Вівторок, 26.11.2024, 04:48
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Honda

Honda Accord
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:OrhAFWrXeMdpvM:http://carsforrent.ru/img/Honda%2520Accord.jpg

Honda Accord є ряд середніх автомобілів виробництва Honda з 1976 року, і продаються в більшості автомобільних ринках по всьому світу. Угода стало першим японським автомобілем, будуть підготовлені в США в 1982 році, коли виробництво було розпочато в Marysville, штат Огайо в Marysville Автомобілі Хонда заводу. Воно також проводиться в Гуанчжоу, Китай, починаючи з початку 1999 Guangzhou Honda спільне підприємство. Угоди були досягнуті значні успіхи, особливо в Сполучених Штатах, де він був самим продаваним японським автомобілем протягом п'ятнадцяти років (1982-97), перевищивши своєму класі обсяг продажу у 1991 і 2001 роках, близько десяти мільйонів проданих автомобілів. Численні випробування в минулому і цій Угоді кол як один з найнадійніших автомобілів у світі.

З початку, Honda пропонує дещо інші форми кузова і варіанти угоди, і найчастіше транспортних засобів на ринок під табличкою угоду одночасно в різних регіонах відрізняються досить істотно. Вона дебютувала в 1976 році як компактного хетчбека, хоча цей стиль тільки тривало через 1980, так як список був розширений і включає седан, купе і універсал. У шостому поколінні Угоди в 1990-х, воно перетворилося на проміжному транспортний засіб, з однієї базової платформі, але з різними органами і пропорціями, щоб підвищити її конкурентоспроможність проти своїх суперників на різних міжнародних ринках. Для нинішнього покоління Угода випущена на північноамериканському ринку в 2008 році Honda знову вирішив перемістити модель подальшого Масштабування і збільшити його розмір. Це штовхнув седан угоду з верхнього межі, що охороні навколишнього середовища США (EPA) визначає як середніх розмірів автомобіль трохи вище нижньої межі повнорозмірних автомобіля з купе, як і раніше оцінюється як середнього розміру автомобіля .

Honda вибрала назву угоди, що відображають "бажанням Хонди для порозуміння та гармонії між людьми, суспільством і автомобільні". Перший проект був змінений на ефективне паливо, низькими викидами транспортних засобів, оскільки воно було введено під час паливної кризи 1970-х років. У Сполучених Штатах і Японії, версія була, отримані з використанням CVCC технологія Honda, засідання нормам викидів 1970-х і початку 1980-х без каталітичного перетворювача.

Перше покоління Honda Accord був запущений в 1976 році як трьохдверний хетчбек з 68 к.с. (51 кВт), 93,7-дюймовий (2,380.0 мм) колісною базою, а вага близько 2000 фунтів. Вона була більше, ніж малюсінькі Honda Civic на 162 дюймів (4115 мм) в довжину. Угода добре продавалися, завдяки помірним розмірами і велику економію палива. Це був перший японський автомобіль з малим функцій, таких як тканину сидінь, тахометр, періодично двірники, і AM / FM радіо у якості стандартного обладнання. У 1978 р. Версія LX в купе був доданий який поставляється разом з кондиціонером, цифровий годинник, і підсилювач керма. У 1979 році чотирьох-дверний седан був доданий до списку виступаючих, і влада пішла на 72 к.с. (54 кВт) при 1599 см (97,6 у.о. в) EL1 двигун був доповнений і на певних ринках замінено 1751 CC (106,9 у.о. в) EK-1 шт. У 1980 році Факультативного двох-ступеневу автоматичну попередніх років стало у три-ступінчастою автоматичною. Трохи змінено оздоблення бампера, грати і нових taillamps і віддалені дзеркала на 4 двері (хром) та LX (чорний пластик) моделей. Були вилучені CVCC значками. У 1981 році модель SE була додана в перший раз, з Novio шкіри сидінь і електричні склопідйомники. Хетчбеків Базова модель отримала менше ж чорного пластику віддаленого дзеркала, 4-дверний, LX, SE і 4-дверний отримав в той же час. Комбінація приладів з переглянутими основному піктограми замість того, щоб сформулювати попереджувальні світлові сигнали і калібрувальні маркування. Nivorno бежевий (код # Y-39) замінити Осло бежевий (# YR-43). Було припинено Темно-коричневий, як це було бронзовий металік. Перестановка Redesigned мати сильний весни для запобігання ненавмисних участь навпаки, замість пружинного рукоятка важеля перемикання передач в 1976 році до 1980 року автомобілі моделі.

Дебютувавши в 1981 році в Японії і Європі, і в якості моделі 1982 у Північній Америці, на додаток до того, виробляються в Японії, це покоління Угода стало першим буде побудований у США, на заводі Honda в Marysville, штат Огайо. З моменту свого першого року на американському ринку, він також став самим продаваним японським табличку в США, вважаючи, що положення близько 15 років. У Японії, сестра моделі під назвою Honda Vigor був відкритий одночасно з новою угодою.

Модернізація як інтер'єр і екстер'єр, друге покоління Угода була механічно дуже схожа на оригінал, використовуючи ті ж 75 к.с. (56 кВт), 1751 куб.см (1,751 л; в 106,9 у.о.) EK1 CVCC двигуна. Економія палива збільшилися майже на 15%. Значно поліпшити якість управління, однак, зробили його одним із найнадійніших автомобілів на ринку США, позиції все ще має місце сьогодні. Цей автомобіль включений популярний риси часу такий крок як килим, велюрова оздоблення кабіни і хромованими акцентами. Факультативний додатково на 1981 Угода була Electro Gyrocator, перша в світі автоматична система в автомобільної навігації. Модель була доступна в сріблі, блакитний та бежевий. Хетчбек LX пропонуються цифровий годинник і декілька вище, економія палива (завдяки більш легкої ваги.)

Національне управління Сполучених Штатів адміністрація безпеки дорожнього руху введені жорсткі вимоги освітлення на американських моделей що завадило Honda в тому числі від аеродинамічного литьевие лампи одиниць, які були використані на австралійського, європейського і японського угоди. НАБДД США вимагає використання запечатаних склопакетів пучка для запобігання запотівання і передбачте можливість простого і доступного заміною одиниць пошкоджених каменів або інших небезпек дорога. США угоди були також зобов'язані мати світлу сторону маркера, встановленого на стороні задніх крил. Німецька угоди були включені додаткові відбивачі, які були вбудовані в задній бампер, а також шайби обприскувачі для передніх і задніх ліхтарів. Японські угоди були унікальними від всіх інших ринках, що вони включають контроль регульований дорожній просвіт і є унікальними в тому, що їх сторона дзеркала були встановлені на середину вперед крила.

У 1983 році Honda модернізувала автоматичної передачі чотири швидкості, значне поліпшення протягом трьох швидкості Hondamatic. КП, п'яти ступінчаста коробка передач залишилася незмінною. 120 миль / год (190 км / ч) Спідометр замінила раніше 85 миль / год (137 км / ч) шт. Special Edition (SE) Краще, Novio шкіри сидінь, електричні склопідйомники, люк на даху влади і замків. Сірі був доданий як кольоровий варіант.

До 1984 року угоди продано на сході США були зроблені на новому заводі Marysville, з якісним вважається рівним, вироблені в Японії. Наприкінці 1983 року, за 1984 моделі, тіло було рестайлінг угоду зі злегка скошеним носом вниз, і були використані кілька більш потужними ES2 1829 CC (1,829 л; в 111,6 у.о.) CVCC силовий, в результаті чого 86 к.с. (64 кВт ). Редизайн в кінці 1983 року часто називають "другим серії другого покоління. Honda комплексного бічні габаритні ліхтарі у бік хвостовій частині, які задоволені вимоги Доту бокові габаритні і закінчився відмінність між конфігураціями хрест хвостом ринку світла. Європейська угода, однак, тепер включені сигнальні вогні на передніх крилах, тільки за кермом добре. США угоду, як і раніше відсутня литьевие підрозділи Head Light.

LX запропонували велюрова оббивка, авто-реверс стерео касеті, кондиціонер, круїз-контроль, підсилювач гальм, гідропідсилювач керма, електричні склопідйомники & центральний замок (тільки седан), цифровий годинник, і антена даху стовп, разом з товстими чорними молдінгами пояса , інтегровані бампери і промийте пластикові макети диски стилі обкладинки, схожа тенденція встановлення Audi 5000. Запаси були жорсткі, як і в східних штатах, було чекати місяцями для седана Graphite Gray, то популярний колір. Хетчбек LX був єдиний варіант 1984 цього угоди, щоб включити Dual View бічні дзеркала.

Седан 1984 була доступна в чотирьох кольорів кузова, грецькою і три білих металевих сторінку: Колумб сірий, червоний Regency (Бургундія), і Stratos Синій (сталь). Регулярно хетчбек була доступна в грецькому Білий, Домініканська червоного кольору, а металевий Stratos Blue. '84 LX хетчбек прийшла в трьох кольорах металевих тільки: Graphite Gray, Regency червоний, коричневий і мідь. Ці моделі були по дорогах США і минулого століття.

У 1985 році спеціальне видання повертається в якості Se-I, спекулюючи на останньому році виробництва другого покоління. Вприскування палива, 110 к.с. (82 кВт) не CVCC ES3 двигуна виключно для цієї моделі. Кличка, Ю-I, був запозичений з SE обробкою, але включив "-I" для позначення палива вище рівень обрізки's упорскуванням двигуна. Цей 12-клапанний, 1829 куб.см (1,829 л; у 111,6 куб) Двигун став першим не-CVCC двигунів, які використовуються в угоді, і тієї ж базової конструкції використаний двигун від Honda до 1989 року. Як і в попередньому SE обрізки в 1983 році, SE-а ознак Novio шкіри сидінь, електричні люка, бронзові тоноване скло, система Premium Sound з касети, і 13 "диски.

Заморські версії угоди та її доступні параметри відрізняються від ринку до ринку, з Японією цілому отримують більше можливостей раніше, ніж решта світу. У 1981 році в угоді пропонується регульована висота їзди Пневматична підвіска на японському ринку. З 1983 року в Японії і 1984 в Європі, друге покоління Угоду було доступне з антиблокувальною гальм (під назвою ALB) в якості опції. Ця гальмівна система була вперше використана угода гальма на всіх колесах диск. Вприскування палива стали доступні в 1984 році на японському ринку з раніше введення ES3 двигуна в SE-а, взявши на рік прибути в північноамериканському і європейському ринках.

Третє покоління Угоду було введено в Японії і Європі в 1985 році і в Північній Америці в 1986 році. Це був дуже яскравий формі, з огляду на схожість на другому і третьому поколінні прелюдій. Одним з примітних особливістю було те фліп-фари, незвичайних для седана. Седан моделей, що продаються на європейському ринку фіксованого ознаками фари та інше кластер задній ліхтар.

Ця угода стала першим Honda застосовувати подвійні важелі на передній і задній частин-макету, які поширюються з основ громадянськості і прелюдія в 1988 році і Інтегра в 1990 році. Хоча більш дорогі, ніж у конкурентів "систем типу Макферсон, ця установка забезпечує більш чітке і стабільність для обробки транспортного засобу. Всі вони мають передніми і задніми стабілізаторами поперечної стійкості, а також. Гальма були або великий 4-колісні диски з двома супортами (як і в моделі JDM Si), менше 4-х колісні диски з одного супортами, або передній диск / задній барабан системи. АБС були також доступні як опція на 4 колеса моделях дискові гальма, хоч і не в Північній Америці. Базова модель угоди їхав на 13-дюймові сталеві диски з ковпаками з більш дорогих моделей з можливістю 14-дюймові легкосплавні диски.

Угода є двигунів включала наступне: в Японії, A18A, B18A, і B20A; в Європі, A16A1, A20A4, B20A2 і B20A8; в Північній Америці: A20A1, A20A2, A20A3 і A20A4 (в японських і європейських моделей) .

Інтер'єр угоду коливався від спартанського до розкішних. У японському ринку додому, в Угоді були доступні з повним пакетом влади, шкіряний салон, підігрів сидінь, підігрів дзеркал, цифрові комбінації приладів, сонце дах, круїз-контроль, і навіть клімат-контроль. Угода Aerodeck (трьохдверний хетчбек угоду зробив для японських і європейських споживачів) було сидіння Recaro. Експорт угоди не були доступні в більшості з цих варіантів, мабуть (і в США, зокрема), так як Honda розглядається як будівельник малолітражні автомобілі, а не поїдають продажів від нещодавно введеної рядку Acura.

Угода була є в кількох стилях тіла в усьому світі, у тому числі 4-дверний седан, 3-дверний хетчбек, а також 3-дверний "Aerodeck", яка схожа на третьому поколінні Громадянська малолітражний хетчбек і не була продана в США чи Канаді. 2-дверне купе був доданий на 1988 рік, побудована виключно в Marysville Honda, Огайо заводу.

Більший Honda Accord заснований на "шасі КБ" була створена в Японії. Це покоління було першим не мають три-дверна модель, і першим, який продається виключно дилер Honda Clio мережу в Японії. Сестра автомобіля під назвою Honda Ascot, що відрізняються лише незначно відрізнятися від седана JDM Accord був запущений в продаж в магазини Primo Honda, що також здійснюються попереднього покоління угод. З іншого боку, Honda Vigor, раніше тісно пов'язані з угодою, стала абсолютно іншої моделі, оснащені встановлений поздовжньо-Inline п'ятициліндровий двигун.

Це більш консервативним угоді зараз народила сильним схожістю з братом своєї висококласною другого покоління Acura Legend. Угода дозрів у великих автомобілів, в даний час наближається до подібних середнього Ford Taurus, і набула статусу "середнього".

Це була одна з перших серійних автомобілів США функцію оптичних відбивачів з повністю прозорими лінзами фар на заміну більш традиційних лінз розсіяне освітлення. На відміну від більшості виробників відходить від традиційної запечатаних освітлення пучком, Honda обрала перехід до багатопартійної стиль відбивач лампи при збереженні використання скляною лінзою замість полікарбонату як це найбільш поширені сьогодні.

Для цього четвертого покоління угоди, Honda домоглася значного поліпшення проектування. Всі угоди, що продаються в Північній Америці прийшла з абсолютно новим 2,2 літра 16 клапана з електронним вприскуванням палива, замінивши попередній 2,0 літра 12-клапанним модель з минулого покоління. Вперше в автомобільній промисловості для не розкіш транспортний засіб було його всі поїзди алюмінієвий двигун (двигун і трансмісія). Також слід зазначити, всі угоди оснащений автоматичною коробкою передач використовується електронним управлінням задніх моторами знизити низькочастотний шум і вібрація. Гора, що містяться 2 заповнена рідиною камер, розділених клапан управляється комп'ютером. На низьких оборотах двигуна, рідина прямує через клапан демпфування вібрацій. Понад 850 об / хв, рідина направляється близько клапана рішень моторами жорсткіше.

У США були зняті LX-а і SE-я позначень, замінюється DX, LX, EX і комплектації. Канадське угоду обрізки різноманітних рівнів незначно відрізнятися від американських моделей з LX, EX і EX-R приблизно відповідає американським DX, LX, EX і, відповідно. Четверте покоління EXi угоди продаються в Австралії та Новій Зеландії запропонували ж 4 колеса технологія була доступна опціонально на США Honda Prelude. США угоду купе були доступні в тому ж DX, LX і EX планки, як США Accord Sedan (LX, EX і EX-R в Канаді).

125 л.с. (93 кВт) 4-циліндровий двигун був запропонований в DX і LX моделей (F22A1), а в 1990 і 1991 EX отримала 130 к.с. (97 кВт) версії (F22A4). Круїз-контроль був виключений з DX седан, з кондиціонером, що залишилися дилер встановленої опцією. LX зберіг ж функції, що й попередні покоління, включаючи кондиціонер, електричні склопідйомники, замками і дзеркалами. 90-91 EX Додано 5 кінську силу розходжень у випускному колекторі дизайном, трохи більше, вихлопні труби і глушники Twin розетку. 15-дюймові алюмінієві оброблюваних легкосплавні диски, люк, оновлено оббивка, задні Бар стабілізатора і потужні 4-касета стереосистема, є стандартними на всіх моделях EX. Деякі моделі були рідкісні, хоча спеціальних наказав з антиблокувальною гальмівною системою (у той час абревіатура ALB, зараз всі автовиробники посилатися на неї як АБС). Перероблений ручна коробка передач з гідравлічним зчепленням була стандартного обладнання на всіх планки в той час як всі нові з електронним управлінням 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач носить факультативний характер для всіх моделей.

Деякі новий дилер встановлених аксесуарів, пропонованих зараз у тому числі одного диска в тирі-програвач компакт-дисків або стовбур встановлений 6-дисковий чейнджер, протитуманні фари, сигналізація, спойлер заднього крила, спойлер стовбур губу, багажник, повний і половина носити маску , Центр підлокітник, еквалайзер, козирків вікна, люк на даху козирка, покриття автомобіля та кабіни покриву.

Через посилення правил безпеки з автоматичної НАБДД, всі 1990 і 1991 роках угодами продані в Сполучених Штатах прийшли оснащений моторизованим плечі ремені для передніх пасажирів у відповідності з пасивним мандати стриманість. Ці напівавтоматична обмеження були два компоненти системи; моторизованих плечового ременя разом з неінтегрованих і ручних ременів безпеки. -О-пліч ременями автоматичного бігала навколо кожної віконної рами оточуючи водія і переднього пасажира, коли двері закриті і назад, щоб звільнити їх, коли відкрито. Поясні ремені проте, все ще необхідні керівництву кріплення.

У 1991 році Honda представила Accord Wagon, виготовлених на Marysville, Огайо заводу. Завод експортував Огайо праве кермо вагонах і купе в Європі і Японії. Європейських і японських автомобілів варіанти не були доступні в США, включаючи автоматичний клімат-контролю, електрорегулювання сидіння і ряд інших незначних особливостей. Угода Вагони були доступні тільки в LX і EX обрізки в Північній Америці або просто 2.2i в Японії, вони більшою Гальма передні, щоб компенсувати додатковий вага і на відміну від інших американських угодах включити бічні подушки безпеки водія в якості стандартного обладнання. Крім забирається Tonneau покриву в багажник і без ключа запис на моделях EX, вагони були обладнані такими ж, як їх купе і седан колег. Honda знову SE (раніше SE-а) моделі на 1991 рік. Вона повернулася середньострокових до списку виступаючих без традиційного Хонда-бозі High Powered аудіо системи, але з AM / FM Stereo Cassette 4x20watt EX аудіо система, шкіра обробка рульового колеса, сидінь і дверних панелей; вприскуванням палива, 140 к.с. (104 кВт ) двигунів; 4-ступінчаста автоматична коробка передач, ABS, і в якості стандартного обладнання. Вперше ручна коробка передач не було запропоновано в SE. Два кольори були доступні: Solaris Срібло металік з Графіт чорний інтер'єр і Бретані синій металік з інтер'єром Слонової Кістки. На відміну від попередніх видань, 1991 SE не було оснащено унікальним стилем диски, але замість цього здійснюється менш відмінною коліс EX моделі.

Угод отримав легке Facelift на 1992 модельний рік. SE ошатним був знову впали, але залишив свій 140 к.с. (104 кВт) F22A6 двигунів для використання в моделі EX. Цей двигун додає 15 к.с. за DX-LX СТІМ і 10 к.с. за 90-91 EX оздоблення через подальшого перегляду системи вихлопних газів з використанням тих же раніше використовувалися EX-Ю-близнюк глушника розетки, переглянутий тракт повітрозабірник, розподілвалу і переглянуті Переглянутий впускному колекторі використанні МАБ метелик клапани, які відкриваються при 4600 об / хв для збільшення дихання повітрозабірник на високих обертах, аналогічних за конструкцією 92-96 Prelude Si VTEC і моделей. За 1992 та 1993 року модель, незручність моторизованих система плечового ременя були замінені стандартні драйвери бокові подушки безпеки і звичайних плеча / Композиція ременів безпеки для всіх, але в центрі заднього пасажира. Anti-Lock 4-гальма на всіх колесах диску стала стандартом на EX. Передні і задні facias отримав більш округлий і оновлений погляд, купе і седан Модель отримала нову решітку радіатора, нові фари, ліхтарі Відкритий паркінг, трохи тонший формування сторони тіла, оновлення дизайну коліс і вперше використаний Coupe EX коліс відрізняється від Седан EX. Оновлений седан отримав укорочені задні ліхтарі з перевернутої бурштин сигналу повороту і світла резервної позиції, проте в купе і універсал задні ліхтарі схожі на ті ще з 1990-1991 угоди. Купе використовували новий переглянутий переверненої позиціонування сигналу і резервні ліхтарі, але вагон однак задні ліхтарі залишилися такими ж, як 90-91 одиниць. EX комплектаціях включити радіо протиугінна функція для запобігання крадіжок стерео. Сидіння переднього підлокітника водія тепер стандарту на LX і EX моделі. Деякі дилер встановлених аксесуарів були скинуті в тому числі багажника, стовбур-спойлер і кабіни покриву. Був доданий комплект золотих "Готово".

У 1993 році Honda представила седан 10-річчя видання в ознаменування 10-й рік виробництва США угоди. 10-а ювілейна був заснований на угоді LX Седан, але прийшли, оснащених кількома можливості, які недоступні в LX обробкою. Оновлення включена ABS, 4 диска гальма на всіх колесах, 15 "EX Coupe шість говорив литі диски, тіло кольорові бічні молдинги, спойлер підборіддя, а також стандартною автоматичною трансмісією. Три кольори були запропоновані для 10-та ювілейна: Frost White, Black Pearl Гренада, і Аркадія Зелена перлина ". моделями 10-річчя також включені тієї ж тканини сидінь Premium, виявлених в моделях EX. Frost White і Аркадія Зелені автомобілі були пов'язані з тією же колір інтер'єру як їх LX / EX колег, синій і слонової кістки, відповідно. Гренада Чорний автомобілі в парі з інтер'єром сірий, а чорний Гренада EX була Слонової інтер'єр.

SE повернувся на 1993 рік і як седан і вперше після 1989 SE-я, як купе. Седан SE ознаками Dual фронтальні подушки безпеки, перша угода, зробити це. 8-кнопка, 4-спікер Хонда-бозе-аудіо система, автоматична коробка передач, шкіряна обробка і тіло кольоровими бампера і молдинги сторони тіла були стандартними. Купе СВ включена заводу задній спойлер крила, яке дещо відрізняється по дизайну від уже наявних дилера встановленого допоміжного заднього спойлера крило. У Канаді, ДП прийшла з підігрівом передніх сидінь і підігрів дзеркал вид збоку. Обидва седана і купе отримали відмінні 15 "диски, а також. Всі SE седанів у 1991 і 1993 роках були виготовлені в Японії, а СВ усі купе були зроблені в США. Седана була доступна в двох кольорах: Cashmere Silver Metallic та Женеві зелений Pearl, як з об'ємним Слонової Кістки. купе пропонується з двома кольорами, а також: кашемір Срібло металік і Atlantis Blue Pearl, як знову з об'ємним Слонової Кістки. На жаль, 1993 року, буде лебедина пісня для ДП як виняткового, високий вміст, обмежені Видання угоду моделі. Наступні покоління будуть використовувати "Special Edition" позначення, а не використовувалася раніше "СЕ" Призначення цих моделей складається з об'єднання LX угоду з декількома EX схожих рис з 1993 10th Anniversary Edition LX.

Наприкінці життя моделі ЦП угоди, "pilarred Hardtop" модель називається Honda Ascot Innova була створена в Японії, на базі шасі ЦП угоди, але з іншого, набагато більш сучасний стиль тіло, приймаючи сигнали від Honda Prelude 1992

У 1994 році Honda Accord була перенесена на ще більше "CD" шасі, в першу чергу краще відповідати вимогам ринку Північної Америки. Він ріс в ширину, але дивним зменшився в довжину, в результаті чого вона кваліфікувала як середніх автомобілів у Північній Америці. Таким чином, вона стала занадто велика, щоб поміститися на сприятливий податковий кронштейна в Японії, де його роль буде частково брати на себе менший другого покоління Honda Ascot Honda і Ráfaga.

DX, LX і EX залишається американська лінія обробки, а Канада зберегла LX, EX і EX-R. 5-ступінчаста механічна основному залишилися незмінними, і 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач, відома своєю жорсткою зміни, тепер включені Хонда "Оцінка-Logic" зсуву програми. Всі Угоди Моделі одержали більш ергономічний інтер'єр з використанням стандартних засобів безпеки, таких як подвійне подушками безпеки і посилити побічні дії променів. Ексклюзивно для ЕХ була F22B1 VTEC версії попереднього покоління 2,2-літровий 4-циліндровий (виготовлення 145 к.с. (108 кВт) в порівнянні з 140 у попередньому поколінні EX), антиблокувальна гальм (в даний час варіантом для LX), 4 колеса дисковими гальмами, 15 "легкосплавні диски, а задні Бар стабілізатора. шкіра була опція в EX обробка шкірою оснащені моделі тепер іменуються EX-L. DX і LX моделями прийшли обладнані аналогічно попереднім поколінням і були забезпечені Переглянутий варіант попереднього покоління 2,2 літра Non-VTEC 4-циліндровий двигун. F22B2 цей двигун було оцінено at130 к.с. (97 кВт) в порівнянні з 125 у попередньому поколінні. Угода була знову назвав Motor Trend Імпорт Автомобіль Року 1994 . купе угоду, як і в попередньому поколінні дивився майже в точності, як седан, і це було останнє покоління "Акорд запропонувати вагон варіанту в Америці.

Honda розробила "Спорт" варіант цієї угоди для японського ринку, про який йдеться як Si-R, це угода, яке важко було відрізнити від зовнішнього мудрий запуску моделі з заводу, і прийшли оснащений 200 к.с. ( 149 кВт) H22A DOHC VTEC двигун, який аналогічний H22A1 двигун знайдений на американському ринку Prelude VTEC тієї ж епохи. Вона прийшла в конфігурації з 5-ступінчастою механічною коробкою передач у стандартному або додатковий чотирьох-ступінчастою автоматичною коробкою передач не було. Вона прийшла тканиною, спортивні сидіння стиль схожий на Прелюд, і багато типові параметри влади знайти на EX обрізки угоди. Хоча є виключно японські моделі ринку, багато з цих угод були побудовані в США на заводі Marysville Хонда Огайо, але були відзначені на експорт тільки у цій моделі не було запропоновано в Північній Америці. На жаль, не відомо значно більше про цю моделі, оскільки вони дуже рідкісні і були зроблені у відносно низьких цифр.

У 1995 році дебютував в Угоді двигун V6, 2.7 л C27 запозичена з першого покоління, Acura Legend, на ринку США. V6 був запропонований як у LX і EX версіях седан, LX моделях іменуються LX-V6 і EX моделях EX-V6. EX-моделям прийшла V6 обладнані аналогічно EX-L зі шкіряними сидіннями є єдиним варіантом в EX-V6. Додавання вище C27 двигун потребує значних змін в КР платформа, за V6 моделях спортивного змінений двигун вікна, високі передні крила і капот, ніж різні I4 моделями, проте, ці відмінності важко місці без обох моделей припарковані бік -о-пліч. Обидві версії V6 отримав подвійний вихлопною трубою, 4-ступінчаста автоматична коробка передач, 15 "легкосплавні диски обробляються на екс-V6 і 15-дюймові колеса сталі з повним покривів на LX-V6, і злегка оновленою гратами радіатора. Угода бачили дуже мало інших змін, в 1995 році, за винятком декількох різні зовнішні / Інтер'єр колірних сполучень.

У 1996 році Угоди пройшов звичайний середині покоління лифтинга. Більш округлі бампери, злегка змінену передню панель з новими сигнальних вогнів і задніх ліхтарів заднього дати Угода м'яким поглядом. Всі Hondas тепер дотримуються вимоги федерального уряду діагностики OBD II двигун хоча всі три варіанти двигуна залишилася колишньою. З метою підвищення конкурентоспроможності в Угоді по відношенню до своїх суперників на різних міжнародних ринках, генеральний директор Honda Нобухіко Кавамото вирішив на однієї базової платформи для шостого покоління-Аккорд ", але з різними органами і пропорціями для місцевих ринків. У Сполучених Штатах в 1996 році модель складу групи входили 25-річчя видання, модель позиціонується між DX і LX.

У 1997 році Honda випустила "Special Edition" версії Accord (не плутати з SE). Вона була запропонована в трьох кольорах: Хізер Mist Metallic, Сан-Марино червоного та темно смородина Перл. Спеціальне видання отримало заводі встановлена система безпеки з ключа вхід, одно-диску CD-плеєр, кольоровий стороні тіла формування, відмінною диски і люк на даху. Було запропоновано у випадку автоматичної коробки передач тільки й була встановлена з тим же двигуном як LX.

У Новій Зеландії, 5-го покоління угоді було зібрано на виготовлення сайту Honda в Нельсон і був звільнений у березні 1994 року. Вона була доступна в LXI, EXi та імперативи, S комплектації. Підтяжка обличчя був випущений в грудні 1995 року, який співпав з випуском двигунів VTEC у верхньому специфікації моделі. Обрізати рівнів LXI, VTi і VTi-S.

Запуск п'ятого покоління також відзначений вперше Honda на ринку Європи тільки угода моделі, зроблені на його свіндон заводі в Сполученому Королівстві. Європейський седан угода була, однак, не пов'язані безпосередньо з компакт-диска угод, а до попереднього ЦП угоди, як це було кілька перероблена версія вищезгаданої Honda Ascot Innova. Swindon вбудований Accord Sedan супроводжувалася в європейських ринках, купе і Aerodeck Estate імпортується з США. Одночасно з цим британський Rover Group, партнером Honda в цей час почали модель називається Rover 600, яка була розроблена разом з Європейською угодою і седан, які під шкіру, він нагадував.

Для шостого покоління Honda розділити угоду на три окремих моделей, призначених для японського, північноамериканськими та європейськими ринками. Однак у вагоні було припинено в Північній Америці, а в купе було припинено в Японії.

Японські моделі стали більш вузькими, ніж попереднє покоління, повертаючись до сприятливих "розмір 5" податкові кронштейн, за винятком Euro R і вагонів, які були класифіковані як розмір 3. Майже ідентичні сестри автомобіль, Honda Torneo, що замінив Honda Ascot і Ráfaga Honda в Японії. Хоча вагон був припинений в Північній Америці, Honda розробила версію Aerodeck моделі JDM, продається в основному в Японії.

Euro R включити двигун H22A оцінив 220 к.с. (160 кВт), 5-ступінчаста механічна коробка передач, сидіння Recaro, спірально-Torsen ЛСД, спортивна підвіска, спортивні вихлопні (у тому числі 4-2-1 нержавіючої заголовків) і титан gearknob. Було також оснащена унікальним комплектом тіло заводу, яка включала спалахів і була доступна в деяких кольорах недоступні іншим угодами (наприклад, Milano Red).

SIR-T модель включала двигун 2.0L F20B оцінив 200 к.с. (150 кВт, 200 к.с.) (180 к.с. (130 кВт, 180 к.с.) автоматична) і 144,5 фунта · футів (196 Н • м), 11.0.1 стиснення, 7800rpm Redline як H-серія VTEC двигунами від заводу обмежується 7800 RPM. F20B використовує унікальну синій обкладинці клапана. Як і все більша переміщення двигунів Honda, F20B встановлений з нахилом до водія.

Переміщення Gear-палиці на правий що дозволяє вручну вибрати 1, 2, 3, або 4-й передач допомогою вгору і вниз, перехід дії як послідовний редуктори використовуються на JGTC NSX. При виборі конкретного передач, передач, що залишається на всіх оборотах на хвилину. Коли штовхнув Rev-обмежувач, двигун буде щасливо відмов у відношенні його як керівництво. Однак передавальних чисел для кожної передачі такі ж, як у звичайний режим і передачі як і раніше працює як звичайна автоматична коробка передач в усіх інших експлуатаційних характеристик.

Модель Wagon SiR включали тільки 2.3L VTEC H-серія двигуном в лінійці Honda-вгору. H23A двигун потужністю 200л.с. / 190л.с. (AWD), і крутний момент 162,8 lbft @ 5300RPM, 10.6.1 стисненні, 7800rpm Redline, як і інші H-серія VTEC двигунами від заводу. H23A використовує унікальну синій обкладинці клапана. Як і все більша переміщення двигунів Honda, H23A встановлений з нахилом до водія.

Американський угоді була доступна тільки в седана і купе форму, ставши найбільшим на сьогоднішній день угоду, спільне використання платформи з JDM Honda Inspire. Хоча попереднє покоління купе були розглянуті дві двері версіях седан, купе 1998 року був першим буде надана ексклюзивна передня панель, задня задні ліхтарі, колісні диски, а також багато інших панелі кузова, і в даний час на ринку як окремий кілька модель, "Акорд купе", щоб встановити її від більш орієнтованих на сім'ю версію седана. Вона також дозволила Coupe, який був експортований у інші ринки, вписуються в більш легко з місцевими версіями угоди.

Для моделі 1998 року, седан був запропонований DX, LX, EX і EX-V6 планки в той час як Accord Coupe був запропонований тільки в LX, EX і EX-V6 СТІМ. Модель DX був оснащений двигуном 2.3L I4 оцінив 130 к.с. (97 кВт) (від минулого покоління Акорд), а LX і EX включити двигун 2.3L I4 VTEC оцінив 150 к.с. (110 кВт). Всі 4-циліндрові моделей поставляється з 5-ступінчастою механічною коробкою передач із стандартним 4-ступінчастою автоматичною факультативно. DX залишилися значення орієнтованої обробка, НЕ аудіо-система, ручної Windows, ручні замки, ні круїз-контроль, задні барабанні гальма і 14-дюймові колеса стали. DX вартістю пакету додав Радіо-касетний програвач, кондиціонер, круїз-і контроль; це була відома як Угода DX в Канаді, де вона була базової моделі в список виступаючих. LX обрізки додав електричні склопідйомники, центральний замок, регулятор двері ввічливості і 15-дюймові колеса стали; SE (Special Edition) Пакет доступний з 1999 року Додано АБС і 15 дюймові легкосплавні колісні диски. EX обрізки додав влада люк на даху, з одним диском радіо / CD програвач, литі диски, ключ-картка, задні дискові гальма, ABS і оновлення тканини. Шкіряними кріслами заводі була встановлена варіантом для колишніх. Всі V6 седан і купе Моделі отримали нову 3.0L SOHC VTEC V6 двигун оцінив 200 к.с. (150 кВт) і 195 фунтів · футів (264 Н • м) (від 3,0 Acura CL). EX-V6 отримав стандартний шкіра, АБС, автоматична коробка передач, і повністю автоматичний клімат-контроль. Деякі дилер встановлені параметри включають: позолота комплект золотих відгук вихлопних Finish (и), золотим оздобленням коліс центрі кришки, 6-дисковий у тирі-чейнджера CD, магнітофон, протитуманні фари, крило спойлер, сигналізація, люк на даху автомобіля козирку покриву та аксесуари Chrome коліс.

У 2001 році, як американський ринок Угоди седана і купе пройшли Малі лифтинга. Нова передня панель, задній бампер, бічні спідниці перебудова, нові задні ліхтарі і колісні конструкції опріснених виглядати угоду's. Інтер'єр бачив кілька змін з виключенням деяких тканин і аудіо змін конфігурації. LX і LX-V6 тепер включений стандартний програвач компакт-дисків, і колишній 4-циліндровим тепер включені 6-диск в CD-чейнджером тире з програвачем касет і екс-6 запропонувала, що стерео плюс автоматичний клімат-контроль. EX-V6 моделі також передбачена система тяги, що може бути відключена за допомогою вимикача, першою угодою мати таку систему включені. Спеціальне видання повернулися в купе і седан моделі. Вона включала всі можливості LX, але додає, ексклюзивні диски, ABS, Keyless в'їзді і одного CD / касета радіо.

Honda прийняла рішення продовжити це покоління "Акорд додатковий рік. Раніше, в Угоді РАН чотири роки на одному тілі-стилю і Facelift перед перероблений. Типовий цикл покоління угода була 2:4 тенденцію, з нещодавно випустила модель з роками 1 і 2 без зміни, а потім отримати Facelift років 3 і 4 до великої модернізації. Це покоління буде працювати в цілому 5 років в 3:5 тенденцію, з Facelift, що відбуваються в чотири роки, і угода продажів залишається стабільним, незважаючи на ще один рік.

Незважаючи на репутацію Угода по надійності, V6 моделей страждає від передачі невдач і навіть були включені в клас дій судових позовів проти компанії (4 циліндра моделях були також порушені, але не до такої ж міри). Це призвело до корпорації Honda про продовження гарантії на 2000 р. по 2001 моделям до 7 років або 100000 миль (160000 км). 1998,99 і 02 автомобілів були розглянуті на індивідуальній основі. Проте ніякого офіційного нагадати сталося. У Канаді, нагадаємо листи були розіслані власникам, які входять в певний діапазон VIN, це гарантія згодом знову продовжено для деяких власників 7 років 11 місяців у довжину.

Починаючи з 1998 року, Honda Accord ключі були оснащені іммобілайзер мікрочіпів. У 1999 році Угоди були складні дзеркала. У 2002 році спеціальне видання було припинено і DX-Співвідношення ціна пакета була знову введена.

1998 Угода була також зібрані в Новій Зеландії в самому кінці загальних Нової Зеландії CKD виробництва автомобілів (у зв'язку зі зміною тарифів на імпорт автомобілів у цій країні). 1200 прикладів з машини (з використанням середніх США кузов седан), зроблене до заводі Honda Нової Зеландії був закритий (перша Honda фабриці операції, яка буде закрита), потім виробництво імпортованого з Таїланду.

Європейський Honda Accord, а також зроблені в Суїндоне, стало дуже відрізняється від своїх двоюрідних братів з точки зору стилю, а також коротше JDM і американський ринки угод. Вона була доступна як седан і 5-дверний хетчбек (хетчбек), з американо-купе імпортовані завершення діапазоні.

Стандартна обробка (і якістю внутрішніх справ) з Honda Accord була вище за рівень аналогічного автомобілів (Ford Mondeo, Peugeot 406, Vauxhall Vectra та ін) у своєму класі. Basic S прийшла з ABS, сигналізація, іммобілайзер, і кондиціонером в стандартній комплектації, з SE даючи можливість металік, круїз-контролем, клімат-контроль, а потім, СБ-Nav. 1998 - 1999 ES прийшов з усім (крім сб-Nav ще за бажанням) і з повним горіха і шкіряний салон з підігрівом передніх сидінь. Це була замінена SE виконавчої влади наприкінці 1999 року.

Версія ЄС неповнолітній Facelift в 2001 році змінилася в тому числі гриль, сплави, бампер і обидві задні і передні фари. У 2001 диферент діапазон був розширений з типом-V; найближчі повністю завантажена зі шкіряною обробкою, супутникової навігації та (звичайно) Tiptronic автоматичної коробки передач у стандартному і "Спорт", яка була скоригована з SE Styling, спойлер, кольоровим маркуванням боку спідниця (на відміну від чорного пластику).

Угода Type-R (CH1) модель була продана на європейських ринках. 2156 CC (2,156 л; в 131,6 у.о.) I4 H22A7 VTEC двигун оцінив 220 к.с. (160 кВт, 220 к.с.) @ 7200rpm і 221 Н • м (163 фунтів • м) @ 6700rpm. Сидіння Recaro, ЛСД (Limited Slip Differential) і жорсткої підвіски прийшов стандарт. Інші кошти в цю модель включала 1.8L F18B VTEC двигуном потужністю 136 к.с. і 2L F20B6 VTEC двигуном потужністю 145 кінських сил.

Type-R Type-V, і спорт можуть бути визнані знач
Категория: Honda | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
Просмотров: 2832 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz