|
Каталог статей
Ford Scorpio
Ford Scorpio є виконавчим автомобілів виробництва Ford Motor Company на
своєму заводі в Кельні, Німеччина в період між 1985 і 1998 роках.
Відома протягом Ford за його кодовому імені DE-1, він замінив Форд
Гранада. Хоча машина була ще під маркою Гренада в Об'єднаному
Королівстві, знак Скорпіона тільки була використана на топ-оф-версіями
Range (звідси Гренада Скорпіона) до 1994 року, коли він був замінений
переглянутими автомобіля, який був відомий як універсальний Скорпіон.
Вона була присуджена нагорода європейського Автомобіля року в 1986 році.
Інженерно-навхрест,
Скорпіон був в значній мірі засновані на Сьєрра, що сидить на натягнуту
версію свого днища, і використовуючи аналогічні філософії Styling
встановити обидві Сьєрра і третього покоління Escort. Під капотом було
добре зарекомендували себе двигуни, починаючи з поважним двигун Пінто
одиниці в 1,8 л і 2,0 л потенціалу, а також двигун V6 Кельні в 2,4 л,
2,8 л, а потім 2,9 л переміщень. До 1989 року, як Пінто двигуни були
зняті з 8-клапанний двигун DOHC замінивши 2,0 л моделі.
Скорпіон
був призначений для підтримки позиції Ford в Європі в якості основної
альтернативою "Мерседес" або БМВ на тих, хто шукає для власних
виконавчих автомобіля. З цією метою Ford побудований на вже велика
специфікація доступна на вихідні MkII Гренада (яка за цей період, були
доступні деякі дуже спеціальні обладнання, таких як шкіра нагрівається
електрично регульовані сидіння, кондиціонер, люк з електроприводом,
бортовий комп'ютер і т.д.), додавши деякі Дуже свіжа технологія для
масового ринку. Поліпшення наявних включений; вітрове скло з
підігрівом, круїз-контроль і всі колеса якої все зробили їх перша поява
на європейському Форда. Автомобіль був дуже зручний (злегка опустив
сидіння без спинки хороша) і мав відмінну задніх ніг, але на диво мало
бічних запас. Найбільше до Скорпіона, що це був перший масовий ринок
для європейських автомобілів мають антиблокувальну гальмівну систему
стандартних у всьому діапазоні.
На відміну від Гранади, вона
була спочатку доступна тільки як хетчбек, а не в салоні або земельної
ділянки. Це виявилося помилкою для Ford, який згодом вніс салоні версії
в 1990 році і нерухомості з'явилися два роки по тому. Існували деякі
зміни інженерно протягом багатьох років, зокрема, впровадження двигунів
DOHC в 1989 році і Scorpio Cosworth з 2,9 л 24-клапанним V6 Cosworth на
наступний рік. Двигун Cosworth стала вибором для оновлення багато
власників Форд Сьєрра з багатьма Granadas порушуються до надання цих
електростанцій, вона стала дешевою і простий спосіб отримати 200 + BHP.
Деякі з цих двигунів були також з турбонаддувом і версії двигуна (FBE)
були також використані в автоспорті.
Cosworth були як великі,
так і швидко, що згодом дало це важке витрата палива. Багато власників
найчастіше прокоментував той факт, що 25 миль на галон було приблизно
стільки, скільки ви можете вийти з автомобіля з цим двигуном. Карданний
вал погіршення з часом також вважається проблемою на ранньому Mark I і
II Cosworths.
Scorpio другого покоління була представлена в
салоні або майна тільки стилі, і в значній мірі той же днища, як його
попередник, а також всі ті ж двигуни, які були у використанні в кінці
запуску першого покоління. Багато підвіски і обробки поліпшення були
зроблені в період між першим і другим поколіннями (у тому числі
наливних задньої підвіски на плантаціях). Було також радикально
Re-стиль як всередині, так і за її межами.
Всередині машини були
нові місця АРМ-голова стиль і поліпшеним інтер'єром якість, але за
межами нового погляду було спірним. Автомобіль носив цибулинних фари і
задні ліхтарі були розташовані в тонку лінію трохи вище бампера.
Незвично те, ніколи Ford випустив ім'я дизайнера і зберегти по цей
день, що автомобіль перевершив очікувані цифри (хоча вони ніколи не
випустили, що ці цифри були насправді). Опуклі фари і широкий гриль
були захищені ті, хто вважав, що це зробив він виглядав менш, як
міні-таксі, а громадськість та преса реакцію на розробку було в
основному негативним.
Французька прийняв виклик його Grenouille
засмучений (сумна жаба) і Джеремі Кларксон писав в "Таймс" у той час,
що цей автомобіль склад будь-яких аргументів щодо якого була самої
огидною на дорозі. У 2004 році книга дерьмово Річард Портер автомобілі
Скорпіон Mark II був включений під номером 49 (з 50), дивиться
поодинці. Квентін Вілсон сказав в 1997 епізод Top Gear, що "сумними
очима Скорпіон так героїчно потворний, він був явно призначений Рей
Чарльз і Stevie Wonder. '
На диску спеціальний Clarkson: Рай і
Пекло, Кларксон створені лицарські змагання між Скорпіон - яку він
охарактеризував як "з широким горлом жаба" - і тріумф TR7, врешті-решт
знищуючи обидві машини через лобове зіткнення.
На початку 1998
Скорпіон був оновлений, з темними лампи оточує і більш тонкі грати, щоб
пом'якшити передній частині автомобіля. Задні ліхтарі були також
переглянуті, щоб зробити задню частину автомобіля менш цибулинних. Це
повинно було стати останнім для розвитку моделі, готової продукції
протягом літа 1998 року. Багато Скорпіонам ще в наявності в даний
момент проте, принаймні двох років, що минув між метою виробництва та
продажу самих останніх моделей.
Чи буде машина дійсно зробив
Ford продажів очікування, переміщення Європейський автомобільний ринок
в кінці 1990-х років означало, що вона безпосередньо не замінити. Це не
було незвичайним в той час, з тенденціями в напрямку або високі-Spec
великих сімейних автомобілів для керівників або до багатоцільовий
автомобіль для сім'ї. Інші виробники роблять те ж саме, таких як
Vauxhall / Opel рішення не замінить "Омега" і Honda Легенда припинення
продажу в Європі. Між тим, Rover 800 був також вийшов у відставку в
1999 році на користь менших Rover 75. Однак, було також постраждали в
результаті придбання компанією Форда "Ягуар", яких S-Type по суті не
було Престижні заміна Скорпіон.
Деякі з великих виконавчого
автомобілів (таких як легенда) зовсім недавно були повернуті на
європейський ринок, і вона нічого не коштує, що Mark IV Mondeo (2007)
перевищує розмір Mark II Scorpio в усіх його аспектах, в тому числі
колісна база.
Скорпіон Mark II була доступна на наступних рівнях
Trim (кожна з яких доступна як салон або нерухомістю і при будь-якому
двигуні). Незалежно від рівня обробки, будь-який автомобіль з двигуном
2,9 Cosworth був оснащений тяги, круїз-контролем і автоматичною
коробкою передач у стандартному (хоча керівництво не може бути
зазначений на всіх КПП не придатні). Всі інші двигуни були оснащені
ручною коробкою передач з автоматичним доступні як вартість опції.
Виконавчий
було припинено в 1997 році і Ghia став базовою моделлю, але іншої
моделі, відомої як Ghia X з'явився в період між цією і Ultima. Ghia X
були деякі доповнення Ultima (таких як клімат-контроль), але не в інших
(наприклад, шкіряні сидіння).
Незвично рівня обробки та двигуна
розмірів не ліврейний на спинах автомобілів. Замість охайних рівня були
ліврейний з боків автомобілів Scorpio Значки на задній віконні рами як
такої. Виконавчий не знайомий, просто слово "Скорпіон". Кожна інша
модель мала назву моделі під знаком, наприклад, "Скорпіон Ultima".
На
відміну від Марка Я Скорпіон, слово "Cosworth" не з'являються в
будь-якому місці за межами автомобілі, оснащені таким двигуном (без
сумніву, в спробі знизити ймовірність викрадення автомобіля), хоча це
як доказ у верхній частині двигуна.
У великих кількостях ці типи
транспортних засобів, традиційно продається на ринку автомобільною
компанією у Великій Британії, їх дуже низькою залишкової вартості (на
суму через 3 або 4 років використання) позначається на загальній
вартості володіння до такої ступені, премії, бажані Marques стали НЕ
дорожче, запускати, особливо на контракт оренди або договору лізингу.
Тому покупці тяжіють до моделі з більш престижу таких, які були
зроблені BMW і Lexus.
Scorpio Merkur було північноамериканської
версії Європейської Scorpio Mk I (у Великобританії Скорпіон
відкривається Гренада, з Скорпіон час у верхній частині діапазону
рівень обрізки для 1985 моделей Mk3 Гренада). Автомобіль пропонується
вибрати в Лінкольн-Меркурій дилерів від 1988-1990 років.
Scorpio
Merkur лише пропонується з Кельні 2.9L V6 двигун з досить докладно
відмінності від сучасного Броди. Адаптувати до американських вимог на
викиди, за версією Merkur Scorpio випущено 140 к.с. (100 кВт) при
введенні на ринок Північної Америки в 1988 році. Переважна більшість з
яких оснащені A4LD 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач, а
решта отримали Т-9 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Тільки
автоматичної версії Scorpio були доступні в Канаді. Машина продається
як висококласні, середнього розміру розкішних автомобілів, але так і не
досягли впливу на ринок, що Ford Motor Company сподівалися.
Транспортний засіб було також страждає від автоматичної передачі
неприємності, електричні гремлінів, а також широке коло питань, які
надійності боляче своєю розкішшю зображення зі споживачами. Форд кинув
табличку Merkur взагалі після 1989 року.
|
Категория: Ford | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
|
Просмотров: 2638 | Комментарии: 1
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Опитування
|