Вівторок, 23.04.2024, 11:23
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Ford

Ford Mustang
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Wpb7pIZ58G7WJM:http://ford.pro-motors.ru/content/_large/ford-681-1.jpg

Ford Mustang є автомобільною фірмою Ford Motor Company. Спочатку вона була заснована на другому поколінні північноамериканських Ford Falcon, компактний автомобіль. Введена в квітні 1964 р. Mustang був найбільш успішний запуск автовиробника з Model A. Mustang створив "Поні автомобіля класу" Американський автомобіль - спортивний автомобіль типу купе з довгим капотом і коротким заднім палубах - і породили таких конкурентів, як Chevrolet Camaro GM, AMC Javelin, і Крайслера оновлена Plymouth Barracuda. Вона також надихнула купе, такі, як Toyota Celica і Ford Capri, що були ввезені до Америки.

Виробництво Mustang почалася в Дірборн, штат Мічиган 9 березня 1964 автомобіль був представлений публіці 17 квітня 1964 на виставці в Нью-Йорку світу. Вона є другим найстарішим табличку Форд в даний час у виробництві поряд з F-Series пікап лінії. Однак F-Series пікап, зазнав значних змін табличку на протязі багатьох років.

Виконавчий стиліст Джон Наджар, який був великим шанувальником З Другої світової війни 51 Mustang винищувач запропонував назву. Альтернативна точка зору полягала в тому, що ім'я Mustang був запропонований Роберт Дж. Еггерт, Ford Відділу досліджень ринку менеджера. Еггерт, заводчик quarterhorses, отримав подарунок від дружини книги, Мустанги Дж. Франк Доби в 1960 році. Пізніше назва книги дали його на думку про додавання "назва Mustang" для нових концепт-кара Форда. Перевага Кугар дизайнера або Torino (і рекламної кампанії, використовуючи ім'я Турині було фактично підготовлено), а Генрі Форд II хотів T-Bird II. Як людина, відповідальний за дослідження Форда про можливі імен, Еггерт додав "Мустанг" в список повинен бути випробуваний фокус-груп; "Мустанг", з великим відривом ", вийшла на перше місце під заголовком:" придатність в якості назви для Спеціальний автомобіль ". (ім'я не може бути використана в Німеччині, однак, оскільки вона належить до газонокосарку виробника, там мустангів називають Т-5S.)

Мустанги ставало все більше і важче з кожною моделлю року, поки у відповідь на 1971-1973 моделями, любителів оригінального дизайну 1964 написав Ford закликаючи повернутися до своїх розмірах і концепції. З тих пір він бачив кілька поколінь платформ і конструкцій. Хоча деякі інші автомобілі поні бачили відродження, Mustang є єдиним оригінальним поні автомобілів перебувати в безперервному виробництві протягом чотирьох десятиліть розвитку і перегляду.

Як помічник Генерального Лі Якокка менеджера і головного інженера, Дональд Н. Фрей очолював інженер проекту Mustang - контроль за загальним розвитком Mustang в рекордні 18 місяців - у той час виступав Якокка Сам проект як Ford відділу генерального менеджера. Прототип Mustang було два місця, розташування двигуна Roadster. Цей транспортний засіб використовували Taunus (Форд Німеччина) V4 двигуном і був дуже схожий на вигляд значно пізніше Pontiac Fiero. Було заявлено, що рішення відмовитися від 2 сидіння дизайн був частково через низький рівень продажу досвід роботи з 2 сидіння 1955 T-Bird. Щоб розширити ринок оскаржити його згодом перебудований як чотирьох-місний автомобіль стилі під керівництвом головного Проектно Джо Орос та його команди Девід Л. Еш, Гейл Halderman, і Джон Фостер - у Лінкольн Форд-Меркурій відділу дизайн-студій, які проводиться переміг на конкурсі в очний конкурс дизайну спровоковані Якокка.

