Вівторок, 26.11.2024, 04:28
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Ford

Ford Sierra
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:hRAY3y1eXvDvYM:http://www.modified-enthusiasts.co.uk/neils-ford-sierra-rs-cosworth-main.jpg

Ford Sierra є великий сімейний автомобіль побудований Форд Європа від 1982 до 1993 року. Вона була розроблена Уве Бансеном, Роберт Лутц і Патрік Ле Quément. Код, який використовується в процесі розвитку була "Проект Тоні". Можливо, з цієї причини (а також той факт, що чим менше Escort насолоджувався зростання продажів на початку 1980-х), і рано відсутності салоні варіанті, він так і не досягли обсягів продажу або Кортіна Taunus, хоча продажу були ще сильні були зроблені в цілому 2700500 Сьєрри, в основному виробляються в Німеччині, Бельгії та Сполученому Королівстві, хоча Sierras були також зібрані в Аргентині, Венесуелі, Південній Африці та Новій Зеландії.

Перший автомобіль Ford мати нові сміливі "Aero" дивитися було Styling 1981 Ford Probe III концепт-кара. При цьому хороші отримав закликав Ford управління йти вперед з виробництвом автомобілів з Styling майже як виклик. Це "Aero" подивитися Фордів вплив у всьому світі; 1983 Ford Thunderbird в Північній Америці введені аналогічні округлі, плавні лінії і деяких інших нових бродів час прийняла вигляд. Аеродинамічних особливостей Сьєрра були розроблені на основі цих перших бачили у супроводі Mark III - "Aeroback" bootlid пень було доведено, зменшити коефіцієнт лобового опору кузова значно, який був клас провідного 0,34 на його початок, хоча і не так добре як 0,22 візуально схожих Ford Probe III концепт-кар з попереднім роком.

На перше, багато знайшли BLOB-дизайну, як і важко прийняти після того, як використовуються для гострими краями, прямою лінією стилізації в Кортіна, і він підняв такі прізвиська, як "Jellymould" і "космічний корабель Salesman's" (остання Завдяки своїм статусом як популярного автомобільного парку в Сполученому Королівстві). Продажі були повільними на перший погляд. Було пізно в житті, що Сьєрра-Styling почали окупатися: десять років після її введення, укладання Сьєрра був не настільки застаріла, оскільки його сучасників, хоча всі основні конкуренти були нові проекти, хоча в Сьєрра був Tweaked на кілька випадків. Найбільш помітні зміни відбулися на початку 1987 року з основною Facelift того салону "Сапфір". Як і інші виробники взяли аналогічні аеродинамічного стилю, Сьєрра виглядав нормальним.

Революційний дизайн і нова назва заміни Кортіна привернуло помітне критику по телебаченню з комік Sayle Алексій, який підірвали в Сьєрра для "не говорите по-англійському томах" шлях Кортіна було.

Ранні версії страждали від проблем бічній стабільності, які були розглянуті в 1985 році з додаванням слів "кори" (невеликі спойлери), на задньому краю гумові ущільнювачі задніх бокових вікон саме. Ці недоліки бачив багато уваги преси, а також сприяло раннє повільний продажів. Інший слух, що машину заховав великий збиток ДТП (у частині дійсності, тому що новий дизайн бампера тому виникли після незначного впливу і не може бути "читати" тлумачити великі збитки), також підриває репутацію автомобіля. Це досягло майже істеричний висот в одній точці з пресою ВЕЛИКОБРИТАНІЯ рішень повідомляє, що Ford буде знову попередньою моделлю Кортіна з відчаю. Однак ці повідомлення були швидко відмовлено за рахунок накладних витрат Форда.

Стайлинг дещо відрізняється від розкоші "Гія" і спортивний "XR4i" моделі, яка була інша передня панель з більш широкою, подвійні фари порівнянні з нижньою зазначених автомобілів, і їх вистачає гратами рейки. Після середини Facelift життя моделі, передня решітка, не став стандартний вигляд, хоча ще не пізно квадратної решітки панелі буде знову введена.

Сьєрра була відповідь Форда з аналогічним розміром Opel Ascona, яке було розпочато рік тому з переднім приводом і хетчбек bodystyle. Незвичайним в своєму секторі ринку до того часу, Сьєрра-як і раніше, на задні колеса. Це було сильним конкурентом для інших конкурентів початку 1980-х роках, у тому числі Талбот Alpine, 18 Renault, Peugeot 505 і Морріса Ital і Citroen BX, але пізніше у своєму житті їй довелося конкурувати з Остін Монтего (1984), Peugeot 405 (1987) і Opel Vectra (1988).

В іншій відхід від традиції, Сьєрра спочатку недоступним в салоні. На своєму запуску він був доступний як 5-дверний хетчбек і 5-дверний універсал, а з 1983 року в якості 3-дверний хетчбек. До запуску Оріона в 1983 році, більш великі і дорогі Гренада була єдиним здоровим салоні автомобіля доступні в європейському діапазоні Форда.

Протягом усього життя автомобіля, були використані два різних стилів 3-дверним кузовом, одна з двома стовпами задні двері, дуже схожий модифікований 5-дверному отворі, як воно використовується на високою продуктивністю XR4i і один Стовп-дизайну використовувалися стандартні продуктивністю 3-дверний хетчбеки, а також на іншому кінці шкали в якості основи для найбільш високопродуктивних RS Cosworth. На момент запуску автомобіля, обидва стилі були вже передбачені, і демонстрація моделі з одного стилю з обох сторін була показана на виставці в Сьєрра-дизайну в Музеї Вікторії й Альберта в Лондоні.

Ford Cortina були виготовлені в салоні і нерухомості bodystyles але після переходу на Сьєрра, у поєднанні з реорганізацією компанії "Форд Ескорт до рівня Mark III в 1980 році і введення Ford Granada Mark III в 1985 році Форд змінив своє салоні основі складу в хетчбек основі одного.

Компанія почала Ford Orion в 1983 році для заповнення прогалин у салоні коливається від кінця Кортіна і Сьєрра-новому. Ford показав, що клієнти були більш прив'язані до думки про салоні, ніж вони очікували, і це була докладно розглянута в 1987 році виробництво салоні версія Сьєрра. У Великобританії ця модель називалася Ford Sierra Sapphire. Це відрізняється від інших моделей у тому, Сьєрра традиційної чорною решіткою, що з'явилася тільки в правій стороні диска ринках. 3-дверний Сьєрра був скинутий у Великобританії в 1985 році, хоча версії Cosworth триває. Виробництво 3-дверний Сьєрра продовжував в Європі, в тому числі після Сьєрра-діапазону була Facelift в 1987 році. Переобладнані 3-дверний ніколи не пропонуються у Великобританії, маючи був знятий в 1984 році.

1300, 1600 і 2000 двигунів всіх є 4-ступінчаста механічна коробка передач; 5-ступінчаста механічна коробка передач була факультативно з 1600 і 2000 двигунів, а стандарт з 1600 Економіка двигуна, 2300 і 2300 Diesel. Факультативний 3-ступінчаста автоматична трансмісія була доступна з 1600, 2000 і 2300 двигунів.

Спортивне моделях використані 2,8 / 2,9 літровий двигун V6 поєднанні з повнопривідною системою (GLS4X4/XR4x4), і зокрема відомий Cosworth моделі, яка була на харчування від 16-клапанний турбований 4-циліндровий двигун відомий як YB в основу якої на Пінто "блок Форда. Ford Sierra Cosworth була вперше введена в 1985 році в трьох дверний хетчбек, з 2 літри DOHC турбо двигун виробництва 204 к.с. (150 кВт, 201 к.с.). У той час Ford хоче конкурувати в групі Touring Cars і, отже, право виробляти обмеженим тиражем в 10% від первинного виробництва, тому це буде 500 автомобілів. Це було відомо як "модель еволюції". Ford зайнято Tickford для надання допомоги в розвитку. Сьєрра-RS500 як відомо, мав невеликий додатковий задній спойлер і великі передній спойлер підборіддя, додаткові повітроводи для охолодження двигуна, гальм і інтеркулером. Під капотом більше турбонаддувом і проміжним охолоджувачем була встановлена разом з додатковим набором форсунки, тому замість стандартних чотирьох ін'єкційних було побудовано вісім, хоча в дорозі обробки цих додаткових ін'єкційних не функціонував. Ці зміни проводиться 225 к.с. (165 кВт, 222 л.с.) в дорожньо оздоблення і близько 550 к.с. (410 кВт) в гонці обробкою. Вони були дуже успішними в автоспорті і високо настроюється дорожніх автомобілів з дуже великими наступне.

У 1987 році Ford представив чотири двері салону (продається у Великобританії, як Сьєрра Сапфір), яка була продана разом з хетчбек і універсал поки Сьєрра був замінений Mondeo на початку 1993 року. Останній Сьєрра зійшов з конвеєра в грудні 1992 року.

У Південній Африці, Сьєрра-діапазоні ознаками як хетчбек і універсал і виробництво почалося в Сільвертон (Преторія) заводу в 1985 / 6. Рестайлінг діапазоні Сьєрра відрізнялися від своїх європейських США з Featuring традиційний чорний грати седана Сьєрра Sapphire (відомий як просто в Південній Африці як сапфір) на хетчбек і універсал. (Пізніше, грати буде виступати на цих моделях в Європі.)

Версія продається в Південній Африці були доступні з 1,6 Ford Кент двигуном і 2,0 (Кельн) 4-циліндровий, 2,3 V6 (Кельн), або 3,0-літровий V6 (Ессекс) бензиновими двигунами. Хоча Кортіна MkV в Південній Африці була збережена стара Ессекс 3,0 V6 двигун, Сьєрра одразу з урахуванням нових Кельн 2,3 V6 двигуном, цей час встановлені у верхній частині лінії тільки для моделі. Однак з-за низької вартості бензину, і популярність старого Кортіна XR6, Сьєрра XR6 було розпочато в 1986 / 7, де можна побачити старі Ессекс, яка спочатку виробляла 103 кВт (138 л.с.).

Як 2.8/2.9 Кельні не було розпочато в Південній Африці, поважна і популярна Ессекс V6 залишається кращим нормальне виробництво двигунів, встановлені на Сьєррі. У верхній частині діапазону, 2,3 GLS швидко змінився 3,0 GLX флагманської моделі (виробляє менше енергії, але більше крутний момент, ніж XR6), і що було наприкінці Кельні в Південній Африці, навіть універсал отриманні 3,0 V6 Ессекс. До 1985 року в Сьєрра стала найбільшим Ford Model, після падіння Гранади.

До кінця своєї виробничої життя, Ессекс була змінена знову - стандартна версія карбюратор налаштований виробляти 110 кВт (150 л.с.; 148 л.с.) з 1991 по 1993 рік, у той час як вприскуванням палива версія була доступна з 1992 по 1993 рік. Змонтовані Сьєрра як 3.0i РС (замінивши XR6) і седан Сапфір як сапфір Гія (замінивши 3,0 GLX), з упорскуванням палива Ессекс загасити близько 117 кВт (157 л.с.) і був самим потужним Сьєрра / Sapphire версії продаються в Південній Африці, за винятком невеликого числа XR8s побудував для омологації цілях (див. наступний пункт).

Неповторна, південноафриканський ринок також стали свідками появи 5.0L XR8 між 1986 і 1988 роках. Обмежене число 250 Sierras було зроблено з метою homolgation, як ця модель була використана прем'єра Ford Racing у групі N.

1,6 Кент продовжував майже незмінними протягом 9 років життя в Сьєрра / Sapphire, а 2,0 Кельні було змінено кілька разів, якщо встановлений в Сьєрра-2.0 GL і GLE а потім у Сьєрра-усічену 2,0 LX і сапфір 2,0 GL і GLE моделях. У кінцевому рахунку навіть отримав впорскування палива в Сапфір 2.0GLi, збільшуючи потужність від 77 кВт (103 л.с.) до 85 кВт (114 л.с.).

Сьєрра була в кінцевому підсумку замінити в Південній Африці Telstar в 1993 році. Samcor, який зібрав Ford Models за ліцензією після Форда була передана з країн, що вже збірка менше Лазерні та "Метеор", поряд з Mazda 323, на яких вони засновані, а також ранні версії Mazda 626. Telstar була остаточно замінена Mondeo в 1998 році.

У той час як британські покупці прокляв відсутність салоні версія Сьєрри, у Новій Зеландії, була відсутність майна ( "Універсал" є), що клієнти пропустив, коли Форд Нової Зеландії замінили Кортіна з діапазоном Ford Telstar. Це призвело до Ford імпортерів CKD ( "зовсім збив") комплекти вагона Сьєрра для місцевого складання в 1984 році. Універсал був запропонований в пункті 1.6 (базова) і 2,0 літра "L" і "Гія" моделі на початковому етапі, і виявився сильним продавцем. За один місяць в 1987 році, оновлений Форд-Сьерра, тоді одна модель універсал, була Top країни-продажу автомобіля діапазоні.

Тим не менше, Ford скасував Сьєрра раз Mazda, яка розробила Telstar, може запропонувати універсал. Telstar Wagon, у той час як популярність, ніколи не досягали висоти Сьєрра, особливо його успіхи конкуренції за кордоном. Подальші причини можуть бути знання клієнта японської коренів Telstar, і що еквівалентно Mazda 626 Wagon пропонується значно більше гарантій на подібну ціну.

Відносне відхилення Ford Telstar примусовий імпорт повністю забудовані (ЦБУ) преміум моделі, побудовані в Генк, Бельгія, 1990: Сьєрра-Wagon 2.0 GLX, Сьєрра Сапфір 2,0 Ghia і XR4 × 4 були частиною цього діапазону. Рекламний текст читати "Впровадження нового автомобіля, який не потребує представлення". Тим не менше, порівняно висока ціна не допомогло - універсал почали понад NZ $ 31000 - і виробничих дефектів у випуску брошури показали автомобілі з не рульового колеса. Крім того, будь-які маркетингові підвищує Ford могла заручитися допомогою групової Touring Car Racing було більше з Escort Cosworth стають стандартом компанії на пред'явника у конкурсі (і супроводжує, тим часом, не був присутній на ринку Нової Зеландії).

На відміну від Сьєрра ніколи не була продана в Австралії, так як була менш попит на середні вагонів, ніж у Новій Зеландії, хоча RS Cosworth/RS500 була використана в австралійському чемпіонаті Touring Car з кінця 80-х і початку 90-х.

У Південній Америці, Сьєрра був вироблений в Аргентині і Венесуелі. В Аргентині, вона була запропонована в трьох і п'яти-дверний хетчбек і універсал bodystyles. Оновлений пост-1987 модель була побудована у Венесуелі, а не в Аргентині до 1989 року, де набір продовжується Merkur XR4Ti-гратами, як до 1991 року для XR4 і 1992 років для чотирьох моделей дверей, коли вона була замінена Volkswagen Santana основі Галактики. 1,6 л була запропонована в моделі GL тільки, LX, Ghia, Ghia SX і XR4 були засновані в 2,3 двигун з деякими відмінностями. Деякі моделі також Ghia ознаками автоматичною коробкою передач в якості факультативного. Універсал був названий Сьєрра-Село - "сільські" використовується для універсалів в Аргентині в той же шляхом "турнір" використовується в Німеччині.

У США, Ford Sierra і Ford Scorpio були представлені під брендом вдалося Merkur. Сьєрра було імпортовано як тільки троє дверей, і закликав XR4Ti (аналогічно на південь від позначення моделі на інші ринки). Назва Сьєрра не буде використана "Форд" у США; ринок вже бачили аналогічні лунають Oldsmobile Ciera, а також назва Сьєрра була використана корпорації General Motors з 1970-х як рівень обрізки на пікапах.

Автомобіль пропонується з самого початку марки Merkur в 1985 році до 1989 року. Вона була оснащена 2,3-літровий варіант з SOHC "Двигун Пінто", оснащений турбонагнітачем і уприскування палива, але не інтеркулером.

Марка Merkur, як стверджується, були комерційні флоп. Причини різні. Безпека і регулювання викидів парникових газів в США доведеться зробити Ford дорогі зміни, в результаті щодо високої ціни. Обмін валют також коливалися занадто часто. Крім того, оскільки Merkurs були продані в Лінкольн-Меркурій дилерами, багато клієнтів були більш схильні до моделей ртуті з-за їх низької ціни. За іронією долі, XR4Ti випередила всі європейські XR комбіновані варіанти, що робить його самим успішним "XR" модель.

На початку Сьєрра використовували двигуни і коробки передач від Taunus / Cortina. Двигуни були двох типів, Ford SOHC Пінто двигуном в 1,3, 1,6, 1,8 і 2,0 л переміщеннями, і Кельн OHV двигун V6 (в 2,3 і 2,8, рідко 2,9 л потужностей). До кінця 1980-х років у зв'язку з жорсткістю норм викидів, двигун Пінто почали будуть поступово виводитися з-1, 8 в 1988 році замінено 1,8 CVH, 2,0 в 1989 році, замінено двигун Ford I4 DOHC і 1,6 в 1992 році, замінив на 1,6 CVH вперше побачив в ескорт в 1980 році, описана як "CFi", однією системою розподіленого впорскування палива з каталітичним converter.The 2,9 л двигун Кельні була доступна в Сьєрра XR4x4 і задні колеса Сьєрра-Ghia. Моделі з 2,0 л і Кельні двигуни V6 мали можливості диференціал підвищеного тертя. Моделі побудовані до 1989 року використали 9 тип коробки передач, яка була використана в Кортіна, за винятком Cosworth 2WD моделях, які використовують T5. T5 було кілька варіантів, більшість з них були внутрішніми. Це було в основному той же передачі використані в Ford Mustang. .80 Overdrive передач, де слабкі link.Improved версій за www.5speeds.com; пізніше було замінено на одиницю mt75 (для DOHC, 4x4 і V6 моделі). Всі Sierras були задні барабанні гальма, за винятком спортивних моделей (2.0 в (деяких), 2.0 GLX & GLS, XR4x4, Sierra Cosworth, інших особливих спортивних моделях Inc 2.0i 4x4) і моделі з антиблокувальною гальмівної системи. Тим часом американські версії були продані тільки 2,3 л чотирициліндровий двигун з турбонаддувом версію движка Пінто.

Сьєрра також дизельного варіанти двигуна, а саме під час запуску 2,3 л зазвичай наддуву 67 к.с. (49 кВт, 66 л.с.) Дизель виступив Peugeot. Цей двигун також використовується в сучасних Granadas і в той час як надійний і економічний він зробив нерафінованої, шумно і дуже повільне транспортний засіб, але залишається популярним варіантом для фірм таксі. Згодом він був замінений у 1990 році 1,8 л з турбонаддувом силовий власного дизайну Ford, які пропонують найкращий час відгуку і трохи більше потужності.

У 1983 році був введений високопродуктивних XR4i версії. Вона використовувала той же Кельн 2,8 л двигун, який використовується в Ford Capri 2.8 Injection тієї епохи і носив рестайлінг версію 3-двері кузова Сьєрра. Подвійний задній спойлер і цікаві декількома колонами задні вікна були розглянуті більш-стилі деяких потенційних покупців, а машина не досягла культового статусу меншою XR2 Fiesta і Escort XR3i. Версія XR4i з 2,3 л турбованим двигуном був проданий в Сполучені Штати в якості Merkur XR4Ti. XR4Ti було raced в Європі, найбільш помітно Енді Раус, які застосовуються для перемоги в 1985 BTCC. У Південній Африці було 3,0 л V6 версії, називаються XR6, а XR8s обмеженим тиражем в 250 восьмициліндровий двигун були зроблені в Південній Африці в салоні автомобіля Racing омологації в 1984 році. Вони були засновані на Ford Віндзор 302 двигунів.

У 1985 році XR4i був замінений XR4x4, яка була заснована на п'яти-дверний хетчбек, має чотири колеса і харчування від того ж двигуна 2,8 л V6. До кінця своєї продукції в 1990 році, 23540 було вироблено. З 1990 по 1993 XR4x4 була доступна як з переглянутими 2.9EFi і 2,0 DOHC EFI двигунів. XR4i також появу (як здійснення видачі посвідчень особи), у 5-дверний формі, але з двигуном 2.0 DOHC замість V6.

У 1989 році Форд кивнув у бік свого минулого і створила 2.0i Сьєрра-2000E, назва моделі використовувалися з обмеженим успіхом на Mk3 Cortina. Сьєрра-2000E було два тони металік, сплавів та шкіра / дерево внутрішніх справ і був запропонований в салоні формі. Це не було великим успіхом продаж і лише обмеженим тиражем.

У липні 1986 року спеціальну версію під назвою Ford Sierra RS Cosworth була запущена, з використанням 204 к.с. (150 кВт, 201 к.с.) 2,0 L DOHC движок, розроблений компанією Cosworth, з турбокомпресором Garret T3 і інтеркулером. Вона була розроблена Спеціальний автомобіль Форд Engineering (SVE) групи і проводиться в Генк заводі Ford в Бельгії для використання в групі А. Вона була заснована на трьох-дверний Сьєрра з панелі інструментів, Merkur XR4Ti. Автомобіль був доступний тільки в білому, чорному або Форда 'Місячний камінь Blue', і лише 5545 були зроблені.

У 1987 році, 225 к.с. (165 кВт, 222 к.с.) Sierra Cosworth, RS500, була продана разом з звичайної версії. Тільки 500 були вироблені в якості мінімального числа дорожньо-автомобілів буде зобов'язаний зустрітися з нещодавно представила омологації гоночних правил, дозволивши їй конкурувати в еволюції форма для групової гонки. Автомобіль був змінений Tickford Engineering спільно з компанією Ford. Перегляд форсованих включити гальма і гальмові більшого охолодження каналів і змінені передні і задні спойлери (другий менший задній спойлер був доданий під великим "кіт-хвіст"), модифікований передній бампер, щоб додаткове охолодження для великих інтеркулера, а також різні модернізація двигунів, включаючи великий турбонагнітач і другої залізничної палива (які не працюють на дорозі моделей). Гонки результати були вище, ніж 550 к.с. (410 кВт, 558 к.с.), в якому домінують Сьєрра групу серій в усьому світі.

Гонки версії Cosworth були дуже успішними в європейській і світовій Touring Car Racing протягом кінця 1980-х і початку 1990-х, і допомогли Ford RS500, щоб виграти назва виробника в 1987 World Touring Car Championship. Форд був змушений відступити на Сьєрра-за згуртування з 1987 року, після заборони на формулі Група B. Тільки з заднім приводом, Сьєрра намагаються конкурувати на поверхні слабше, але була дуже швидко по асфальту, Дідьє Оріоль вигравати його перший чемпіонат світу мітингу в Сьєрра-на Корсиці, 1988. Він був замінений 4x4 Sapphire версії від 1990 року, який так і не вдалося виграти чемпіонат світу подією, але стало популярним і успішним автомобілем в національних чемпіонатах. Сьєрра був замінений Escort Cosworth в 1993 році.

У 1988 році новий Cosworth була підготовлена яка була заснована на Сьєрра-салону "Сапфір". 13140 було вироблено, поки вона була замінена в 1990 році чотири версії колеса, Сьєрра-Sapphire RS Cosworth 4x4, з яких були побудовані 12250. Його заміна прийшла у вигляді Escort RS Cosworth яка з'явилася в 1992 році, який використовував вкорочені і розробила версію платформи "Сьєрра" і ходової частини, але зодягнена Ескорт-Esque кузова і повернення на китів хвостом спойлер.

Турбонаддувом версії Сьєрра були також доступні у пост-продакшн Моделі з таких компаній, як Janspeed і, перш за все, від Turbo Техніка. XR4x4 2.8 був доступний з цілою низкою Aftermarket комплекти натисканням потужністю від 150 к.с. (110 кВт, 148 к.с.) до більш ніж 200 кінських сил. Отримала 2,9 Twin-Turbo настройки, доступні у варіантах до 280 кінських сил. Навіть версія DOHC отримали одного комплекту Turbo, з яких було зроблено лише невелике число. Turbo техніка навіть продали свої власні заздалегідь підготовлені Сьєрра відомий як Minker; лише деякі були коли-небудь створених, так як вони коштують значно дорожче, ніж власний Форда RS Cosworth.

У Фінляндії, податкові закони, 1,3-літровий двигун Сьєрра-привабливих автомобілів бізнес в середині 1980-х. Деякі з цих недостатня турбонаддувом двигуни були місцеві дилери Ford з метою отримання 2,0 л з потужністю двигуна 1,3 л зборів податку на власника транспортного засобу. 1,6 л і 2,0 л OHC двигунів були також турбонаддувом. Деякі з цих "Стокманн" Турбо "Сьєрри, названому так після великого дилера, що зробив переходи, все ще працюють сьогодні.

У 1987 році в Сьєрра отримав деякі незначні зміни Стайлинг (вікна були збільшені незначно, в той час був перероблений передню панель), і салон (Ford Sierra Sapphire) була представлена версія. Деякі зміни стилізації Докладно були зроблені в 1990 році, коли була Dashboard Styling опріснених вгору, Фронт отримав чіткі показники лінзи, задня даного копченої задні об'єктивів лампи, рульове колесо перероблений і нова передня решітка радіатора була додана разом з упорскуванням палива в стандартній комплектації, новий I4 DOHC двигун (2,0 літра моделі), 15-дюймові колеса і задні дискові гальма. подальший перегляд в салон (тире і обробка дверей) і бамперами з'явилися в 1992 році складу. ВЕЛИКОБРИТАНІЯ виробництво Сьєрра припинилося, з правого боку виробництва дисків переїзду до Бельгії.

До початку 1990-х роках, однак, стало ясно, що Сьєрра-випав з крок технологічному відношенні сучасної японської які пропонують конкуренти Multi-клапанні двигуни, задня підвіска і передній привід. Всі ці функції з'явилися на Сьєрра довгоочікувана заміна, Mondeo, яка була анонсована в кінці 1992 і на початку березня наступного року.

Категория: Ford | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
Просмотров: 4442 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz