Вівторок, 26.11.2024, 04:35
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Mitsubishi

Mitsubishi Lancer
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:TEjTPYwny0_ZHM:http://www.tuningsvs.ru/data/images/4.jpg

Mitsubishi Lancer це сімейний автомобіль, побудований Mitsubishi Motors. Він був відомий як Colt Lancer, Dodge / Plymouth Colt, Chrysler Valiant Lancer, Lancer Chrysler, Eagle зустрічі на вищому рівні, "Хіндустан Lancer, Soueast Lioncel, Mitsubishi Carisma і Mitsubishi Mirage в різних країнах в різні часи, і буде продаватися як Galant Fortis у своєму внутрішньому ринку з 2007 року. Крім того, було продано як Lancer Fortis на Тайвані з різними Підтяжка обличчя в порівнянні з Galant Fortis.

Lancer (LA серія в Австралії, де вона називалася Chrysler Valiant Lancer спочатку) була запущена в 1973 році і виявився особливо успішним у мітингах, стверджують, що вона зберігає і до цього дня. У той час її запуску, Міцубісі Minica KEI автомобілів і компактних Galant, так Lancer служив щоб заповнити пробіл в малих і нижнього сегменту середнього зростаючої японському ринку. Були запущені дванадцять моделей, починаючи від базового седана 1,2 л до більш потужного ралі-1600, отриманих GSR моделі.

У 1975 році Lancer був доповнений хетчбек купе називають Mitsubishi Lancer Celeste (що також називається "Міцубісі Кольт або Селеста Селеста на деяких ринках, це була Chrysler Lancer купе в Австралії і в Плімуті стрілка в Сполучених Штатах), і продається з 1,4 л і 1,6 л варіантів (2,0 л моделі був доданий пізніше).

Оновлений Lancer після незабаром після того, званої серії LB в Австралії (і без тегів Valiant). Саме ця серія, які виникли в Сполучених Штатах як Dodge Colt на 1977 модельний рік, переймаючи від знаку інженерії Mitsubishi Galant в порівнянні з попереднім роком. Вона була запропонована ще одна модель року перед назвою Dodge Colt був переведений на передні колеса Mitsubishi Mirage.

У 1979 році Lancer EX був відкритий в Японії. Два двигуни були запропоновані лише тоді, 1,4 л MCA-JET обладнаний двигуном в парі з Silent Вал "Міцубісі" технології, що забезпечило 80 к.с. (60 кВт) і 1,6-літровим двигуном, що Згенеровано 85 к.с. (63 кВт) і 100 к.с. (75 кВт ). MCA-JET системі було щось нове, ніж використовувати карбюратор системи. MCA означає Mitsubishi Чисте повітря яка означала, що екс проходить як Японія, так і американським стандартам викидів в той час як нова конструкція головки блоку циліндрів двигуна поступилося на третину або струминному клапан, який вводить додатковий вихор повітря в камеру згоряння палива закрученого -повітряної суміші для більш чистого, ефективного та ретельного опік. Ще один новий прорив у Lancer є Silent Вал технологію, яка фактично два врівноважуючим валах, що обертаються в протилежні напрямки, скасовуючи влади імпульси нормальної 4-циліндровий двигун буде властиві тоді, зменшення шуму і вібрації двигуна забезпечення більш плавної їзди. 1,8 л Sirius 80 двигунів був введений в Lancer в 1980 році, разом з новими 70 к.с. (52 кВт), 1,2-літровим двигуном в рік після надання більш широкого вибору двигунів для Lancer. Крім того, з турбонаддувом, 135 к.с. (99 кВт, 133 к.с.) двигун був доданий у 1980 році в спортивній діяльності та інтеркулер система була інтегрована в існуючу турбований двигун виробляє 165 к.с. (121 кВт, 163 л.с.) в 1983 році.

У 1980 році Lancer EX був представлений з 1,8 л турбованим 4-циліндровим варіанті відома як 1800GSR GT і Turbo. Перше покоління 1800GSR і GT тільки вийшов з турбонаддувом, не проміжним 135 к.с. (99 кВт, 133 к.с.). І в 1983, інтеркулер тоді уявив, що робить його досягнення 160 к.с. (118 кВт, 158 к.с.) ..

У Європі Lancer EX була запропонована з турбонаддувом 2,0 л 4-циліндровим двигуном відома як Lancer EX 2000 Turbo. Це була перша Lancer використовувати самий перший двигун 4G63 який потім був використаний в подальших моделях, таких як Mitsubishi Galant VR-4 і Lancer Еволюція я до IX. Вона досягла максимальної потужністю 168 к.с. (125 кВт) і управляє максимальної швидкості 125 миль / год (201 км / год) і час чверть милі менш 15,5 С. Нова особливість цієї моделі є те, що він оснащений ECI або Розширений електронним управлінням вприскування палива який дав Lancer більше потужності й економії палива видатним як це було 23,0 MPG водіння в місті та 28,8 до 37,2 MPG на шосе водіння. Мітинг версію Lancer EX 2000 Turbo було зроблено для ралі 1000 Озер, що видавав 280 к.с. (206 кВт, 276 к.с.). Продажі даної моделі були низькими через викидів правила введені Японією в той час.

На Філіппінах Lancer EX (яка в народі відома як Lancer коробчатого типу) було запропоновано три варіанти. Ці варіанти включають SL, GSR і GT. Всі двигуни були оснащені Silent Вал технологій (SL мали 1,4 л СМА-реактивний двигун) і незабаром після цього, АКПП була доступна для SL і GSR варіанти. Продажі зупинилися в 1989 році, оскільки вона повинна була замінити четверте покоління Lancer.

У 1982 році нова модель була запущена називають Lancer Фіоре також відомий як третій варіант, заснований на Mitsubishi Mirage. Фіоре часто продаються як Lancer на міжнародних ринках, а й "Міраж" седан, і з п'ятьма-моделі дверний хетчбек, залишається у виробництві для більшої частини 1980-х років. В Австралії, в кінцевому підсумку буде продана як седан Mitsubishi Colt, хоча різні косметичні. Таким чином, Mitsubishi було два аналогічного розміру конкуруючими моделями в тому ж сегменті ринку.

Наступного року, як "Міраж" і Lancer лініях були відновлені з третього покоління. Міраж чотирьох-дверний седан Lancer і стали тією же машині. Упорскування палива й турбонаддувом моделями є невід'ємною частиною цього діапазону. Універсал був доданий у 1985 році, і це породило підняли, повнопривідна версія. Часто, "Міраж" (або Colt) було б назва, що використовується на три-дверний хетчбек, а також Lancer назву, що використовується по інших.

Ця модель лягла в основу оригінальний седан "Протон", Сага, яка все ще перебуває у виробництві до початку 2008 року. Однак, на Філіппінах, це покоління Lancer не було продано через дилерів Mitsubishi.

У 1988 році було розпочато більш перспективних аеродинамічних Lancer, наступні форми Галант. Пятідверний хетчбек був доданий до діапазону. "Міраж" і Lancer номенклатурі триває. Універсал продовжував на старій платформі і по формі, як це зробила, на деяких ринках, П'ятидверна версія "Міраж". В Австралії, всі моделі були продані як Mitsubishi Lancer, спочатку призначені як серії CA і з 1990 року як ЦБ. На той час, назву Lancer були ознайомлені з Dodge Lancer, що продаються в Північній Америці. Седан був проданий як Міраж Aspire в Японії.

На Філіппінах, четверте покоління Lancer також відомий як "singkit Lancer". "Singkit" це слово, тагальською, яка описує типовий мигдалеподібної форми, яка Епікантус дає очам Східної Азії. Це посилання на форму фар і поворотников які конусом з боків. Фари попереднього покоління були прямокутні в порівнянні.

І тільки в 1991 році, що існує велика різниця між "Міраж" і Lancer. Хоча обидва були на тій же платформі седана Lancer отримав різні листового від Міраж четверо дверей. Міраж варіантом було продано в Північній Америці під назвою Eagle Summit. Мікроавтобус моделей, таких як Mitsubishi Space Runner і Mitsubishi Chariot, були механічно пов'язані між собою. У 1993 році Lancer Wagon, названий Libero в Японії, був запущений. Електрична версія була випущена також назвав Libero Е.В., яка працювала на нікель-кадмієвих батарей. Варіант V6 також була введена лише з 1,6-літровим, що робить його маленьким серійних V6. Висока продуктивність, з турбонаддувом версії GSR лягли в основу сучасного Lancer Evolution (або 'Lancer Evo') з вересня 1993 року, використовуючи Міст успішної Galant VR-4 Rally Car.

П'яте покоління Lancer rebadged як седан Протон Віра і 5-дверний хетчбек моделей у Малайзії в 1993 році з 1,3, 1,5, 1,6 і 1,8-літровим двигуном потенціалу. Короткочасний 2,0 л дизельного модель доступна. В даний час автомобіль зупинили виробництво в якості однієї з найстаріших Протон моделей в Малайзії після Протон Saga, яка також базується на попередній моделі Lancer. Протон Віра нещодавно була замінена нової моделі протона, "Протон" Персона.

В Австралії, це покоління було офіційно називається серія CC. Вона була продана у вигляді 2-дверного купе, а також 4-дверний седан, універсал і 5-дверний хетчбек (в основному, перенесених з попереднього покоління). GL обробка моделі Lancer останнього використовувати карбюраторі двигуна внутрішнього згорання. Інша частина діапазону використовується електронний впорскування палива. Це покоління було продано до 1996 року, коли вона була замінена популярної моделі серії CE.

У 1995 році Lancer був продовжений ще на шостому поколінні, спираючись на формат раніше моделі. Поряд з продовженням Ево моделей, вона не відходила від встановленої формулою Lancer. Були запропоновані седан і універсал (Libero в Японії), пов'язаної з моделлю Міраж. Купе продовжував як Міраж Асті в Японії, відома як Lancer Coupé в іншому місці. 1995 Lancer (модель, в 1995-2002 в деяких країнах), більш відомий як 1997 Lancer. З турбонаддувом версії GSR продовжує бути проданий до кінця 1990-х. Ця платформа також є основою для "Міраж", як стало відомо, в Північній Америці та інших ринках.

Слід зауважити, що Lancer Evolution V була лише еволюція Lancer Mitsubishi отримати ВКР чемпіонаті конструкторів. Проте, водій Томмі МАКІНА зміг претендувати чемпіонатах чотирьох ВКР водія для себе, в 1996-1999 роках, водіння Міцубісі Lancer Evolution III, IV, V & VI.

В Австралії продано з жердиною 1996-2004. Вона була призначена серія РЄ. Як і в попередньому поколінні, вона була доступна в різноманітних стилях тіло, яке допомогло задовольнити для більш широкої аудиторії. Введення спортивного купе MR допомогла цільової цієї моделі прямо на молоду аудиторію.

Універсал тривали в якості моделі РЄ, хоча це було по суті, перенесених з попереднього покоління. Ця модель була надзвичайно довго працювати моделлю, стає все більш конкурентноздатною як йшли роки, і часто великі знижки від дилерів. До кінця своєї моделі працювати, Mitsubishi представила протягом якогось певного видання моделі (на основі GLI), щоб зберегти конкурентоспроможність своїх суперників, ці видання Рекомендовані додаткові послуги, наприклад, спортивні інтер'єру, сплавів і обважування Off вище специфікації моделі. Як правило, це покоління добре продавалися за всієї своєї продукції перспективі.

Слід зазначити, що, незважаючи на введення восьмого покоління Lancer Cedia в 2002 році, серія CE як і раніше, продаються поруч з нею до середини 2004 року. Седан була доступна в GLi обробкою, поки він був остаточно припинений в 2003 році. Купе було оновлений і тепер доступна тільки в GLi MR і СТІМ.

З-за свого зовнішнього вигляду, доступності та підвищення статусу Lancer Evolution, це покоління було досить популярним серед молодих ентузіастів автомобілів і післяпродажного Зміни японська сцена автомобіля. Деякі популярні зміни включають вихлопних систем, підвіски, після ринку стереосистеми та репліки комплекти еволюції тіла.

У 2000 році побачив світ сьомого покоління Lancer Cedia в Японії (мається на увазі - Century Даймонд), хоча на більшості ринків сьомого покоління Lancer продовжував Мідзусіма побудований на заводі "Міцубісі" в Японії. Нова модель була доступна у формі седан і універсал. "Міраж", крім експортних моделей, стала інший автомобіль в Японії, що не має відношення до Lancer. У Європі Lancer не було запропоновано в деяких країнах, дуже близько до розміру голландських вбудований Carisma, так що модель Evo VII продаються там носила ім'я Carisma. Це перше покоління за багато років, де Lancer табличку повсюдно використовуються. До цих пір продаються в Японії, де Lancer восьмого покоління відомої як Galant Fortis

У Північній Америці, Lancer Cedia була введена в 2002 році як прямий заміни "Міраж". Воно живиться від 2,0 л двигун 4G94 виробництва 120 к.с. (89 кВт) і 130 фунтів · футів (176 Н • м) крутного моменту.

В Австралії, сьомого покоління Lancer був представлений як серія CG в липні 2002 року з 2,0 л двигуном 4G94. Він був представлений як заміна для сьомого покоління седана, і було продано разом з популярними сьоме покоління купе.

У 2004 році в значній мірі рестайлінг Lancer поверхню з передньої передньої панелі, яка привела його у відповідність з "Міцубісі" фірмового стилю, а також рестайлінг тилу, надалі відокремити себе від Lancer Evolution, і більш сучасного вигляду. Решітка автомобіль був знову змінений у 2006 році.

У Північній Америці, додаткові незначні зміни відбулися також Styling за 2005 і 2006 роках. За 2005 рік моделі, решітка була змінена, щоб включити більш плавці, щоб відобразити більш тісне схожість з північноамериканськими Галант. Для моделі 2006 року, фасція була знов змінена з моста фасції з одного відкриті вентиляційні після Mitsubishi отримала скарги від поточного власника щодо її схожості з появою фірмового стилю відділу General Motors Pontiac, і привести до появи ближче до своїх великим Брат, еволюція.

На додаток до Facelift, Північна Америка отримала дві додаткові моделі Lancer лінію в 2004 році - Sportback і Ralliart. Останній планується в період між базою і високої продуктивності модель еволюції. Обидва Sportback Ralliart і був високим рівнем обладнання, заснованого на австралійському Lancer VR-X. Основна відмінність у тому, що ці автомобілі прийшли оснащений 2,4 двигун L4G69 "Міцубісі" (потужністю 160 к.с. (119 кВт) / LB · 162 футів (220 Н • м) для Sportback, і 162 к.с. (121 кВт) / 162 фунтів • м (220 Н • м) на цьому автомобілі), включена нова, жорсткою підвіскою пакету, поліпшена обробка і опустив автомобілі позиції на 1 сантиметр, 16 "диски, передні сидіння відро запозичені з Mitsubishi Evolution Японії GT-A, протитуманні фари, і новий аеродинамічний пакет землю. Ralliart також прийшли оснащений косметичним задній спойлер палубу, і чітко задні ліхтарі хвостом. Sportback був оснащений 4-ступінчастою INVECS-II автоматичною коробкою передач, без будь-яких опції для механічною трансмісією, у той час як Ralliart прийшли з 5-ступінчастою механічною коробкою передач з можливістю 4-ступінчаста автоматична. Sportback була доступна в нижній Spec LS обробкою.

У зв'язку з погіршенням фінансового Mitsubishi ситуації і повільний продажів, Універсал Lancer Sportback був скасований у Сполучені Штати через один рік після його звільнення. Але Універсал Mitsubishi Lancer було продано в Канаді, Японії, Європи, Австралії та Нової Зеландії, і було доступне принаймні в двох останніх до 2009 року.

2003 Facelift, призначених серії СН вніс сильно оновленої VR-X, який включений новий 16 "сплавів, жорсткою підвіскою, комплектом Body Styling, а перемикання передач запозичена з Lancer Evolution. У 2004 році новий Lancer Wagon був представлений як пряма заміна його старіння попередника.

У серпні 2005 року, всі Лансери були підвищені до 2,4 л двигун 4G69, виробляючи 115 кВт (154 к.с.) і 220 Н * м (162 фунтів • м) крутного моменту. Модернізований двигун також побачили зміни в комплектації і модернізованого устаткування-ES і LS моделей зараз ознаки більш престижні дивлячись чорний інтер'єр, а VR-X отримав нову решітку чорного до тіснішої схожим на Lancer Evolution IX. Обладнання рівні всіх моделях були також оновлені, з ОС і VR-X отриманні клімат-контроль, і аудіосистема Premium надходять з розкішшю Mitsubishi Verada. Було припинено перевищує моделі, і всі оновлені моделі тепер використовуватися JDM розмірів задній бампери, а не великих розмірів УСДМ версій. Крім того, у вагон і побачив цих змін, а починаючи з 2007 року, як і раніше продаються разом з седаном.

Е. Л. Моделі одержали неповнолітній Facelift для моделі 2007 року, на цей раз отримати той же передня решітка радіатора як американських моделей і, поклавши його у відповідність до чинного корпоративним Look-схожа на що з Colt і локально побудовано 380 . До введення все нових дев'яте покоління Lancer, Limited Edition ES модель охрестили "швидкість" надійшов у продаж. Цей пакет включено VR-X грати, задній спойлер, шкіра / алькантара bolsted сидінь, спортивні педалі, 15 "легкосплавні диски OZ і хромованої вихлопної відгук все за тією ж ціною, що й попередній стандартних ES.

У Японії, Lancer Cedia було запропоновано з різними рівнями обробки і двигунів, включаючи варіанти, які ніколи не бачили на експортних ринках. Вона також була однією з перших моделей з використанням INVECS-III CVT трансмісією. Був також версії Ralliart в sportswagon що живиться від турбованим двигуном 1,8 л GDI. За станом на 2009, сьоме покоління седана Lancer як і раніше продається разом з новими восьмого покоління, який відомий на внутрішньому ринку як Galant Fortis.

У Пакистані, цей варіант був запущений в 2005 році з косметичними змінами в передній і задній частині. Тайського виробництва, був переведений в нову модель, і на всіх ринках, за винятком Індії сьомого покоління моделі вже не ринок, через чотири роки після введення Cedia's. Індія отримала новий Lancer в 2006 році, місцева назва Mitsubishi Cedia, щоб відрізнити його від цієї версії, яка ще збираються і продаються як Lancer, оскільки у своїй незмінною популярністю. У Малайзії, Lancer був доступний після Міцубісі "продала всі свої акції в Малайзійський автовиробник" Протон ", з нагоди повернення з" Міцубісі "в Малайзії ринку після того, відсутні з 1985 року, завдяки угоді з" Протон ". Lancer продається в Малайзії на харчування від двигуном 4G18, який також Powered початку 1,6 Протон Waja моделі. На Філіппінах пройшов Lancer Facelift, тепер без центрального напів-трикутник на решітці радіатора. Пропонується в 2 планки, база GLX з 5-ступінчастою механічною і GLS з абсолютно новим INVECS-III CVT з можливістю ручної. Всі вони живляться з L4 1.6L SOHC 4G18 двигун.

У 2005 році Mitsubishi показала Concept-X моделі автомобіля на Токійському автосалоні і Concept-Sportback моделі на автосалоні у Франкфурті. Новий Lancer засновані на цих двох концепцій. Новий Lancer був офіційно показав у січні 2007 року на Детройтському автосалоні, і надійшов у продаж в Північній американських ринках у березні 2007 року як модель 2008 року. Нова функція Lancer нового покоління Mitsubishi's Rise безпеки тіла.

Для Сполучених Штатів, новий Lancer спочатку доступна в DE, ES і GTS комплектації. DE, ES і GTS Моделі розраховані на живлення від GEMA засновані 4B11, 2,0-літровий двигун DOHC виробництва 152 к.с. (113 кВт) (за винятком моделей Каліфорнії, які були засмучених до 143 к.с. (107 кВт) для задоволення правил). Передача варіанти включають новий CVT, отримані з Jatco (код: F1CJA), разом з регулярним 5-ступінчаста механічна Aisin з джерел А.І. (код: F5MBB). Модель GTS отримати 6-ступінчаста (фіксованих передач у спортивному режимі) весло зміна версії CVT.

У Канаді, четверта модель (SE) був введений до списку виступаючих на Lancer в кінці модельного року. Модель SE це щось середнє між ES і GTS моделей. Вона включає в себе пакет спідниця схожа на ГТС, задній спойлер, і на відміну від моделі GTS, SE включає в себе люк на даху. Особливості, не включені до модель SE, які знаходяться в ГСТ є FAST Key, Bluetooth громкая інтерфейс мобільного телефону, автоматичний клімат-контроль, Rockford Fosgate звукова система, вуглецеве волокно обрізки штук, шкіряна обробка керма і рукоятка важеля перемикання передач, а 18 "колесами.

Для ринку США, починаючи з 2009 модельного року, ES-спортивна версія була випущена схожа на модель SE для канадського ринку. Зовні Є.С.-Спорт аналогічна appaearance до ГТС спідниці, спойлер, дзеркала та ін (за винятком колеса, ES-спорт зберігає колісну ES). ES-Спорт також використовує ES 2,0-літровий двигун.

Lancer був випущений в Австралії у жовтні 2007 року, призначений серії CJ і спочатку доступна в Е.С., VR і VRX СТІМ. ES включити круїз-контроль, водія, пасажира та колінні подушки безпеки, стабільності і тяги як стандарт. VR додає, литі диски, протитуманні фари, бічні спідниці, спойлер завантаження, дощ зондування склоочисники, автоматичні фари, 6-дисковий чейнджер, а також фіранки та бокові подушки безпеки. VRX отримує додаткові спідниці, великий задній спойлер, 18-дюймові легкосплавні диски і Rockford Fosgate Premium Sound System. Всі три моделі одними і тими ж 4B11 2,0-літровим двигуном і можна було з ручним або CVT. Версія Ralliart був введений пізніше, з турбонаддувом версія того ж двигуна, 4WD і в парі з 6-ступінчастою подвійним зчепленням коробкою передач. Evo X також приєднується до списку пізніше. В кінці 2008 року, другий варіант, Aspire, була введена. Вона включає в себе більше функцій розкоші і має 2,4-літровий двигун 4B12 в'язка тільки CVT. VRX також отримує двигун модернізації і все ще можна було з керівництвом.

Тел Sportback після седана і можна отримати в ES, VR, VRX і Ralliart СТІМ. Спеціальні моделі також були введені, наприклад, Platinum Edition, яка заснована на VR але додав, хромовані грати радіатора і обрамлення вікон (тільки седан), MMCS супутникової навігації і Bluetooth сумісності для гучного зв'язку використання мобільних телефонів. Нова версія RX походить від ES, але поставляється зі стандартним диски.

За винятком Lancer Evolution X, Lancer продається як Galant Fortis (латиниця для сильною, твердою і мужньої) в японському внутрішньому ринку. Вона поставляється в 3 комплектаціях: Exceed, Super Exceed і спорту ..

Новий Lancer був звільнений 15 вересня 2007 року в Тайвані і була названа Lancer Fortis. Це харчування від 4B11, 2.0-літровий двигун DOHC виведення 157 к.с. (117 кВт) і передачі 6-ступінчастою (фіксованих передач у спортивному режимі) версія CVT. Однак, на відміну від інших моделей Lancer в США і Японії, Mitsubishi змінилися передній і задній кінці, щоб вона виглядала як сімейний автомобіль.

Завдяки численним проханням 7 покоління Lancer в Сінгапурі, вона буде продовжувати продаватися разом з новим Lancer яка буде називатися Lancer EX диференціювати себе від першого. 1.5л, 2.0L і GTS (продається під назвою GT) варіанти доступні в Сінгапурі. Для MY2009, GT був оновлений всім оновлена передня решітка, потемніла чітко ламп хвіст, і хром накладки з додатковою підлогової консолі всередині країни. Задні гальма також був підвищений на 2,0 варіантів дискових гальм для кращого гальмівне зусилля.

У Малайзії, тільки GTS пропонується і продається як GT. Разом з тим, "Протон" відновила перехресного ліцензування та передачі технологій угоди з Mitsubishi станом на жовтень 2008 року, і очікується, що друге покоління "Протон Waja буде повторно під маркою Lancer восьмого покоління, але з можливими різними варіантами двигунів, а також має незначні зміни , навіть менше, ніж Lancer Fortis в Тайвані.

В Індонезії, як Малайзія, тільки GTS продані, а під маркою як GT з використанням нового двигуна 2.0L і продається разом з Evolution X, і, як Сінгапур Lancer попереднього покоління все ще продається, продаються як Lancer Cedia з використанням тих же 1.8L двигун з 7-го покоління Lancer. З угодою з "Протон завершила жовтня 2008 року, очікується, що Lancer основі Waja будуть експортовані до Індонезії.

Гонконг отримав своє унікальне видання Lancer в 2008 році, назвали Lancer 2.0. Автомобіль випускається в двох комплектаціях, без ім'я одного з них. Обидва оснащені 4B11 2,0 4-циліндровий двигун, 7 подушок безпеки, 8 динаміків стерео система (виробник не відомий), адаптивна система переднього освітлення (AFS) з HID, а також 18-дюймові колеса сплаву. Верхня оздоблення має Ralliart стилі боді-кіт яка включає в себе переглянутий передній бампер, бічні спідниці, задній бампер з дифузором і додаванням до правильних-Evolution-X задній спойлер, а в нижній обрізки обійтися без вищезазначені функції.

На Філіппінах Lancer прибутку в середині 2008 року відома як Lancer EX щоб відокремити його від 7-го покоління Lancer як і раніше, продаються на Філіппінах. У 2010 МР, Lancer EX зазнав Facelift, і як і раніше доступні з 4 планки, GT-A, то з Redesigned передня решітка нагадує Lancer Ralliart з УСДМ, GT, в основному ідентичні GT-A, але утворює пару з 5-ступінчастою механічною коробкою, GLS яка по суті ідентичні моделі УСДМ ES, але з двома подушками безпеки SRS і стандартні передні протитуманні фари, і GLX, який по суті ідентичні УСДМ DE, але з таким же як і колісні диски що з GLS і з двома подушками безпеки SRS. Усі моделі спортивного типу чіткі чорно taillamps, ABS, EBD і тієї ж 2.0L 4B11 MIVEC силової установки.

Засмучений і дешевої версії Evo X був оголошений в 2008 автосалоні Детройті. Ця модель стала доступна для придбання в Сполучених Штатах у жовтні 2008 року. 177 кВт (237 к.с.), 343 Н • м (253 фунтів • м) крутного моменту.

У 2009 році Ralliart доступна виключно з TC-SST передачі, хоча і "Міцубісі" заявив про можливість 5-ступінчастою коробкою передач на більш пізню дату. TC-SST передач обладнаний в цьому автомобілі пропонує 2 режимах (Normal, спорт), а не 3-х режимах ж пропонує передачу в Lancer Evolution X MR (звичайний, спорт, S-Sport). Автомобіль також включає в себе спрощену версію системою повного приводу Evolution X's (взято прямо з EVO IX), з простою "механічний обмеженого ковзання" заднім диференціалом. За даними Edmunds.com модель Ralliart недонасищалі GTS в деяких тестах, в тому числі skidpad, слалом, і гальмівний шлях. Тим не менше, перевищив Ralliart ГСТ в інших тестах, в тому числі 0-60 і чверть милі.
Категория: Mitsubishi | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
Просмотров: 2810 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz