П`ятниця, 29.11.2024, 19:23
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » BMW

BMW X6
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:R02tn2Fq6Gli0M:http://www.4wd.ru/netcat_files/189_102.jpg

BMW X6 являє собою середнього розміру Luxury Sports Activity Coupe в продаж в другому кварталі 2008 німецьких автовиробника BMW. X6 було позиціонувати як Sports Activity Coupé (ЦОД) на BMW. Вона поєднує в собі характеристики позашляховика (високий кліренс, повного приводу і всепогодний здібності, великі колеса і шини) з позицією Купе (сміливого стилю, драматичні похилим дахом).

Концептуальна модель дебютувала в 2007 Франкфурті автосалоні та виробництвом X6 Офіційно дебютував в 2008 на Північноамериканському міжнародному автосалоні в Детройті і Монреаль International Auto Show. Хоча трохи довше і ширше, ніж X5, що вона значно нижче і місця тільки чотирьох чоловік.

Вона побудована на північноамериканському заводі BMW в Спартанбурзі, Південна Кароліна разом з BMW X5 платформа якого він поділяє. Він названий "Спорт Activity Coupe (SAC)" від BMW. Гібридна версія BMW Concept X6 ActiveHybrid, який буде першим з таких автомобілів BMW, також було оголошено. Пізніше в квітні 2009 року було оголошено про спортивної версії X6 M, з 555 к.с. 4,4-літровий турбований V8.

Спочатку BMW X6 була доступна в Північній Америці (Тепер випущений у Великобританії) у двох варіантах. Обидва використовують подвійним турбонаддувом. Топ-оф-лайн модель xDrive50i, яка використовує всі новим 4,4-літровим Twin-турбованим двигуном V8. Це все нові версії 550i/650i 'з двигуном (N62) використовується з Twin Turbo з технологією 135i/335i. Він виробляє 408 к.с. (300 кВт, 402 к.с.) між 5500 і 6400 об / хв і 600 Н * м (440 фунтів · футів) крутного моменту в широкому діапазоні від 1800 до 4500 об / хв. Це перше виробництво турбованим двигуном V8 в світі турбонагнітач функцію між "Розділ V" в середині двома блоками циліндрів .. Вихлопних газів і впускних колекторів перебувають у не-традиційної позиції - виснажує верхній частині двигуна та двигуна водозабори, спрямованих на зовнішній стороні 'V'.

Інші моделі X6 xDrive35i живиться від N54 3,0-літровим подвійним турбонаддувом Inline-шість бензинових двигунів, виробництво 306 к.с. (225 кВт, 302 к.с.) між 5800 і 6250 об / хв і максимальний обертовий момент 400 Н м (300 LB · фут) між 1400 і 5000 об. / хв. Цей двигун також вважає боргом в 1, 3 і 5 серії BMW автомобілів.

Вона включає в себе Twin Scroll версії Twin Turbo двигуном BMW N63 з циліндром-Банк Всеосяжний різноманітті (СКК). Двигун є оцінив 555 к.с. (408 кВт, 547 к.с.) при 6000 об / хв і 680 Н • м (500 фунтів • м) при 1500-5650 об / хв.

Інші функції включають 6-ступінчаста М Спорт автоматичною коробкою передач з алюмінієвою Pull-стиль маніпулятори на рульовому колесі, М динамічному режимі функція, 10 мм (0,4 В) нижче Adaptive Drive підвіска, 4-поршневими супортами з 15,6 "Ротор спереду та 4 -- плаваючі поршневі супорти з 15,2 "Ротор ззаду, 20-дюймові легкосплавні диски з 275/40R20 передні і 315/35R20 спущена шина, спеціальні зябра в передніх крилах, 20-дюймові легкосплавні диски.

Наприкінці 2009 року, представив BMW X6 Featuring варіант Глобального Гібридна Співпраця гібридної силової, відомий в народі як дворежимний гібридної системою. Цей автомобіль був підтверджений як називають BMW X6 ActiveHybrid, і це самий потужний гібридний автомобіль в світі, вона не буде продана у Великобританії. Виробництво транспортних засобів був відкритий поруч з 7-ї серії гібридних на 2009 Франкфурті автосалоні. X6 ActiveHybrid надійшов у продаж у грудні 2009 року на американському ринку з базовою ціною US $ 89765.

Система приводу ознаками в BMW X6 ActiveHybrid складається з 300 кВт (407 л.с.) V8 енергоблоку TWINPOWER BMW з турбонаддувом і двома електричними двигунами, що розвиваються 67 кВт (91 к.с.) і, відповідно, 63 кВт (86 л.) Максимальний система виході 357 кВт (485 л.с.), піковий момент, що крутить 780 Ньютон-метрів (575 фунт-фут.)

BMW ActiveHybrid технологія пропонує водієві три важливих функцій: керувати транспортним засобом під електричними силами, щоб використовувати владу двигуна внутрішнього згорання, або скористатися поєднанням обох режимах дисків на короткі періоди максимального прискорення, використовуючи 485 максимум. Водіння повністю вільною від СО2 в електричному режимі можна до швидкості 37 миль / год (60 км / год). Гібридні також використовує стоп-старт "технологій та інші заходи з енергозбереження, щоб допомогти підвищити ефективність роботи. CORE-транспортному засобі, проте, дуже важкі і бензин енергоблоку обмежує ступінь, в якій споживання палива може бути зменшена в абсолютному вираженні. Турбо-дизельних моделей в діапазоні X6 використовувати менше палива, наприклад.

Два дизельних варіанти були оголошені, і очікується, що становить до 90% обсягу продажів на європейських ринках. Моделі називаються xDrive30d і Xdrive 35D, відповідно. Вони розраховані на харчування від 3,0 БМВ-літровий турбодизель (в її послідовному подвійним турбонаддувом варіант для xDrive35d) і виробляти 235 к.с. (173 кВт) в xDrive30d і 286 к.с. (210 кВт) в Xdrive 35D версії. Другий з цих енергоблоків ляжуть в основу запуск дизель BMW у всіх 50 штатах в кінці-2008.

X6 марок першого використання БМВ своєї нової Dynamic Performance Control система, яка працює в унісон з Xdrive всі колеса (обидва входять в стандартну комплектацію X6). DPC є трансмісія й ходова система управління, яка працює для регулювання тяги і особливо над правильним і недостатньою активно поширює диска сили через задню вісь. Крутящий момент розкол не тільки між передніми і задніми колесами (Xdrive), а й з боку в бік на задній для поліпшення маневреності і стійкості додав (через задню вісь DPC).

Особливості DPC диференціального зчеплення пакети з обох сторін, що вихідний приводяться в рух електричним двигуном. Зчепленням Pack активізує планетарної gearset яка викликає одне колесо буде перевантажений. Звичайна система управління буде використовувати гальма зменшити швидкість обертання, тим швидше рух колеса (яке є одним з меншою тяги) та зниження потужності двигуна. Це призводить до збільшення зносу гальм і повільніше, ніж оптимального прогресу. Система DPC прискорює тим повільніше рух колеса (одне з самою тяги) з метою підтримки стабільності у разі потреби. Наприклад, у той час повороту, зовнішнє колесо перевантаження надати більше прискорення допомогою тягової перевагу за рахунок динамічного навантаження бічних колеса в поворотах. У надлишкову ситуації, внутрішні колеса перевантажений повернути тягового балансу.

Категория: BMW | Добавил: Volodymyr (07.02.2010)
Просмотров: 1176 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz