BMW M3 є високопродуктивної версії BMW 3 серії компактних автомобілів,
розроблена відділення BMW автомобілі BMW M3 М. моделях були отримані
від E30, E36, E46 і E90/E92/E93 3-Series, і продаються з купе , седан і
кабріолет стилі тіла. Невизначений модернізацію над "Стандарт" 3-Series
автомобілів включають більш потужний і чуйний (але в рази менше),
двигуни, поліпшена обробка / підвіску, більш агресивна аеродинаміка /
тіло, і кілька внутрішніх справ / зовнішні акценти з триколірних "M" (
Автоспорт) емблема.
На підставі 1986 моделі E30 3-Series, перший
M3 був представлений з 2,3 л I4 S14B23 двигун (або S14 в скорочений).
Конструкція двигуна була заснована на різні генеалогії BMW; основна
схема блоку від M10 4 циліндри (знайдена в 2002 році і 320 серій)
overbored і посилені, щоб аналогічні специфікаціям вбудованих M88
БМВ-6. Поїзд клапана і голова архітектури БМВ М1 і пізніше M6 Inline-6
циліндрів був прийнятий для агресивних дихання, в результаті чого
видатної продуктивності протягом дня.
Найбільш помітні
характерні E30 M3 (відносно пізно M3 ітерацій) є його гоночної
родоводу. Було кампанію від BMW, а також інші команди Prodrive Racing в
тому числі і AC Schnitzer конкурують у багатьох формах, включаючи
гоночні ралі, німецькі, британські, італійські, бельгійські, французькі
та австралійські Touring Car.
Однією з основних причин для
виробництва дорожніх машин було підтверджувати м3 група Touring Car
Racing. Одна з причин, часто цитується для його створення було те, що
конкурувати з "2,3-16V"-модель Mercedes-Benz W201 190E яка була введена
в 1983 році, хоча це було лише гіпотетичний характер. Коли E30 M3 була
в останні роки конкуренція верхнього рівня, 2,5-літровим двигуном S14
повною обробки гонка була здатна понад 340 к.с. (250 кВт) наддуву.
Третя
дорога автомобілів збираєтеся версія видавала 195 к.с. (145 кВт, 198
к.с.) (каталітичні моделі). Моделях еволюції (не продається в Північній
Америці) продовжує з 2,3 літра, але прийняв переглянутий вихлопних Cam
термінів, збільшилася стисненням поряд з відсутністю каталізатора
виробництво близько 215 к.с. (160 кВт). Пізніше спортивної моделі
еволюції виробництва пробіг 600 (іноді називають як еволюція III)
збільшити об'єм двигуна до 2,5 л і виробляється 238 к.с. (175 кВт). 786
кабріолетів були також підготовлені, всі руки в Гархінге заводі BMW, і
в той час 215 к.с. (160 кВт) прикладу було швидко чотири сидіння в
світі кабріолета.
E30 M3 відрізняється від інших E30 склад у
багатьох відношеннях. M3 був оснащений жорстким переглянутої і більше
аеродинамічним каркас кузова, а також "вікна спалахнули" арки коліс для
розміщення більш широка колія з ширше і вище коліс та шин. Тільки
кузовні панелі стандартної моделі 3-Series і М3 Загальні були капот і
дах. Він також був в три рази МБЛЗ кут будь-якого іншого E30. M3
Загальні великі колеса та підшипники передні гальмівні супорти з E28
5-ї серії. Їй також був Getrag 265 / 5 5 ступінчаста коробка передач і
задній диференціал з різними остаточне співвідношення диска і 25%
блокування.
Щоб зберегти конкурентоспроможність автомобіля в
гоночної омологації наступні правила зміни році, були підготовлені
спеціальні омологації. Сертифікація правила грубо заявив, що гонка
версія повинна відображати вулиці машині аеродинамічні та об'єм
двигуна, отже, більш досконалих моделей періодично оприлюднений.
Спеціальні випуски і омологації події включають в себе: 1 Evo, Evo 2 та
спорту еволюції деякі з яких все рідше вагою, поліпшеної аеродинамікою,
більш високі арки передніх крил (Спорт Evolution; для подальшого
сприяння 18-дюймовий (460 мм) колеса в DTM), гальма повітропровід, і
більше влади. Інших обмежених моделей виробництва (на основі
еволюційних моделей, але включені спеціальні лакофарбові та / або
унікальних інтер'єрів схемах ознаменування перемоги чемпіонату)
включають Europa, Равалья, Чекотто і Europameister.
Завоювавши
більше дорожніх перегонів, ніж будь-яка інша модель в історії, E30 M3,
на думку багатьох, найбільш успішні доріг в світі гоночний автомобіль.
M3s ввів BMW і Privateer одягу гоночних ж домінують у конкурсі на роки
було у виробництві. Її перемоги включають ДТМ, British Touring Car
Championship European Touring Car Championship, австралійські Touring
Car Championship, і навіть одноразові назвою World Touring Car
Championship у 1987 році. E30 M3 також багаторазовий переможець Guia
Race, 24 години Нюрбургринга і Спа 24 години.
E36 M3 дебютував в
лютому 1992 року і вдарив салонах дилерів у листопаді того ж року, він
був першим M3 живиться від шести-циліндровим двигуном, витісняючи 2990
куб.см і країнами, що розвиваються 286 к.с. (210 кВт, 282 к.с.).
Спочатку доступна як тільки купе, BMW представив кабріолет BMW M3 /
кабріолет і седан, седан версій у 1994 році, відсутність будь-яких M5
моделями в лінійці BMW діяльність в період з кінця E34 M5 виробництва в
1995 і запуску в e39 M5 1998 спонукало введення чотири моделі Автоспорт
двері.
Також в 1994 році, BMW проводиться обмеженим тиражем M3
GT Racing якості спеціального омологації, все GTs були британськими
Racing Green і ознаки підвищений 295 к.с. (217 кВт, 291 л.с.)
3,0-літровий двигун. Було побудовано 350 Гц.
Влітку 1995 M3 Купе
і салоні були оновлені до 321 к.с. (236 кВт, 317 к.с.) 3,2 літра
Inline-6, в той же час, автомобілі отримали чіткої індикатора
об'єктиви, нові диски і 6-ступінчастою коробкою передач. Кабріолет не
отримувати ці зміни, поки навесні 1996 року.
Більшість E36 M3's
були виготовлені на заводі Регенсбург, однак невелике число засмучених
правого боку диска M3 були зібрані на заводі BMW Rosslyn в Преторії,
Південна Африка. В цілому було вироблено 46525 купе, кабріолетів 12114
та 12603 салонів. Салон виробництво закінчилося у грудні 1997 року, а
купе припинив виробництво наприкінці 1998 року, а кабріолет в грудні
1999 року.
Перший M3 E36 до ввезення в Сполучені Штати в 1995
році модель, яка отримала 3,0 L 24-клапанів DOHC Inline-шість двигун з
240 к.с. (179 кВт, 243 к.с.) і 305 Н • м (225 фунтів • м) (S50B30US),
різні підвіски і 0-60 миль / год (97 км / ч) час приблизно в 6 С. Вона
була доступна з 5-ступінчастою механічною та автоматичною коробками
передач.
1996-1999 роки модель переміщення зіткнувся до 3,2 л,
ще з 240 к.с. (179 кВт, 243 к.с.), а крутний момент зростає до 320 Н •
м (240 фунтів · футів), яка є S52B32US же двигун використовується в
ранньому M Roadster та M Coupe. Механічна коробка передач залишається
5-ступінчаста КПП, незважаючи на європейських версіях бути підвищений
до 6-ти ступенева. Було також доступна як седан, починаючи з моделей
1997 року і, як конвертовані в 1998 році. Виробництво седана була
припинена в 1998 році, у той час як інші моделі тривав до 1999.
E36
M3 була також доступна у вигляді салону у Великобританії протягом
обмеженого періоду, протягом 1995-6, під час якої близько 400 RHD
моделях були продані у Великобританії. Ця зміна була трохи м'якою
підвіскою, але можуть бути придбані з тим міцніше купе настройку, якщо
клієнт забажає. Продуктивність цифри не змінилися з стандартними 286
л.с. (213 кВт, 290 к.с.) (більше, ніж американська модель деяких
полях). 3,2 Ево була введена в 316 л.с. (236 кВт, 320 к.с.).
Був
також M3 Edition річчя проводиться тільки в 1999 році в Австралії. Це
був останній рік виробництва E36, тільки з 50 купе і кабріолети 70 бути
зроблено. Крім того, "BMW Individual" змогли за дизайном замовника м3 з
конкретними різнобарвною шкіри, Woodgrain та іншої персональної
сторінки в тому числі полірованих коліс з магнієвого сплаву з
Anniversary Edition. Кабріолети вистачало спортивні сидіння знайшли в
купе, але зберіг всі інші функції.
У 1994 році існувало угоду
між Канадою і кілька країн у Європі, яке дозволило будь-якому
автомобілю, затверджених в одній з країн-учасниць на законній підставі
бути продані в будь-якій з інших. Хоча були BMW представила нове
покоління E36 M3 в Європі в 1992 році, компанія вважає, що виробництво
версії необхідно буде значно вищою за ціну на експорт до Північної
Америки, ніж на ринку дозволить. Хоча інженери працюють на менш дорогі
північноамериканської версії E36 M3, BMW Канада захопила вікно
можливостей: 45 номерів європейських купе M3 специфікація спеціально
виробляються та імпортуються в Канаді.
Навіть за базовою ціною в
$ 59900 (істотну суму на день, враховуючи, що список стандартного
устаткування не включають легкі ковані колеса, кондиціонер, люк на даху
або навіть металевої фарби), всі 45 машин були сказані для всього за 3
дні. На відміну від інших спеціальних версій E36 M3, покупці могли
вільно обирати будь-які кольори і варіанти, вони хотіли на свої
автомобілі. Всі автомобілі оснащені прийшли 286 к.с. (210 кВт, 282
л.с.) 3,0 л Inline 6 циліндровим двигуном, вентильованими гальмами з
плаваючими роторами, скло фари і інші європейські стандартного
обладнання. Вони були спочатку доставлені в Торонто, а потім
відправлені по всій країні для дилерів, де вони були замовлені.
Канада
не буде бачити іншу E36 M3 на продаж до двох років по тому, коли,
нарешті, BMW зробила американська версія 1997 M3 доступних для продажу.
Сорок п'ять Євро-Spec канадського видання автомобілі були побудовані,
кожен з яких вигравіруваним номером дошку як в бардачок, і справа для
користувача шкіра, яка містить Керівництво по експлуатації. Тільки
австралійського M3-R був побудований в нижньому номера.
У 1995
році BMW пом'якшав і почав будувати партії M3 CSL в BMW Individual.
Після закінчення вони були відправлені до прототипу Technology Group
(PTG) Гонки у Вірджинії для остаточної підготовки, що включала передні
і задні знаки відмінності прапора Автоспорт та "смакоту ствол". У
багажнику було різні масла сковороду з подвійним підібрати масляний
насос, трубка більше масла повірка, передні стійки бару, нижня х
фігурна дужка, яка давала б можливість встановити на ризик анулювання
стандартна гарантія BMW. Автомобіль також прийшли зі звичайною M3
низьким крилом монтується, але більшість дилерів встановлено
спеціальний високо розташованим крилом, коли Prepping автомобіль на
продаж. Була встановлена регульована передня нижня губа спойлера. Кожен
новий власник отримав 1 сторінці правовий документ підписати про те, що
будь-яка установка магістральних пункти недійсні нові гарантії
автомобіля. ЕКЮ були верхнього обмежувача швидкості видалені в
результаті чого опір індукованого максимальної швидкості. Ковані 17
"легкосплавні диски, 7-1/2" широким в передній і 8-1/2 "широкий в тилу,
зі встановленими на однакового розміру шини 235/40-17 передні і задні
були додатково відміну від стандартних 17" X 7-1/2 "широкий литих
дисків до встановлених шинами 235/40-17 о. стандартним M3's 3,23
заднього диференціала було встановлено С. нормальної 3,15 встановлений
в 1995 році моделлю M3's.
Хоча BMW обіцяв побудувати не менш 85
прикладів, BMW ніколи не випустили числа M3 CSL вбудований, і з-за
своєрідного конвеєра, до цього дня не можуть бути відомі. Однак
ентузіастів тепер вважають, що існує близько 120 моделей.
Перші
дві машини, які були використані в якості прес-автомобілі, технічно не
як M3 CSL, вони були регулярними M3 виробництва, що PTG зробив
аналогічний за зовнішнім виглядом поки ще не побудували CSL. Після
натискання обов'язків, ці дві машини були доставлені назад до стайні
PTG.
За межами кількох автомобілів raced у ВЗГ серія BMW Club
Гонки (аматорської серії, характерні тільки для BMW моделі) PTG було
від двох до чотирьох моделей, що вони побігли в IMSA. Схоже, що одна з
цих машин було продано Джефф McMillian, в якому він виграв SCCA World
Challenge Series, не вигравши одну гонку. Один raced в SCCA's Touring 1
клас, Джон Браун, а також один або два можуть бути raced у вимерлі
Motorola футболу.
M3 еволюція Імола обличчя було обмеженим
тиражем (200 одиниць для Європи до частини WBACB5103 VIN-AN307 -, 50
для Сполученого Королівства) автомобіля іноді називають M3 GT2. Двигун
і експлуатаційні характеристики автомобіля не змінилися з 1996 + євро
M3, а також спеціальної зовнішньої і внутрішньої колірної комбінації
вибраної BMW; Imola Red (405) фарба з шкіри Напп & Амаретто місць в
Imola Red і антрацит місць. Вона також включена бокові подушки безпеки,
M3 GT сорт задній спойлер, передній клас II розширення кута спойлер,
електро сидіння, а потім двічі говорив поліровані литі диски.
До
звільнення Імола Індивідуальні був дослідний зразок зробили який був
використаний в якості основи для спеціального видання, його ознаки
передню другого сорту і задні спойлери, спеціальний замовлення Імола
червоною фарбою, спеціальний замовлення Nappa + Антрацит Амаретто
інтер'єр , коробка передач SMG, GSM Phone Kit, омивачі фар і двічі
говорив поліровані литі диски.
П'ятнадцять M3 були відсортовані
по BMW Австралії в 1994 році гонка в австралійському Super серійне
виробництво. Всі вони були доставлені Френк Гарднер Racing для
остаточної підготовки. 11 були доведені до широкої громадськості, (які
повинні володіти ліцензією CAMS буде дозволено купувати один), 4 були
збережені в перегонах серії, M3R був з місцевих джерел король пружинами
встановлені в групу N регульовані задні стійки і окуні, AP Racing Twin
зчеплення і 4 супортами гальм, Dual картером пікап, нафта обмежувач в
голові, AC Schnitzer кулачки, 3.25:1 співвідношення середніх
відмінностей справи і M5 привід, холодне повітря в трубку повітряний
фільтр лівому полі замінити легкої руки туману , не функціональне
заднього сидіння, кондиціонер і видалити більш агресивний мотив, GT
спліттер передній і задній спойлер з розширеннями і Герні смуг. Це було
найпотужніше виробництво E36 зроблені з 240 кВт (326 л.с.; 322 л.с.).
болт в ФІА затвердженого каркасом була заводська опція (локально
виробництва Dencar) були деякі відмінності між автомобілями в
залежності від вимог замовника, раннє номерами були, не похитнувся
коліс BBS, пізніше було похитнувся коліс BBS (індивідуальний номер
дошку встановлено на центр Консоль нижче надзвичайних важіль гальма)
У
рамках святкування 50-річчя німецького автомобільного журналу Auto
Motor Und спорту в 1996 році, BMW M GmbH handbuilt (принаймні) одна
офіційна BMW E36 M3 компактним. Автомобіль був перевірений і написав
статтю про видання в червні названого журналу.
Автомобіле
втілилися всі технічні (двигун, трансмісія, підвіска) і оптичних
(бампери, колеса, дзеркала, панель приладів) Характеристика фонду E36
M3. Це була "заряджена" DIN 321 к.с., 3,2-літровий двигун, і його колір
червоний з чорним покривалом / алькантарою інтер'єр. Він мав
підроблений Стайлинг 24M 5-doublespoke коліс, які прийшли в стандартну
комплектацію кабріолета M3, вихлопних газів з досить центр Quad відгук
вихлопних газів, ковш спортивні сидіння Recaro, чотири червоно-точкові
ремені безпеки і алькантара оздоблення керма і важеля перемикання
передач.
E46 M3, вперше представлена в жовтні 2000 року
з'явилася в усьому світі з новим 3.2 л S54 М-настроєний двигун. На
момент введення автомобіля, цей двигун був найвищим конкретних
результатів наддуву двигуна ніколи не робила BMW, виробляючи 343 к.с.
(256 кВт) і 365 Н • м (269 фунтів · футів).
E46 M3 була
запропонована зі стандартної 6-швидкість передачі Getrag, але
необов'язково прийшли з передач SMG Drivelogic (також відомий як SMG
II). Це стандартний 6-швидкість передачі Getrag з electrohydraulically
приводом педалі зчеплення. Зміни проводяться за допомогою ручки передач
SMG чи рульове колесо монтується перемикачами весла. Двигун був Redline
8000 об / хв. Як і в більшості М двигунів, S54 знову з'явилися
незалежні 6 дросельних заслінок і цього разу електронно керованими
дроселями (диск по проводах дросельної без кабелю). Цікаві відомості
Double VANOS система використовується на E46 був розроблений з Джеймі
Грей.
У США, E46 M3 прийшов з аналогічною потужністю двигуна як
європейська версія, на відміну від E36, двигун якого була отримана з
M50/52 двигун серії. Держава в даний час знаходиться 333 к.с. (248 кВт,
338 л.с.) за рахунок додаткових каталітичним нейтралізатором. У 2009
році дорожньо-Track Журнал оголосив 2006 м3 з можливістю передачі SMG
своїм улюбленим спортивним автомобілем всіх часів.
E46 GTR
прийшла до життя в лютому 2001 року, на харчування від P60B40 3997 CC
V8 виробництва 444 к.с. (331 кВт, 450 к.с.) (рас-версії вулиці версія
видавала 380 к.с. (283 кВт, 385 к.с.)). На відміну від прямої шести
Powered версії M3, які були відстає від Porsche 996 GT3, гоночна версія
E46 M3 GTR 16 була дуже успішною в American Le Mans Series (ALMS), ввів
Schnitzer Motorsport. Суперників, таких як Porsche зазначила, що цей
автомобіль був радше прототипом двигуна V8 не була доступна в
дорожньо-збираєтеся BMW E46, що є порушенням духу Gran Turismo. У 2001
році, милостиня правил зазначено, що машини повинні бути на продаж на
двох континентах протягом дванадцяти місяців правил її видачі. Для
виконання цього правила, BMW покласти 10 ГТП дороги, що йде на продаж
після сезону 2001 року, за 250000 євро (тоді $ 218000) кожен, як
стверджується, доступні тільки для вибраних клієнтів.
Завдяки
цьому, милостиню правила були змінені в 2002 році констатувати, що 100
автомобілів і 1000 двигунів повинні бути побудовані на автомобілі право
без штрафних санкцій. Хоча BMW могла б raced V8 з новими вага і сила
покарання у відповідності з цими новими правилами, вони вирішили вийти
з милостиню, тим самим показавши недовгу кар'єру M3 ГТП.
Два
Schnitzer Motorsport GTR автомобілів побачив повернення в 2003 році на
24 години Нюрбургринга, вигравши 1-2 у 2004 і 2005 роках, а також
записи в 24 години Спа. Бортові охоплення зареєстрованих у 2004 році
Ханс-Йоахім Штук, Педро Ламі, Йорг Мюллер & Дірк Мюллер на
Нюрбургринзі і Spa-Francorchamps.
Обидва M3 GTR Road Race Cars і
були представлені в грі Gran Turismo 4, як в якості призу автомобілі,
які могли б бути виграна і не можуть бути куплені. Дорожньо-M3 GTR буде
також ознаки в грі Forza Motorsport 3, де гравець може або купити його
або виграти її в той час активно проходить сюжетний режим гри. Він
також знімався як покриття автомобіля для гоночних ігор від Electronic
Arts Need For Speed: Most Wanted.
BMW M3 CSL (Coupe легкий
спортивний) була обмежена версія видання М3, і лише 1400 машин
проводиться за 2004 роком запуску моделі. CSL ніколи не була випущена
на ринок Північної Америки, і була доступна тільки в два кольори -
срібло сірий металік і чорний Sapphire Metallic.
Як випливає з
назви, основний акцент був зроблений на зниження ваги. M3 CSL має
бордюр вагою 1385 кг (3050 фунтів), 110 кг (240 фунтів) легше, ніж для
звичайної M3. CSL особливостей багато ваги енергозберігаючі технології
взяті з Формули-додатків Racing. Значна частина звукоізоляції M3
відсутній, так само як і електричні склопідйомники, електричні сиденья,
навігаційна система .. Кондиціювання та стерео-системи можуть бути
модернізовані, вільного від вартості, але не були доступні стандарту.
CSL унікальних частин тіла всі створені з вуглецю, армованого полімеру.
Склопластиків використовуються у всьому структурними точками в
автомобілі. Скло заднього вікна була замінена на легкий пластик. Хоча
CSL втрачає значні суми Споряджена маса від своєї первісної версії,
акцент був зроблений на стратегічному скорочення або переміщенні ваги в
машині, а не сировину кількість ваги, що може бути втрачений. Це має
зберегти ідеальний розподіл ваги 50:50 характеристик E46 має.
Наприклад, на даху побудований з карбону армованого пластику. Хоча це
тільки зменшує Споряджена маса автомобіля на 7 кг (15 фунтів), він
знижує центр ваги машини і зменшує тіло Flex.
Для того щоб
поліпшити обробку здатності автомобіля, вся система підвіски була
доопрацьована. Спеціально розроблені гоночні пружини і амортизатори
даються CSL, і посилили відношення рульового управління (14.5:1 В.С.
15.4:1 на регулярній M3) підвищує чуйність. Гальмівна система також
змінюється, з більшою передні і задні плаваючі ротори і супорти від E39
M5. CSL дається перенастроюватиме Dymanic система контролю стійкості з
"М трек режимі" Установка, що дозволяє автомобілю бути штовхнув її
абсолютні межі, перш ніж активувати.
3.2L двигун
використовується в M3, BMW S54, була модифікована для збільшення
виробництва на 17 к.с. (13 кВт) і 5 Н • м (1 фунт-сил) в порівнянні з
європейськими M3. Це досягається за рахунок високого споживання вуглецю
потік повітря волокна, змінених клапанів і розподільних валів терміни і
перенастроюватиме DME. Тим не менше, двигун подальші зміни з метою
зниження ваги - він має легкий випускного колектора і тонше вихлопної
труби. Крім того, прийом та випускних колекторів, трохи поправив, щоб
поліпшити двигун чуйність.
CSL також різні естетичні зміни в
порівнянні зі стандартною M3. Він отримав легкий аеродинамічний
комплект органу, який включений вуглецю сплітери волокон передньої, що
поліпшення притискну силу на високих швидкостях на 50%, а також
вуглецеве волокно задній дифузор. Передній бампер має окреме отвір, яке
використовується для залучення прохолодне повітря в новій конструкції
повітрязабірників. Кришка багажника перероблений, щоб включити підняв
губу, на відміну від стандартної M3, де просто додали до плоскої
завантаження. CSL була продана з відзнакою 19-дюймових легкі ковані
колісні диски BBS сплаву, що прийшли з Michelin Pilot Sport півфіналі
Кубка пляма гоночні шини. Інтер'єр CSL перероблений зі спортивною
темою-економія ваги. CSL отримає передній склопластик Racing сидіннями,
а також за підтримки зі склопакетами задніх сидінь. Центральна консоль,
дверні панелі і обробки, а хедлайнером усе владнається з вуглецевого
волокна, а рульове колесо коригуються з круїз-контроль, стерео, і
органи управління видалено включити тільки одну кнопку, яка активує
режимі М трек.
На відміну від стандартної M3, який був
запропонований зі стандартної 6-швидкість передачі Getrag, або
опціонально передач SMG Drivelogic (також відомий як SMG II), CSL була
запропонована лише з передачею SMG II. Це стандартний 6-швидкість
передачі Getrag з electrohydraulically приводом педалі зчеплення, схожі
на Формула стилю передачі. Тим не менше, CSL отримали більш досконалу
Drivelogic одиницю, ніж стандартний M3, яка здатна зробити зміни до
0,08 секунди.
Хоча M3 CSL ніколи не була експортована в США, в
2005 році BMW представила M3 пакету конкурс в Європі і США (т.з. CS /
Клуб Спорт у Великобританії): $ 4000 варіант, який запропонував ряд
оновлень взяті з M3 CSL . До пакету входить:
Четверте покоління
BMW M3 було оголошено на 2007 Geneva Auto Show (Швейцарія, 6
березня-18th, 2007 р.) з концепцією BMW M3. Як і у випадку з E46 M3
Концепції і E60 M5 Concept, М3 Концепції сховали майже не дивиться в
серійної версії, яка відбулася світова прем'єра 2007 Франкфурті
автосалон IAA (Німеччина, 13 вересня по 23).
Так само, як
попередні покоління M3 всіх представив зовсім новий двигун, M3
четвертого покоління зробили те ж саме: був введений двигуном BMW S65.
Це S65B40 це без наддуву, високих оборотах 4-літровим V8 (на основі
S85B50 5-літровим V10, що повноваження E60/E61 M5 і E63/E64 М6 до дати)
забезпечує 414 к.с. (309 кВт, 420 к.с.) при 8300 об / хв і максимальний
крутний момент становить 400 Н • м (300 фунтів • м) при 3900 об / хв,
що являє собою збільшення потужності 22% в порівнянні з E46 M3. Двигун
важить 15 кг (33 фунтів) менше, ніж вихідний шестициліндровий за
загальною вагою 202 кг (450 фунтів). Шестиступінчата механічна коробка
передач є стандартною. Починаючи з квітня 2008 року, BMW пропонує нову
Getrag з двома зчепленнями КПП, званий М-ДКГ
(Doppel-Kupplungs-Getriebe) або М-DCT (Double Clutch Transmission) в
якості варіанту, який зменшує зсув пауз до менш ніж однієї десятої
другий і скорочує автомобіля 0-100 км / год (62 миль / год) час спринті
на 0,2 секунди проти керівництва. Пристрій підтримує як автоматичному і
ручному режимах в манері, схожій з коробок передач SMG E36 і E46. E92
купе M3 успадковується з вуглепластику дах від E46 CSL як частина ваги
економії програми. У 2009 році E9x M3 отримав переглядів само як не-М 3
серії. Зміни включають переглянуті передній і задній бампери, а також
світлодіодні задні ліхтарі.
Нова M3 знову стане доступна як
4-дверний седан, заснований на E90 3-Series, але на відміну від
регулярних моделей, цей автомобіль акції передньої частини купе,
включаючи фар. Однак, це не отримаєте 2-Двері з вуглепластику дахом.
E93 Hardtop конвертованою версії приєднується до списку незабаром після
запуску E92, у той час вагон E91 очікується в першому кварталі 2009
року. Полегшена версія CSL сильно обговорюється і прагнув серед
автолюбителів, але в той час як автомобілі, підозрюваних у нову M3 CSL,
мабуть був помічений у відомому Nordschleife (Північна петля) від
німецько Nürburgring, поділ М заявили, що вони не планують
запропонувати e9x M3 CSL і замість зосереджена на виробництві M версії
X5 і X6 значною відхід від історичної практики M's
Четверте
покоління BMW M3 було оголошено на 2007 Geneva Auto Show (Швейцарія, 6
березня-18th, 2007 р.) з концепцією BMW M3. Як і у випадку з E46 M3
Концепції і E60 M5 Concept, М3 Концепції сховали майже не дивиться в
серійної версії, яка відбулася світова прем'єра 2007 Франкфурті
автосалон IAA (Німеччина, 13 вересня по 23). Попередній M3, E46 була
доступна тільки як купе. Високих оборотах 4,0-літровий 420 л.с. двигун
V8, такий же, як в купе, робить E90 M3 Седан прискорення від 0 до 100
км / год всього за 4,9 секунди, всього лише 0,1 секунди повільніше, ніж
купе, незважаючи на 30 кг важче . Потужність передається на задні
колеса від шестиступінчастою механічною коробкою передач з інтегрованим
з регульованою температурою охолодження масла і спростив інерційної
маси двох дисків зчеплення. Тепер баварці дійсно готовий з BMW M3 E90
седан брати участь у боротьбі з традиційними конкурентами: Audi RS4 і
Mercedes C63 AMG.
Перші кадри з офіційних і докладна інформація
про другому варіанті орган нової BMW M3, були звільнені. Висока
продуктивність чотирьох-дверний седан від BMW M GmbH, заснований на 3
серії E90 седан Featuring унікальний дизайн і технології. Чотири
варіанти дверного кузова додає функціональність п'ять місць, два
додаткових дверей і зручний доступ до задніх, у Верховному динамікою
водіння, що виділяється дизайн і повсякденному водінні якостей BMW M3
Купе.
Нова M3 знову стане доступна як 4-дверний седан,
заснований на E90 3-Series, але на відміну від регулярних моделей, цей
автомобіль акції передньої частини купе, включаючи фар. Однак, це не
отримаєте 2-Двері з вуглепластику дахом. E93 Hardtop конвертованою
версії приєднується до списку незабаром після запуску E92, у той час
вагон E91 очікується в першому кварталі 2009 року. Полегшена версія CSL
сильно обговорюється і прагнув серед автолюбителів, але в той час як
автомобілі, підозрюваних у нову M3 CSL, мабуть був помічений у відомому
Nordschleife (Північна петля) від німецько Nürburgring, поділ М
заявили, що вони не планують запропонувати e9x M3 CSL і замість
зосереджена на виробництві M версії X5 і X6 значною відхід від
історичної практики M's
Інтерфейсного дизайну BMW M3 седан
відповідає конкретним видом і високої продуктивності характер свого
брата Coupé, проте бічні пороги, передня панель сторона "зябрами" і
задній фартух однозначно, спеціально призначені для седана. M3 седан
розрахований на харчування від BMW все-новим 4,0-літровим V8, що
розвиваються максимальною потужністю 309 кВт і максимальним обертовим
моментом в 400 Нм при 3900 об / хв. Чотири двері M3 розганяється до 100
км / год за 4,9 секунди і запису середня витрата палива за циклом ЄС
випробування 12,4 л/100 км.
BMW Motorsport заявив 7 липня 2009
запуск лінії BMW M3 гоночних автомобілів, які відповідають GT4 Spec ФІА
та орієнтовані для продажу приватним групам і водіїв. GT4 BMW M3 ціни,
як очікується, складе близько 120000 євро.
"Новий BMW M3 GT4
тепер також надає приватним групам чимало можливостей", говорить
директор BMW Motorsport Маріо Тайсс. "Протягом 50 років Racing клієнт
був наріжним каменем програми Motorsport BMW. Кінець кінцем, що кращою
глобальної після виконання родоводу автомобілів BMW, ніж Privateer, хто
саме бореться за перемогу в автомобіль BMW.
10 квітня 2009,
через тиждень після дебюту GT4, Клієнт BMW гоночної програми announed
вона в партнерстві з Schubert Motorsport (спонсор Motorsport Arena
Ошерслебене), щоб запустити GT4 BMW M3 у щорічній 24 години
Нюрбургринга класі гонка SP10. Гонка відбулася у вихідні дні 23 і 24
травня в 2009 році, з драйверами Йохен Ubler, Йорг Мюллер і Енді Пріоло
на колесі. Команда посіла шосте у своєму класі і 153 в цілому.
M3
GT4 пропонується в Європі як районованих автопробігу виробництво для
продажу широкому загалу. За словами Ларрі Коха, BMW M-НС
бренд-менеджера, техніко-економічне обгрунтування в даний час
проводиться оцінка можливого продажу М3 GT4 в Північній Америці. Однак,
не санкціоновані FIA GT4-клас гоночних серій в США, продажу M3 GT4 в
Штатах навряд чи.
BMW M3 оголошує про ГСТ в листопаді 2009 року.
Машина приводиться в рух 4,4-літровий V8 на основі 4,0-літровим
двигуном в стандарті M3, який виробляє більше 450 кінських сил. Всього
лише 99 одиниці будуть підготовлені. У Німеччині починає постачання
травня 2010 в той час як інші країни заплановані на літо. BMW E92 M3
GTS почнеться в € 115000 за одиницю. Всі E92 M3 GTS моделями вже були
продані.
M3 отримав майже одностайну критики з автомобільних
журналістів за свою роботу, витонченість і практичність. Це єдина
машина на сім Car Garage отримати 100% позитивних відгуків. Езра Дайер
Автомобільний журнал раз припускав, що "... машина журнали зазвичай
ставляться до M3 так само чотири-річна стосується Санта-Клауса".
Приветствую Вас друзья! http://www.ts-gaminggroup.com/showthread.php?138639-%D0%A0%C2%B7%D0%A0%C2%B0%D0%A1%E2%80%B0%D0%A0%D1%91%D0%A1%E2%80%9A%D0%A0%D0%85%D0%A1%E2%80%B9%D0%A0%C2%B5-%D0%A0%D1%97%D0%A0%C2%BB%D0%A0%C2%B5%D0%A0%D0%85%D0%A0%D1%94%D0%A0%D1%91-wacom&p=810684#post810684 https://forum.tvfool.com/member.php?u=1499304 https://forum.tvfool.com/member.php?u=1712073 http://tsxvresearch.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=17997&p=126544#p126544 https://www.gameshop.ro/forum/member.php?100470-Antoniodgg Предлагаем Вашему вниманию высококачественные профессиональные плёнки. Наша организация работает 15 лет на рынке этой продукции в Беларуси. С древних лет известно выражение, «наш дом – наша крепость», и в наши дни разработано множества вариантов защиты имущества. Защитная плёнка для окон внесёт свой вклад в обеспечение вашей безопасности. Самоклеющаяся пленка для стекла особенно востребована тем людям, чьи квартиры находятся на первых этажах, а также она подходит стеклянным витрин и перегородкам. Впервые такое изобретение появилось в США, в 60-х годах. С каждым годом противоударные покрытия становятся крепче, надёжнее и красивее. На них начали наносить рисунки, напылять различные компоненты – теперь они не только придают безосколочность окну, но и делают их красивыми и оригинальными.
Предлагаем Вашему вниманию сервис оргтехники и продажу расходников для дома и офиса.Наша организация «КОПИМЕДИАГРУПП» работает 10 лет на рынке этой продукции в Беларуси.Заправка картриджей.Качественная заправка принтера в Минске выполняется мастерами. Расходники для печатающих аппаратов имеют ограниченный ресурс, и после их отработки приходится покупать новый картридж или заправлять старый. Заправка, ремонт и восстановление картриджей – альтернативное и удобное решение, позволяющее использовать картридж для печати повторно и многократно. Не рекомендуем заправлять картридж в домашних условиях, поскольку выполнить процедуру аккуратно и без повреждений устройства под силу только профессиональным работникам. «КОПИМЕДИАГРУПП» ? это место, где заправить картридж для принтера вы сможете быстро и недорого. Чтобы оформить заявку на заправку картриджа, свяжитесь с менеджером. После согласования деталей заказа, указания марки принтера и количества картриджей, уточнения места и выбора подходящего времени для проведения работ, мы направим к вам специалиста. Также по телефону определим стоимость заправки картриджа для принтера. Перед выездом на дом или в офис мастер предварительно созвонится с вами, предупредив о приезде.КАК ПРОИСХОДИТ ЗАПРАВКА.Инструкция по заправке картриджа включает несколько важных этапов: разборку, очистку устройства от остатков отработанного материала, смазку и саму заправку. После установки картриджа на место мастер проверяет качество печати. Если при эксплуатации картридж течет, выясняется причина и выполняется восстановление или ремонт устройства.Мы работаем качественно и ответственно, благодаря чему получаем только положительные отзывы о своей работе. Особенности сотрудничества с нами:заправка выполняется в течение 15 минут;у нас приемлемая цена на заправку картриджей;используем качественные расходные материалы, проверенные на совместимость; предоставляем гарантии на заправку сроком до 6 месяцев (если тонер для заправки картриджей не выработается раньше);выезд во все районы Минска;для постоянных клиентов есть скидки.Оплатить услуги можно наличным или безналичным способами.
Доброго времени суток товарищи! http://www.spearboard.com/member.php?u=777615 https://forum.drumjamapp.com/viewtopic.php?f=3&t=18284 http://vnsharing.site/forum/member.php?u=2617104 http://forums.outdoorreview.com/member.php?291056-Montanaefp http://mail.spearboard.com/member.php?u=778002
Предлагаем Вашему вниманию интересный сайт для заказа услуг стоматологии в Минске.К вашим услугам лучшие стоматологи Минска с многолетним стажем. У нас работают стоматологи высшей категории, доценты и профессора — врачи с высоким уровнем профессионализма и личной ответственности, способные действовать в команде и постоянно совершенствоваться. Наша профессия — это ваша здоровая и красивая улыбка!Мы всегда на связи с вами! Мы предлагаем комплексный подход в решении стоматологических проблем.это команда единомышленников, одни из лучших специалистов в области эстетической и восстановительной стоматологии, ортопедии, ортодонтии, челюстно-лицевой хирурги и периодонтологии, эндодонтии, что позволяет достигать наилучших результатов лечения.Мы верим в построение отношений, основанных на доверии и взаимопонимании. Наши пациенты становятся нашими друзьями. Увидимся!
Здравствуйте дамы и господа! Мы будем рады Вас видеть у нас на вебресурсе http://www.ts-gaminggroup.com/showthread.php?1684-How-to-create-a-new-topic-at-ts-gaminggroup-com&p=775547&posted=1#post775547 http://w.ternovka4school.org.ua/user/Victorzkw/ http://javou.com.br/forum/viewtopic.php?t=10623
Для заправки лазерного принтера не нужно иметь специального образования и десятилетия опыта, но нужно иметь инструмент и понимание того, что ты делаешь. Самостоятельное вмешательство в работу техники допустимо, даже необходимо! Тем самым вы не оставите компаний вроде нашей без работы. Заправляем лазерные картриджи ведущих мировых производителей – hp, canon, samsung и другие. Работаем с моделями увеличенного объема. Заправляем картриджи с выездом в офис. Это позволяет сэкономить ваше время и не отвлекаться от основной работы. Наша организация занимается свыше 10 лет ремонтом и обслуживанием оргтехники в городе Минске. Всегда рады помочь Вам!С уважением,ТЕХНОСЕРВИC
Привет друзья! Нам будет приятно видеть у нас на вебресурсе http://suzukisavage.cz/viewtopic.php?f=16&t=4348 https://forum.tvfool.com/member.php?u=1386792 http://24tov.com.ua/forum/viewtopic.php?f=9&t=128532
Благодаря тому, что заправка картриджей осуществляется исключительно нами, не привлекая сторонние организации, конечная стоимость услуг не будет увеличена из-за посредничества. Сотрудничаем с первыми импортёрами расходных материалов для оргтехники в РБ, поэтому готовы предложить Вам лучшие цены на все виды услуг. Все ремонтные работы мы проводим с применением специализированного оборудования. Благодаря тому, что сотрудничаем с проверенными компаниями-поставщиками комплектующих оргтехники, у нас всегда в наличие большинство деталей к моделям принтеров и МФУ ведущих мировых производителей. Работы, выполненные нашей компанией – гарант безукоризненной работы Вашей техники! Наша контора занимается свыше 10 лет ремонтом и обслуживанием оргтехники в городе Минске. Всегда рады помочь Вам!С уважением,ТЕХНОСЕРВИC
Приветствую Вас товарищи! Более подробная информация размещена https://drive.google.com/file/d/1dvAKJyEOOME6UOwkqlaXD570mM28fJWy/view?usp=sharing Предлагаем Вашему вниманию изделия из стекла для дома и офиса.Наша организация ООО «СТЕКЛОЭЛИТ» работает 10 лет на рынке этой продукции в Беларуси.Стеклянные двери межкомнатные в Минске с ценами и фото представлены на данной странице. Вы можете заказать и купить их с бесплатным замером и доставкой по Беларуси. Вам по нраву такой неординарный вариант как стеклянные межкомнатные двери? Наша Команда в Минске расскажет всё о секретах установки, дизайнах интерьера с примерами фото, и поможет выбрать и купить дверь вашей мечты по нормальным ценам. Плюсы и минусы дверей из стекла: Сейчас такие варианты пользуются большой популярностью. Их выбирают для установки в душе, бане, а некоторые и вовсе предпочитают видеть их в качестве межкомнатных. От всей души Вам всех благ!