Субота, 20.04.2024, 00:59
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Chevrolet

Daewoo Lanos / Daewoo Sens / Chevrolet Lanos
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:CxrEgz18etaJMM:http://img1.loadtr.com/b-306560-Daewoo_Lanos.jpg

Daewoo Lanos було малолітражний автомобіль, виготовлений на Корейському автовиробника Daewoo Motor з 1997 по 2002 і з 1997 по 2008 рік зроблено згідно з ліцензійною угодою Fabryka Samochodów Osobowych (FSO) в Польщі, які реалізуються як FSO Lanos, а зібраний в Україні Зміни версії відомий як Daewoo Sens і Chevrolet Lanos. Протягом короткого періоду, було також зібрані ТАГАЗ в Росії, які реалізуються як Донінвест Ассоль. Lanos був розроблений Джорджетто Джуджаро і зображені три кузова - 3-дверний і 5-дверний хетчбеки і 4-дверний седан. Lanos був розроблений, щоб замінити Daewoo Nexia до списку виступаючих на "Деу" і сам по собі замінити Daewoo Kalos.

У 1992 році Daewoo розпався і його спільне підприємство з General Motors, і одночасно було прийнято рішення самостійно розробляти для заміни сучасних Daewoo Motors продуктів, заснованих на старих моделях General Motors. Програма розвитку Lanos було офіційно розпочато восени 1993 року з метою створення автомобіля для заміни Daewoo Nexia, як малі сімейні автомобілі "Деу".

Проект розпочався з порівняльне дослідження конкуруючих моделей від 20 різних виробників, з Tercel Toyota, Opel Astra і Volkswagen Golf визначені як найбільш конкурентоспроможним. Чотири дизайн-студії були замовлені для доставки глини моделях preseting своїх ідей для стайлингу нових моделей. Було вибрано дизайну Джорджетто Джуджаро, і Italdesign було доручено розробити остаточні зовнішніх і внутрішніх стайлингу автомобіля. Технічна сторона проекту була проведена одночасно Центр розвитку "Деу" Корея, а також постачальників і підрядників, які брали участь у розробці конкретних компонентів. Це включало AC Рочестер (двигун комплектуючі), Delco Ходова частина дивізії (гальма, включаючи ABS), GM Powertrain (автоматична коробка передач), Italdesign (тіло, структурний аналіз, електрики, прототип будівництва), PARS Rückhaltesysteme GmbH пасивної (подушки безпеки) і Porsche (транспортний засіб концепція - дослідження, структурний аналіз, підвіска і гальмівна компоненти, а також експериментальне спостереження виробництва).

До кінця 1995 року було побудовано 150 прототипів (що передбачає три форми кузова). Програма розвитку передбачає проведення всебічних випробувань в багатьох місцях. Випробування на безпеку увімкнено висока стабільність швидкості та надійності випробування в Англії і гальмові випробування на Großglockner в Австрії. Низькотемпературне випробування було проведено в Канаді, Швеції (Arjeplog) і Росії (Москва, Хабаровськ), у той час як висока температура випробуваннях мали місце в США (Death Valley), Оман (Нізва), Австралію (Alice Springs), Іспанії (Барселона ) та Італія (Нардо). Програма була завершена в чудовий час, тільки 30 місяців з моменту затвердження до початку великомасштабне виробництво седана Lanos на корейському ринку. Європейському ринку виробництва почалося в 1997 році.

Автомобілі були оснащені ГМ Сім'я 1 D-TEC I4 потужністю від 1,5 л (1549 куб.см) SOHC до 1,6 л (1598 куб.см) DOHC. У Великобританії і багатьох країнах Європи (наприклад, Італія, Франція або Австрія) є також E-TEC моделях 1,4 (1349 куб.см) і 1.6 (1598 куб.см). Призупинення побудований на що з Daewoo Nexia, як воно використовується в Vauxhall / Opel Astra Mk2 ВМД.

Всі чотири моделі були доступні Пд, Пд-Плюс, SX, а пізніше, спортивної моделі. S була базової моделі і не включають багато стандартні функції (наприклад, програвача компакт-дисків або влада Windows). SE всього лише невеликий крок вгору від базової моделі S. Однак модель SX зазвичай включається CD, радіо і касетний програвач разом з електричні склопідйомники, дзеркала влади сторони, і протитуманні фари. Кілька окремих моделей SX навіть прийшли з сонцем дах, хоча не так багато зробив. У наступні роки's Lanos, SE і SX моделях були зняті і замінені на нові обрізки лінія, яка називається SPORT (2001-2002). СПОРТ включений ряд схожих рис з SX, а також включити червоний / чорний сидінь шкірою, а металевий тире сріблястою обробкою. Крім того, у спортивній моделі було вікно управління, розташовані на дверях, а не в центрі colsole (як і в попередні обрізки ліній).

Починаючи з 2002 року ЗАЗ обладнані деякі комплекти з внутрішнім МеМЗ-307 двигун і продав цю версію під назвою Daewoo Sens; ця практика буде продовжена з початком повномасштабного виробництва моделі T150. У 2004 році прийнята ЗАЗ Lanos шасі для повномасштабного виробництва і встановлений новий зварювання і фарбування ліній. Оновлений варіант називається ЗАЗ Lanos (внутрішні моделі T150). Двигуни, як і раніше Надано GM Daewoo, ЗАЗ, хоча в даний час шукає шляхи до придбання сучасних технологій двигунів. ЗАЗ є продаж як ЗАЗ Lanos Sens. "Сенс" ім'я використовується відносно попереднього Facelift моделей.

У 2005 році General Motors уклав контракт з "ЗАЗ надати українським зібрані Lanos моделей російський ринок, необхідно імпортувати безмитно, завдяки міжнародній угоді, і продаються через дилерську мережу ГМ. Продажі седана Chevrolet Lanos почалися в Росії в листопаді 2005 року. Марка Chevrolet була використана, щоб ефективно конкурувати з румунськими вбудований Dacia Logan.

Ближче до кінця 2000 року Lanos був введений з різним дизайном заднього кінця, і особа, підняла фронт, він називався "Lanos II" в даному конкретному ринку і не було версії SE були ви отримаєте всі параметри плюс ручна коробка передач. Версія автоматичної передачі була зупинена незабаром після введення "Ланос II".

Lanos був остаточно припинено після моделі 2002 року, замінив у всьому світі, Daewoo Kalos. Daewoo припинила свої операції в Північній Америці. Після ГМ взяв над Daewoo стати GMDAT, Chevrolet почав імпортувати Daewoo Kalos, rebadged як Aveo в Північній Америці, починаючи з MY2004.

2001 і 2002 моделями стежити останніх тенденцій серед автомобілів, призначених для реалізації на багатьох ринках, у тому, що їх задні ліхтарі розташовані асиметрично, з лампою і протитуманні лампи зворотної окупаційних додаткові плями на боці водія і пасажира відповідно стороні (так задні ліхтарі різнитися між лівого і правого боку прикладів диска).

Категория: Chevrolet | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
Просмотров: 3343 | Рейтинг: 1.5/2
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz