|
Каталог статей
Fiat Doblò
Fiat Doblò є Ван панелі і дозвільної діяльності транспортного засобу
проводиться за італійською фірмою Fiat з 2001 року, був представлений
на автосалоні в Парижі в 2000 році. Вперше він був запущений для
публіки в Голландії, а також отримав "Міжнародний фургон 2006 року"
нагорода міжнародного журі з 19 країн. У Сінгапурі, 1,4-літровий LAV
варіанту продаються як "Фіат" Панорама в 5 і 7-місцевих версій.
Він
виробляється Tofaş допоміжні Фіата заводі в місті Бурса, Туреччина, в
Бразилії, починаючи з 2002 року і в Росії та В'єтнаму. Турецька моделей
двигунів діапазоні, який включає в себе 1,4-літровий бензиновий,
1,9-літровий Multijet, і 16-клапанний 1,3-літровий Multijet.
Бразильські
Doblòs спочатку були доступні з двома 16-клапанним бензиновим двигуном,
1,3-літровий вогню і 1,6-літровий крутний момент. З 2004 по 2009 рік,
двигун доступний тільки в Бразилії 8-клапанний 1,8-літровий силовий
ланцюга, надано компанією General Motors ду Бразил. Цей двигун був
підготовлений спочатку в бензині і більш пізніх версій Flex як паливо.
У
2003 році Fiat Бразилії вніс позашляховими 4x2 версія під назвою Fiat
Doblò пригод, а також безпосередньо з 4 Powertrain 1800 куб.см
двигуном. Він переглянув зовнішній вигляд з великими бамперами і
плінтуса і підняті їзди висота 6 см (2,4 В) і запасне колесо на задній.
У 2009 році по всій лінії Пригоди (Doblo, ідея, Strada і Palio Weekend)
була оснащена блокування диференціала. Лінія була rebadged як
пригодницький тумби. Тільки в 2010 моделі, бразильський Doblò була
оновлена в 2005 році Європейський лифтинга. Крім 1,8-літрового силового
агрегату, Doblò тепер оснащений 1,4-літровим двигуном Fire Flex.
Розпочався
2 жовтня 2007 року, 60 день демонстрації повністю електричний Fiat
Doblo. Електричний двигун розрахований на харчування від 18 призначених
для користувача кВтг Altairnano високої продуктивності NanoSafe (R)
батарею, подорожували 300 кілометрів (186 миль) до міського схеми
доставки. Pack Custom батарей повністю заряджається менш ніж за десять
хвилин в цілому три рази допомогою високої напруги AeroViroments ', 125
кВт номінальної, швидка зарядка системи. Транспортний засіб буде
визначатися цілому близько 7500 км (4700 ХДС) в ході 60-денного періоду
демонстрації, яка перекладається як щорічне використання еквівалента
45000 км (28,000 миль).
Всі нові Doblò будуть опубліковані на
початку 2010 року, ця нова техніка розробляється в Туреччині Tofaş і
буде побудований також і турецькі компанії. 2010 Doblò використовує
нову платформу, яка має 2755-міліметрових (108,5 В) колісна база,
790-літровим (170 IMP Гал; 210 галони США) багажний відсік, і низький
викид CO2 (129 г / км з 1,3 Multijet 90 к.с. (66 кВт , 89 к.с.) двигун.
Навіть якщо він не продається в Мексиці, нова Doblò також буде
продаватися в Північній Америці як модель оперативної пам'яті,
починаючи з 2012 року.
|
Категория: Fiat | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
|
Просмотров: 1993 | Комментарии: 2
| Рейтинг: 2.0/1 |
|
Опитування
|