|
Каталог статей
Ford Transit
Ford Transit цілий ряд Панельні фургони, мікроавтобуси і пікапи, виробництва компанії Ford Motor в Європі (включаючи Туреччину). Транзиту
була бестселером легких комерційних автомобілів в Європі за 40 років, а
в деяких країнах термін "транзит" пройшов у загальне використання як
загальний термін, який застосовується до будь-якого легких комерційних
ван розмір кронштейна Transit's.
На відміну від британської
споруди Транзит "Сім'я", перше виробництво Ford носити значок "Транзит"
була побудована в ван Köln Форда (м. Кельн) заводі в Німеччині. Він був
введений в 1953 році як ФК 1000 (Ford проведення Köln 1000 кг). З 1961
року цей автомобіль був названий Taunus Ford Transit. Виробництво цієї
моделі припинилося в 1965 році.
Німецька транспортний засіб не
було широко експортувалися, і тег "Марк 1" зазвичай застосовується,
заднім числом, з 1965 по 1978 рік британська модель (див. нижче). Хоча
існує три основних платформах Transit з 1965 року, різні підтяжки особи
і модернізацію протягом багатьох років були передані у використання
конфліктуючими діапазон "Марк" номера, при цьому деякі джерела
підрахунку Підтяжка особи в якості нової "Марк", деякі ні. Ford
власного історичного озирнутися на виробництві Transit, опубліковані до
запуску в 1994 році модель, уникає цієї проблеми, посилаючись на
поколінь транзиту по роках виробництва. Тому ця стаття намагається
зробити всі згадки єдиної системи іменування.
Перший Ford
Transit належного був введений в жовтні 1965 року, і був у
безперервному виробництві в трьох основних поколінь і до цього дня. Ван
був підготовлений спочатку на об'єкті Ленглі Форда в Berkshire, Англія
(колишній Другої світової війни авіазавод яка розробила винищувачі
Hawker Hurricane), але оскільки попит випереджає можливості заводу,
виробництво було перенесено в Саутгемптон, де він залишився все з тих
пір, як. Транзиту були також проводиться в Генк заводі Ford в Бельгії,
а також Туреччині. Транзитні також виробляється в Китаї на китайському
ринку.
Transit був введений замість Ford Темзі 400e, невеликий
середині управління двигунами вперед ван відзначили його вузькій
стежці, яка була в конкуренції з аналогічними на вигляд, але більш
великі транспортні засоби з J4 BMC і J2 фургонів і Rootes Групи Commer
PB діапазонів. У сегменті британського ринку тоді переважали Бедфорд
CA, Темза конкурент Ford, тому що її забороненій зоні навантаження,
вдалося залучити на свою компанію користувачів в достатній кількості:
так Форд повернувся до креслярської дошці і перейшли до переднім
розташуванням двигуна конфігурації, а також Лінії вперше в 1950
Бедфордом з їх добре розглядати фургони CA серії. Революційний крок,
Генрі Форд II в тому, щоб об'єднати зусилля інженерних Ford Англії, і
"Форд" в Німеччині разом, щоб створити прототип Ford в Європі сьогодні
- раніше дві дочірні компанії вдалося уникнути в конкуруючі один одного
внутрішніх ринків, але перебували в прямій конкуренції один з одним в
інші європейські ринки.
Транзитні являє собою відхід від
європейських вантажних автомобілів у день - її широкого трек та
американо-надихнув Styling дав йому величезну перевагу в пропускної
здатності в порівнянні з порівнянними транспортних засобів на день і
революцію в світі вантажних перевезень. Більшість механічних
компонентах Transit були адаптовані з діапазону автомобілів Ford на той
момент. Іншим ключовим фактором успіху Transit було величезного числа
різних стилях кузова: Панельні фургони у довгій і короткою колісною
базою формах, пікапи, мікроавтобуси, кабіни екіпажу назвати лише кілька
прикладів.
Двигуни, що використовуються у Великобританії були V4
Ессекс для версії з бензиновим двигуном в 1,7 л і 2,0 л потенціалу.
Вибравши порівняно короткий V-4 двигунами Ford вдалося звести до
мінімуму додаткові довжини обумовлене рішення розмістити двигун
попереду водій .. Інша популярна розвитку під капота / Худ був
оснащення фургон з генератором на час, коли конкуренти британського
ринку очікувати покупцям доводиться задовольнятися "Динамо". 43 к.с.
(32 кВт) Дизельний двигун Perkins з джерел було також запропоновано.
Оскільки цей двигун був дуже довгий і не вміщується під носом короткими
розділу Транзитний's, дизельна версія ознаками рестайлінг і більше
капота. Недостатня Перкінс виявилися непопулярними, і був замінений на
власну "Форд-Йорку" Групою у 1974 році. Для континентальної Європи
транзитної німецької Ford Taunus V4 двигуном в Кельні 1.7 чи Ессекс 2,0
літра версій. Довгий передній носа дизельна версія була також
використана для розміщення Ford 3,0 літровий V6, що поставляються в
фургони для поліції та швидкої допомоги. В Австралії, в довгостроковій
передньої носа дизельного була використана для розміщення Inline
6-циліндровим двигуном, отриманих від Ford Falcon.
Затвердження
жити передній і задній осями в місця системи, включаючи незалежну
передню підвіску, яка за ознаками свого попередника Великобританії
можна було б розглядати як крок назад, за деякими, але по дорозі
коментатори вважають, що чим ширше Transit's відстежувати і довшу
колісну базу ніж компенсовано за очевидним кроком назад представляв
вибору Форда підвіска. Драйвери також оцінив усунення надмірної спеки
кабіна, яка призвела від розміщення водія вище, або в безпосередній
близькості від моторного відсіку в Темзі 400e й інші вперед контроль
легких автофургонів 1950-х років і на початку 1960-х.
У березні
1978 року був прийнятий оновлений варіант - відомий на деяких ринках як
"модель Mark 2" - дебютував з Оновлений розділ носа, новий інтер'єр, а
також введення двигуна Пінто з Кортіна на місці V4 Ессекс. Однак багато
власників флоту мав невдалий досвід роботи з передчасний знос
распредвала проблеми на початку підрозділу Пінто в Кортіна і протягом
двох років Transit 75 була доступна з 1,6-літровим Ford Кент "Двигун
Xflo". Висока продуктивність версіях, призначених для поліції та
швидкої допомоги використання використовували 3,0 л V6 версію движка
Ессекс.
У 1984 році, дизельний двигун-Йорку був перероблений у
2,5 л "Д." (безпосереднє уприскування) шт. На цей раз це покоління
отримало в тому числі неповнолітніх Facelift сіра передня решітка
радіатора з інтегрованими пластиковими навколишнє фара, а також
обернути навколо показниками, більше бампера заглушки і функції
мультимільйонера задні протитуманні фари включення, індикатор, звернути
назад і бортових вогнів на панелі Van. Це Facelift не часто призводять
до нових "номер Марка" застосовується.
Що стало другого
покоління платформи Transit з'явився в січні 1986 року і відрізнявся
все нові кузов ящик "дизайном, який був" один (тобто вітрове скло та
капот на той же кут), а також була змінена передня підвіска до повністю
незалежної конфігурації версії SWB. Діапазон двигунів була перенесена
основному не змінилися за останніми моделями 1978-85 покоління, хоча в
1989 році висока продуктивність 3,0 V6 бензин був замінений на Кельн
2,9 EFI V6. Тонкий Facelift в 1992 році побачила повністю незалежна
передня підвіска прийнятої по всьому спектру, в той час змінено днища
допускається використання одного, а не парні, задні колеса на LWB
похідної, подальше збільшення корисного навантаження - ці моделі можуть
бути ідентифіковані за кілька округліші передні фари.
Це
покоління транзиту була використана Джеремі Кларксон в людині Top Gear
з Ван Challenge, зайнявши друге місце (VS крихітні Suzuki Super Carry і
величезні LDV Convoy). Це включало покупку фургон для менше £ 1000, а
також ряд тестів, що представляє (стерео) Типове використання Van:
чверть милі перетягнути гонці (крос-місто швидкість); навантаженні,
перевезенні і disgorging навантаження меблів (простір, доступ);
Tailgating (видимість, контроль), замінивши "пошкоджені" двері
(технічне обслуговування); Police Chase (обробка) і т.п. Транзитні
підтвердив свою репутацію, виконуючи спритності особливо добре в
кінцевому Chase, "опір при арешті" набагато довше, ніж LDV повільний і
нестабільний Suzuki, який перекинув на перший кривої.
Основні
Facelift транзиту в 1994 / 5 дали Transit нового носа і панель
приладів, а також з 2,0-літровим DOHC 8-клапанний двигун, що міститься
в 1994 році до 1998 Ford Scorpio. Вона схожа на раніше одиниця
Сьєрра-DOHC, але без дистриб'ютора і використовує оновлені OBD
II-сумісний EEC-V рівня блоку керування двигуном. Деякі з 16-Форд
клапанні двигуни, такі, як ті, що в Scorpio, Escort RS2000 і "Гелаксі",
також заснований на цьому блоці. У той же час кондиціонування повітря,
електричні склопідйомники, центральний замок, електричні дзеркала й
подушки були поширені в якості додаткових.
Для 30-річчя в 1995
Transit Ford випустив обмежену модель видання званої транзитної
Hallmark. Шістсот виступили і були доступні в трьох кольорах з 200,
досягнутого у кожній.
Наступний Transit, представив у липні 2000
року, третє все нові розробки, і позикові Styling сигнали від "New Edge
Форда" проектує, як Focus, і Ка. Розроблено "Форд" в США, основним
нововведенням є те, що є в будь-якому передні або задні колеса. Ford
номенклатура робить V184 (задній привід) або V185 (передній привід)
моделі. Ця модель відрізняється "Puma" Тип-Duratorq турбо дизель
використовується також у 2000 Mondeo та Jaguar X-Type, з бензинових
версій, які піднімаються на 2,3 л 16-клапанний видання прямий 4
двигуни. З цим двигуном, Transit може досягати 60 миль / год (97 км /
ч) на 21 секунд і досягти максимальної швидкості 93 миль на годину (150
км / год), повертаючи його на автомобілі типу виконання як стверджують
на ранніх моделях. Демонстрація швидкості ця модель була показана на
Top Gear в 2005 році, коли німецький автогонщик Сабіна Шмитц намагався
керувати його околицях Нюрбургринга в рамках десяти хвилин, час
відповідні Джеремі Кларксон в турбодизелем Jaguar S-Type, вона була
невдалою, але тільки на кілька секунд.
Durashift EST
автоматичною трансмісією (факультативно на всіх моделях задні колеса)
Особливості управління монтується на панелі приладів, спеціально
адаптовані ручний режим, датчик відстані режим, економічний режим і
зимовий режим.
Два роки по тому, Ford представив Transit
Connect, менші Автофургон на основі C170 (Focus) і платформи,
спрямованої на заміну старих Escort і Fiesta моделями. Він розділяє
дуже мало в повний розмір-Транзит з точки зору інженерії, хоча і
проводиться разом з більшою Ван у новому спеціально побудованому
об'єкті в Туреччині.
У серпні 2006 року отримав Transit Facelift
до тіла, у тому числі нові передні і задні ліхтарі, нові передній
кінець, а новий інтер'єр Featuring gearstick на приладовій панелі, а
також включення нового корпоративного дизайну Форда радіо. Крім Styling
змін, силових агрегатів були переглянуті. Старий бензиновий двигун був
замінений одним з Ford Ranger, дизельним приводом переднього колеса
пішли від 2,0 до 2,2 літрів, а всі дизельні двигуни набули високого
тиску Common Rail (TDCi) систем. Силових агрегатів були змінені з
урахуванням нових законодавства викидів. У новій версії (Ford
номенклатурі V347 на передній привід і V348 на задні колеса) виграв
Міжнародний фургон 2007 роком, незважаючи на жорстку конкуренцію з боку
ряду все нові конкуренти.
Крім того, наприкінці 2008 року ",
покриті фільтр сажі" (КФІ) - призначені для задоволення вище норми
викидів, ніж нинішні вимоги Євро IV - була введена як опція для всіх
дизельних двигунів.
Щоб відсвяткувати статусу транзитного як
Міжнародний фургон 2007 Форд побудував цей стиль лімузин фургон -
Transit XXL. Це одноразовий спеціальний, що є одним з найдорожчих
транзити ніколи.
Ford Transit дебютував на американському
континенті в Мексиці 10 вересня 2007 і пропонується більше дев'яти
різних моделей. Це єдина країна на Американському континенті, в якій
він в даний час на продаж.
Форд заявив, що четверте покоління
Transit платформа буде глобальним, який також виступає в якості заміни
для тривалих E-Series/Econoline діапазону в Північній Америці.
Очікується, що вона буде випущена в 2012 році. У проміжний період, Ford
представив меншим, механічно пов'язані Transit Connect на ринок США на
2010 модельний рік.
Із-за чотирьох циліндровий дизельний двигун,
ручна коробка передач, менша вага і більше аеродинамічного дизайну,
транзит палива значно більш ефективним, ніж T E-Series, яка є основою
при V8 і автоматичною коробкою передач. В даний час E-Series конкурує
усередині країни з діапазоном Dodge Sprinter, який є знаком інженерії
Mercedes-Benz Sprinter - один з головних суперників Transit в Європі.
|
Категория: Ford | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
|
Просмотров: 3054
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Опитування
|