П`ятниця, 29.03.2024, 10:29
Приветствую Вас Гість | RSS

Сайт про автомобілі

Меню сайту
Категорії авто
Acura [1]
Alfa Romeo [1]
Aston Martin [1]
Audi [4]
BMW [5]
Bentley [1]
Chevrolet [3]
Citroen [1]
Daewoo [4]
Fiat [1]
Ford [7]
Honda [3]
Hyundai [2]
Lexus [1]
Mercedes-Benz [1]
Mitsubishi [3]
Opel [0]
Peugeot [0]
Renault [0]
Skoda [0]
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Mitsubishi

Mitsubishi Pajero
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:VjD_Ia2XaFFt1M:http://mitsubishi-ua.com.ua/i/200808101148030.jpg

Mitsubishi Pajero є позашляховиком виробництва Mitsubishi Motors. Він був названий на честь pajeros Leopardus, в пампасах кішка, яка мешкає в регіоні Патагонія плато на півдні Аргентини. Однак, оскільки Pajero це сленгове вираз для "ідіот" в іспанській мові, альтернативні імена були прийняті деякі закордонні ринки. Він відомий як Mitsubishi Montero (що означає "гірський воїн") в Іспанії, Індії та Південної Америки (за винятком Бразилії), а також Mitsubishi Shogun в Сполученому Королівстві.

Завдяки своєму успіху, Pajero, Монтеро і Сьогун імена були також застосовуються до інших, не пов'язаних механічних моделей, таких як кей автомобіля Pajero Mini, Pajero Junior і Pajero Io / Pinin міні позашляховики і Mitsubishi Pajero / Montero / Shogun Спорт .

Перший прототип Pajero була висунута на Токійському автосалоні в листопаді 1973 року. Прототипу Pajero II після 1978 року, через п'ять років. "Міцубісі", мета полягала в створенні більш рекреаційного транспортного засобу, а не тільки позашляховик.

У січні 1983 року перший Pajero дебютував на ралі Париж-Дакар, займає перше місце в 1985 році тільки з третьої спроби. На сьогоднішній день Pajero є найбільш успішним засобом у Дакар. Це не тільки дало Pajero Offroad репутації, але і допомагали у відділі продажів.

Першого покоління дебютував на Токійському автосалоні в жовтні 1981 року, і була розпочата в травні 1982 року. Спочатку це було троє дверей, шорт-колісна база моделі доступні з металом або брезентовим верхом, і три різних варіанти двигунів:

Вона була завантажена з функціями, які раніше не було видно на японському чотири повнопривідних автомобіля: дизельний двигун з турбонаддувом, передньої підвіски подвійних поперечних важелях з торсіонною пружини, рульове управління і підвіски сидінь. Це зробило Pajero чотири колеса транспортного засобу, які інтегровані всі принади легкових автомобілів.

Таким чином, в лютому 1983 року "Міцубісі" вийшов з довгою колісною базою, п'яти дверної моделі, щоб задовольняти потреби більшого цільового ринку. Довга колісна база моделі були доступні з можливістю вибору з двох різних двигунів, 2,0-літровий бензиновий турбований (під маркою як "2.0 Turbo" і "2000" Турбо "на деяких ринках) і 2,3-літрові турбовані дизельні (під маркою як 2,3 TD або 2300 TD). Він також прийшов до стандарт, напів-високим дахом і високого стилю даху тіло. Усічений дев'ять місцева версія високим дахом варіант зазвичай використовується в операціях ООН з підтримання миру.

Довга колісна база моделі також збільшила кількість місць до семи, в доступних третій ряд сидінь, які можуть складатися з боків для додаткового простору багажного відділення або в поєднанні з сидіння другого ряду в формі ліжка.

Pajero були доопрацьовані в червні 1984 року. Дизельними двигунами з турбонаддувом тепер вище потужність / крутний момент оцінки, в той час як довгострокових моделей колісною базою отримали стандартний чотирьох коліс дискові гальма і чотирьох напрямках амортизаторів в якості стандартного обладнання.

Нова флагманська модель була потім представив на початку 1987 року, з двокольоровою забарвлення, п'ятнадцять дюймів (38 см) литі диски, передні сидіння обігрівачі, вовняні чохли сидінь, підголовники справжньої шкіри, три рульове колесо і аудіосистему з радіо / касету. Також в 1987 році, версія Pajero / Montero було rebadged від Dodge як Raider, який пробіг 1989.

Нарешті в 1988 році, 3,0-літровий двигун V6 SOHC був представлений, поряд з 2,5-літровим турбо-дизельним двигуном, з першого 4x4 інтеркулером. Це перекладається на краще прискорення в середніх і високих обертів діапазонів. Довга колісна база Моделі отримали підвіски котушку посиланням система для більшого комфорту їзди і позашляхові здібності.

Це був доступний з 3-дверним кузовом на короткій колісної бази (SWB) або 5-дверного кузова для довгою колісною базою (LWB). Двигунів, включених 2.6 L I4 з 82 кВт (110 hp/112 л.с.), 3,0 л V6 з їли і 104 кВт (139 hp/141 л.с.) і 2,5 л турбованим дизельним OHV I4 з 62 кВт (83 к.с. hp/84 ) або проміжним 70 кВт (94 к.с. hp/95). Неповний чотири колеса є стандартним для всіх моделей.

Платформа Gen мені потім побудували за ліцензією Hyundai Precision Products як Hyundai Galloper в період з 1991 по 2003 рік, і експортувати до Європи протягом короткого часу. Хоча вона використовувала перший макети покоління, на тілі Galloper була ближче до Pajeros другого покоління.

Mitsubishi продала понад три тисячі Pajeros в 1989 і 1990 роках. Однак, час для редизайну давно за 1992 і побачив першого покоління Pajero II. Майже всі тепер нове і отримав подальший розвиток. Нові, більші тіла була доступна в чотирьох різних версіях; Metal Top, Canvas Top Кабріолет, Semi High Roof Wagon і високий дах Wagon (довга колісна база). Короткі моделі колісною базою розтягнулися на 70 мм (2,8 дюйма) і довгою колісною базою моделей 30 мм (1,2 дюйма). Доступних двигунів включає 3,0-літри 12 клапана SOHC з ECI-Multi електронного уприскування палива і 2,7-літровий турбований дизельний двигун з інтеркулером.

Друге покоління також стали свідками появи Super Select 4WD (SS4) (відомий як ActivTrak 4WD на деяких ринках) і багатомодових ABS, які були на першому японської чотирьох колісних дисків. SS4 було новаторським в тому сенсі, що він поєднує переваги неповний і повний робочий день чотири колеса з чотирма доступних функцій: 2H (високий діапазон задній привід), 4H (повний робочий день високий діапазон чотири колеса), 4HLc (високий діапазон чотири повний привід з блокуванням центрального диференціала і 4LLc (низький діапазон чотири колеса з блокуванням центрального диференціала). Іншою перевагою цієї системи другого покоління є те, що він дав водієві можливість перемикання між двома привід і повний робочий день чотири колеса на швидкостях до 100 км / год (62 миль / год), у той час як перше покоління Pajero повинно бути стаціонарним, щоб переключитися із заднім приводом на чотири колеса (але не з чотирьох коліс до заднім приводом). багатомодові ABS, з іншого боку, В рівній мірі новаторський характер. Це означає, АБС повинно бути повністю функціональної у всіх режимах СУ4, а гальмування із заблокованим центральним диференціалом вимагає зовсім різні гальмівні параметри.

У липні 1993 року були введені два нових електростанцій; 3,5 літра 24-клапанний DOHC з ECI-Multi і 2,8-літровий турбо дизель з інтеркулером. Нові, більші передачі і передачі справи був також частиною оновлення.

Pajero Evolution була введена в жовтні 1997 року, яка була розроблена у відповідь на нові вимоги для вступу Париж - Дакар ралі T3 класу. Pajero Evolution прийшов стандартний з 3,5 літра 24-клапанний DOHC V6 з Mitsubishi Інноваційна газорозподілу і електронного управління підйомної силою (MIVEC). Новий, подвійний пленум мінлива при допомогла нарощування потужності і нова підвіска зробили їзди навіть гладко.

У 1998 році транспортні засоби, призначені для експорту та Генеральний GCC (Ради співробітництва країн Затоки) отримав лифтинга. Більш широкі крила, нові фари, грати радіатора, бампер, протитуманні фари і обходить були частиною реорганізації. Широкий крил часто називають "блістер спалаху крил". Водія і переднього пасажира подушки безпеки були зроблені на стандартних моделей, оснащених 3,5-літровий двигун DOHC V6, поки що залишаються факультативно на моделях GLS з 3,0 літра SOHC V6. Оновлені інтер'єр оздоблення салону деревом був розміщений на сайті GLS 3,0 літра і 3,5 літра моделі. Шкіряний або шкірою і деревом, обробка кермового колеса був також представлений, поряд з модернізованої підвіски і системи рульового керування. 3,0 літра 12-клапанним двигуном SOHC тепер доступна на 24-клапанним конфігурації. Моделі без широкого крил залишилися в якості базових моделей (GLX), яка доступна з 2,4-літри 16 клапана двигун DOHC, виробляючи 147 к.с. (110 кВт). 3,0 літра 12-клапанний двигун є факультативною на цих моделях GLX, і залишився базового двигуна на GLS.

Другого покоління була представлена 22 січня 1991 і виробництва до 1999 року. Він зберіг два стилі тіло, але дизайн кругліший й більш дружній місто, ніж у попередньому громіздкі моделі. Збереглося і 3,0 л бензиновий двигун V6, тепер доступна на 24-клапанним голови, здатні 136 кВт (177 к.с. hp/185), а сила 2,5 турбодизель була трохи збільшена до 73 кВт (98 к.с. hp/99). У 1993 році Pajero отримав легке рестайлінг, і були введені більш потужних двигунів, 3,5 л V6 з 153 кВт (215 hp/208 л.с.) і 2,8 л SOHC турбодизель потужністю 92 кВт (123 л.с. hp/125). Ці версії введена "Міцубісі" Super Select повноприводною системою (відомої як Active-Trac у Сполучених Штатах), за допомогою електронного зрушення передачі, які могли б розділити владу між осями, без необхідності, щоб зупинити автомобіль. Вона працювала зі швидкістю до 100 км / год (62 миль / год).

Ця модель перебуває в провадженні в Індії, в той час як останнє покоління продається там як Монтеро. У Philippinesmarketed як Pajero "Польовий Майстер" 4x2 з двигуном 2.8L TD, поряд з 4-го покоління Pajero. Pajero 4X4 знаходиться у виробництві до 1999 року. Він все ще перебуває в провадженні в Колумбії, з частинами CKD (Complete Knock Down), з 16 клапан 2.4L SOHC (130PS) і 3.0L 12 клапанів (148PS), ці двигуни доступні тільки в друкованому Топ 3-дверний і 5 -- Двері тільки з двигуном 3.0L.

Дизайн від Pininfarina, третє покоління Pajero хіт японського внутрішнього ринку в 1999, тоді вона була доступна на інших ринках наприкінці 2000 року як модель 2001. Автомобіль був повністю перероблений, всередині і зовні, і була нижчою, ширше позицію. Низький центр ваги означає Pajero був кращим на дорозі обробки манерами і новіше тіло було понад триста відсотків більше жорсткості на кручення. Найбільшим зміною для розгляду цієї проблеми в тому, що Pajero використовували цільну будівництво, на відміну від попередньої теле-на-кадр (Box-сходи). Це також дозволило більше призупинення інсульт. Паливний бак був також переведений на між осями для кращої безпеки.

SS4 система була також доопрацьовані, як конічні шестерні були замінені на планетарному Ones. Це означало, від передньої до задньої крутний момент настройка варіювався від 33 до 67, з можливістю установки до 50/50 в залежності від умов на поверхні. Система була також повністю електронним, що означає транспортний засіб не повинен бути на передачі для перемикання між режимами диска. Після всіх оновлень, ця система була перейменована в Super Select 4WD II (SS4-II).

Поряд з поворотним механізмом рульового управління (на відміну від рециркуляційного бальною системою на попередніх поколінь), Pajero також запропоновано вибір з трьох передач; п'яти ступінчастою механічною коробкою, чотири швидкості INVECS-II і автоматичної п'ять INVECS-II швидкість перемикання Tiptronic.

Абсолютно новий 3,8-літровий SOHC 24-клапанний V6 силовий також була введена в цьому поколінні. Цей двигун використані електронні дроселем (ETV), щоб доставити вишукане крейсерська потужність з правом Запчастини для Offroad підприємств.

Третього покоління був представлений на 2 серпня 1999 року і повинен був бути замінений на осінь 2006 року, був рестайлінг в 2003 році. Це був самий розкішний з трьох поколінь, перехід до більш висококласний сегмент, щоб конкурувати з Land Rover Discovery, але що більш важливо, для протидії росту своєму будинку конкурент Toyota Land Cruiser's. Потужність 3,0-літровим двигуном був зменшений до 130 кВт (175 hp/177 л.с.) і 3,5-літровим двигуном отримала безпосереднього вприскування палива, збільшенням потужності до 162 кВт (217 л.с. hp/220) на японському ринку (експортний варіант зберіг стандартним двигуном EFI, тепер з 149 кВт (200 л.с. hp/203). 2,8 л дизель був збережений тільки для ринків, що розвиваються, і був замінений на новий 16-клапанний двигун з безпосереднім вприскуванням, 3,2 л і 120 кВт (161 л.с. / 163 л.с.).

На північноамериканському ринку 3,5-літровим двигуном були замінені на 2003 більш потужним 3,8 одиниці л, 160 кВт (215 л.с. hp/218). Цей двигун був пізніше зроблені доступними для декількох експортних ринках, таких, як Південна Америка та Австралія, хоча вона замінила GDI V6 в японському список у 2005 році. Коротка колісна база моделі не поставляється до Північної Америки, де Монтеро це єдиний позашляховик в список виступаючих на "Міцубісі" в стандартні чотири колеса. Зіткнувшись з падінням продажів, Монтеро був стягнутий з ринку США після 2006 модельного року.

Четвертого покоління був представлений на автосалоні в Парижі 30 вересня 2006. Нові зовнішністю та інтер'єром супроводжувалося підвищеної безпеки з подвійною передньої подушки безпеки етапі, а також нові бокового удару і подушки безпеки. Super-Select 4WD II система була збережена, доповнюється поліпшеної Active Stability & Traction Control (АНТК) і система електронного розподілу гальмівних зусиль.

Двигуни були оновлені з 3,2 л дизель зараз виробляє 125 кВт (167 hp/170 л.с.) і 3,8 л V6 MIVEC отримати із змінними фазами газорозподілу, щоб збільшити потужність до 184 кВт (247 л.с. hp/250). Обидві нові двигуни відповідають Євро IV норми викидів. 3,0 L V6 збережений для японського ринку і ССЗ.

Подальші удосконалення 3.2L Turbo Diesel в 2009 модельному році побачив потужність і крутний момент збільшився до 147 кВт і 441 нм відповідно. 3.8L бензиновий двигун залишився на 184 кВ і 329 нм (з використанням 95RON паливо)
Категория: Mitsubishi | Добавил: Volodymyr (08.02.2010)
Просмотров: 2082 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Опитування
Я модель авто Вам найбільше до вподоби?
Всього відповідей: 184
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Авто Украина
продажа мотоциклов, скутеров, мопедов
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz