 141
к.с.). Гальмівна система була оновлена з 323i Featuring дискові гальма
на всіх колесах.
Для моделі 1979/80 році, чотири циліндри були
оновлені моделі: була переглянута 1,8 літровим двигуном і поступив в
продаж як 90 к.с. (66 кВт, 89 л.с.) карбюратор двигуна в 316, а
додавання Bosch K Jetronic впорскування палива з 1,8-літровим двигуном
318i підняли до 105 к.с. (77 кВт, 104 к.с.).
E30 був проданий з
1982 по 1991 рік у седан формі, через 1993 у конвертованій формі.
Вступне цін E30's дол США 18210 був майже удвічі вище, ніж E21 тільки 7
років тому, але наявність шести циліндровий і 4-дверним кузовом стилю
(у 1984 році) заробив продажів. Крутного моменту "ETA" шість 325e
виробляється 121 к.с. (90 кВт) і 172 фунтів · футів (233 Н • м)
моменту, що крутить, але зустріла суворим нормам викидів часу. E30 був
самий потужний компактний BMW пропонується в Сполучених Штатах з 2002
Тии.
Список приєдналася у 1985 році високопродуктивний 325i і
325is. Хоча обсяг двигуна був скорочений до 2,5 л, виробництва зріс до
168 к.с. (125 кВт), а обертовий момент знизився до 164 фунтів · футів
(222 Н • м), як компанія, орієнтована на продуктивності, а не
економіка. Rev межа для нового мотора збільшено з 5000 об / хв до 6500
об / хв.
325is було оновлення стандартних 325i, як деякі нові
функції були додані в автомобілі в якості стандарту. Вони включають
повний пакет електрики, BMW спортивні сидіння, чорна дах-Liner, БМВ
"це" задній спойлер, передній 2 "Valance спойлер, BMW 14 дюймів BBS
коліс" Basketweaves "і КПП Закрити Ratio. Інші характеристики також
можна знайти на Були посилань 325is, проте з часом, деякі з них були
прийняті за стандартні функції. Ці варіанти включають Limited Slip
Differential (ЛСД), шкіряний салон, люк і BMW 15-дюймові колесами BBS
(із зсувом ET24, були доступні тільки в Європі, Японії та на Близькому
Сході). Опції відрізняються від автомобілів, вироблених в Сполучених
Штатах.
У 1986 Леворульние тільки всі версії колеса, 325ix,
вступив до списку виступаючих з Touring варіант був введений в кінці
1987 року. Чотирма циліндрами, 318 було припинено в 1985 році, але був
повернутий із новим, 1,8-літровим DOHC двигуном (M42B18) за 1991 рік.
Наприкінці
1987 року BMW представив Touring версія E30. Він був дуже популярним
під час його виробництва до 1994 року. Вона була доступна з 1.6, 1.8,
2.0 або 2.5-літровий двигун, а також 2,4 л турбодизель.
E36 BMW
3 Серії початкового рівня розкішних автомобілів / Compact виконавчого
автомобіля. Він є наступником BMW E30 і в остаточному підсумку
замінений BMW E46 починаючи з 1999 року для седанів і 2000 для купе та
кабріолетів. E36 був введений в кінці 1990 року.
E36 були
продані в період з 1991 по 1999 роки. Він використав "Z-осі" Multilink
підвіскою в задній, яка була доведена в Z1. VANOS із змінними фазами
газорозподілу був внесений на двигунах DOHC в 1993 році.
Чотири
двері E36 був проданий з осені 1991 року в Сполучених Штатах, але були
збережені E30 купе користуватися тільки в 1992 році. Кабріолет E36 була
відкладена до 1994 року. Хетчбек 318ti договір був введений в 1995
році, була дуже популярна в Європі, але це було не дуже успішним в
Північній Америці. BMW договору була ідентична звичайній седан E36 від
переднього бампера до передніх стійок. Все інше було унікальним, а саме
її задня напів-важелі підвіски, засновані на старому E30, замість Z-Ось
багатоканальний зайнятого у всіх інших E36's. Z3 M Coupe і мають
аналогічні установки задньої підвіски, як добре. Станція "Touring"
Універсал було продано в Європі з 1995 року, однак не було
запропоновано у Сполучених Штатах.
2.5 L M50B25, що
використовуються в моделях 325, була замінена в 1996 році з 2,8 л
M52B28, створюючи 328i лінії. Інша 2,5-літровим двигуном, M52B25, була
знов введена в 1998 році, але автомобілі були продані як 323 замість
325.
E46 є четвертим поколінням 3 вступу серії БМВ-машина рівня
Luxury / виконавчого компактним автомобілем. Седан був введений в 1998
році і замінив седан E36 того ж року. Чим менше двигуном версії, не
дивлячись на те, 2.5L двигун, був призначений "323", а не "325", щоб
збільшити очевидним розрив між ним і правильний номер (для пуристів)
328. Touring і купе Модель з'явилася в 1999 році знову розроблених
Steptronic БМВ напів-автоматичною коробкою передач (мається на всіх
моделях серії 3), а також кабріолета M3, а пізніше в 2000 році. E46
Compact, 3-дверний хетчбек, було виявлено в 2001 році для продажу на
європейських і австралійських ринках. XDrive була введена як опція в
2001 році.
У 2000 році в список виступаючих E46 Двигун отримав
імпульс, коли нові двигуни M54 з'явився Модельний рік 2001 автомобілів,
з новим 3.0 л 330 замінивши 328, BMW перейменована в 2,5 л автомобілів
325. Поза двигуна і вихлопної модернізації, було кілька косметичних
змін, найбільш помітним є отримання 330 акценти срібло на передню
панель.
Також у 2000 році, до складу групи E46 розширена за
рахунок включення нових (модельний рік) 2001 M3 Coupe. M3 тільки
прийшов в купе і кабріолет (модель 2002 року) платформи, або з
6-ступінчастою механічною або SMG. На відміну від свого попередника,
E46 M3 дуже мало спільних частин зі стандартним 3 серії. Екстер'єру з
двох автомобілів тільки загальні двері, дах і багажник. Зовнішній
вигляд M3 мають більш широкі крила і "М стилі" бампери, бічні пороги,
дзеркала, який виступає капот, спойлер, і нова традиція М зазначені
решітки на передніх крилах і чотири вихлопні труби. Інтер'єр M3 була
акцентована з М рульового колеса, сидінь, дзеркало заднього виду, і
панелі приладів.
Першого капітального ремонту сталося, коли
седан E46 Facelift пройшли в 2002 році, які включали знову розроблені
фари, нові бампери і жорсткий корпус. Крім того, 316i і 318i Модель
отримала нові, більш потужні двигуни. Потім, в 2004 купе і кабріолет
був Facelift який включені нові фари, нові передні крила та бампер,
новий вибір в колір кузова, а також змінено sidemarker світлодіодні
фари і задні ліхтарі. M3s отримали набагато м'якшим Facelift тому ж
році, з включенням в оновлений завантаження і світлодіодні задні
ліхтарі з Купе.
Незважаючи на те, представив нарешті, компактно
E46 Першим бути замінені при 1 серії був запущений у вересні 2004 року.
У середині 2005-E46 седанів поетапно були скасовані з введенням нових
салонів E90. E46 Touring також замінити в тому ж році з E91. E46
залишається у виробництві, як купе, кабріолет і М3 до E92 і E93 купе
кабріолет виявлена в кінці 2006 року. Концепція нової M3 купе був
відкритий пізніше березня 2007 під час Женевського автосалону.
E90
є наявна в даний час покоління, який дебютував як седан (E90) і
універсал (E91) за 2006 рік моделі, Coupe (E92) і кабріолет (E93) для
моделей 2007 року. Вона повністю реорганізовані з E46, включаючи зміни
в двигуни, трансмісії, салону, підвіски технологій, а також додаванням
цілого ряду високотехнологічних функцій і опцій. Купе / кабріолет тіло
зараз власної розробки і більше не походить від седана (на відміну від
своїх попередників), і трохи довше і вже, ніж його колега E90. Основні
характеристики містять Comfort Access, бі-ксенонові адаптивні фари,
активний круїз-контроль, а також активне рульове керування. Седан і
універсал отримав в середині поколіннями Facelift на 2009 рік моделі,
яка склала змін в грати радіатора, фари, tailights і тулуба. Купе і
кабріолет, як очікується, буде відновити в 2011 модельного року.
В
даний час пропонується чотири варіанти двигунів, два з яких частиною
нової серії 'N' БМВ Inline Featuring двигунів цілого ряду нових
технологій. Технологічні нововведення, такі як легкий магнію і
алюмінієвих конструкцій, електричний водяний насос, Valvetronic (плавно
змінним ходом клапанів), і двічі VANOS плавно змінними фазами
газорозподілу внесок у виробництво більш легким і потужним двигуном,
ніж її попередник, але і дають 15%-ве збільшення економії палива. E90
також знаменує повернення до BMW турбонаддува з введенням BMW 335. N54
двигун розвиває 306 к.с. (225 кВт, 302 к.с.) і 400 Н • м (295 фунтів •
м) крутного моменту.
Наступний повний перегляд 3 серії
очікується в 2012 році з модельного року, і на ньому поліпшеної
аеродинамікою, легкі матеріали, і можливість менші двигуни переміщення.
Гібридна версія все ще знаходяться на розгляді.
3 серія була на
авто і щорічні Десять Driver Magazine's Best список 18 рази, з 1992 по
2009, що робить її самої тривалої записи в списку. Був названий "E90"
Кращий новий спорт седан "в 2006 канадський Автомобіль Року нагороди.
Крім того, він був нагороджений Світовим автомобілем року на
Нью-Йоркському автосалоні в 2006 році. За іронією долі, в 2005 р.
отримав премію Top Gear за те, що найпотворніший автомобіль у світі - з
Джеремі Кларксон і Річард Хаммонд сказав, що він був "нудним" і що це
лише деякі '15 футів автомобіля. BMW стала брендом Лауреат Міжнародного
Двигун Року нагороди за 2007 рік з його нагорода в 2,5 до 3,0 літра
сегмента виграв 3,0 літра двигун Twin Turbo, який знаходиться в BMW
335i.
3 серії отримав майже одностайну критики з автомобільних
журналістів за свою роботу і уточнення. Це один з найвищих оцінив
транспортних засобів на сім автомобіль гараж, отримавши оцінку 98%.
World
Touring Car Championship (WTCC) є одним з трьох світових чемпіонатах
FIA's (поряд з Формули Один і той World Rally Championship). Енді
Пріоло і BMW Team UK виграла ETCC в 2004 році і продовжував переможець
форму в WTCC в 2005 році в E46 3-Series, а E90 3-Series повторити цей
подвиг в 2006 і 2007 роках. 3-задній Серія 'макет колеса і дизайн як
було віднести до своєї перемоги, хоча в Touring Car Racing, так як
майже всі інші автоспорту, водій кваліфікації, а їхня тактика команди
також дуже важливі.
3-Series автомобілів в Британському
кузовному чемпіонаті (BTCC) та інші чемпіонати Touring автомобіля були
покарання відповідно до правила Racing за те, що задні колеса і, отже,
мають краще зчеплення з поверхнею, ніж її конкуренти переднього колеса.
Наприклад, 320si був покараний в WTCC в попередніх сезонах, з тим щоб
зберегти конкурентоспроможність спорт з рештою сіткою (Ford Focus,
Chevrolet Lacetti, Seat Leon, Alfa Romeo 156). Незважаючи на це баласт
покарань вагу, 320si's британських, німецьких та італійських /
іспанських команд постійне вигравати гонки і окулярів. Однак у середині
2002 European Touring Car Championship (ETCC) сезону, FIA змінила
правила гандикапу для додавання додаткових 15 кг (33 фунтів) баласт для
переднього колеса автомобіля (наприклад, Alfa Romeo 156) і баластні В
автомобілях задні колеса (у тому числі BMW) була зменшена на 15
кілограмів (33 фунтів). Сьогодні, серії WTCC є прокат почати
ліквідувати в інтересах краще зчеплення з поверхнею, що задні
повноприводні машини мають від постійного початку.
BMW 3-Series
в даний час використовується в обох SCCA Pro Racing Speed World
Challenge Touring Car Series та Великої Американської асоціації Road
Racing Series. В остаточному заліку 2006 Grand Am, BMW зайняв друге
місце в турнірній таблиці виробника як в Grand Sport і Street Тюнер
класів, а БМВ E46 підготовлені Turner Motorsport виграла з боку водія
та командній першостях.