Вівторок, 26.11.2024, 04:43
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Ford

Ford Fiesta
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ZGRzij_2raaEvM:http://z.about.com/d/cars/1/7/k/l/ford_fiesta.jpg

Ford Fiesta є передня Суб диска колеса / суперміні автомобіля, що виробляються і продаються в Ford Motor Company і побудований в Європі, Бразилії, Аргентині, Мексиці, Венесуелі, Китаї, Індії та Південної Африки. Модель продається в усьому світі, включаючи Японію, Австралію і Америку. Fiesta є одним з найбільш успішних автомобілів Ford з більш ніж дванадцяти мільйонів проданих з 1976 року. З 2010 року, шосте покоління (Mark VI) Fiesta також доступні в Сполучених Штатах (починаючи з січня) і Канада (починаючи з березня), що робить його першої моделі Fiesta буде продаватися в Північній Америці з 1978-80.

На початку 1970-х, попит з боку європейських споживачів, для легкових автомобілів малого наростає. Навіть найменша модель Форда, Escort, були звичайними двигунами, передні, задні ведучі колеса автомобіля, однак конкуренти запуск менше, передні колеса машини, як Fiat 127 і Renault 5. Наслідків енергетичної кризи 1973 були також зростанням попиту на автомобілі меншого. BMC (який згодом об'єдналися в British Leyland) вступило в міні-автомобіля ринок зі своєю міні в 1959 році, у той час як Rootes група приступила в кінцевому рахунку, менш успішні Хіллмана Біс у 1963 році, але час переїхав і на людей, що стежать за малі автомобілі тепер хотів практичні хетчбеків замість звичайних салонах. ГМ вступили в сучасний ринок суперміні із своєю Opel Kadett Місто / Chevette три-близнюки дверний хетчбек на початку 1975.

Початкові плани для "Bobcat" певні бажання, щоб нові машини вартістю 100 доларів США менше продукції, ніж Ford Escort. Крім того, автомобіль повинен був мати колісну базу довший, ніж у Fiat 127, але з загальною довжиною менше, ніж у Ford Escort's. Остаточне пропозиція була складена на Тома Tjaarda Ghia.

Ford оцінками, 500000 Fiestas році будуть підготовлені, і побудував все-нового заводу двигунів недалеко від Валенсії, Іспанія; Transaxle фабрику поблизу Бордо, Франція; заводу розширення для складальних виробництв у Dagenham, графство Ессекс, і Саарлуісе, Німеччина. Остаточна збірка також відбулася в Валенсії.

Коли Форд Європи почали розробляти автомобіль, проектних пропозицій були названі Ірис, Бета, Deutschlander (від Форда Кельні студій), Міні-кліщ, а синій автомобіль (з Ghia). Кодові імена для прототипу Fiesta включений Туріні, але він став проект Bobcat.

Коротке ім'я для нового автомобіля розроблена групою проект Bobcat (очолювана р-н Тревор Ерскін) були Amigo, Бембі, Bebe, Браво, "Болеро", Чері, Tempo, Чіко, Fiesta, Forito, метро, Поні та Сьєрра. Незважаючи на велику раду голосує за "Браво", Генрі Форд II Особисто скасував їх і назвали автомобіль "Fiesta". Деякі з короткого імені пізніше були використані на інші автомобілі, у тому числі "Сьєрра", який був введений на заміну Кортіна в 1982 році, і темп, який був використаний невеликий автомобіль Ford на ринку США. За іронією долі "табличку Метро", був представлений конкурент виробника British Leyland за аналогічний розмір Austin Metro в 1980 році.

Назва Fiesta належав General Motors у той час, однак воно було вільно дане Ford для використання на їхньому новому B-класі автомобіля. Після багаторічних спекуляцій з боку автомобільного пресі про новий автомобіль Ford, воно підлягає правонаступництва ретельно витоку пресі з кінця 1975 року. Fiesta була на виставці в Ле-Мані 24-годинна гонка в червні 1976 року, і машина була запущена і в продажу у Франції та Німеччини в вересні 1976 року: до розчарування дилерських ВЕЛИКОБРИТАНІЯ права диску версії тільки почали з'являтися у Великобританії в січні 1977.

Механічно, Ford Fiesta Після традиції, з кінця-на чотирьох-ступінчастою механічною коробкою передач монтується на нову версію движка Ford Кент OHV, що отримала назву "Валенсія" після новому заводі в іспанському Альмусафес, Валенсія, розроблений спеціально для виробництва новий автомобіль. Заводи Форда в Dagenham, Англії та Саарлуісе і Кельні (з 1979) в Німеччині, а також виробництво автомобілів Fiesta. Щоб знизити витрати та прискорити дослідження і розробки, багато Зміни Кент двигунів, призначених для Fiesta були випробувані в Fiat 127s. Це також дозволило приховане тестування доріг по всій Європі.

Це було лише другий хетчбек міні-автомобіль був побудований у Великобританії на цьому етапі, будучи запущений через рік після Vauxhall Chevette, але за рік до Chrysler Sunbeam і за чотири роки до Austin Metro. Мільйонний Fiesta була підготовлена 9 січня 1979.

Автомобіль був доступний в Європі з 957 CC (58 CID) № 4 (висока ступінь стиснення і низькою параметри стиснення), або 1,1 і 1,3 л OHV бензиновими двигунами і в базовій, популярні, L, GL (1978 і далі), Ghia і S обробкою, а також Ван. США Марк I Fiesta побудована в Кельні, Німеччина, але злегка різних специфікацій; американських моделей були бази, Декор, спорту і Ghia, Ghia що мають високий рівень оздоблення. Ці акуратні рівні дуже мало змінилося в три роки Фієста працювати в США, з 1978-80. Всі американські моделі ознак більш потужним 1,6-літровим Кент (97 CID; 1597cc) Вбудований чотирьох двигунів (оснащених каталітичним перетворювачем і повітряний насос для зменшення викидів), що поглинає енергію бампери, бокові габаритні вогні, круглі запечатаних ближнього світла, поліпшення динаміки аварії і цілісності паливної системи, а також факультативно кондиціонування повітря (A / C не була доступна в Європі). Ford Escort замінити Fiesta в США в 1981 році.

Спортивні похідні (1,3 Supersport) була запропонована в Європі в 1980 році, ефективно для перевірки на ринку аналогічних XR2 представив один рік по тому, у якому ознаками 1,6-літрова версія того ж двигуна. Чорна пластикова обробка була додана до екстер'єру та інтер'єру. Невеликі квадратні фари були замінені великими круговими них у результаті чого передній показників, які переїхали в бампер щоб врахувати зміни. З цитованим виконання 0-60 миль / год (0,97 км / год) в 9,3 секунди і 105 миль / год (169 км / год) швидкості, XR2 гарячого люка стала культовою машини улюбленого хлопчика гонщики протягом 1980-х.

Незначні зміни з'явилися по всьому спектру в кінці 1981 року, з великими бамперами, щоб задовольнити аварії придатності положень та інших невеликих поліпшень у прагненні зберегти салоні зверненням з приводу майбутніх Мк 2.

У 1978 році Fiesta наздогнав Vauxhall Chevette як кращий суперміні Великобританії продажу, а в 1981 році був збитий на перше місце за Austin Metro British Leyland і як і раніше займає друге місце в кінці 1982 року.

У 1982 році Coachbuilders Crayford проводиться Фієста "Fly" - кабріолет версії Mk 1 Fiesta 1300 Ghia, і в цілому тільки п'ятнадцять автомобілів були зроблені. У наступному році більш потужної 1600 Mk 1 Fiesta XR2 була донором машині, і були підготовлені ще сім кабріолетів. Перетворення участь зварювання завантаження закриті.

Fiesta Mark II з'явився в кінці літа 1983. Кузов суті Fiesta Mk 1 дизайн з більш аеродинамічним передня частина і капітальний ремонт дизайн інтер'єру. Він також фігурує bootlid змінили дизайн, який відбивав обжимка лініями з боків автомобіля. Був скинутий 1,3-літровий двигун OHV, будучи замінений в 1984 році силовий CVH такої ж потужності, сама замінений збідненій суміші 1,4 л двома роками пізніше. 957 і 1117 см двигуни продовжували лише з незначними змінами і в перший раз, коли дизельне Fiesta випускалася з двигуном 1600 куб.см адаптовано з ескорту.

XR2 модель була ретельно оновлюється з великим Bodykit. Він також фігурує 96 к.с. (72 кВт) 1,6-літровим двигуном CVH як і раніше бачили в Ford Escort XR3 і п'ятиступінчаста коробка передач (також стандарт на моделях 1.3 л CVH). Двигун був замінений на збіднених сумішах у варіанті 1986 року, переглянуте ознаками головкою блоку циліндрів і карбюратором, він був значно чистого з екологічної точки зору, але була трохи менш потужними, як результат (95 л.с. / 71 кВт).

По-справжньому "гарячий" Фієста ніколи не було, вироблених на заводі, щоб уникнути, що впливають на ефективність продажу Форд Ескорт варіанти, але багато Aftermarket переходи були доступні, найвідоміший у тому, що від англійської фірми Turbo техніка підвищення влада добре документовані 125 к.с. ( 93 кВт), який легко перевершив своїх "стандартних" конкурентів. Ford оцінили високу якість цих перетворень і готова доглядати за своїм клієнтам: Установка була зроблена затвердженого установку центри і всі гарантії залишаються в силі після.

Може бути, сама дивна особливість Мк 2 було те, що предмет обстановки майже зовсім різні Dashboard був увічнений на нижньому серія акуратних рівня в порівнянні з більш дорогими варіантами, єдиним загальним видимі компоненти (за винятком неповнолітніх розподільчого пристрою і, якщо такі встановлені, легше сокет), які коробка плавких запобіжників покриву і паливо / водомірів.

Обличчям підняла Fiesta швидше меліорованих своє місце як найбільш популярних суперміні Великобританії, і зберіг перше місце на все життя свою продукцію. У своїх найкращих в історії році, 1987, більше 150000 Fiesta моделей, що продаються у Великобританії, хоча він пропустив на перше місце по продажах графіки для Ford Escort. В цілому було добре рахувати, але до 1989 року він почав показувати свій вік, коли в порівнянні з більш сучасними таких конкурентів, як Citroen AX, Peugeot 205 і Fiat Uno.

Ця версія Fiesta був ще загальний погляд на британські дороги не далі як на початку 2000-х років, хоча, як Десятиріччя наближається до кінця, вона стає набагато рідше, хоча це ще більш часте видовище, ніж свого головного конкурента, Austin Metro.

Іноді вважається 'Квінтесенція' Fiesta, ця модель була довга виробництва життя будь-якого Fiesta на сьогоднішній день, а також досягнуті найвищі щорічні продажі будь-яких Fiesta на початку 1990-х. Довговічність автомобіля означає це було Fiesta, яка пройшла через самі зміни у своєму житті. Наприклад, в машині було чотири різних версій стандартних рульових коліс протягом його терміну (запуск колеса, а потім поновлений в 1992, 1994 і 1995) і більшість змін до стандартних комплектаціях ВЕЛИКОБРИТАНІЯ будь-який Fiesta (приклади протягом багатьох років показують великі Склад: Популярна, Популярні Plus, L, LX, Ghia, 1.6S, XR2i, RS Turbo, RS1800, Fiesta, LA, DL, SX, Азура, Si, Classic, Classic Quartz, Classic кабаре, Saphire). Fiesta отриманих Вен, Ford Courier, була почата в 1991 році.

Двигуни для вприскування палива стали доступні в 1991 році. Основні зміни були внесені в діапазоні 1994: рульове колесо подушки були зроблені через стандартний діапазон, рухатися не вторить архі-конкурентом Vauxhall Corsa, поки листопада 2000 року. Великі структурні поліпшення були зроблені з метою підвищення безпеки, а також нові іммобілайзером бути встановлені на бензин моделей. ВЕЛИКОБРИТАНІЯ обрізки склад був також спрощена для Fiesta, LX, Si (який також похвалився новим бампером і конструкцій сидінь) і Ghia. Переглянутий дверні дзеркала були встановлені, як і склад свіжої колесо обробки конструкцій.

Що стосується спортивних моделей, XR2i було розпочато в 1989 році з 8V CVH (компактні головки блоку), але двигун був замінений Zetec 16v версії в 1992 році, який також побачив RS Turbo витісняється RS1800 - як двигун CVH в даний час припинено, RS1800 поділилася своїми 1,8 л Zetec інжекторним двигуном 130 л.с. (95,6 кВт, 128,2 к.с.) версії той момент Ford Escort XR3i і мав максимальну швидкість 125 миль / год (200 км / год). Назва XR2i також знизився на початку 1994 року, а страховий чистої "Si" Знак з'явився на своєму місці на кілька менш спортивний вигляд моделі або з 1,4 л ПТЕ (розвиток CVH) або 1,6-літровим двигуном Zetec .

Рекомендовані моделі ряд нових Zetec двигунів, доступних в 1,25 л і 1,4 л форми, 1,8 дизельний двигун був трохи змінений для Mk 4, в даний час на ринку як "Endura DE". 1,3-літровий двигун OHV було перенесено з Мк 3. А також основні зміни в шасі, Mk 4 також отримали користь з нових зовнішністю та інтер'єром, в тому числі м'яких Пофарбований панелі інструментів протягом першого року виробництва, хоча й збереженні аналогічних розмірів з Мк 3. Mk 4 Fiesta поділяють лінію виробництва та дизайну з Mazda 121, які продаються в набагато менших обсягах і не був проведений на британському ринку після 1999 року.

У Бразилії 1,0-літрова версія була доступна, у L, LX і GL обрізки рівнях; воно було продано в Аргентині і Чилі. ВЕЛИКОБРИТАНІЯ лінію обрізки до рівня були відносно невеликими змінами на протязі багатьох років: (1995, Encore, LX, Si, Ghia, 1996, Ghia X додані дальності Топпер, 1998, Si замінені Zetec, бензин Модель LX Резюме перейменований Zetec LX, Ghia X моделях звільнено в 1999 році, витонченості додала між Encore і Zetec).

У 1997 Mk 4 був введений в Південну Африку. Це в перший раз вступили Fiesta південноафриканського транспортного засобу ринку. Тільки один двигун був доступний, 1,3-літровий Endura Е. Згодом вона перемогла південноафриканська Автомобіль року ". 1,3-літровий двигун був замінений на 1,4-літровий PTE (CVH) двигунів в 1999 році.

Mk 4 не було продано в Північній Америці. Німецько-побудував Ford Puma була заснована на Mk 4, розділяючи його основу. З цієї причини 1,7 ДКТ двигун від Ford Puma стала надзвичайно популярною двигун підкачки в Mk 4 і 5 Mk Fiesta. Таким чином даючи популярного хетчбека додаткових 100cc над попереднім великим об'ємом двигуна доступна мінлива часу Cam і кращого співвідношення КПП зберігаючи при заводі завершується, як всі компоненти прямого свопу.

У 1999 році Fiesta отримав легке Facelift спрямовану на надання автомобілю виглядати New Edge, з фокус-натхненне обличчя, нові бампери і колісні конструкції. Підтяжка обличчя знаю, як Марк V в Сполученому Королівстві та інших країнах.

Інші зміни включають 1.6i 16V Zetec двигун, що встановлюється на нову модель Zetec S, а потім і доступні в Ghia і фрістайлу СТІМ. Нові функції, такі як бокові подушки безпеки і (після запуску) реінтродукції шкіряною обробкою. Екологічно чисті "Електронна модель дизель" для 2001 року, викиди СО2 120g/km. Lynx 1,8 TDDi двигун (також введені після запуску).

Підтяжка обличчя Mk IV був останнім поколінням Fiesta буде побудована на Dagenham в Англії. Її внутрішнє кодову назву ще BE91. ВЕЛИКОБРИТАНІЯ лінію обрізки рівня складу групи увійшли: 1999, Encore, Finesse, Zetec, LX, Ghia, 2000, Zetec S додав, 2001, e-Дизель додати в нижній частині діапазону, політ і Freestyle відповідно замінити витонченість і Zetec.

Zetec S була найвищим Fiesta обробка, і, хоча 1.6 16v Sigma двигун був доступний в інших Свята (таких як Freestyle) Zetec S витіснили 102 к.с., і було основним змін в підвісці, з тверді стабілізатори поперечної і форсованих гальм поділився з "Пума".

Ця модель лягла в основу Ford Ikon (кодова назва C195), який складається з чотирьох-дверний седан, призначений для Індії, де в даний час Ford виробництво автомобілів в спільне підприємство з Mahindra. Ikon також була введена і в інших країнах, що розвиваються, наприклад в Бразилії (де він відомий як Fiesta седан), Південна Африка, Мексика і Китай, де салони (седан) є кращими для хетчбеків. Вони надзвичайно надійними, і стала одним з успіхів Форда. Були також чотири вантажівки варіант, найпростіший є "Фієста Ван", який був трьохдверний хетчбек із заднього вікна відображаються над кварталом і на задньому сидінні опущено. Інші фургон з квадратним заднім тіла і подовженою колісною базою використовувати табличку "Кур'єра" і лягли в основу двох пікап моделі, одна з коротким дверей 5-дверний хетчбек і малі поворотні в стилі великі пікапи розширеної кабіною, зроблені в Південній Африці , і ще з 3-х більше дверей двері і ні з чийого боку вікна, зроблені в Бразилії.

Fiesta ще Великобританії бестселером суперміні в 2001 році, до цього часу було використання дизайну більше десяти років, (хоча й сильно оновлений візуальний і механічно). В три-дверний форми, було продано разом з Мк 5 Fiesta з квітня по грудень 2002 року.

Навесні 2002 року всі нові п'яти був відкритий покоління автомобіля, без посилання на генетичному 1976 оригінал. З цього Fiesta Mark V, самі двигуни були перенесені з попередньої Fiesta, але перейменувати на "Duratec" з "тега Zetec", які використовуються для спортивної моделі в місці попередньої Si. Обрізати рівні доступні з самого початку були Finesse, LX, Zetec і Ghia, з обмеженими варіантами видань незабаром наступне. Мк 5 був також перший Fiesta з функцією антиблокувальною гальмівної системи і пасажирської подушки безпеки в стандартній комплектації. П'яте покоління знає, як Марк VI в Об'єднаному Королівстві та інших країнах. Це було перше покоління Ford Fiesta з автоматичною коробкою передач.

У Бразилії варіантами двигунів включає 1,0 L 8V, 1,0 л 8V Supercharged (95 к.с., а не продав більше в Бразилії, хоча ще збираються і експортуються в Колумбії), а також бразильський конкретні 1,6 L 8V алкоголь / бензин (110 к.с. ) "RoCam" гнучкої палива версію. Внутрішнє кодове цієї моделі B256 (5-дверний) і B257 (3-дверний). Південно-американський ринок оновлену Fiesta було на початку 2007 року як модель 2008 року, з новим прямокутні фари і грати радіатора.

Це був також перший Fiesta буде продаватися в Азії та Австралії (всього 1,6 л LX 3dr/5dr, 3dr Zetec, Ghia 5dr), замінивши Kia основі Festiva. У Бразилії та Аргентині, версія Fiesta Салону була введена в кінці 2004 року. Салон Fiesta аналогічні моделі з різним інтерфейсом, був випущений в Індії в кінці 2005 року. Хоча Мк 5 Fiesta було ергономічно і механічно більш просунутий, ніж всі попередні покоління Fiesta, вона була піддана критиці за те, що занадто нудним і "важкі" на перший погляд. Тим не менше, Мк 6 Facelift прийшли з поліпшеним екстер'єром.

Це продуктивність моделі Fiesta. Вона включає в себе 2.0L бензиновий двигун Duratec оцінив 150 к.с. (110,3 кВт; 147,9 л.с.) у стандартній формі, з верхнім швидкістю до 130 миль / год (210 км / ч) і сподівається пережити успіх XR2. Щоб відрізняти її від стандартної Fiesta, він також має візуальних удосконалень, у тому числі 17 "легкосплавні диски, різні передній і задній бампери, бічні спідниці, колір кузова ручки і Bump смуг, часткову сидінь шкірою і логотип ST на рульовому колесі.

Це британська 3-дверний концепт-кар, розроблений RallyeSport Форд "і" Форд Design Europe, призначеної для Super 1600 мітингу. Двигун 1.6L Duratec було оцінено 200 кінських сил. Вона включає в себе чотири-два, раз Arvin Meritor вихлопних газів, 6-ступенева коробка передач Hewland послідовною, передня типа Макферсон і твіст-підвіски заднього пучка, 15-спиць колеса з магнієм 18 "Pirelli P-Zero шини.

Це концепція, модель, заснована на 2002 Fiesta RallyeConcept. Вона включає в себе багато хто з RallyeConcept Fiesta функцій, таких як вентиляційні отвори в передньому бампері, глибокий Rockers боку, білі з керамічним покриттям гальмові супорти і вихлопних поради та великого заднього спойлера. Вона також включає 18-дюймові легкосплавні диски з шинами низького профілю, розширені колісні арки, опустив і застиг підвіски. Двигун було оцінено більш 180 кінських сил. Якщо автомобіль був затверджений для виробництва, воно могло б бути у виробництво до кінця 2005 року.

У листопаді 2005 року переглянутий варіант Mk 5 Fiesta надійшов у продаж, також відомий як Мк 5 лифтинга. Було запроваджено низку косметичних змін: передні і задні фари включив нові докладні (відомий як соску ліхтарі) і бампери, бічні молдинги та дверні дзеркала були змінені. Була введена нова яскрава кольорова палітра. Підтяжка особи відомі, як Марк помилкове 6,5 в Сполученому Королівстві і як Mark VI в іншому місці.

Всередині панелі ознаки і нового дизайну і якості м'яких матеріалів, дотик, такі критичні зауваження на жорсткому, дешево текстурованою оригіналу. Нових аналогів інструмент відображення функцій у стилі схожий на Mk 2 Ford Focus.

Нова технологія була представлена, в тому числі влади складаються дзеркала, автоматичні і саморобного безпечною "фари, автоматичне склоочисники, Bluetooth з голосовим управлінням, Бортовий комп'ютер, підключення MP3 плеєром і програмою електронної стабілізації.

Редагувань, що безпосередній вплив на продажу. Після низки років, обігнала за Vauxhall Corsa, серед іншого, в лютому 2006 року Ford оголосив продажів у попередньому місяці зросли на 25% у січні 2005 року на попередню модель. Крім того, Fiesta захопили звання найпопулярніших суперміні Великобританії в 2006 і 2007, вперше з 2001 року.

В Об'єднаному Королівстві, автомобіль доступний у студії, стиль, стиль Клімат Zetec, Zetec Клімат Zetec S, ST і комплектаціях Ghia з тим, що називається "Технологія оновлення 'доступна для всіх комплектаціях вище Стиль Клімат, це Рекомендовані влади складаються дзеркала, автоматичні двірники, автоматичної і безпечної будинку світло і передових комп'ютерних поїздку.

У 2007 році було додано більш обмеженим тиражем - Fiesta Zetec Blue, і (слідом за надзвичайно успішним Fiesta Zetec S "-річчя видання"), Fiesta Zetec S "Celebration". У 2008 році, слідуючи цій традиції, був доданий Fiesta Zetec S червоного, а також моделі ST500.

Zetec S "Ювілейна" була обмеженою (400 автомобілів) Видання засноване на Zetec S і включені Радіан жовте тіло, рифлена дахи, чорні дзеркала і дверні ручки, тоноване скло, 16 "диски, чорний спойлер на даху, спортивні сидіння, шкіра, сигналізація, і IPod сокет.

Zetec S "Свято" є обмеженим (400 автомобілів) Видання засноване на Zetec S і включені тіло святкування зеленого, чорного та білого картатій дахом деколь, унікальним ідентифікаційним номером, рифленою пластини стирання і килимки, повне 'шкіра Ebony Haze' інтер'єр , скло та конфіденційності Panther Black дверні дзеркала, bodyside молдинги, спойлер на дах, задні двері ручкою, 16-дюймові литі диски, кондиціонер, бортовий комп'ютер, електричні склопідйомники, CD-плеєр з портативним Socket зв'язок музики, спортивні передні сидіння і опустив спортивною підвіскою.

Zetec S Червоної є обмеженим (500 автомобілів) видання на основі Zetec S і включені тіло Колорадо червоної, чорної та білої картатій дахом деколь, темні скла конфіденційності на задніх вікон, чорна пантера дверні дзеркала, ручки дверей, bodyside молдинги, спойлер на даху і задніх дверей ручка; QuickClear підігрів переднього вітрового скла, сидінь чорною шкірою, 16in литі диски, кондиціонер і підігрів електропривод дверних дзеркал.

У 2008 році Форд запропонував Mountune параметри швидкодії для автомобілів Fiesta ST, доступних у спеціалізованих Британські дилери Ford, починаючи з березня 2008 року. Вона була розроблена Roush Technologies Ltd, яка володіє Motorsport Racing Mountune бренду. Mountune сценічним 1 (£ 1435) включає в себе високий каталізатором потоку і трубчасті різноманітті і повторної калібрування двигуна виробляти 165 к.с. (121 кВт, 163 к.с.). Mountune сценічним 2 пакети (£ 1838) додає нові распредвали і клапанні пружини, щоб основний пакет доставити 185 к.с. (136 кВт, 182 к.с.).

ST 500 є обмеженим виробництво (500 автомобілів) моделі Fiesta ST. Він включає 17-дюймові 11-диски спиць чорні, червоні гальмівні супорти і вуглецевого волокна інтер'єр моделі обробкою. Інтер'єр також особливостей Sony аудіосистемою і чорне шкіра підігрів сидінь. Транспортний засіб вартістю £ 15000.

У 2002 році він був п'ятим кращі продажі нових автомобілів у Великобританії, але була відсунута до третього місця в суперміні Графіки Vauxhall Corsa і Peugeot 206, не стверджую, перше місце у своїй галузі до 2006 року.

Fiesta є одним з кращих бразильських продажу транспортних засобів, продажу близько 5000 одиниць на місяць. З вересня 2002 по квітень 2007 року більш ніж 336000 одиниць були продані, outselling своїх конкурентів: Chevrolet Corsa (183000 в той же період) і Renault Clio (122267). Ford Бразилії також робить Fiesta Седан, яка продала 113000 одиниці з моменту її запуску в 2004 році.

З моменту запуску моделі 2005 +, рекламний девіз був "StupidDogbot, CleverFiesta", разом з машиною Показані новий гаджет, а собака-робот робить що-небудь дурне, наприклад: Fiesta Показані підключення MP3, а Dogbot палицями свою голову в старому програвачі.

Хоча Fiesta продовжує вселяти людям в усьому світі, Форд різні плани на індійський ринок. Ford інженерів в Мельбурні, Австралія, розробили машину з нуля спеціально для індійського ринку і під маркою його як Fiesta (2005).

Це седан був проданий з двома варіантами двигунів, дизель 1,4 (TDCI) і 1.4/1.6 бензину. 1,6 Бензин версія була на ринку для його прискорення та ефективності тримати його конкурентоспроможним в порівнянні з іншими виробниками автомобілів. Версія Дизель бачив великих успіхів в якості своєї основної точки продажу була ефективності використання палива. Ford випробувань доставлений колосальні 30 + км / Л. Оскільки вартість палива піднімається це був підходящий момент для Форда для демонстрації своєї турбонаддувом прямим вприскуванням дизельних технологій. Ford стверджує, що продав більше дизельного варіанту, ніж його бензиновий Ones.

Нещодавно Ford дали деякі незначні особи підняття до добре продаються Fiesta, а також перероблені з безпеки особливостей. Був включений Dual подушка безпеки, оскільки конкуренти Suzuki SX4 і Hyundai Verna були ці та інші функції безпеки.

Ford також представив супер-хіт 1,4 дизельним двигуном Fiesta в Ikon, седан категорію Б, у Форда. Fiesta буде відновити з варіантом 1,6 Diesel. Це дасть Ford перевагу над Hyundai Verna.

Шосте покоління Ford Fiesta Mark VI, був показаний у вигляді концепція Ford Verve на Франкфуртському автосалоні у вересні 2007 року і в даний час продається в основному європейські ринки (у тому числі Німеччина), а також Великобританії, Японії, Австралії та Сполучені Штати Америки. Він поділяє її платформи (новий глобальний Ford B-платформу автомобіля) з Mazda 2. Шосте покоління також відомий як Mark VII в Сполученому Королівстві.

Convers Форда + меню системи, як видно на Mondeo, S-MAX і "Гелаксі", і доповнювалася рульове колесо кнопки управління, можна буде вперше. Ford очікує, що понад 85% замовлень Fiesta будуть представлені таким багатофункціональним дисплеєм. Також доступна вперше буде ключа вхід з 'стартера кнопкою Ford Power', досягнення та граблями регулювання положення керма, електропідсилювач керма, а також портом USB для портативних музичних плеєрів. Ford Easyfuel, без шапки, система заправки паливом в недавно з Ford Mondeo, також буде функцією, а "навколишнього освітлення, ливарне м'яким червоним світлом над інтер'єром, буде варіант. У 2011 році модель американського ринку, Ford Sync в автомобілі комунікаційних і розважальних система буде доступна як опція.

У 2008 році Форд оприлюднив подробиці ECOnetic модель, яка заявила, Ford буде випромінювати 98g/km двоокису вуглецю. Автомобіль був запущений в 2009 році. Вона включає двигун від 1,6 Duratorq TDCi, але з фільтром твердих частинок. Fiesta ECOnetic досягає своєї екологічної повноваження через втрату ваги і аеродинамічного коректування, а його показник викидів звільняє автомобіль з Великобританії Транспортний податок. ECOnetic отримує з розрахунку споживання палива 65 миль на галон США (3,6 л/100 км; 78 MPG-IMP). При випробуванні на пробіг шосе і графіків випробувань на рівень викидів, на якому гібриди призначені для ефективної роботи, ECOnetic випереджає Toyota Prius. Модель не буде доступна в США, оскільки, як Business Week відзначив, що компанія "не вірить, що можна зарядити достатньо, щоб заробити гроші на імпортовані ECOnetic" і не думаю, було б продати достатню кількість моделей (350000 / рік), щоб виправдати $ 350 млн в необхідних на модернізацію свого заводу в Мексиці його виробництво в Північній Америці.

Передача вибору включають 5-ступінчастою механічною або 4-ступінчастою автоматичною. Автоматична пропонується тільки з 1,4 Duratec. 2011 Північноамериканська модель пропонує Powershift 6-ступенева КПП з подвійним зчепленням автоматична як опція на додаток до 5-ступінчаста механічна.

Motor Trend назвав нове покоління Fiesta "чудовий маленький автомобіль", чиї "великою проблемою є те, що ще через рік", посилання на той факт, що Fiesta не приїде в США до початку 2010. Британський журнал Auto Express називають машину "нового лідера клас"; Великобританії Car Magazine сказав, що це "величезним досягненням", яка буде "Будь ласка, майже все". Лютий 2009 Випуск престижної What Car Великої Британії? Magazine назвав нову Fiesta "Автомобіль року" і Ford Mondeo "Кращий сімейний автомобіль" і "Краща нерухомість".

Fiesta було відрізнити на епізод 6 з 12 серій Top Gear в серії "серйозних" дорожні випробування, проведені провідними Джеремі Кларксон, втеча 'поганих' за кермом Chevrolet Corvette C6 у фестивалі Місце торгового Basingstoke, взяти участь у висадку пляж з Королівської Морської піхоти.

Для північноамериканських Fiesta, Ford ініціював маркетингову кампанію навесні 2009 називали Fiesta руху, поширення прикладів європейських Свята для заявників на всій території Сполучених Штатів, - є випробування драйверів використанням популярних сайтах в Інтернеті, щоб поділитися своїм досвідом. Згодом, Ford принесли автомобілів в громадських місцях загальнонаціональних запропонувати 100000 дисків тесту протягом восьми місяців. Одним з таких заходів було пропонуючи безкоштовний трансфер в Чикаго з сайту у Союзу станція приміського залізничного терміналу на смак Чикаго подія в Grant Park тижня починаючи з 29 червня 2009 року. Наприкінці липня, шість європейських Fiestas прибула в Галіфакс, Нова Шотландія, щоб розпочати аналогічну демонстрацію туру по Канаді.

Спираючись на успіх Fiesta руху, яке забезпечило обізнаність про транспортний засіб, Ford Fiesta розпочато рух 2 в грудні 2009 року, закликавши до відео додатків, які будуть представлені до кінця січня 2010 року для початку діяльності в середині лютого. Мета цієї другої фази руху є створення хвилювання на транспортному засобі.

Північноамериканський ринок версію нової Fiesta, який був відкритий в 2009 Los Angeles Auto Show у грудні, буде пропонувати Форда "Powershift" подвійного зчеплення автоматичної трансмісії. Це не пропонується в 3 моделі дверний хетчбек. Деякі функції, доступні у Великій Британії (наприклад, лобове скло з підігрівом), не пропонується в Північній Америці. Ford менеджери з продажу в Канаді кажуть, що дизельний варіант можливий у кінці 2011.

Fiesta 140 є комплект Mountune Продуктивність для Мк 6 Fiesta моделей з 1,6 Ti-VCT двигуна (Zetec-S (Великобританія) і титану або спорту). Вона складається з високого витрати повітря індукції системи, вихлопної системою високої ефективності, включаючи високі і каталізатором потоку і трубчасті різноманітті і перекалібровку 1,6-літрового Форда Duratec Ti-VCT двигун виробляти 140 к.с. (100 кВт, 140 к.с.) @ 6750rpm і 170 Н * м (130 фунтів • м) @ 4250rpm. Це приріст в продуктивності знижує стандартних 0-60 миль / год час від 9,9 секунди до 7,9 секунд.

Всі шість поколінь Fiesta були доступні в форматі дискусійною групи Вен, хоча і не доступні на всіх ринках. Mark I, II і III версіях функції стандартної 3-дверний кузов із заднім склом стороні замінено тіло кольорових металів і плоским днищем замість задніх сидінь.

У 1991 році, "хай-куб" стилі ван на базі шасі Mark III була введена і був названий Ford Courier. Кур'єра продовжував в стилі Mark IV шляхом до 2002 року, коли він був замінений на Ford Transit Connect.

Для Mark V, стандартна версія Fiestavan була заснована на 3-дверний кузов, а не вище 5-дверна версія. Mark VI Fiesta Van вперше була представлена на європейському ринку влітку 2009 року, через рік після першого запуску.

Починаючи з травня 2010 року, Fiesta буде вироблятися на заводах у Німеччині, Іспанії, Мексиці, Таїланді та Китаї для продажу на ринках усього світу. Fiesta на північноамериканський ринок буде побудований на Куаутітлан Асамблеї в Мексиці.

Fiesta RS Було повідомлено, що оновлення моделі Fiesta ST. Двигун є оцінив 200 кінських сил. Автомобіль має максимальну швидкість 140 миль / год Автомобіль, як очікується, надійдуть у продаж в 2010 році до Великобританії і стоять £ 17000.

Два Ford Fiestas Знайоме обрані в 1979 році акції Монте-Карло - Британська вступу Driven Роджер Кларк і допомагали штурман Джим Портер, і німецькі вступу пілотований Арі Ватанена і з-Driven Девід Річардс.

Обидві машини були високо модифікованих спеціальними компонентами автоспорту в усьому ознаками і новаторську Limited Slip Differential (ЛСД) технології. Автомобілі були Powered конкуренції налаштовані версії 1600 кубовий двигун Kent поперечному - пізніша версія якої з'явилася в Mk 1 XR2 Fiesta.

2 машини добре зарекомендували себе у скрутному льоду та снігу в цьому році. Роджер Кларк не встановлювати будь-які записи, але німецька машина досягнуто загальне 9-му місці - дуже обнадійливий результат, який викликав попит на спортивний Свята.

Тому що це були спортивні та "заряджений" хетчбек видань. Версії включають Supersport, XR2, S (спорт), XR2i, Si, RS Turbo, RS1800, Zetec S, Zetec Р.С., ST. Усі вони були оснащені двигунами діапазоні від двигуна Ford Кент з двигуном Ford Duratec.

Ford RallyeConcept в 2002 році і Fiesta JWRC. Ford RallyeConcept був реалізований через інтенсивно тісну співпрацю між Ford RallyeSport, Автоспорт експертів за 1600 Super Puma і автомобілі Focus WRC Rally, і Форд Європа дизайн, творчі групи, відповідальної за новою трьохдверної Fiesta, на яких це RallyeConcept основі. Шлюб Ford RallyeConcept's об'єктивної Motorsport інженера для виконання функцій з оком для деталей конструктора було настільки ефективним, що Ford зобов'язався програму розвитку інженерної довести Фієста-Rally Car заснована в реальність. Прагнучи до омологації FIA до літа 2003, Ford RallyeSport сподівається, що вона стане наступною історією успіху Ford у національних і міжнародних ралі. Fiesta Super 1600 дебютного Ралі Греції 2004.

"Фієста спортивні Трофі" є одне Зробити чемпіонату, початок 1-му сезоні в березні 2006 року. Вона поєднує в собі гостре суперництво з однаковою продуктивністю і залишає рішення про виграш чи програш на водіїв і штурманів можливостями. Водія, штурмана і механіки працюють в команді, щоб конкурувати з жорсткі противник всього - цілодобово.

Fiesta Спортивний трофей буде заснований на Fiesta ST машині групи N. Машина має 165 к.с. (121,4 кВт; 162,7 л.с.) з 2-літровим двигуном Duratec ST який, в поєднанні з перетворенням комплекту з М-Спорт ", був розроблений, щоб забезпечити всі обладнання, безпеку і продуктивність оновлення для того, щоб автомобіль бути конкурентоспроможними і надійними в будь-якому випадку в усьому світі.

18 листопада 2009 Ford з M-Sport Ford представив Fiesta S2000 Mark VI. Хоча не підлягає омологації до січня 2010 року вона встановлена внести свій дебют в якості ходу автомобіля на заключний етап серії IRC, Ралі Шотландії. Автомобіль був побудований, щоб конкурувати в основному в ВКР, коли нові правила вступлять в місці в 2011 році, але очікується, для виступів у IRC, а також.

Fiesta ERC Div 1 гоночного автомобіля з 2,0-літровим турбованим Duratec чотирьох циліндрових двигунів, що працюють на бензині або E85 (85% ethanol/15% бензину). Вона виробляє більше 550 к.с. і 820 нм. Які підживлюють 2600-фунтова ралі-націлений Fiesta до шістдесяти в 2,8 секунди. Автомобіль приводиться в колишній чемпіон Андреас Erikkson, двічі чемпіон світу з ралі Маркус Гронхольм, і ряд інших. Автомобілі менших розмірів і більш потужні, ніж автомобілі ВКР.

Fiesta Rallycross автомобілів зробили свій дебют в США Pikes Peak липневий Міжнародний Hill Climb в Колорадо. Шведська Olsbergs Мотор Спорт Еволюція (МФБ) команда оголосила автомобілів пізніше з'являються в X Games ESPN's 15 від 2009-08-02. Olsbergs MSE Fiesta Rallycross автомобілів на основі хетчбека Fiesta автомобілів моделі дороги, а й з усіма провідними колесами, на харчування від 2,0-літровий двигун Ford Duratec здатні більше 800 кінських сил.

В Об'єднаному Королівстві, Fiesta широко використовується в численних серій рівня автоспорт клуб, але має свої національні зробити одну серію під назвою Ford Fiesta чемпіонату. У ході свого піку в 1980-х і 1990-х він був виробником підтримку і навіть було підтримкою гонку на Гран-прі Великобританії і численних British Touring Car Championship раундів. Серія зазнав численні зміни, в тому числі назви Fiesta Ford Credit чемпіонату, Ford Fiesta Zetec Чемпіонат та BRSCC Ford Si виклик, і в даний час у веденні BRSCC (British Racing і спортивного автомобіля клуб) в якості клубу Racing Championship. Організація також виконати інші серії, яка складається з Fiestas.

На початку 2009 року загальний обсяг продажів Fiesta з моменту його створення 33 років тому пройшли 3500000 марки у Великобританії, що робить його другим найбільш популярних автомобілів коли-небудь продавався там. Він був найпопулярнішим новий автомобіль Великобританії в 1990, 1991, 1996, 1997, 1998 і 2009 роках.

Категория: Ford | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
Просмотров: 4284 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz