|
Каталог статей
Ford Focus
Ford Focus це невеликий сімейний автомобіль фірми Ford і продаватися в
усьому світі з моменту її введення в 1998 році в Європі, 2000 в
Північній Америці, 2002 в Австралії. Модель першого покоління
продовжували виробництва в Північній Америці до 2007 року (з тимчасовим
Рестайлінг) і залишався у виробництві в Південній Америці до кінця 2009
року. Друге покоління запущений в Європі в січні 2005 року, отримав
дизайн та інженерні оновлень у січні 2008 року і продаватися в усьому
світі за межами Північної і Південної Америки. Третє покоління моделі
буде продано по всьому світу, коли вона почала в кінці 2010 року.
Під
кодовою назвою CW170 в ході його розробки, і коротко відомі деякі Ford
підрядників як Ford Fusion, Focus оригінальним взяла свою назву від
можливого автомобіля Ghia концепція, яка була показана на Женевському
автосалоні в 1991 році. Деякі елементи дизайну було видно навіть
раніше, у вигляді прототипів використовувалися Форд продемонструвати
майбутньої функцій безпеки, наприклад, на рівні очей кластери заднього
освітлення. У продовження нової філософії Форда Styling Edge, вперше
побачив у Ford Ka в 1996 році і Ford Cougar в 1998 році, укладання
Focus "були часто описуються як спірні. Стайлінг був нагляду Джек
Telnack і виконуються Клод Лобо і австралійський дизайнер, Джон Doughty.
Рішення
про назву нового автомобіля Ford Focus був зроблений на початку 1998
року, а накладні витрати Форда був планує тримати табличку Ескорт для
свого нового покоління малолітражних автомобілів родини. Проблема
останній хвилині виник у липні 1998 року, коли суд Кельна, відповідаючи
на справу, порушену за видавцям Burda, наказав Форд, щоб уникнути
назвою "Фокус" на німецькому ринку автомобілів з ім'ям, вже прийняті
журналу "Фокус-видавця. Було подолати цю суперечку одинадцяту годину,
однак, і машина була почата без іншого "Німецький ринок" ім'я.
Інженери
з Focus, в тому числі Річард Перрі-Джонс, розроблена кращими в своєму
класі, компактна незалежна задня підвіска, що реалізуються, як режим
керованими лопатями, що поєднує упаковка важелях, з геометрією
подвійних поперечних важелі підвіски -- при значно менших витратах.
Де
багато конкурентів в класі компактних автомобілів, або малі сімейні
автомобілі (європейські) класу, використовуються менш дорогі половини
незалежна підвіска торсіонна балка, керованими лопатями пропонується
розширений пружно-кінематичні продуктивності, тобто сильним контрольним
органом, гострий і точний кермо, незалежно від автомобіль відношення,
абсорбуючого і спокійної їзди по купинах.
На відміну від
звичайних підвіска, керованими лопатями має широкий, простим,
рівномірної товщини, штампованою стали важелях з маточиною перевізник -
приймаючи замість двох поздовжніх Доступ стрижнів, виключаючи дорогі
коліно лиття, і пропонує той же рівень контрольного органу -- з більш
низьким центром ваги, зниження дорожнього шуму, і при більш низьких
витрат виробництва. Довгий заднє бічне руки контроль ніг, кілька
коротких передніх бічних зброї, вертикально один над одним, контролю
розвалу і контроль Blade реагує на гальмівних і тягових навантажень.
Під
час тестування підвіски в 2000 році, Motor Trend письменника Джека
Keebler відзначив, що "середня швидкість Focus" в 62,6 миль / год через
нашу слалому роблять це швидше навколо конусів, ніж $ 62000 Jaguar XJ8L
і $ 300,000 Bentley Continental. Складається враження, наявність
великої кількості коліс поїздки на пожирання великих речей і
автомобілів великий, повний кадр ізоляції, коли стикаються з
розширенням суглобів і меншим недосконалістю дорожнього руху ".
Після
1998 введення контролю Blade підвіски і популяризації в фокусі, інших
виробників (наприклад, з Volkswagen Golf V) почав пропонувати задня
підвіски дизайн в компактному класі, або невеликий сімейний автомобіль
(європейських) клас.
Автомобільного преси похвалив обробки і
їздити "Форд Фокус за рідкісним поєднанням комфорту пасажирського і
жвавій реакції водія. Відгуки привітав незалежна задня Focus "підвіски,
роботи і житла. Дизайн інтер'єру поляризований думку. Якість матеріалів
інтер'єру був підданий критиці по відношенню до Opel Astra, а тим
більше по відношенню до Mk 4 Volkswagen Golf, хоча Mk4 Гольф значно
дорожче, ніж фокус з новими.
Мк 1 Ford Focus отримав 4 з 5 зірок
за безпеку пасажирів і водія, і 2 з 4 зірки з безпеки пішоходів у своїх
тестах EuroNCAP (69% лобової стороні 83%, 28% пішохода). В Австралії,
2002-2005 Ford Focus був оцінений в старий автомобіль 2006 Оцінка
безпеки як забезпечення "середню" Захист для пасажирів у разі аварії.
Був
введений новий двигун Flexfuel, засновані на європейській версії Zetec
1,6 л. Це можна використовувати як бензин і біоетанол, але тільки на
шведському ринку. Ця версія все ще доступна в деяких країнах,
незважаючи на появу все нових Mk 2 Focus.
Бензинові двигуни
доступні були добре зарекомендував себе 1.8 л і 2.0 л Zetec-E
підрозділів з Ford Mondeo і 1,4 л і 1,6 л версія Zetec-SE одиниці
знайшли в Ford Fiesta і Ford Puma. ST170 і моделей RS продуктивності
використовувалися змінені версії 2.0 л Zetec-E. Спочатку єдиним
дизельним двигуном доступна була Endura TDDI (розвиток старих
Deutz-розроблений Ford Motor який вже застосовує з 1980 років). Це був
замінений у 2002 році Duratorq TDCi.
Адаптовано з Facelift Mk 1
Focus, ST170 мали такі косметичні зміни: 17 "Multi-спиць легкосплавні
колеса, сигналізація; бокові подушки безпеки; кожен сидіння Recaro;
Факультативний 9006 Стерео система з сабвуфером; дверей з полірованого
алюмінію релізи; Грилі стільникових фронту, круглий проектор стиль
протитуманні фари, кольорове маркування бампера і бічні beadings &
дверні ручки, а також розроблені на місцевому рівні Bodykit (Австралія
тільки). двигун був розроблений Cosworth та тюнінг зіткнувся кінських
сил з 130 до 170 осіб. Апгрейди є: високий-циліндровим алюмінієвим
потік головою із змінними фазами газорозподілу; Dual держава при
різноманітті, вихлопною системою з неіржавіючої сталі і вихлопної
колектор від Cosworth, спортивні каталітичний нейтралізатор; гальмівні
диски більшого розміру (300 мм спереду, 280 мм ззаду); Getrag 6
ступінчаста механічна коробка передач; Переглянутий підсилювач керма
насос і закрийте Стойка відношення рульового.
У 2002 році понад
замовлення інженерії та продуктивність орієнтованих РС зробив знак
повернення до продукту після кончини Ford Escort RS 2000 в 1996 році.
Використання версії з турбонаддувом 2,0 л Zetec-E, Focus RS утворилося
близько 212 к.с. (158 кВт). В цілому було вироблено 4501 Саарлуісе на
заводі Форда.
Всі нові Mk 2 Ford Focus був представлений на
автосалоні в Парижі 23 вересня 2004 року в трьох і п'яти-дверний
хетчбек і нерухомості, хоча і було попереднього перегляду новій машині,
у формі 4-дверний седан, як "Фокус Концепції ", розроблених" Форд
Європа "в Пекінському автосалоні в середині 2004 року.
Базовою
конструкції підвіски, які внесли великий внесок в успіх Mk 1's, була
перенесена в основному без змін від свого попередника, що поряд із 10%
жорсткий каркас кузова, має ще кращої керованості і їздити по Форда.
Були запропоновані ж стилі тіло Mk 1 Focus, хоча салоні не з'являлися
до середини 2005 року.
Mk 2 Focus набагато більше, ніж його
попередник з 25 мм (1) збільшення колісної бази, 168 мм (6.6) більше, 8
мм (0,3 В) і вище 22 мм (0,8 В) ширше. В результаті внутрішніх справ і
простором багажника збільшився. Нові технології включають KeyFree
система, сонячна відображати лобове скло, адаптивне освітлення спереду,
Bluetooth Hands-безкоштовні телефони і голосового керування для аудіо-,
телефонний і системами клімат-контролю.
Стилістично, Styling Мк
2's особливостей розмовляють однією мовою дизайну знайти в Mondeo і
Fiesta. Хоча, як і раніше впізнається як об'єкт нового автомобіля
використовує стайлингу чорт із покинутих B-пропозиція за первісною
концентрації яких не досягли виробництва.
Focus Mk 2 також
збудували в Південній Африці, на експорт до Австралії та Нової
Зеландії. Однак незабаром після запуску, Ford Нова Зеландія здала її
запас для задоволення високого попиту в Австралії, а тепер отримує
автомобіль з німецькою фабрики в Саарлуісе. У 2006 Mk 2 дебютував на
американському континенті з його запуск на мексиканському ринку, як
4-дверний седан або спортивний 3-дверний в Санкт обробкою. Mk 2 Focus
тепер доступні разом базових версій Mk I модель в деяких інших ринках,
таких як Бразилія, Аргентина і Чилі. В Аргентині, Mk 1 Focus збудовано
поряд з Мк 2 на заводі Пачеко.
У США та Канаді, Mk 1 Focus
пропонується в переглянутої версії багато Північної Америки, в даний
час тільки як седан або купе, хетчбеків і вагонів було припинено після
2008 редизайну. Продажі купе моделі були тільки невелика частина
попереднього 3-дверний хетчбек, незважаючи на зростання продажів седана
Focus і компактних автомобілів в цілому.
Новий автомобіль
отримав найкращі оцінки EuroNCAP коли-небудь для свого класу (5 зірок
за безпеку дорослих, 4 з 5 за захист дитини і 2 з 5 за захист
пішоходів), випередивши таких претендентів як Mégane Renault і
Volkswagen Golf, у тому числі повне (16 / 16) марок на передній
випробування на удар.
Двигун шикуються в чергу за Мк 2 являє
собою суміш старих і нових. Переглянутої версії 1,4 л і 1,6 л всіх
алюмінієвих Zetec-SE двигунів від попереднього покоління Focus були
перенесені, хоча в даний час підрозділи були перейменовані Duratec, з
додаванням 1,6 L Duratec Ti-VCT двигун із змінними фазами
газорозподілу. Для південноафриканського ринку, 1.6L BZ Inline чотири
двигуна, що використовуються в їх Mk2. За 2009 Facelift було замінено
1,8 Duratec.
Двигун дизель Duratorq в "Duratorq Тигр" 1,6 л 90
к.с. (67 кВт) і 110 к.с. (82 кВт) виданнях, 'Duratorq рись "1.8L 115
к.с. (86 кВт) дизельний, перенесені з попередньою моделлю, і в
дизельних 2,0 L формі округлює діапазон, в стандартному вигляді Focus
(це різні підрозділи в дизельних "Пума" в Mondeo).
Основним
рівнем обробки попередньо Facelift Focus Mk 2 в Об'єднаному
Королівстві, перераховані нижче. Для інших країн, діапазон або урізана
версія цього списку (наприклад, у Новій Зеландії), або майже повністю
різними взагалі (наприклад, у Південній Африці та Австралії, які
продовжують використовувати стару CL / LX / Zetec / комплектаціях Ghia)
Ford
представив оновлений Ford Focus Mk2 на Франкфуртському автосалоні у
вересні 2007 року, надійде в продаж на початку 2008 року, хетчбек,
універсал і салон bodystyles з купе-кабріолет і ST слідувати по весну
2008 року. Поступив в продаж у Великобританії на 2 лютого 2008. Зміни
включають в себе:
Кінець 2008 року була введена в 'Zetec S'
Trim, додавши, обважування переднього і заднього спойлерів, бічних
спідниць і великий спойлер на даху з ST. Вона включає в себе алюмінієві
педалі, срібло покриття гальмівної сторони, і факультативно Pack ВКР
який додає прапор відмітні знаки і пластин ВКР протертися. Деякі
суперечка виникла через багатьох автомобілів поставляються без "видачі
посвідчень особи S 'на задній і з боків автомобіля.
Ціни
встановлюються для аналогічних (якщо не ідентичні), що з попереднього
Facelift Focus (цін, по крайней мере £ 250 фунтів більше, ціни,
стабільність управління в якості опції на попередню модель, яка зараз
включена як стандарт), як її привести на вершину британських продажів
автомобілів Charts швидко були скорочені на Vauxhall Astra в останні
пару років.
У 2005 році Ford представив гарячого люка версії Mk
2 Focus. Призвали Focus ST, і доступні в трьох або п'яти варіантів
дверний хетчбек, автомобіль використовує Ford Duratec ST, турбований
2,5 л 5-циліндровий двигун виробництва 225 к.с. (168 кВт, 228 к.с.).
Ford Focus ST Мк 2 також відомий як XR5 Turbo в Австралії та Новій
Зеландії ринку, але продається як п'ять дверний хетчбек тільки. У 2008
році Форд, в поєднанні з Mountune Racing, представила набір влада
оновлення що піднімає потужність до 260 к.с. (190 кВт). Комплект
складається з: K & N панелі фільтр, інтеркулер більшого і
повторно-карті.
Focus купе-кабріолет, з двох частин забирається
жорстким дахом, був представлений на Женевському автосалоні в лютому
2006 року і надійшов у продаж в жовтні 2006 року. Спочатку названий
Vignale дизайнер Pininfarina, було попереднього перегляду в 2005 році
на Франкфуртському автосалоні. Pininfarina здійснює остаточну зборку.
Ford планує продати близько 20000 на рік до Європи.
У лютому
2008 року, Ford показав новий Focus Coupe-Cabriolet спортивних нового
переднього кінця кінетичного дизайну "родового Ford Focus. Примітно
проте, на відміну від типових моделей Focus, бокові і задні панелі
кузова не змінилися, і не були дверні дзеркала оновлено до нової
одиниці стилі, як і на інші нові моделі Focus. Не були Вироби bodyside
вилучений, а з іншою діапазон фокусування. Деякі масової преси очікував
таких змін у відповідності з іншою частиною діапазону.
Показано
на Франкфуртському автосалоні у вересні 2007 року в рамках оновленої
діапазону, Focus ECOnetic є викидів дружні моделі, схожі на Volkswagen
BlueMotion діапазон, використовуючи 109PS 1,6 Duratorq TDCi двигуном з
фільтр сажі (DPF). Аеродинамічні функцій, включаючи шинами з низьким
опором сприяти 65mpg (4.3 л/100км або 54mpg США) витрата палива фігури
середньому викиди СО2 115g/km.
17 грудня 2007 Ford Європи
підтвердив, що Mk 2 Focus RS буде запущений в 2009 році. У прес-релізі
також відзначається, що концепція версії РС повинен бути представлений
у середині 2008 року. На відміну від численних чуток і спекуляцій РС
було оголошено Ford мати звичайні FWD макету з модернізованої Duratec
ST з двигуном 305PS Duratec RS, КПП, підвіски, і ЛСД. Як було
оголошено, Focus RS MK2 вирушили в дорогу по 5 січня 2009.
Ford
представив в 2011 році глобальний Ford Focus в 2010 на
Північноамериканському міжнародному автосалоні. Автомобіль був
показаний в 4-дверний седан і 5-дверний хетчбек конфігурацій, а також
дебютує новий двигун 2.0L прямим вприскуванням I4. Нового покоління
розпочнеться одночасно в Північній Америці і Європі в кінці 2010 року.
Наступне
покоління Focus ECOnetic для 2010 року буде доступна з новими
технологіями, в тому числі екологічно Ford Auto-Start-Stop також за
допомогою смарт-відновлювального зарядки, Ford економічний режим та
низької напруги ФЕАД (Front End привід агрегатів), орієнтована на
99g/km середній рівень викидів CO2 і 74.2mpg. Друге покоління Focus
ECOnetic покращиться Форда 109 к.с. (80 кВт) 1,6-літровий двигун
Duratorq TDCi зі стандартним покриті фільтр сажі (КФІ).
Прототип
всі електричні (на батарейках) Основну увагу було продемонстровано в
серпні 2008 року. Варіанта, відомого як Р. Focus, планується
комерційний запуск в 2011 році. Ford планує мати 10000 цих автомобілів
на дорогах, починаючи з 2011 року у партнерстві з Magna International.
Р. основна увага буде приділятися глобальної автомобіль, який буде
продаватися в трьох ключових ринках Північної Америки, Європи та
Азіатсько-Тихоокеанського регіону. Автомобіль може подорож близько 160
км (99 MI) від одного заряду. Прототип цього автомобіля є те ознаками
на деякі епізоди Джей Лено Показати у сегменті Green Car Challenge.
Автомобіль raced Top Style снасті навколо іподрому міні і час
реєструються знову в моді Top Gear на магнітній смузі і відображатися
для всіх.
http://jalopnik.com/5362125/jay-lenos-reasonably-priced-electric-car-a-euro+spec-ford-focus
Перший
Focus World Rally Car дебютував в ралі і Чемпіонату світу з ралі на
1999 Ралі Монте-Карло з Colin McRae і Симон Жан-Жозеф на колесах двох
автомобілях, замінивши, в перший раз в покоління, поважний ескорт. Вона
була відразу ж темпами, встановлення максимально короткого часу багато
стадії, але випуск автомобілів вагою означало, що обидві машини були
виключені з цієї події. McRae продовжував давати Focus WRC свій першу
перемогу на Ралі Сафарі в лютому того ж року і знову отримав перемогу
на наступних ралі, ралі Португалії.
MkI Focus WRC вирушили на
совок подальших перемог протягом багатьох років для Макрей, Карлос
Сайнс і Маркку Мартін з тих пір, поки вона була згорнута на користь
пропонуючи MkII наприкінці 2005 року. Цей автомобіль, переможцем в обох
Маркус Гронхольм і Мікко Хірвонен руками в дві машини заводу BP-Ford
World Rally Team, що заперечує 2006 Чемпіонат світу з ралі сезону,
належним чином на полицю вгору назви виробників, правопис кінці
грізного двадцять семирічний чекати такої честі в цій серії для
"Блакитного овалу. Команда успішно захистила назви виробників на сезон
2007.
Будуються Всі автомобілі, акції, підготовленої і втекти
від Ford M-Sport, автоспорту команда базується в Cockermouth, Cumbria у
північній Англії. Команда управляє Малкольм Уїлсон, відомий колишній
Британський гонщик ралі.
У Європі хетчбек є найбільшим стиль
продажем тіла. Ford намагався ринку салоні в Європі в якості
міні-виконавча машина тільки пропонуючи йому в Ghia Рівень обрізки, те,
що він спробував до Оріона з 1980-х років. З тих пір вона відмовилася
від цієї стратегії, і приступила до продажу нижнього специфічних версій
салону.
Незважаючи на радикальні Стайлінг (автомобілі з кузовом
хетчбек, зокрема), і деякі спірні нагадує безпеки в Північній Америці,
автомобіль був приголомшливий успіх по всьому світу, навіть в
Сполучених Штатах Америки, де традиційно Ford вдалося успішно продати
свої європейські моделі. Це було автомобілем, що продавався в світі в
1999 році до 2004 року. Він був обраний Автомобіль Року в 1999 році.
Focus отримав північноамериканський автомобіль року "за 2000 рік.
Ford
тож залишився без малого комерційних транспортних засобів, коли,
нарешті, Ескорт вийшов з виробництва в 2000 році. Метою розробленої
Transit Connect, введена в 2002 році, в основному служили в якості
заміни. Кабріолет версія була Іншим помітним недогляд, яке було
виправлено з Mk2 купе-кабріолет.
Європейський Focus, в 2002
році, за даними німецьких доповідей та оглядів, основну увагу було
заявленого в якості самого надійного автомобіля від одного до трьох
років у німецькому автомобільному ринку. Це був чудовий подвиг як
основну увагу було конкурувати з німецькими виробниками престижу, а
також японськими виробниками, які мають хорошу репутацію за якість та
надійність.
З моменту свого запуску в 1998 році Focus Mk I
завоювала більше 60 нагород, включаючи 13 Автомобіль Року нагород в
Європі та Північній Америці, а останнім часом, кращий сімейний
автомобіль ніколи (Autocar ВЕЛИКОБРИТАНІЯ 2003). У 2005 році в
опитуванні чоловіків & Motors TV канал у Великобританії, він був
поміщений в 19 улюблених 100 націй автомобілі всіх часів.
Першим
британським покупцям Фокус взяв їх доставки автомобілів протягом осені
1998 року. Його попередник, Escort, продовжували в обмеженому
виробництві поряд з фокусом на два роки, а основну увагу було
характерним дизайном, що Форд побоювався може знадобитися час для
покупців, щоб звикнути.
Але головне, швидко стала популярною
завдяки своїй конкурентоспроможною ціною продавця, різкого звернення,
щедрий обладнання, просторий салон, зручні сидіння. Він був Britain's
Best-продаж нових автомобілів щорічно, починаючи з 1999 року, і другого
покоління моделі (у продажу з кінця 2004 року) тільки зміцнили свої
позиції.
Більшість автомобільного обстеження дали Focus гарну
оцінку за надійність, якість збірки, водій апеляцію та загальної
задоволеності і допомогла йому конкурувати з відомими німецькими та
японськими брендами в області якості.
Основна увага була краще
продається автомобіль Великобританії в черговий раз на 2007 - дев'ятий
рік поспіль, що вона досягла цього успіху. В даний час тільки один рік
відділяє нас від досягнення запис Ford Cortina's десяти років поспіль
як кращий автомобіль продажу Великобританії.
У 2008 році,
основна увага відповідає 27 Кортіна-річної давності запис за кращий
продаваний Великобританії нового автомобіля протягом 10 років поспіль,
але її панування було припинено в 2009 році, коли вона була краями на
друге місце за меншою Fiesta.
|
Категория: Ford | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
|
Просмотров: 2715 | Комментарии: 1
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Опитування
|