Через тиждень ми мали виробленої новим дизайном. Рідше шаблонів і встановлена їх в глиняну модель, яка була початку. Ми прорватися прямо в нього, додаючи або видаляючи глину, щоб врахувати наші нові теми, тому він не хотів почати все спочатку. Але ми знали, Лінкольн-Меркурій буде складатися з двох моделей. І передових б п'ять, деякі ними раніше показали і змінені, плюс пара статистів. Але ми хотіли б мати лише одну модель, оскільки Ford студія була виробничий графік для гарного підтяжки обличчя і багато інших проектів. Ми не могли дозволити собі робочу силу, але ми зробили надолужити згаяний час, працюючи цілодобово, тому наша модель буде готова для управління огляду.

Щоб знизити вартість розробки і досягнення рекомендованою роздрібною ціною 2368 дол США, Мустанг був значною мірою базується на знайомі ще прості компоненти. Значна частина шасі, підвіски, трансмісія і компоненти були отримані від Ford Falcon і Ford Fairlane (у Північній Америці). Сприятливий статті реклама з'явилася в 2600 газетах наступного ранку, наступного дня автомобіль було "офіційно" показав. Mustang також з'явилася у фільмі про Джеймса Бонда Голдфінгер у вересні 1964 року вперше автомобіль був використаний у фільмі.

Справжній прогнозів продажів прогнозовані менш 100000 одиниць за перший рік, але були побудовані в перші півтора року, понад один мільйон Мустангом. Всі ці транспортні засоби були VIN-1965 визначено як модель, але деякі зміни були зроблені в традиційному відкритті новий модельний рік (що почався в серпні 1964), у тому числі додавання резервних фари на деяких моделях, введення генератори для заміни генератори та віджети V-8 двигуна від 260 до 289 кубічних дюймів переміщення. У разі крайньої мірою, деякі шестициліндровий мустангів оснащена 101 кінських сил., 170 куб. дюйм Falcon двигуна, вриваються у виробництві включені деякі незвичайні чудасії, такі, як ріг кільце з логотипом Ford Falcon "під акуратним кільцем з прикрашеної 'Ford Mustang.' Ці характеристики зробили достатньої різниці, щоб виправдати призначення 121538 раніше, як "1964 ½" Модель року Мустанг, розходження, яке пережив з пуристів за останні 46 років, і підрахунку голосів.

1970-х роках призвели більш жорсткі закони і забруднення 1973 ОПЕК нафтового ембарго. У результаті, велика, паливно-неефективних автомобілів впав в немилість, і поні автомобілі не були винятком. Лі Якокка, який став президентом Ford Motor Company в 1964 році і є рушійною силою в оригінальному Мустанга, наказав менші, більш економічні Mustang за 1974 рік. Спочатку він повинен був бути заснований на Ford Maverick, але в кінцевому рахунку була заснована на малолітражний автомобіль Ford Pinto.

Нова модель була представлена за два місяці до першого "енергетичну кризу" в жовтні 1973 року і її скорочення чисельності персоналу дозволило їй більш ефективно конкурувати проти невеликих спортивних купе імпортовані такі, як японська Toyota Celica і Європейський Ford Capri (Форд-то побудували в Німеччині і Великобританії, проданий у США за рахунок ртуті як полоненого автомобіля імпорту). Перший рік продажів було 385993 автомобілів, у порівнянні з дванадцяти оригінальних Мустанг місяць звіт про продаж 418812.

Лі Якокка хотів новий автомобіль, який повернув Mustang більш як видимість свого попередника в 1964 розмірів, форми і загального стилю, щоб бути готовою до високих стандартів, кажучи, що повинно бути "маленькою перлиною". Однак не тільки це було менше, ніж оригінальний автомобіль, але це було важче, через те обладнання, необхідного для задоволення нових викидів США і правил безпеки. Було зниження продуктивності і, незважаючи на нові керованість автомобіля та інженерних особливостей що танцював мустанга емблемою "стало менше м'язової коні, здавалося б, галопом".

Автомобіль був доступний в купе і хетчбек версії. Зміни, внесені в 1975 році включено відновлення 302 CID V8 варіанти (так званий "5,0 л", хоча його потужність була 4,94 л) і наявністю економіки варіантом називають "MPG Жеребець". Інші зміни за зовнішнім виглядом і продуктивності прийшли з "версію Cobra II" в 1976 році і "Кінг Кобра" в 1978 році.

1979 Mustang був заснований на більш великої платформи Фокс (спочатку розроблений для 1978 Ford Fairmont і Mercury Zephyr). Інтер'єр був рестайлінг для розміщення чотирьох чоловік, у комфорті, незважаючи на менше заднє сидіння. Чемодан був більше, як це було в моторному відсіку, для полегшення доступу до послуги.

У відповідь до падіння продажів і ескалації цін на паливо на початку 1980-х роках нових Мустанг був у розробці. Хотілося би варіант Mazda MX-6 зібралися на Міжнародній Автоальянс в квартирі Рок, штат Мічиган. Ентузіастів писав Ford заперечує проти запропонованих змін на передні колеса, розроблена японським без Mustang V8 варіант. В результаті основні Facelift існуючої Mustang в 1987 році, у той час як MX-6 варіантом став 1989 Ford Probe.

У 1994 році Mustang пройшов свою першу велику редизайн у п'ятнадцять років. Під кодовою назвою "СН-95" Форд, він заснований на оновленій версії задні колеса Фокс платформа називається "Fox-4". Новий стайлінг Патрік Скьявоне включені кілька київ Стайлинг від раніше Мустангом. Вперше з 1973 року, хетчбек купе була недоступна.

Базова модель прийшла з 3,8 OHV V6 (232 CID) двигун потужністю 145 к.с. (108 кВт) в 1994 і 1995, або 150 к.с. (110 кВт) (1996-1998), і була пов'язана з стандартного 5-ступінчаста механічна передача або факультативно 4-ступінчаста автоматична. Хоча спочатку використовувалися в 1994 і 1995 Mustang GT, Ford пенсію 302 CID штовхача малого блок V8 після майже 40 років експлуатації, замінивши його нової модульної 4,6 л (281 CID) SOHC V8 в 1996 Mustang GT. 4,6 л V8 спочатку потужністю 215 к.с. (160 кВт), 1996-1997, але потім була збільшена до 225 к.с. (168 кВт) в 1998 році.

У 1999 році Mustang отримав Новий Ford's Edge Styling з тим різкіше контури, великі колісні арки, і складки на його кузова, але його основні пропорції, дизайн інтер'єру, і шасі залишилися такими ж, як у попередньої моделі. Силових агрегатів Mustang були перенесені на 1999 рік, але виграли від нових поліпшень. Стандартний 3,8 л V6 з'явилася нова спліт-порту індукції системи, і була оцінена в 192 к.с. (143 кВт) 1999-2004, у той час як Mustang GT's 4,6 л V8 спостерігалося збільшення обсягів виробництва до 260 к.с. (190 кВт) (1999 -- 2004), у зв'язку з новим дизайном головою та іншими аксесуарами. Були також три альтернативні моделі пропонуються в цьому поколінні: Булліт 2001, 2003 та 2004 Mach 1, а також з турбонаддувом "Кобра".

У 2004 North American International Auto Show, Ford представила повністю оновлений Mustang, під кодовою назвою "З-197", який було засновано на абсолютно нову платформу для D2C 2005 модельного року. Розроблений під керівництвом головного інженера Гау тай-Тан і зовнішнього стайлинга дизайнером Сідом Ramnarace, п'яте покоління Mustang, який був Styling луна Fastback Мустанг в кінці 1960-х. Старший віце-президент Ford з дизайну, J-Мейс, назвав його "ретро-футуризм".

П'яте покоління Mustang випускається на заводі "Автоальянс в квартирі Міжнародного Рок, штат Мічиган. Базова модель живиться від 210 к.с. (157 кВт) чавунними блоком 4,0 л SOHC V6, який замінює 3,8 L V6 штовхача використовувалася раніше. Mustang GT оснащений алюмінієвим блоком 4,6 л SOHC 3-клапанним V8 Модульні зі змінним часом распредвала (ДКТ), яка виробляє 300 к.с. (224 кВт). 2005 Mustang GT має орієнтовний вага до влади Відношення 11,5 фунтів (5,2 кг) / л. База Mustang поставляється зі стандартною Т Tremec 5-5-ступінчастою механічною коробкою передач за Форда власної 5R55S 5-ступеневу автоматичну КПП, Мустанг-перше, не є обов'язковим. Хоча Mustang GT володіє тим же автоматична коробка передач, як модель V6, Tremec T-5 Керівництво замінюється на важкі обов'язки Tremec TR-3650 5-ступінчастою механічною коробкою передач, щоб краще справлятися додаткової потужності GT's.

2010, Ford представив Mustang змінений до Los Angeles International Auto Show. 2010 Mustang залишається на платформі D2C і в основному зберігає попереднього року параметри Міст. Mustang отримав ретельно переглянутий екстер'єр, тільки панелі даху бути збережений, тобто Скульптор для більш компактною, більш м'язистим зовнішнім виглядом і кращого аеродинамічні характеристики (коефіцієнт лобового опору був скорочений на 4% у V6 моделі і 7% на моделі GT) .

V6 для бази мустангів залишається незмінним, а 4,6 Mustang GT's л V8 був переглянутий з аналогічними специфікаціями до цього 4,6 V8 2008-2009 Mustang Булліта L, в результаті чого 315 к.с. (235 кВт) при 6000 об / хв і 325 фунтів • м (441 Н • м) крутного моменту при 4250 об / хв. Іншими механічними функціями для Mustang 2010 включає нові ставки весни і амортизатори поліпшити якість їзди і управління, стандартна система контролю тяги і система контролю стійкості на всіх моделях, а також нових розмірів коліс. Для Mustang GT, продуктивність двох пакетах були надані. Інші нові функції і можливості на 2010 Ford Mustang включати SYNC, двозонний автоматичний клімат-контроль, оновлений з навігаційною системою Sirius Travel Link, без шапки заливний горловини паливного бака і системи зворотного камера для надання допомоги в резервному копіюванні. Зверніть увагу, що SYNC, навігації, а також зворотний камери не доступні на основних V6 Coupe

На 2011 рік, Ford переглядає базі Mustang V6 двигун. Новий V6 буде меншим 3,7 л алюмінієвий блок двигуна вагою 40 фунтів (18 кг) легше, ніж у попереднього версії, і дає набагато більш потужний 305 к.с. (227 кВт) і 280 фунтів · футів (380 Н • м) крутного моменту . Addtionally на 2011 Mustang буде перегляд V8 трансмісії. Нинішній 4.6L 24V V8 буде замінений новим 5.0L 32V V8. Нещодавно кінських сил цифра була витік Показово, що ця нова система буде мати 412 к.с. (307 кВт). Малюнок крутний момент становить 390. Двигун будуть представлені передові технології такі, як Ti-VCT, однак безпосереднього вприскування не буде частиною пакету.

GT отримує 5.0L V8 охрестили "Форд Койот 'Модульний двигун. Цей двигун Packs 32-клапанів; близнюка, незалежних змінних фаз газорозподілу і ступеня стиснення 11:1. Цей двигун буде все алюмінієві дизайн і попередньо сказав, щоб 412HP і 390ft фунт крутного моменту. 2011 Mustang також отримувати електронні Підсилювач керма.

У тому ж році мустангів досягла перший з багатьох помітних успіхів конкуренції, вигравши перше і друге місце в класі в "Тур де Франс" міжнародне ралі. Американська конкуренція Дебют автомобіля, а також у 1964 році, була в Drag Racing, де приватні особи і дилерів під егідою групи кампанію мустангів харчування від 427 куб. V8s дюйма.

В кінці 1964 р., Ford контрактом Холман & Moody підготувати десять 427-Powered Мустанг в конкурсі Національної Hot Rod Асоціації (NHRA) / Завод експериментальний клас у 1965 сезон гоночної опору. П'ять з цих спеціальних Мустанги зробили свій дебют на конкурсі 1965 Winternationals NHRA, де вони кваліфіковані в класі заводу фонду Eliminator. Машині, яку Біллі Лоутон виграла клас.

Раннє мустангів також виявилися успішними в шосейних перегонах. GT 350 R, гонка версія Shelby GT 350, виграв п'ять з Sports Car клуб (SCCA Америки) шість підрозділів в 1965 році. Водії були Джеррі Тита, Боб Джонсон і Марк Донохью, Тит виграв (SCCA) B-виробничий національний чемпіонат. GT 350S виграла B-виробниче назви знову в 1966 і 1967 роках. Вони також виграли чемпіонат 1966 виробників на першому SCCA Trans-Am, і повторив перемогу в наступному році.

У 1969 році модифіковані версії 428 Mach 1, Бос 429 і Boss 302 прийняла 295 сша Авто Клуб сертифікованих запису на Бонневілль. Прогулянка включала 24 годин працюють на 10-мильний (16 км) курс середньою швидкістю 157 миль на годину (253 км / год). Водії були Міккі Томпсона, Денні Онгейс, Рей Брок і Боб Ottum.

У 1970 році виграв чемпіонат Mustang виробників на Trans-Am знову з Парнелл Джонс і Джордж Follmer водіння. Джонс завоювала титул водіїв. Два роки по тому Діка Трікл виграв 67 з шорт-треку функцію рас, національним рекордом для перемоги протягом одного сезону.

Мустанги також змагалися у класі IMSA GTO, з перемоги в 1984 і 1985 роках. У 1985 році Джон Джонс також виграв чемпіонат 1985 GTO водіїв; Wally Далленбах молодшого, Джон Джонс і док Банда виграла клас GTO на Daytona 24 годин, і "Форд" виграв свій перший чемпіонат виробників у шосейних гонках з 1970 року. Три перемоги клас пішов у Лінн Сент-Джеймс, першу жінку, щоб виграти в цій серії.

У 1987 році Saleen Автоспорт мустангів Рухомий Steve Saleen і Рік Титус виграв SCCA ескорт Endurance SSgt чемпіонаті, і в міжнародній автомобільній асоціації спорту (IMSA) Racing Mustang знову виграв клас GTO в Дайтона 24 годин. У 1989 році, його срібло річний ювілей, Ford Mustang виграв свій перший титул Trans Am виробників з 1970 року, з Лінн Сент-Джеймс перемоги заліку. У 1997 році Томмі Roush Кендалла, підготовлені Mustang виграв рекордний 11 послідовних гонок в Trans-Am щодо забезпечення чемпіонаті третій раз поспіль його водія.

У 2002 році Джон Форс зламав свій перетягнути NHRA Racing рекорд, завоювавши своє 12 національному чемпіонаті в своєму Ford Mustang Funny Car, сил бити, що записувати її знову в 2006 році, ставши першою в історії 14-чемпіона час, знову ж таки, за кермом Mustang.

В даний час мустангів конкурувати на кілька гоночних серій, включаючи Mustang Challenge на кубок Міллер і Коні Challenge, де вона отримала назву виробника в 2005 & 2008 і theCanada Drift, Formula Drift і D1 Grand Prix серії. Вони мають високу конкурентоспроможності в швидкості SCCA World Challenge GT Series.

Категория: Ford | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
Просмотров: 3125 | Комментарии: 9 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz