|
Каталог статей
Ford Sierra
Ford Sierra є великий сімейний автомобіль побудований Форд Європа від
1982 до 1993 року. Вона була розроблена Уве Бансеном, Роберт Лутц і
Патрік Ле Quément. Код, який використовується в процесі розвитку була
"Проект Тоні". Можливо, з цієї причини (а також той факт, що чим
менше Escort насолоджувався зростання продажів на початку 1980-х), і
рано відсутності салоні варіанті, він так і не досягли обсягів продажу
або Кортіна Taunus, хоча продажу були ще сильні були зроблені в цілому
2700500 Сьєрри, в основному виробляються в Німеччині, Бельгії та
Сполученому Королівстві, хоча Sierras були також зібрані в Аргентині,
Венесуелі, Південній Африці та Новій Зеландії.
Перший автомобіль
Ford мати нові сміливі "Aero" дивитися було Styling 1981 Ford Probe III
концепт-кара. При цьому хороші отримав закликав Ford управління йти
вперед з виробництвом автомобілів з Styling майже як виклик. Це "Aero"
подивитися Фордів вплив у всьому світі; 1983 Ford Thunderbird в
Північній Америці введені аналогічні округлі, плавні лінії і деяких
інших нових бродів час прийняла вигляд. Аеродинамічних особливостей
Сьєрра були розроблені на основі цих перших бачили у супроводі Mark III
- "Aeroback" bootlid пень було доведено, зменшити коефіцієнт лобового
опору кузова значно, який був клас провідного 0,34 на його початок,
хоча і не так добре як 0,22 візуально схожих Ford Probe III концепт-кар
з попереднім роком.
На перше, багато знайшли BLOB-дизайну, як і
важко прийняти після того, як використовуються для гострими краями,
прямою лінією стилізації в Кортіна, і він підняв такі прізвиська, як
"Jellymould" і "космічний корабель Salesman's" (остання Завдяки своїм
статусом як популярного автомобільного парку в Сполученому
Королівстві). Продажі були повільними на перший погляд. Було пізно в
житті, що Сьєрра-Styling почали окупатися: десять років після її
введення, укладання Сьєрра був не настільки застаріла, оскільки його
сучасників, хоча всі основні конкуренти були нові проекти, хоча в
Сьєрра був Tweaked на кілька випадків. Найбільш помітні зміни відбулися
на початку 1987 року з основною Facelift того салону "Сапфір". Як і
інші виробники взяли аналогічні аеродинамічного стилю, Сьєрра виглядав
нормальним.
Революційний дизайн і нова назва заміни Кортіна
привернуло помітне критику по телебаченню з комік Sayle Алексій, який
підірвали в Сьєрра для "не говорите по-англійському томах" шлях Кортіна
було.
Ранні версії страждали від проблем бічній стабільності,
які були розглянуті в 1985 році з додаванням слів "кори" (невеликі
спойлери), на задньому краю гумові ущільнювачі задніх бокових вікон
саме. Ці недоліки бачив багато уваги преси, а також сприяло раннє
повільний продажів. Інший слух, що машину заховав великий збиток ДТП (у
частині дійсності, тому що новий дизайн бампера тому виникли після
незначного впливу і не може бути "читати" тлумачити великі збитки),
також підриває репутацію автомобіля. Це досягло майже істеричний висот
в одній точці з пресою ВЕЛИКОБРИТАНІЯ рішень повідомляє, що Ford буде
знову попередньою моделлю Кортіна з відчаю. Однак ці повідомлення були
швидко відмовлено за рахунок накладних витрат Форда.
Стайлинг
дещо відрізняється від розкоші "Гія" і спортивний "XR4i" моделі, яка
була інша передня панель з більш широкою, подвійні фари порівнянні з
нижньою зазначених автомобілів, і їх вистачає гратами рейки. Після
середини Facelift життя моделі, передня решітка, не став стандартний
вигляд, хоча ще не пізно квадратної решітки панелі буде знову введена.
Сьєрра
була відповідь Форда з аналогічним розміром Opel Ascona, яке було
розпочато рік тому з переднім приводом і хетчбек bodystyle. Незвичайним
в своєму секторі ринку до того часу, Сьєрра-як і раніше, на задні
колеса. Це було сильним конкурентом для інших конкурентів початку
1980-х роках, у тому числі Талбот Alpine, 18 Renault, Peugeot 505 і
Морріса Ital і Citroen BX, але пізніше у своєму житті їй довелося
конкурувати з Остін Монтего (1984), Peugeot 405 (1987) і Opel Vectra
(1988).
В іншій відхід від традиції, Сьєрра спочатку недоступним
в салоні. На своєму запуску він був доступний як 5-дверний хетчбек і
5-дверний універсал, а з 1983 року в якості 3-дверний хетчбек. До
запуску Оріона в 1983 році, більш великі і дорогі Гренада була єдиним
здоровим салоні автомобіля доступні в європейському діапазоні Форда.
Протягом
усього життя автомобіля, були використані два різних стилів 3-дверним
кузовом, одна з двома стовпами задні двері, дуже схожий модифікований
5-дверному отворі, як воно використовується на високою продуктивністю
XR4i і один Стовп-дизайну використовувалися стандартні продуктивністю
3-дверний хетчбеки, а також на іншому кінці шкали в якості основи для
найбільш високопродуктивних RS Cosworth. На момент запуску автомобіля,
обидва стилі були вже передбачені, і демонстрація моделі з одного стилю
з обох сторін була показана на виставці в Сьєрра-дизайну в Музеї
Вікторії й Альберта в Лондоні.
Ford Cortina були виготовлені в
салоні і нерухомості bodystyles але після переходу на Сьєрра, у
поєднанні з реорганізацією компанії "Форд Ескорт до рівня Mark III в
1980 році і введення Ford Granada Mark III в 1985 році Форд змінив своє
салоні основі складу в хетчбек основі одного.
Компанія почала
Ford Orion в 1983 році для заповнення прогалин у салоні коливається від
кінця Кортіна і Сьєрра-новому. Ford показав, що клієнти були більш
прив'язані до думки про салоні, ніж вони очікували, і це була докладно
розглянута в 1987 році виробництво салоні версія Сьєрра. У
Великобританії ця модель називалася Ford Sierra Sapphire. Це
відрізняється від інших моделей у тому, Сьєрра традиційної чорною
решіткою, що з'явилася тільки в правій стороні диска ринках. 3-дверний
Сьєрра був скинутий у Великобританії в 1985 році, хоча версії Cosworth
триває. Виробництво 3-дверний Сьєрра продовжував в Європі, в тому числі
після Сьєрра-діапазону була Facelift в 1987 році. Переобладнані
3-дверний ніколи не пропонуються у Великобританії, маючи був знятий в
1984 році.
1300, 1600 і 2000 двигунів всіх є 4-ступінчаста
механічна коробка передач; 5-ступінчаста механічна коробка передач була
факультативно з 1600 і 2000 двигунів, а стандарт з 1600 Економіка
двигуна, 2300 і 2300 Diesel. Факультативний 3-ступінчаста автоматична
трансмісія була доступна з 1600, 2000 і 2300 двигунів.
Спортивне
моделях використані 2,8 / 2,9 літровий двигун V6 поєднанні з
повнопривідною системою (GLS4X4/XR4x4), і зокрема відомий Cosworth
моделі, яка була на харчування від 16-клапанний турбований
4-циліндровий двигун відомий як YB в основу якої на Пінто "блок Форда.
Ford Sierra Cosworth була вперше введена в 1985 році в трьох дверний
хетчбек, з 2 літри DOHC турбо двигун виробництва 204 к.с. (150 кВт, 201
к.с.). У той час Ford хоче конкурувати в групі Touring Cars і, отже,
право виробляти обмеженим тиражем в 10% від первинного виробництва,
тому це буде 500 автомобілів. Це було відомо як "модель еволюції". Ford
зайнято Tickford для надання допомоги в розвитку. Сьєрра-RS500 як
відомо, мав невеликий додатковий задній спойлер і великі передній
спойлер підборіддя, додаткові повітроводи для охолодження двигуна,
гальм і інтеркулером. Під капотом більше турбонаддувом і проміжним
охолоджувачем була встановлена разом з додатковим набором форсунки,
тому замість стандартних чотирьох ін'єкційних було побудовано вісім,
хоча в дорозі обробки цих додаткових ін'єкційних не функціонував. Ці
зміни проводиться 225 к.с. (165 кВт, 222 л.с.) в дорожньо оздоблення і
близько 550 к.с. (410 кВт) в гонці обробкою. Вони були дуже успішними в
автоспорті і високо настроюється дорожніх автомобілів з дуже великими
наступне.
У 1987 році Ford представив чотири двері салону
(продається у Великобританії, як Сьєрра Сапфір), яка була продана разом
з хетчбек і універсал поки Сьєрра був замінений Mondeo на початку 1993
року. Останній Сьєрра зійшов з конвеєра в грудні 1992 року.
У
Південній Африці, Сьєрра-діапазоні ознаками як хетчбек і універсал і
виробництво почалося в Сільвертон (Преторія) заводу в 1985 / 6.
Рестайлінг діапазоні Сьєрра відрізнялися від своїх європейських США з
Featuring традиційний чорний грати седана Сьєрра Sapphire (відомий як
просто в Південній Африці як сапфір) на хетчбек і універсал. (Пізніше,
грати буде виступати на цих моделях в Європі.)
Версія продається
в Південній Африці були доступні з 1,6 Ford Кент двигуном і 2,0 (Кельн)
4-циліндровий, 2,3 V6 (Кельн), або 3,0-літровий V6 (Ессекс) бензиновими
двигунами. Хоча Кортіна MkV в Південній Африці була збережена стара
Ессекс 3,0 V6 двигун, Сьєрра одразу з урахуванням нових Кельн 2,3 V6
двигуном, цей час встановлені у верхній частині лінії тільки для
моделі. Однак з-за низької вартості бензину, і популярність старого
Кортіна XR6, Сьєрра XR6 було розпочато в 1986 / 7, де можна побачити
старі Ессекс, яка спочатку виробляла 103 кВт (138 л.с.).
Як
2.8/2.9 Кельні не було розпочато в Південній Африці, поважна і
популярна Ессекс V6 залишається кращим нормальне виробництво двигунів,
встановлені на Сьєррі. У верхній частині діапазону, 2,3 GLS швидко
змінився 3,0 GLX флагманської моделі (виробляє менше енергії, але
більше крутний момент, ніж XR6), і що було наприкінці Кельні в
Південній Африці, навіть універсал отриманні 3,0 V6 Ессекс. До 1985
року в Сьєрра стала найбільшим Ford Model, після падіння Гранади.
До
кінця своєї виробничої життя, Ессекс була змінена знову - стандартна
версія карбюратор налаштований виробляти 110 кВт (150 л.с.; 148 л.с.) з
1991 по 1993 рік, у той час як вприскуванням палива версія була
доступна з 1992 по 1993 рік. Змонтовані Сьєрра як 3.0i РС (замінивши
XR6) і седан Сапфір як сапфір Гія (замінивши 3,0 GLX), з упорскуванням
палива Ессекс загасити близько 117 кВт (157 л.с.) і був самим потужним
Сьєрра / Sapphire версії продаються в Південній Африці, за винятком
невеликого числа XR8s побудував для омологації цілях (див. наступний
пункт).
Неповторна, південноафриканський ринок також стали
свідками появи 5.0L XR8 між 1986 і 1988 роках. Обмежене число 250
Sierras було зроблено з метою homolgation, як ця модель була
використана прем'єра Ford Racing у групі N.
1,6 Кент продовжував
майже незмінними протягом 9 років життя в Сьєрра / Sapphire, а 2,0
Кельні було змінено кілька разів, якщо встановлений в Сьєрра-2.0 GL і
GLE а потім у Сьєрра-усічену 2,0 LX і сапфір 2,0 GL і GLE моделях. У
кінцевому рахунку навіть отримав впорскування палива в Сапфір 2.0GLi,
збільшуючи потужність від 77 кВт (103 л.с.) до 85 кВт (114 л.с.).
Сьєрра
була в кінцевому підсумку замінити в Південній Африці Telstar в 1993
році. Samcor, який зібрав Ford Models за ліцензією після Форда була
передана з країн, що вже збірка менше Лазерні та "Метеор", поряд з
Mazda 323, на яких вони засновані, а також ранні версії Mazda 626.
Telstar була остаточно замінена Mondeo в 1998 році.
У той час як
британські покупці прокляв відсутність салоні версія Сьєрри, у Новій
Зеландії, була відсутність майна ( "Універсал" є), що клієнти
пропустив, коли Форд Нової Зеландії замінили Кортіна з діапазоном Ford
Telstar. Це призвело до Ford імпортерів CKD ( "зовсім збив") комплекти
вагона Сьєрра для місцевого складання в 1984 році. Універсал був
запропонований в пункті 1.6 (базова) і 2,0 літра "L" і "Гія" моделі на
початковому етапі, і виявився сильним продавцем. За один місяць в 1987
році, оновлений Форд-Сьерра, тоді одна модель універсал, була Top
країни-продажу автомобіля діапазоні.
Тим не менше, Ford скасував
Сьєрра раз Mazda, яка розробила Telstar, може запропонувати універсал.
Telstar Wagon, у той час як популярність, ніколи не досягали висоти
Сьєрра, особливо його успіхи конкуренції за кордоном. Подальші причини
можуть бути знання клієнта японської коренів Telstar, і що еквівалентно
Mazda 626 Wagon пропонується значно більше гарантій на подібну ціну.
Відносне
відхилення Ford Telstar примусовий імпорт повністю забудовані (ЦБУ)
преміум моделі, побудовані в Генк, Бельгія, 1990: Сьєрра-Wagon 2.0 GLX,
Сьєрра Сапфір 2,0 Ghia і XR4 × 4 були частиною цього діапазону.
Рекламний текст читати "Впровадження нового автомобіля, який не
потребує представлення". Тим не менше, порівняно висока ціна не
допомогло - універсал почали понад NZ $ 31000 - і виробничих дефектів у
випуску брошури показали автомобілі з не рульового колеса. Крім того,
будь-які маркетингові підвищує Ford могла заручитися допомогою групової
Touring Car Racing було більше з Escort Cosworth стають стандартом
компанії на пред'явника у конкурсі (і супроводжує, тим часом, не був
присутній на ринку Нової Зеландії).
На відміну від Сьєрра ніколи
не була продана в Австралії, так як була менш попит на середні вагонів,
ніж у Новій Зеландії, хоча RS Cosworth/RS500 була використана в
австралійському чемпіонаті Touring Car з кінця 80-х і початку 90-х.
У
Південній Америці, Сьєрра був вироблений в Аргентині і Венесуелі. В
Аргентині, вона була запропонована в трьох і п'яти-дверний хетчбек і
універсал bodystyles. Оновлений пост-1987 модель була побудована у
Венесуелі, а не в Аргентині до 1989 року, де набір продовжується Merkur
XR4Ti-гратами, як до 1991 року для XR4 і 1992 років для чотирьох
моделей дверей, коли вона була замінена Volkswagen Santana основі
Галактики. 1,6 л була запропонована в моделі GL тільки, LX, Ghia, Ghia
SX і XR4 були засновані в 2,3 двигун з деякими відмінностями. Деякі
моделі також Ghia ознаками автоматичною коробкою передач в якості
факультативного. Універсал був названий Сьєрра-Село - "сільські"
використовується для універсалів в Аргентині в той же шляхом "турнір"
використовується в Німеччині.
У США, Ford Sierra і Ford Scorpio
були представлені під брендом вдалося Merkur. Сьєрра було імпортовано
як тільки троє дверей, і закликав XR4Ti (аналогічно на південь від
позначення моделі на інші ринки). Назва Сьєрра не буде використана
"Форд" у США; ринок вже бачили аналогічні лунають Oldsmobile Ciera, а
також назва Сьєрра була використана корпорації General Motors з 1970-х
як рівень обрізки на пікапах.
Автомобіль пропонується з самого
початку марки Merkur в 1985 році до 1989 року. Вона була оснащена
2,3-літровий варіант з SOHC "Двигун Пінто", оснащений турбонагнітачем і
уприскування палива, але не інтеркулером.
Марка Merkur, як
стверджується, були комерційні флоп. Причини різні. Безпека і
регулювання викидів парникових газів в США доведеться зробити Ford
дорогі зміни, в результаті щодо високої ціни. Обмін валют також
коливалися занадто часто. Крім того, оскільки Merkurs були продані в
Лінкольн-Меркурій дилерами, багато клієнтів були більш схильні до
моделей ртуті з-за їх низької ціни. За іронією долі, XR4Ti випередила
всі європейські XR комбіновані варіанти, що робить його самим успішним
"XR" модель.
На початку Сьєрра використовували двигуни і коробки
передач від Taunus / Cortina. Двигуни були двох типів, Ford SOHC Пінто
двигуном в 1,3, 1,6, 1,8 і 2,0 л переміщеннями, і Кельн OHV двигун V6
(в 2,3 і 2,8, рідко 2,9 л потужностей). До кінця 1980-х років у зв'язку
з жорсткістю норм викидів, двигун Пінто почали будуть поступово
виводитися з-1, 8 в 1988 році замінено 1,8 CVH, 2,0 в 1989 році,
замінено двигун Ford I4 DOHC і 1,6 в 1992 році, замінив на 1,6 CVH
вперше побачив в ескорт в 1980 році, описана як "CFi", однією системою
розподіленого впорскування палива з каталітичним converter.The 2,9 л
двигун Кельні була доступна в Сьєрра XR4x4 і задні колеса Сьєрра-Ghia.
Моделі з 2,0 л і Кельні двигуни V6 мали можливості диференціал
підвищеного тертя. Моделі побудовані до 1989 року використали 9 тип
коробки передач, яка була використана в Кортіна, за винятком Cosworth
2WD моделях, які використовують T5. T5 було кілька варіантів, більшість
з них були внутрішніми. Це було в основному той же передачі використані
в Ford Mustang. .80 Overdrive передач, де слабкі link.Improved версій
за www.5speeds.com; пізніше було замінено на одиницю mt75 (для DOHC,
4x4 і V6 моделі). Всі Sierras були задні барабанні гальма, за винятком
спортивних моделей (2.0 в (деяких), 2.0 GLX & GLS, XR4x4, Sierra
Cosworth, інших особливих спортивних моделях Inc 2.0i 4x4) і моделі з
антиблокувальною гальмівної системи. Тим часом американські версії були
продані тільки 2,3 л чотирициліндровий двигун з турбонаддувом версію
движка Пінто.
Сьєрра також дизельного варіанти двигуна, а саме
під час запуску 2,3 л зазвичай наддуву 67 к.с. (49 кВт, 66 л.с.) Дизель
виступив Peugeot. Цей двигун також використовується в сучасних Granadas
і в той час як надійний і економічний він зробив нерафінованої, шумно і
дуже повільне транспортний засіб, але залишається популярним варіантом
для фірм таксі. Згодом він був замінений у 1990 році 1,8 л з
турбонаддувом силовий власного дизайну Ford, які пропонують найкращий
час відгуку і трохи більше потужності.
У 1983 році був введений
високопродуктивних XR4i версії. Вона використовувала той же Кельн 2,8 л
двигун, який використовується в Ford Capri 2.8 Injection тієї епохи і
носив рестайлінг версію 3-двері кузова Сьєрра. Подвійний задній спойлер
і цікаві декількома колонами задні вікна були розглянуті більш-стилі
деяких потенційних покупців, а машина не досягла культового статусу
меншою XR2 Fiesta і Escort XR3i. Версія XR4i з 2,3 л турбованим
двигуном був проданий в Сполучені Штати в якості Merkur XR4Ti. XR4Ti
було raced в Європі, найбільш помітно Енді Раус, які застосовуються для
перемоги в 1985 BTCC. У Південній Африці було 3,0 л V6 версії,
називаються XR6, а XR8s обмеженим тиражем в 250 восьмициліндровий
двигун були зроблені в Південній Африці в салоні автомобіля Racing
омологації в 1984 році. Вони були засновані на Ford Віндзор 302
двигунів.
У 1985 році XR4i був замінений XR4x4, яка була
заснована на п'яти-дверний хетчбек, має чотири колеса і харчування від
того ж двигуна 2,8 л V6. До кінця своєї продукції в 1990 році, 23540
було вироблено. З 1990 по 1993 XR4x4 була доступна як з переглянутими
2.9EFi і 2,0 DOHC EFI двигунів. XR4i також появу (як здійснення видачі
посвідчень особи), у 5-дверний формі, але з двигуном 2.0 DOHC замість
V6.
У 1989 році Форд кивнув у бік свого минулого і створила 2.0i
Сьєрра-2000E, назва моделі використовувалися з обмеженим успіхом на Mk3
Cortina. Сьєрра-2000E було два тони металік, сплавів та шкіра / дерево
внутрішніх справ і був запропонований в салоні формі. Це не було
великим успіхом продаж і лише обмеженим тиражем.
У липні 1986
року спеціальну версію під назвою Ford Sierra RS Cosworth була
запущена, з використанням 204 к.с. (150 кВт, 201 к.с.) 2,0 L DOHC
движок, розроблений компанією Cosworth, з турбокомпресором Garret T3 і
інтеркулером. Вона була розроблена Спеціальний автомобіль Форд
Engineering (SVE) групи і проводиться в Генк заводі Ford в Бельгії для
використання в групі А. Вона була заснована на трьох-дверний Сьєрра з
панелі інструментів, Merkur XR4Ti. Автомобіль був доступний тільки в
білому, чорному або Форда 'Місячний камінь Blue', і лише 5545 були
зроблені.
У 1987 році, 225 к.с. (165 кВт, 222 к.с.) Sierra
Cosworth, RS500, була продана разом з звичайної версії. Тільки 500 були
вироблені в якості мінімального числа дорожньо-автомобілів буде
зобов'язаний зустрітися з нещодавно представила омологації гоночних
правил, дозволивши їй конкурувати в еволюції форма для групової гонки.
Автомобіль був змінений Tickford Engineering спільно з компанією Ford.
Перегляд форсованих включити гальма і гальмові більшого охолодження
каналів і змінені передні і задні спойлери (другий менший задній
спойлер був доданий під великим "кіт-хвіст"), модифікований передній
бампер, щоб додаткове охолодження для великих інтеркулера, а також
різні модернізація двигунів, включаючи великий турбонагнітач і другої
залізничної палива (які не працюють на дорозі моделей). Гонки
результати були вище, ніж 550 к.с. (410 кВт, 558 к.с.), в якому
домінують Сьєрра групу серій в усьому світі.
Гонки версії
Cosworth були дуже успішними в європейській і світовій Touring Car
Racing протягом кінця 1980-х і початку 1990-х, і допомогли Ford RS500,
щоб виграти назва виробника в 1987 World Touring Car Championship. Форд
був змушений відступити на Сьєрра-за згуртування з 1987 року, після
заборони на формулі Група B. Тільки з заднім приводом, Сьєрра
намагаються конкурувати на поверхні слабше, але була дуже швидко по
асфальту, Дідьє Оріоль вигравати його перший чемпіонат світу мітингу в
Сьєрра-на Корсиці, 1988. Він був замінений 4x4 Sapphire версії від 1990
року, який так і не вдалося виграти чемпіонат світу подією, але стало
популярним і успішним автомобілем в національних чемпіонатах. Сьєрра
був замінений Escort Cosworth в 1993 році.
У 1988 році новий
Cosworth була підготовлена яка була заснована на Сьєрра-салону
"Сапфір". 13140 було вироблено, поки вона була замінена в 1990 році
чотири версії колеса, Сьєрра-Sapphire RS Cosworth 4x4, з яких були
побудовані 12250. Його заміна прийшла у вигляді Escort RS Cosworth яка
з'явилася в 1992 році, який використовував вкорочені і розробила версію
платформи "Сьєрра" і ходової частини, але зодягнена Ескорт-Esque кузова
і повернення на китів хвостом спойлер.
Турбонаддувом версії
Сьєрра були також доступні у пост-продакшн Моделі з таких компаній, як
Janspeed і, перш за все, від Turbo Техніка. XR4x4 2.8 був доступний з
цілою низкою Aftermarket комплекти натисканням потужністю від 150 к.с.
(110 кВт, 148 к.с.) до більш ніж 200 кінських сил. Отримала 2,9
Twin-Turbo настройки, доступні у варіантах до 280 кінських сил. Навіть
версія DOHC отримали одного комплекту Turbo, з яких було зроблено лише
невелике число. Turbo техніка навіть продали свої власні заздалегідь
підготовлені Сьєрра відомий як Minker; лише деякі були коли-небудь
створених, так як вони коштують значно дорожче, ніж власний Форда RS
Cosworth.
У Фінляндії, податкові закони, 1,3-літровий двигун
Сьєрра-привабливих автомобілів бізнес в середині 1980-х. Деякі з цих
недостатня турбонаддувом двигуни були місцеві дилери Ford з метою
отримання 2,0 л з потужністю двигуна 1,3 л зборів податку на власника
транспортного засобу. 1,6 л і 2,0 л OHC двигунів були також
турбонаддувом. Деякі з цих "Стокманн" Турбо "Сьєрри, названому так
після великого дилера, що зробив переходи, все ще працюють сьогодні.
У
1987 році в Сьєрра отримав деякі незначні зміни Стайлинг (вікна були
збільшені незначно, в той час був перероблений передню панель), і салон
(Ford Sierra Sapphire) була представлена версія. Деякі зміни стилізації
Докладно були зроблені в 1990 році, коли була Dashboard Styling
опріснених вгору, Фронт отримав чіткі показники лінзи, задня даного
копченої задні об'єктивів лампи, рульове колесо перероблений і нова
передня решітка радіатора була додана разом з упорскуванням палива в
стандартній комплектації, новий I4 DOHC двигун (2,0 літра моделі),
15-дюймові колеса і задні дискові гальма. подальший перегляд в салон
(тире і обробка дверей) і бамперами з'явилися в 1992 році складу.
ВЕЛИКОБРИТАНІЯ виробництво Сьєрра припинилося, з правого боку
виробництва дисків переїзду до Бельгії.
До початку 1990-х роках,
однак, стало ясно, що Сьєрра-випав з крок технологічному відношенні
сучасної японської які пропонують конкуренти Multi-клапанні двигуни,
задня підвіска і передній привід. Всі ці функції з'явилися на Сьєрра
довгоочікувана заміна, Mondeo, яка була анонсована в кінці 1992 і на
початку березня наступного року.
|
Категория: Ford | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
|
Просмотров: 4442
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Опитування
|