Вівторок, 26.11.2024, 04:54
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Honda

Honda CR-V
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:4JKcSFJBE0A82M:http://ru-honda.com/wp-content/honda-cr-v-2007.jpg

Wrxis великий позашляховик кросовер виробництва японської компанії Honda з 1996 року. Було вільно, отриманих від Honda Civic, щоб задовольнити попит публіки на спорт-позашляховика від Honda. Існують розбіжності щодо того, що "CR-V" означає, з джерелами Honda на різних ринках, посилаючись на різні значення. Хоча Honda продажу літератури у Великобританії повідомляють робить посилання на "Рекреаційні Компактний автомобіль", інші посилання Honda (у тому числі офіційний Японії Honda CR-V Fact Book і Honda Весь світ) Cite "Runabout Зручне транспортний засіб". Він проводиться в обох всі провідні колеса і передні колеса, хоча на багатьох ринках, таких як Великобританія та Австралія, пропонуються тільки всі колеса.

Honda випускає CR-V в Сполученому Королівстві і Японії на світовому ринку, а з 2007 року, північноамериканський CR-Vs виробляється в Східному Свободи, штат Огайо. CR-V проводиться для китайського ринку Dongfeng Honda Automobile Company, спільне підприємство з Dongfeng Motor Corporation. Починаючи з осені 2007 року, північноамериканський CR-Vs також буде випущений в штаті Халісько, Мексика, на додаток до США, Японії і Великобританії з-за високого попиту. Honda керівництво розглянув рішень CR-V в якості одного з перших транспортних засобів буде проводитися на новому об'єкті Honda в даний час закінчити будівництво в Грінсбург, штат Індіана, який відкрився восени 2008 року, однак об'єкт спочатку буде виробляти виключно Civic, яке може звільнити місце у Східному Свобода для CR-V виробництва з 2009 року вперед моделі. В інших країнах, CR-V це найменший позашляховик Хонда крім елемент, пов'язаний з проданих у Сполучених Штатах і Канаді, і HR-V продається в Європі. У розмірі, CR-V слотів між елементом і Pilot.

Представлений в Японії в 1996, CR-V Honda була перша в будинку призначені позашляховик і спочатку був призначений для транспортного засобу лише нішу. Honda не вирішувалася на ринку транспортних засобів, оскільки багато хто вважали, автомобіль не мають потенціал, щоб продавати разом з паспортами Honda і взяти на себе роль вступу Хонда рівня позашляховиків. У Сполучених Штатах, вона була показана в перший раз в 1996 році на Чиказькому автосалоні. Посилаючись на сильних продажів порівнянних Toyota RAV4 після її релізу, модель була потім приніс в Штатах в лютому 1997 року. CR-V з'явилася приблизно в той же час, Subaru Forester, і через пару років після JDM Nissan Rasheen.

Справжній CR-V виробництво тривало з 1996 по 2001 рік. Після введення, моделі був тільки один рівень обрізки, яка згодом буде відомий як модель LX обробка, вона була на харчування від 2,0 л прямий-4 B20B виробництва 126 к.с. (94 кВт) і 133 фунтів · футів (180 Н • м ) крутного моменту. Зовнішні розміри для цього двигуна будуть ідентичні двигун 1,8 л "Інтегра", але внутрішньо двигун був більше 84 мм народила додати додаткове переміщення необхідно виробляти більше крутного моменту. Двигун використані цільних циліндрів рукав будівництво унікального від будь-якої іншої B-Series двигун при перекритті камери згоряння. Ходова частина була цілісна конструкція з 4 колеса подвійних поперечних важелі підвіски. Всередині, на задніх сидіннях могли скласти вниз, і пікнік таблиця була вкладатися в задній частині підлоги. Загальний зовнішній ознака, який було видно з цього покоління була пластикова облицювання охоплює передній бампер, задній бампер, крила, і криниці. У більшості країн, CR-Vs було хромовані грати радіатора, однак, у США, грати була зроблена з того ж чорного пластику як бампери. Одне з основних відмінностей між LX і EX планки в тому, що було EX антиблокувальну систему гальм і 15 дюймові легкосплавні колісні диски, а не LX. Міст варіанти: передні колеса або Honda's Real Time 4WD.

Honda's Real Time 4WD система на CR-V використовує подвійний гідравлічний насос заднього диференціала і 4WD роздавальної коробки. Подвійний задній насос працює differental передніх коліс при нормальних умовах потім автоматично передає влада передається на задні колеса, коли це необхідно, без участі драйверів в системі. Щоб дозволити ABS гальмівної системи до роботи, коли CR-V бере участь в експлуатацію чотири колеса, 4WD відключається, якщо застосовуються гальма.

Пізніше моделі CR-Vs оснащений автоматичною коробкою передач також мають перетворювач крутного моменту і блокування Оцінка програмної логіки, яка допомагає CR-V при сходженні на крутих схилів, зберігаючи передачі в знижену передачу. 2007, а потім модель 4WD система була вдосконалена і направляє додаткові 20% більше крутного моменту на задні шини в порівнянні з попередніми моделями.

Хоча кузова залишилися такими ж, як перше покоління, оновлення для CR-V зроблені в період з 1999 по 2001 роки було зроблено у відповідь на критику з боку оригінальному двигуна вистачає достатньою владою для автомобіля CR-V's ваги - 3200 фунтів (1500 кг). Двигун був змінений з двигуном 2,0 л B20Z, виробляючи 146 к.с. (109 кВт) при 6200 об / хв і 133 фунтів · футів (180 Н * м) при 4500 об / хв крутний момент. Економія палива від 22 MPG-US (11 л/100 км; 26 MPG-IMP) City/25 MPG-США (9,4 л/100 км; 30 MPG-IMP) шосе (США) і ціни не були порушені зростанням електростанції, яка стала результатом більш високого ступеня стиснення (9.6:1 порівнянні з B20B's 8.8:1), новий впускний колектор, а також декілька вище, підйом на впускних клапанів.

Моделі, оснащені автоматичною коробкою передач тепер Overdrive кнопка скасування, що дозволило водієві блокувати передачу в перших трьох передачах, щоб забезпечити електроенергією ближнього та скелелазіння класах. Інтер'єр був також змінений, тому що деякі споживачі вважають, що підтримка, яка надається місць було недостатньо для дальніх поїздок. План тканина на сидіннях був також змінений.

1999 європейських, австралійських і азіатських CR-V моделях ознаки більш радикальних змін. Exterior Зміни включають новий передній бампер, згладжені від заднього бампера, а антени меншого пластикових радіо на задній частині даху. "Nighthawk Black" був доданий в список вибору фарбою, а непопулярними "Пристрасть помаранчевої" зникла. Новий, більш глибокий синій і червоний Pearl Перлина замінили свої старі металеві і емалі еквіваленти. Європейські моделі отримали збільшені емблема Honda на решітці радіатора і новому металевих жовтою фарбою в деяких країнах.

У 2000 році спеціальна модель видання було введено в Північній Америці. SE ознаками колір кузова бампери і бічні молдинги, колір кузова жорсткого покриття запасні колеса, шкіряна оббивка, CD / касета аудіо палубу, заднє скло приватне життя, і хромовані грати акцентом. До 2001, CR-V продали більше, ніж будь-який інший автомобіль в своєму класі. Північна американські моделі одержали новий зовнішній квітів, включаючи золотий металевий Неаполі і тафта біла. Electron Blue була введена в 2000 році для заміни Submarine Blue Pearl, а Satin Silver Metallic замінити Sebring Silver Metallic в 2001 році. Однак, в той рік, продажі Ford Escape і його клоном, Mazda Tribute, перевершували CR-V.

Була названа австралійська вище специфікації моделі 'Спорт' і включити тіло кольоровими бампер, дзеркала, ручки дверей і задні жорсткого покриття запасні колеса. Вона також включена литі диски, дах рейках, і великий люк. Цей варіант доступний для всього періоду Першої Gen CR-V в Австралії. CR-V став країною Популярна позашляховик в 2000 році, випереджати з продажів Toyota в перший раз.

Друге покоління CR-V було повним редизайном, заснованої на сьомому поколінні Civic, і живиться від K24A1 двигуна. Північноамериканська версія нові двигуни, які виробляє 160 к.с. (120 кВт) і 162 фунтів · футів (220 Н • м) крутного моменту. За нові правила SAE, і той же двигун тепер потужністю 156 к.с. (116 кВт) і 160 фут-фунтів (220 Н • м). Незважаючи на збільшення сили, нова CR-V зберіг паливної економічності і попередня модель, багато в чому завдяки і двигуном-VTEC система. Нещодавно розроблених шасі зросла кручення і вигин жорсткість, в той час як нова підвіска передніх посилання володів контролем ніг стійки Макферсон, а задня реактивно-посилання на подвійних поперечних важелях; компактної задньої підвіски вантажного простору збільшився до 72 куб футів (2000 л). Друге покоління CR-V було автомобілів і Кращий маленький позашляховик Driver Magazine за 2002 і 2003 роках. Друге покоління CR-Vs в країнах за межами Північної Америки було знову запропоновано як "низький специфікація" і "високими технічними характеристиками 'варіанту, причому останній Featuring колір кузова бампери і фітинги. Крім того, тепер не потрібно скла люка буде відкрита до двері. Зміна між моделями 2002, 2003 та 2004 роках були дуже незначними. Успіх Honda CR-V створив початкового рівня для позашляховика Honda, називається елементом.

У 2005, CR-V отримало в середині циклу оновлення. 2005 CR-V тепер оснащений 16-дюймові колеса, більш ранні моделі мали 15 дюймові колеса. Візуальні зміни включають нові фари і задні ліхтарі. Нові фари тепер мають дві окремі H1 лампи для низьких і високих пучками променів, використовували попередню настройку H4 однієї лампа для низьких і високих пучків. Задні ліхтарі тепер використовується прозорими лінзами, замість бурштину для повороту показників. Решітка була змінена, це було 2 горизонтальні смуги замість однієї. Дизайн передній бампер був трохи змінений, тепер він має круглі протитуманні фари в порівнянні з попереднім прямокутник, протитуманні фари, і на додаток до нижньої гриль є 2 горизонтальних смуг замість 1. Задній бампер відбивачі були довше і вже.

Всередині автомобіля, EX обрізки отримали оновлення яка включала рульовому колесі управління аудіосистемою і поза контролем температури. Стерео система була також супутникове радіо XM готове. Всі CR-V моделі також були переглянуті підголовниками задніх сидінь, який був змінений, щоб скоротити блокування заднього зору.

Механічно, 2005 модель була також змінена. Основною зміною включений дисків по проводах дроселя для всіх CR-Vs. Була вдосконалена система всі колеса, вона була налаштована для активації швидше в ситуації низької тяги.

У Сполучених Штатах і Канаді, згідно з Хонди Безпека для всіх кампаній, всі 2005 і більш пізніх CR-V є АБС, електронний розподіл гальмівного зусилля, передні сидіння встановлено бокові подушки безпеки та бокові подушки безпеки з датчиками перекидання для всіх мешканців. Крім того, Traction Control і стійкості транспортного засобу замовлення були додані в якості стандартного обладнання на всіх рівнях для обрізки збільшився захисту від перекидання. CR-Vs в інших країнах, таких як Австралія продовжувала тільки з подвійним подушок безпеки і ABS в якості стандартного обладнання. Бічні подушки безпеки носять факультативний характер, а подушки безпеки були недоступні.

У жовтні-листопаді 2005 року, запропонували Honda CR-V Limited Edition яка попереднього перегляду на Australian International Motor Show, разом з угодою модель Limited Edition, а також на продаж до листопада 2005 року. Вона була базової моделі, є тільки в чорний металік, з додатковими таких як легкосплавні диски, колір кузова формування стороною і ряд інших функцій.

За традицією Додавання Рівень обрізки вище EX під час оновлення, як перше покоління CR-V, Honda додала Е. Рівень обрізки за 2005 CR-V. CR-V SE намалював бампери, сторони тіла лиття, запасні покриття шин. Для більш розкішний досвід, Honda додали шкіряний салон, шкіряне кермо, і підігрів бічних дзеркал і передніх сидінь. Новий колір, Pewter Pearl, може бути знайдено лише на SE. SE також включає жорсткий колір кузова чохол для запасного колеса на задній частині.

Перероблений CR-V було розпочато в 2007 році. Третє покоління CR-V наводиться в останній версії стандарту Honda K-Series 2.4 л 4-циліндровим двигуном, аналогічних варіантами, які можна також знайти в поточному покоління Honda Accord і Honda Element. У Північній американські ринки, потужність цього двигуна є потужністю 166 к.с. (124 кВт) при 5800 об / хв і 161 фунтів · футів (218 Н • м) при 4200 об / хв. 2,2 Л-CTDI дизельним двигуном пропонуються в європейському та азіатському ринках. Європейський ринок CR-V пропонує новий R20A 2.0 л бензиновий двигун, заснований на Honda R-серії I-VTEC двигуном SOHC знайти в Honda Civic, на відміну від попередньої CR-V пропонує K20A. З введенням нової, CVT 5-ступінчастою автоматичною коробкою передач, що спорт вищих MPG рейтингу і гладкою зміни, ручної коробки передач були виключені з ринку США. Економія палива рейтинги від EPA є 20 MPG-US (12 л/100 км; 24 MPG-IMP), місто, 26 MPG-US (9,0 л/100 км; 31 MPG-IMP) шосе. Consumer Reports ставок економія палива до 19 MPG-US (12 л/100 км; 23 MPG-IMP), місто, 29 MPG-US (8,1 л/100 км; 35 MPG-IMP) шосе.

На відміну від попередніх моделей, 2007 CR-V має задню задні двері і не має запасне колесо, прикріплене до задніх дверей. Новий CR-V нижче, ширше і коротше, ніж попередні моделі, довжина скорочення пояснюється в основному тим, що запасне колесо не додає довжини до задньої частини транспортного засобу. Зниження центру ваги і ще одна перевага запасних коліс перебуваючи під багажник. Особливістю унікальною серед позашляховиків є центром задній прохід через сидіння.

Honda також пропонує як опція навігації по EX-L моделлю. Навігаційний блок виконаний для Honda від Alpine і включає Voice Activated контролю, XM радіо (в США), в тирі CD програвач, який може відтворювати MP3 і WMA ЗМІ. Вона також має шість-дисковий чейнджер в центральній консолі і PC Card (PCMCIA) гніздо в блоці Nav для флеш-пам'яті MP3 або WMA файлів. Другий гравець КР за навігаційний екран, цей CD Програвач відтворює MP3/WMA CD. Камера заднього резервного також включено.

IPod адаптер був бути доступні опції на моделі США, але в даний час доступна тільки як доповнення по аксесуара. Незважаючи на це, всі CR-V моделі як і раніше, мають допоміжне гнізда вхідного аудіосигналу, яка або на головне пристрій сам (LX) або на центральний лоток (EX) або усередині центральної консолі (всі версії EX-L, з або без навігації).

У Сполучених Штатах, Honda CR-V став номер один з продажу позашляховиків у США на 2007 рік, назви раніше обіймав протягом п'ятнадцяти років (1991-2006 роки) на Ford Explorer. Для задоволення високого попиту, Honda Shifted деяких виробничих Громадський зі Сходу "Свобода", Огайо до Аллістоне завод № 2, Онтаріо (де деякі Pilot, Ridgeline і Odyssey провадженні знаходиться до закінчення виробництва були зведені в Лінкольн Honda, Алабама об'єкта), щоб вивільнити простір Додаткові CR-V виробництва. В даний час на заводі East Liberty будує 400 + CR-Vs день для канадських та американських ринків. На ринку США CR-V моделях імпортується в основному з Саяма, Сайтама, Японія і Ель-Сальто, Халісько, Мексика, в більшій кількості.

За 2010 моделі, CR-V отримує скромний стиль, трансмісії та обладнання зміни. Зовнішні зміни включають Redesigned передню панель з новою горизонтальної планки хромовані грати радіатора і стільникових розроблених нижньої передньої решітки радіатора, нові передній бампер, задні ліхтарі і переглянуті з бурштином під сигналами (червоного в попередньому Facelift моделей). Задній бампер також змінений, а також п'ять нових спліт-говорить 17-дюймовими легкосплавними дисками для EX і EX-L моделі. Інтер'єр вигоди незначні зміни, такі як поліпшення тканини сидінь і більш широке драйвера & переднього пасажира, підлокітники. Аудіо контролю Начальник відділу змінюються і підсвічуванням Відображення інформації в датчиків синій замість колишнього чорного. USB аудіо введення стандарту в EX-L обрізки при гучного зв'язку Bluetooth є ексклюзивним в EX-L обрізки оснащений навігаційною системою.

Кінських сил збільшиться з 166 до 180 на 2010 рік і пробіг поліпшується з 1 MPG для обох передніх коліс і всі моделі колеса. EPA оцінок зараз 21/28 MPG місто / шосе, 21/27 MPG місто / траса, відповідно. Ціни збільшилися на $ 300 і $ 900 залежно від рівня обробки. 2010 модель надійшла в продаж у Сполучених Штатах 10 вересня 2009.
Категория: Honda | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
Просмотров: 1849 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz