Вівторок, 26.11.2024, 04:38
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Ford

Ford Escort
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ku-I9NDet9R8EM:http://www.driving-test-success.com/update/Ford-escort-1999-1.6-finesse.jpg

Ford Escort це невеликий сімейний автомобіль фірми Ford Motor Company з 1968 по 2003 рік. Хоча він був з самого початку європейська модель, Знак Ескорт також застосовується кілька різних конструкцій в Північній Америці протягом багатьох років. Справжній Ford Escort була введена у Великобританії у вересні 1967 року, що зробить її дебютного шоу в Брюсселі Автосалоні в січні 1968 року. Він прийшов на зміну успішному тривалих Англії. Автомобіль був представлений в континентальній Європі як продукт європейського відділення Форда. Ескорт виробництво почалося в Halewood в Англії в останні місяці 1967 року, і по ліву сторону ринків диска під час осінньо-осені 1968 року на заводі Ford у Генк. Спочатку континентального супровід дещо відрізняється від Великобританії побудували них під шкірою. Передній підвіски і рульового пристрою були різному налаштовані і гальма були оснащені гідравлічної схеми розділені; також колеса встановлені на Генк-супровід було побудовано більш широкі колісні диски. На початку 1970 року, континентального європейського виробництва передані в новий завод по краю Саарлуісе, Західної Німеччини. MkI був також побудований в Ізраїлі в період 1969 - 1975.

Ескорт був комерційний успіх у багатьох частинах Західної Європи, але ніде більше, ніж у Великобританії, де національним бестселером 1960-х років, Austin's BMC / Morris 1100 починає показувати свій вік у той час як Форд Кортіна власної виросла, як в розмірність і ціну, за ринкову нішу, на якій він був спочатку стану. У червні 1974, менш ніж через шість років після введення ВЕЛИКОБРИТАНІЯ автомобілів, Ford оголосив про завершення двохмільйонний Ford Escort, віха досі неперевершеним за будь-якої моделі Ford за межами США. Було також заявлено, що 60% з двох мільйонів супровід було побудовано в Англії.

Ескорт був звичайний задній привід і чотирьох-ступінчастою механічною коробкою передач, або 3 ступінчастою автоматичною трансмісією. Підвіска складалася з простих жити осі встановлені на ресорах, але з зубчастої рейкою рульового управління. Марка: тонкі Детройт-а ознак сучасної київ Styling в гармонії з свого часу надихнули "Кокс пляшку" талією і "dogbone" сформував передня решітка - мабуть автомобіля найвідоміших стилістичні функції. Подібні стилізації ознаками більшою Кортіна Mark III (побудований в Західній Німеччині в якості Taunus), який був запущений в 1970 році.

Спочатку, Ескорт був проданий як 2-дверний седан (з круговим фари передні та гумові підлоги) на тему "Модель De Luxe". Модель "Супер" Рекомендовані прямокутні фари, килими, сигари легше і калібрувальних температури води. 3-дверний універсал був введений в березні 1968 року, і Автофургон у квітні 1968 року. 4-дверний седан з'явився в 1969 році.

Під капотом була двигуном Кент Crossflow. Дизельні двигуни на невеликих сімейних автомобілів були дуже рідкісні, тому ескорт ознаками спочатку тільки бензинові двигуни - в 1,1 л і 1,3 л версії. 940 кубовий двигун також доступний в деяких експортних ринках, але мало хто коли-небудь були продані.

Був 1300GT продуктивність версії з налагодженою 1,3 л Кент (OHV) двигун спортивного карбюратора Вебер і підвищеними характеристиками підвіски. Ця версія також ознаки додаткових приладів з тахометром, індикатором заряду батареї і масляний манометр. Те ж налаштований 1,3-літровий двигун був також використаний в зміні, що продаються в якості супроводжує Спорт ", яка використовувала спалахнув передні крила з діапазону AVO автомобілів, але ознаки обрізки від більш базових моделей. Пізніше ще "виконавчий" версії Escort була підготовлена відомої як 1300E. Це ознаки того ж 13-дюймові колеса дороги та розширювачі колісних арок зі спорту, але була підстрижена в престижному для того часу, моди з дерев'яною оздоблення на панелі приладів і дверних плінтусів.

Був, в перші дні супроводу, більш висока продуктивність для мітингів і Racing - Escort Twin Cam, яка ознаками двигун з Lotus-зробили 8-клапанний Twin голові розподільного валу, встановленого на 1,5-літровим Non-поперечним блок, який був несуть більшу, ніж зазвичай дають потужність 1558 ст. Виробництво Twin Cam, який був спочатку підготовлений на Хейлвуд, була поступово припинено, оскільки був розроблений RS1600.

Супровід Марк я став дуже успішним, як Rally Car, і вони в кінцевому підсумку пішли на стати одним з найбільш успішних акцій автомобілі всіх часів. Команда Форда робіт був практично неперевершеним в кінці 1960-початку 1970-х роках, і, можливо, найбільша перемога Ескорт був у Лондоні в 1970 в Мексиці World Cup Ралі женуть фінської легендою Ханну Міккола. Це призвело до відомих Ескорт Мексика (1,6 л "Кент" двигуном) Special Edition версії дорога на честь Rally Car.

На додаток до Мексиці, RS1600 яка була розроблена в використовуватися Кент блоку двигуна з 16-клапанним Cosworth головки блоку циліндрів. Цей двигун був істотно засмучених Формули-3 двигун призначених BDA, для ремінним приводом серії. І Мексика, і RS1600 були побудовані в перспективних автомобілів Ford операціях (АВО) об'єкта, розташованого на Aveley заводі в Південній Ессекс. А також збільшення продуктивності двигуна і спортивною підвіскою, в цих моделях ознаки зміцнення bodyshells, що робить їх ідеальною моделлю для згуртування. Навіть сьогодні Mark I супровід як і раніше популярні в аматорській сцені мітингу. Двигун АРБ має характерний гарчали які можна чути на великій відстані, коли транспортний засіб везуть жорстких, таких, як конкуренція.

Ford також підготувала RS2000 модель як більш "цивілізованих" альтернативи кілька темпераментний RS1600, Featuring 2,0 л Пінто (OHC) двигуна. Це також накрутив Деякі акції і гоночних перемог і попереджуючий гарячого люка ринку як бажаним, а й доступним автомобілем дорожньої діяльності. Як і в Мексиці і RS1600, цей автомобіль виробляється на заводі Aveley.

Ескорт швидко став одним з найбільш популярних автомобілів у Великобританії, комфортно випереджати з продажу концептуальному аналогічним Vauxhall Viva HB, розпочатий два роки тому. Було також успіхи на експортних ринках, хоча і в більш широкому європейському ринку вона, як правило, обігнала за Opel Kadett, його конкурент General Motors. Автомобіль був побудований у Німеччині, Великобританії та в країнах Співдружності, таких як Австралія та Нова Зеландія.

Mk I був зроблений Ford Австралії з 1970 по 1975 рік у 2-дверний седан, 4 двері седан і 2 дверей панелі стилі кузові-фургоні. 1100cc і 1300cc двигунів були запропоновані, як це було 1558cc Twin Cam одиниці. Останній пропонується тільки в Escort Twin Cam модель, яка була перейменована в Escort 1600 GT в кінці 1971 року. 67146 прикладів Mk I були побудовані в Австралії із залученням місцевих джерел австралійського утриманням транспортних засобів, на 85%.

На відміну від першого Escort (був виключно зусилля Великобританії), яка, друге покоління був розроблений разом з Ford Німеччини. Під кодовою назвою "Бренд" в ході її розвитку, використовували ті ж макети як Марк Йосипович 950 кубовий двигун як і раніше пропонуються в Італії, але в більш великі ринки в інших країнах Європи було неможливо. Нерухомість і ван версій використовували ті ж panelwork як Mark I, а з переднього кінця Mark II і інтер'єр. Автомобіль використовувався переглянутий днища, які фактично були введені як працює змінитися протягом останніх шести місяців життя Марк Йосипович

Ця машина зробила точки, тільки з чотирма типами кузовів, що конкурують у різних нішах ринку, де суперником виробники або вже кілька діапазонів, моделей або просто "не на всіх. "L" і "GL" моделей (2-дверний, 4-дверний, майно), були в основному приватний сектор, "Спорт", "RSMexico" і "RS2000" у виконанні ринку, "Гія" (2 -дверний, 4-дверний) за невикористану невеликий ринок автомобілів класу "люкс", і "база / Популярні" моделі для нижнього кінця. Панель-ван версії задовольняються в комерційному секторі.

Косметичні оновлення було дано в 1978 році, з більшістю моделей отримати квадратні фари (раніше виключно для GL і Ghia варіанти), деякі моделі одержання Ескорт Спорт коліс і оновлення в інтер'єрі Специфікація - "L", в зокрема, отримання бардачок і центральна консоль. Внизу були надані більш широкі передні трек.

Як і його попередник, Mark II була успішної кар'єри ралі. Усі моделі Mark I були перенесені на Mark II, хоча Мексика отримала Знак РС і його двигун був змінений на 1.6 л OHC Пінто замість OHV, воно коротке виробництва в якості клієнтів або купити набагато дешевше "Спорт" чи набагато більш екзотичні "RS 2000" (сорому, як це було в основному RSMexico RS2000 без "droopsnoot '). "Спортивній моделі" була також отримані з використанням 1,6 л Кент. Крім того, була випущена нова і потужна модель, RS1800, який був 1800 куб.см версію движка BDA. Він був по суті створив спеціальну для згуртування, а ті, що вижили дороги версії дуже рідкісні і колекційні сьогодні. Там була тривалої дискусії про те, як Постійна RS1800 було районованих для міжнародного автоспорту, як Ford, нібито, створили тільки п'ятдесят або близько того дорожніх машин з чотирьохсот необхідних для омологації.

Робіт акція автомобілі були високо спеціалізованих машин. Bodyshells були сильно укріплений. Вони характеризуються широким wheelarch розширеннями (на фото праворуч), і часто предмет обстановки з чотирьох великих прожекторів для нічного етапу. Двигун BDA було нудно до 2,0 л і дав до 270 л.с. У 1979 році. Він був доповнений зміцнили передач, п'ятиступінчаста прямий Cut коробка передач ZF, п'яти-підвіски пов'язаний і цілий ряд дрібніших змін. У такому вигляді, Escort, можливо, не самий складний із заднього приводу салоні автомобіля домінує згуртування, що наприкінці 1970-х роках, але це надійні та потужні, і досить добре, щоб виграти в руках деяких з кращих своїх драйверів день.

Кінець 1970-х роках було дуже успішним періодом у згуртуванні для Форда. Mark II Escort продовжували свого попередника безпрограшну серію на RAC ралі, вигравши кожен рік з 1975-79 і завоювання цілого ряду інших подій навколо світу. У сезоні 1979 Чемпіонат світу з ралі, Бьерн Waldegård взяли назви водіїв, Ханну Міккола посів друге місце і Арі Ватанен закінчив рік на п'ятому місці, все водіння Ескорт RS1800s. Ці успіхи водіїв протягом року дали Ford виробників назви, тільки час компанія домоглася цього, поки в сезоні 2006 року, коли Маркус Гронхольм і Мікко Хірвонен виграв назви в Ford Ford Focus RS WRC 06. Ватанена завоювала титул водіїв у 1981 році, знову за кермом RS1800. Ця перемога прийшла, незважаючи на появу на сцені ВКР преподобного повнопривідний Audi Quattro. Форд поміщений в "трійку" в чемпіонаті виробників вже шостий рік поспіль.

1,6 л (1598 cc/97 CID) двигуна в 1975 1,6 Ghia виробляється 84 к.с. (63 кВт) з 125 Н * м (92 фут-фунтів) Крутящий момент і важив 955 кг (2105 фунтів). Використовувати для ралі, це може бути в порівнянні з 1974 Toyota Corolla який вихід 75 к.с. (56 кВт) і важив 948 кг (2090 фунтів).

2,0 л RS2000 версію, де можна побачити двигун Пінто з Кортіна, був оголошений у Великобританії в березні 1975 року і введений в Німеччині в серпні 1975 року, будучи виготовив в обох країнах. Вона представила стверджували, 110 к.с. і максимальна швидкість 110 миль / год (177 км / год). Для розгону до 100 км / ч (62,5 миль / год) час всього 8,9 секунди взяла на себе виробників. 2,0-літровим двигуном також ретро-легко вписується в Mark I, і це стало популярним зміни, разом із п'ятьма Ford Sierra's-ступінчаста коробка передач, для згуртування та іншими видами спорту, особливо з огляду на пристосовність Пінто.

RS2000 більш відмітною, маючи косі житло поліуретанових носа чотири круглі фари. У Великобританії кілька компаній як і раніше виробництво Ford Escorts MK1 і Mk11, в основному GP4 Ралі підготовлені. З Альберт Роджер Кларк Ралі малюнок згуртуванню команд з усієї Європи, це гарантує подальшого успіху цієї знаменитої марки. Такі компанії, як Боб Dowen Ралі послуг, які будували ці історичні супровід протягом тридцяти років, багато задоволених клієнтів. Підйом версії обох супровід ще знаходяться на найбільш розшукуваних список enthuiasts шляхом відмови світу.

Mk2 Ескорт був зібраний на заводі Ford Homebush Австралія, Сідней, з 1975 по 1980 рік у 2-дверний і 4-дверний седан і 2-дверний Автофургон форми - Нерухомість варіанти були недоступні для австралійського ринку.

Седан моделях були доступні в L, XL (пізніше перейменована в GL) і Гія форми і варіанти Спорт Pack - за аналогією з 1300 і 1600 Спорт моделей, які продаються в інших країнах. На відміну від інших ринків - ймовірно, з-за відсутності садиби - Ван також можуть бути запропоновані в більш високий рівень обробки - Г.Л., і ван Спорт Pack може бути запропонована. Незвичайний fitaments на дальність не пропонували в інших місцях на австралійському Ескорт включено "собака-блюдо 'стали ковпаками, а також з високими спинками передніх сидінь.

Спочатку використовувалися електростанцій в Австралії супроводження були Ford 1,3 л і 1,6 л OHV Kent підрозділи, пропонується або з 4-ступінчастою механічною або 3-ступінчастою автоматичною трансмісіями. У 1977 році, щоб впоратися з австралійським законам викидів, зокрема ADR27A, 1.3L моделях були зняті, і 2.0L Ford Cortina's OHC Пінто двигуна (у нижній Налаштуйтеся на європейські підрозділи) була введена в діапазоні Ескорт, доступні як опція Майже у всіх моделях. Під кодовою назвою "Форд всередині Австралії в якості" БК ", тел австралійського діапазоні Escort були пристосувати великих двигунів і переобладнання паливно-цистерна - які пов'язані з розміщенням горловини паливного бака знаходяться позаду заднього номерного.

В 1979 два цікаві варіанти австралійських Escort з'явився. Одним з них є Sundowner Ван, яка була запропонована як спосіб життя транспортного засобу, в комплекті з куполом задні бокові вікна, тіла смуги і можливість оновлення спорту в 1,6 і 2,0 формах. Інший австралійський RS2000, який - з його повного Slant-носа - була продана в обох 2-дверний і - унікальний в Австралії - 4-дверний форми, як регулярне модель виробництва як в ручному і автоматичному. Було зроблено в загальній складності 2400 RS2000.

Хоча в багатьох пропонованих моделей на австралійський ринок, ескорт, як Кортіна ніколи не була популярною на австралійському ринку, у зв'язку з конкуруючими японського імпорту, і переваги австралійських драйвери для великих 6cyl і V8 автомобілів.

Mk2 ескорт був введений в Новій Зеландії на початку 1975 року, і був зібраний на заводі Ford у Wiri, Південного Окленда. На відміну від австралійської моделі, Нової Зеландії Ескорт діапазоні слідували специфікаціям британської моделі, в бік від використання метричної апаратури. Були зібрані всі bodystyles, у тому числі нерухомості - який був раніше (у вигляді Mk1) забудованої імпорт із Сполученого Королівства.

Великий вибір моделей були доступні в діапазоні від новозеландських ескорт, що складається з 1,1 л (база), 1,3 л (L, GL, 1300 спорт, нерухомість і ван варіанти) і 1,6 л (Ghia, 1600 Спорт) варіантах - 1,1 час бюджет, спрямовані на свідоме покупців, 1,3 л моделей, найбільш популярним серед покупців, і 1,6 L - які з'явилися у виробництві Нової Зеландії в 1976 році - час, відведений для спорту і 1600 Ghia моделей. Трьох-ступінчаста автоматична трансмісія була доступна як опція для більшості 1,3 і 1,6 літра моделі.

На відміну від Австралії, ескорту та Кортіна діапазонів завжди були популярні, а часто очолюють автомобілів щомісяця списках продажів. Оновлення був даний діапазон 1979, які, зокрема пов'язано з додаванням модель Ghia, прийняття квадратні фари GL про моделі нижнього кінця, Ford овальний синій видачі посвідчень особи, а також спортивних коліс на L і GL. У 1980 році всі Ghia Моделі одержали стандартні диски.

Популярність ескорт з покупцями Ківі тривала аж до закінчення виробництва в кінці 1980. Він був замінений у Новій Зеландії Ford лазера на початку 1981, який був знайомий інженерії Mazda 323, що є в седан і хетчбек форми.

Ескорт повернувся до Нової Зеландії в 1996 році, спочатку в якості майна, як лазерна була доступна тільки як хетчбек і салону. Коли місцеві асамблеї Лазерна припинилося в 1997 році, Ford Нової Зеландії переключився на імпорт хетчбек Супровід і салону, але потім перейшли до лазера в 1999 році, а імпорту Focus з Європи був нежиттєздатним. Нерухомість Ескорт, однак, залишилися на продаж у Новій Зеландії до 2000 року.

Під кодовою назвою "Еріка", третє покоління Escort був запущений у вересні 1980 року. Кодове ім'я посилається на керівника групи планування продукту, Ерік А. Reickert. Північноамериканський Ескорт вніс в цей час була похідної. Два транспортних засоби були призначені на частку компонентів конструкції, але окремі інженерними організаціями та постанов уряду зробили це нездійсненним.

Ескорт Mark III була призначена для привет-тек, висока ефективність дизайну, який конкуруватиме з Volkswagen Golf, та й машина була запущена з рекламним слоганом "Просто, ефективно". Mark III була радикальним відходом від двох попередніх моделей, найбільший змін, прийняття передні колеса, і новий орган хетчбек, який представив торговельну марку Styling сигнали, які будуть розглядатися пізніше в майбутньому Сьєрра-і Скорпіона, в першу чергу "Aeroback" задній кінець - "спилювали" bootlid пень яких була доведена зменшити опір автомобіля коефіцієнт. Також були нові накладні CVH розподільного валу двигунів 1,3 л і 1,6 л формати, з двигуном від Валенсії Fiesta харчування 1,1 л похідної. Підвіска повністю незалежна все навколо, відступивши від архаїчних ресор композиція знайдена на своїх попередників. Ескорт Mark III була визнана Європейський Автомобіль Року в 1981 році. З моменту запуску, машина була доступна в базі (Popular), L, GL, Ghia і XR3 обробкою.

Тим не менше, машина привернула критику з боку автомобільного преси на старті з-за того, як його призупинення було створено з позитивними на розвал передніх коліс і негативні розвал в тилу, що призвело до сумнозвісної "стукати Mark III,-колінчастий" позицію. Хоча це дало машині прийнятну керованість на ідеально гладкою дорозі, коли автомобіль був випробуваний на вибоїстій дорозі Британський наслідки цього рішення була очевидна і Mark III незабаром мав репутацію жорсткого, невблаганного їзди, із сумнівними обробки. Специфікація амортизатора в цьому винен, і воно не було до 1983 року, що призупинення гремлінів були остаточно усунені. Трьох-ступінчаста автоматична коробка передач була розміщена на двигун 1,6 л протягом двох років свого запуску автомобіля. З середини 1982, 5-ступінчаста механічна коробка передач була введена по всьому спектру. Це було вже в стандартну комплектацію версії 1,6 л і може бути вказаний як опція на самій двигуни 1,3 л.

Вибір функцій є в наявності, або як стандартний предмет обстановки або додаткове залежно від моделі, в тому числі похило-Авто-люк, центральний замок, електричні вікна. Всі моделі, за винятком бази та L були оснащені перевірити світла система низькою витратою палива, низьким масла, охолоджуючої рідини низький, низький Screenwash, і зношені гальмівні колодки. Гідропідсилювач керма не був доступний на європейському супроводу хоча вона була доступна в США супроводу.

Для того, щоб конкурувати з Golf GTI Volkswagen, гарячий люка версії Mark III була створена з самого початку - XR3. Спочатку це ознаки налаштованої версії 1.6 л CVH двигун оснащений подвійним дроселем карбюратора Вебер, з підвищеними характеристиками підвіски і численних косметичних змін. Попри початковий відсутність 5-ступінчаста коробка передач і відсутністю вприскування палива, XR3 миттєво захопила уяву публіки і став культовим автомобілем, який був любимо хлопчика гонщиків в 1980-х. Уприскування палива, нарешті, прибув у 1983 році (створення XR3i), разом з іподрому під впливом RS1600i. Остаточне виконання оновлення прибутку у вигляді турбонаддувом модель RS Turbo в 1984 році.

Іншим двигуном введені приблизно в той же час 1,6-літровим дизельним двигуном. Розроблений в Dagenham, це було дивно економічно для свого часу, і залишається до цього дня, керуючий більш ніж 70 MPG. Вона була розміщена на L і GL моделей. Проте, виступ був не таким вражаючим, і лише 54 л.с. і максимальною швидкістю 90 миль / год еле.

Нерухомість Ескорт спочатку була доступна тільки з трьома дверима, але П'ятидверна версія була введена в кінці кінців в 1983 році. У тому ж році було розпочато салоні версія Ескорт, Оріон. Раніше ж як-макетів хетчбек, але була більш елітарної публіки, а не була доступна з вельми недостатня двигун 1,1 л. Назва Оріон буде продовжуватися шляхом використання до 1993 року, коли він був вилучений, а Оріон називається просто "Супровід".

Кабріолет версії, люб'язно coachbuilder Karmann з'явився в тому ж році, значно, як це було перше падіння-Top автомобілів виробництва Ford Європі після Corsair 1960-х. Ескорт кабріолет спочатку була доступна в обох XR3i Ghia і специфікацій, а варіант Ghia було припинено після пари років.

Ескорт Mark III отримав Facelift на початку 1986 року. Під кодовою назвою Ford протягом як "Ерік-86", було настільки впізнається як оновлений варіант попередньої моделі, з гладкою носа стиль і "straked" задній кластери лампи владнав. Додатково нові функції включають механічні антиблокувальна гальмівна система (стандартно на моделях RS Turbo), паливо комп'ютер вприскуванням палива моделей, і з підігрівом лобового скла. Однак, перевірка, система освітлення для низькою витратою палива, низьким масла, охолоджуючої рідини низький, низький Screenwash, і зношені гальмівні колодки вже не встановлений на будь-яку модель. Кондиціонер не була доступна на автомобілях, що продаються в Європі, хоча така можливість на автомобілях, що продаються в Бразилії. У 1987 році LX обрізки призначення було введено яка розташована між L і GL моделей.

Зверніть увагу, що в Бразилії, 1,8 л і 2,0 л двигунами виступили Volkswagen (VW) в рамках угоди AutoLatina, де Ford CHT двигуни були використані в автомобілях VW, і навпаки. 1,0 л і 1,6 л, все "Форд моторс" КРТ. Всі супроводі зроблені після 1993 року були вприскуванням палива. Крім того, модель Mark IV було зроблено до 1992 року.

Як і всі нові внутрішніх справ, було запроваджено новий 1,4 л похідна від двигуна CVH, а також численних настройок підвіски для вирішення довгострокових проблем критику Постійна обробки супровід і якість їзди, хоча вони мали обмежений успіх. У 1989 році, дизельний двигун був збільшений до 1,8 л, і погано виконуючий 1,1-літрова версія була остаточно виключений з діапазону. У тому ж році, Ford розробила електронні системи вприскування палива, замість Bosch K-Jetronic системою розподіленого впорскування палива в XR3i і Оріон моделях Ghia ін'єкцій, і центральна точка системи вприскування палива в карбюратор замінили на моделях з двигуном 1,4 л.

Щоб продати останні декілька двигунів 1,1 л, спеціальний варіант, званий "Finesse" був випущений на полярних Форда. Цей автомобіль ознаками кольоровим бампери, вінілові прикраси на кузові і вінілові Капрі стиль спойлер. Під автомобілі були ідентичні стандартним Популярні Рівень обрізки.

Оріон був також виявився популярним з автомобільного громадськості, а також дав Ford Escort основі салоні аналогічні перетворення. , Перенесені з попереднього діапазону була 3-ступінчастою автоматичною яка в кінцевому підсумку замінений наприкінці виробничого циклу з варіантом CTX безступінчата коробка передач як вперше використано в Fiesta пару років тому. Оріон 1600E розкішні шкіряні сидіння, впорскування палива, литі диски, і Гія обробка була підготовлена протягом 1989 і 1990 роках. Були зроблені тільки 1600, і лише 1000 з них можна було шкіряною обробкою.

Супроводження європейських ринках як і раніше будуть збирати на заводах у Хейлвуд і Саарлуісе. Продажі були сильні, через десять років, а в більш пізніх 1980-х роках Escort також приступив до виробництва на заводі Ford, спочатку встановленої для Fiesta виробництва у Валенсії.

На даний момент, Ескорт був скинутий в Південній Африці і замінені лазером і "Метеор", хоча Ескорт основі Bantam пікап залишилися у виробництві, оновлений, а також продається як Mazda Rustler.

Це Escort продовжували виробництво до 1995 року в деяких зарубіжних ринках, особливо в Латинській Америці. У 1993 році Escort Хобі обробка була введена в Бразилії, використовуючи 1,0 л двигун 50л.с., отриманих від Європейської 1,1 Л. Це було зроблено для того, щоб мати право на податкові пільги.

1,0-літровим двигуном є унікальним в Бразилію, у той час як двигун 1,1 л було продано по всьому світу. Ця спеціальна 1,0-літровим двигуном був той же 1,6-літровим CHT використовували в ескорт, але з меншим поршнів, зробивши його менш потужний, але дуже економічна. Популярні комплекту змінив поршні і кривошипно стрижнів прийняти двигуном потужністю 1,3 л. Цей комплект був зроблений COFAP в Бразилії.

Були немає планки з потужним двигуном у Бразилії - без турбіни або Cosworth версій. Найбільш потужний конвой супроводу XR3 Формулі 1991, яка 125 кінських сил. Крім того, бортовий комп'ютер не був доступний у Бразилії.

Ескорт п'ятого покоління платформи (Mark III і Оріон салоні) прибув у вересні 1990 року всі нові кузов і спрощена торсіонною балки задньої підвіски (замість Mark III повністю незалежною схемою). Спочатку 1,3 л, 1,4 л і 1,6 л CVH бензину і 1,8 л дизельного підрозділи були перенесені зі старої моделі, і починають, щоб показати їх вік з точки зору уточнення особливо в порівнянні з державним Rover цього мистецтва K-Series двигун запущено в 1989.

Незважаючи нетерпінням чекало нове Ескорт і Оріон діапазони піддаються серйозній критиці з боку ЗМІ та автомобільного громадськості. Її нудним внутрішній і зовнішній дизайн і своє розчарування обробки стали основними причинами для цього погана преса. Деякі власники були розчаровані рівнем якості. Незважаючи на це, Ескорт залишився дуже популярний серед покупців, майбутнє друге місце в Британській продажів автомобілів діаграм в 1990 і 1991, до очоливши чарти в 1992 році. Оріон був менш популярний, інакше фігурувати в Top 10 самих продаваних автомобілів у Великобританії після 1990 року.

Питання покращилася у 1991 році, коли все нові Zetec 16-клапанні двигуни були запущені в результаті чого покращилася керованість, а також з нагоди повернення XR3i яка доступна з версії 2 двигун 1,8 л Zetec. 150 л.с. (110 кВт) RS2000 також з'явилася в 1991 році з 16v версія I4 Сьєрра-2.0-літровим двигуном, а також поліпшення плавності ходу і керованості сенсу Mark V Escort остаточно здала на дорозі. Специфікація, однак, також були вище, ніж раніше. Ескорт тепер доступна з таким статтям, як підсилювач керма, електричні склопідйомники, центральний замок, електронні антиблокувальна гальм і навіть кондиціонером.

У 1991 році Ford представив також рекламою для їх моделі Mark V, чия музика була оповита завісою секретності. До цього дня, Форд ніколи не виявив ідентичність або виконавця або назви за 30-секундний ролик. Пісня містить слова "просять неможливого, і я покажу вам, як можна довіряти мені", хоча ні композитор ніколи не виступають із заявами, оголошують, що вони написані твори.

У 1992 році побачила запуск Escort RS Cosworth. Призначений для заміни Sapphire RS Cosworth як рішучий Challenger акції Ford, він використовував 2,0 л з турбонаддувом Cosworth 16-клапанним двигуном, склав близько 227 к.с. (167 кВт) і здатна була 225 км / год (140 миль / год), а також з привід на чотири колеса. Найбільш пам'ятним функція була його надзвичайно великий "кіт-хвіст" спойлером задніх дверей. Дорожньо-2500 буде продано прикладів (необхідне для омологації цілях) були зроблені, але попит на машини був настільки високий, що Форд зберігатися їх виробництва. Вони мають меншу, ніж Turbo омологації версій і прийшла з китом-Tail спойлером як опція. Escort Cosworth припинив виробництво в 1996 році, але він вже досяг класичного статусу і має величезну кількість шанувальників. Тим не менше, машина була не дуже супровід на всіх, грунтуючись з Сьєрра днища і механіки, у тому числі її подовжнім розташування двигуна, і він був просто одягнений в панелях кузова схожий Mark V.

Ескорт п'ятого покоління була запущена в Південній Америці в 1992 році, виробляються в Бразилії та Аргентині Autolatina, спільне підприємство між Volkswagen і Ford. У результаті цього з верхньою лінією Ескорт XR3i VW П. оснащується 2,0-літровим двигуном створення 115 к.с. (85 кВт). Це покоління також породила дві VW-марки автомобілів з тією ж механіки (але різними типами кузовів і інтер'єрів), звані Pointer (п'ятидверний хетчбек) і Логус, дво-дверний седан.

Вражений критиці початковий Mark V, оновлений Ford Escort і Оріон у вересні 1992 року, даючи переглянутого автомобілів нову решітку радіатора, капот, а в супроводі Хетча випадку, новий задній кінець. Був введений новий 1,6-літровим 16-клапанним 90 к.с. (66 кВт) двигуном Zetec, замінивши попередній CVH. Уприскування палива в даний час стандарт на бензин всіх моделей і Ford представив чотири колеса варіанті RS2000, пропонуючи набагато покращена обробка над своїми двоюрідними братами передній привід. Першим на Ескорт також стали свідками появи всі дискові гальма на всіх чотирьох колесах, стандартним для всіх RS2000 і Xr3i моделей.

У 1993 році назва "Оріон тихо впав, салон бере на значок супроводу. Аварії структура також покращилася, Featuring бічному ударі барів, поліпшення зони запрограмованої деформації і пізніше, подушки безпеки. Хоча це видається подушки безпеки стали стандартним набагато раніше, у Великобританії, так як є Л-р автомобілів, принаймні подушка безпеки справжнього водія. Ці зміни зробили Ескорт і Оріон набагато краще автомобілів та їх конкурентоспроможність у боротьбі з конкурентами, якщо вони ще не найкращий у своєму класі.

Оновлений Mark V Escort іноді називають помилку, так як Mark VI, з відміткою VI, у свою чергу помилково називатися Mark VII, який насправді не існувало. Британський ентузіастів в цілому згодні, що модель буде називатися Марк Vb .{{}}

Ескорт був грунтовно перероблений у січні 1995 року, хоча вона як і раніше, грунтується на попередній моделі. У цій версії з'явилися нові передні фари, капот, передні крила, передній і задній бампер, крило дзеркал, дверних ручок і 4 різні передня решітка радіатора (рейки, Honeycombe, гуртків і хрому). Інтер'єр автомобіля була величезною переглянутий теж Featuring все нові композиції панелі приладів конкурентноспроможну якість. Однак, основна машина була вже чотири роки, і більшість його конкурентів були новими або найближчим бути замінені.

Динамічно, обробки і поїздка була також значно покращилися з переглянутої підвіскою створені с, що на попередньому Mark V / Vb моделей. Спортивна "модель Si" злегка жорсткої підвіски, ніж LX і Ghia варіанти, хоча Si за іншими ж, як і LX з деякими додатковими стандартними, в основному косметичні, аксесуарів таких як передні і задні спойлери (які були також доступні у вигляді посилань на LX).

RS2000 моделях припинила виробництво в червні 1996 року, і був останнім супровід постійно носити знаменитого знака РС. Знак РС не відродитися до Focus RS прибутку в 2002 році. Ghia X нової моделі була введена в 1996 р., яка включає кондиціонер і 6 CD програвач як стандарт. Хоча обладнання Ghia була знижена нижче за неї, вона стала більш доступною.

Останній "стандарт" модель, яка буде введена в 1997 році було GTI - єдиний ГТВ під маркою Ford коли-небудь буде продаватися в Європі. Це ж використовували існуючі 115PS (85 кВт) 1,8 л Zetec-E двигунів в інших машин в діапазоні, але включало боді-кіт запозичені з тепер відмінено RS2000 модель, частково шкіряні сидіння плюс стандартний предмет обстановки АБС. ГТВ була доступна в 3 - і 5-дверний хетчбек і нерухомості bodystyles. (універсал)
Категория: Ford | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
Просмотров: 5396 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 2.0/1
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz